quote:
quote:
creme pate, lekker op sneetje volkorenbroodquote:
ganzenpate dusquote:Op vrijdag 30 april 2021 11:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
creme pate, lekker op sneetje volkorenbrood
Lekker zegquote:Op vrijdag 30 april 2021 11:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
creme pate, lekker op sneetje volkorenbrood
Op de paté?quote:
Bovendruk bloeddruk was goed, onderdruk op de grens, voorlopig nog een maand doorgaan met bloeddrukverlagers, mag zelf m'n bloeddruk bijhouden, over drie weken doorgeven en dan wordt er bekeken of ik met één keer per dag kan blijven volstaan of dat ik twee keer per dag medicijnen in moet gaan nemen. Heb voor de nacht spierverslappers/rustgeving gekregen voor m'n nek, alleen mocht ik voor tien pilletjes wel even 18 pleuro aftikken bij de apotheek. Dus nu zit ik weer met een bloeddruk skyhigh van ergernisquote:Op vrijdag 30 april 2021 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
En ging het goed bij de huisarts?
Cranberry.quote:
Damn ze weten ook wel waar ze je moeten pakken he!quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bovendruk bloeddruk was goed, onderdruk op de grens, voorlopig nog een maand doorgaan met bloeddrukverlagers, mag zelf m'n bloeddruk bijhouden, over drie weken doorgeven en dan wordt er bekeken of ik met één keer per dag kan blijven volstaan of dat ik twee keer per dag medicijnen in moet gaan nemen. Heb voor de nacht spierverslappers/rustgeving gekregen voor m'n nek, alleen mocht ik voor tien pilletjes wel even 18 pleuro aftikken bij de apotheek. Dus nu zit ik weer met een bloeddruk skyhigh van ergernis
en die spierverslapers kunne gewoon samen met ibu /para?quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:20 schreef DJMO het volgende:
oh en voorlopig ook doorgaan met afwisselen van ibu/paracetamol en tijgerbalsem / diclofenac cremeKennelijk ernstig verrekt. Laatste keer dat ik een aquarium aanraak iig
Ja, anders had hij het denk ik niet voorgeschrevenquote:Op vrijdag 30 april 2021 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
en die spierverslapers kunne gewoon samen met ibu /para?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |