Zouden ze zelf nog weten waarom ze boos zijn op elkaar?quote:Op donderdag 29 april 2021 15:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ondertussen in huize de Jong, Gerrit, Dootje, Pietje Henk, LaQuishaNayNay en consorten
[ afbeelding ]
Wat ik al eerder zei...alleen al door hun schrijftaal kun je al ruzie gaan krijgen zonder dat iemand weet waar het over gaat.quote:Op donderdag 29 april 2021 15:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zouden ze zelf nog weten waarom ze boos zijn op elkaar?
Nee joh dat gaat allemaal op de iPhone, met van die lange acrylnagels waardoor je elke keer mis tikt.quote:Op donderdag 29 april 2021 15:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ondertussen in huize de Jong, Gerrit, Dootje, Pietje Henk, LaQuishaNayNay en consorten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 april 2021 15:55 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee joh dat gaat allemaal op de iPhone, met van die lange acrylnagels waardoor je elke keer mis tikt.
Dat zei Michael toch, in een Instaverhaal oid, dat Samand een winkeldief was en had gejat bij het Kruitvat met een t?quote:Op donderdag 29 april 2021 14:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar die was vorig jaar maart ook niet in beeld.
Het in de bak verhaal klopt wel met Gelmore, overigens denk ik dat dat ook de reden was dat ze pas zijn naam weggehaald had: dat hij weer in de bak zat maar zij dat niet wist en dacht dat ze gedumpt was omdat ze niets meer van hem hoorde en geen contact met hem kon krijgen.
Daarbij lijkt zijn laatste gevangenisverhaal iets met de Kruidvat te maken te hebben en loopt Dootje ook over de Kruidvat tekeer te gaan, het verbaast me niets als hij met Dootje bij de Kruidvat gepakt is, en als dat zo is dan zal Samantha informeren niet hoog op een lijstje hebben gestaan.
Stilettonagels van 59 inch.quote:Op donderdag 29 april 2021 15:58 schreef scrub_nurse het volgende:
als je de cijfers verwisselt voor de letters die in het toetsenbord erboven staan, krijg je gewoon 59ch = toch, 3n = en, 3at=wat. dan is het al veel beter te lezen. Zal wel door lange nagels/dikke duimen komen...
In mijn beleving vond iedereen toch juist goed dat ze jeugdzorg heeft gebeld.quote:Op donderdag 29 april 2021 15:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iedereen (ook hier in deze reeks) die stelt dat ze niet snappen hoe ze dat heeft kunnen doen.
Sterkte met je quarantaine, en veel volgplezierquote:Op donderdag 29 april 2021 16:13 schreef MevrouwCactus het volgende:
Gelukkig zit ik deze dagen in quarantaine dus kan ik alles goed volgen
Zit ff te dubbel checken of dit niet het pleeggezin is van een van haar kinderen.. als dat zo is haal ik de foto gelijk weg.quote:
Denk het niet..quote:Op donderdag 29 april 2021 16:38 schreef Taiga het volgende:
Oh dear...maar is het handig om deze screenshot hier neer te zetten?
Ziet er niet dom genoeg uitquote:
Het was satire denk ik. Mensen die altijd alles serieus nemen als er geen smilie bij staat lijken mij nooit de snuggersten.quote:Op donderdag 29 april 2021 10:38 schreef IJsmuts het volgende: [..] Yo ben jij iemand uit Samanda's inner circle? schrijfstijl past wel helemaual in hun straatje!
linkje?quote:Op donderdag 29 april 2021 16:44 schreef Allyo het volgende:
Deze dame postte al in een damesgroep dat ze gezocht werd door Dootje. Ik volg het even.
Damnquote:Op donderdag 29 april 2021 16:48 schreef Allyo het volgende:
En Dootje plaatst meer foto’s. Dootje wordt zo overspoeld met reacties, Mark my Words.
Denk jij dat?quote:Op donderdag 29 april 2021 16:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het was satire denk ik. Mensen die altijd alles serieus nemen als er geen smilie bij staat lijken mij nooit de snuggersten.
Zeker, aangezien ik de betreffende user wel vaker voorbij heb zien komen en het bij hem vindt passen. Het is overduidelijk een parodie.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2021 16:44 schreef Allyo het volgende:
Deze dame postte al in een damesgroep dat ze gezocht werd door Dootje. Ik volg het even.
Ik sta er eigenlijk niet van te kijken dat dit allemaal ook weer openbaar moet ....quote:Op donderdag 29 april 2021 16:48 schreef Allyo het volgende:
En Dootje plaatst meer foto’s. Dootje wordt zo overspoeld met reacties, Mark my Words.
Link?quote:Op donderdag 29 april 2021 17:01 schreef Already_in_use het volgende:
Woww wat een circus op de FB van Dootje.
Dat wordt eten bestellen ipv koken zo hoor.
profiel weg? kan het niet meer ladenquote:Op donderdag 29 april 2021 17:01 schreef Already_in_use het volgende:
Woww wat een circus op de FB van Dootje.
Dat wordt eten bestellen ipv koken zo hoor.
Zo wordt ze nooit een bekende Nederlander,quote:Op donderdag 29 april 2021 17:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
profiel weg? kan het niet meer laden
Dootje Kadootje (Catharina blablabla Smans) op FB.quote:
Haar profielfoto is weg maar ik kan hem nog telkens refreshen.quote:Op donderdag 29 april 2021 17:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
profiel weg? kan het niet meer laden
Klopt, maar profiel krijg ik niet meer te zien.quote:Op donderdag 29 april 2021 17:09 schreef amaranta het volgende:
“Nu populair” stAat er, als je haar naam intypt op Facebook
Ja waarom doet ze dat?quote:Op donderdag 29 april 2021 17:09 schreef Vlinder het volgende:
Waar de beuk is die Do allemaal bezig om al die vrouwen op haar fb te zetten?
Ex van Gelmore en heeft een zoontje met hem.quote:
Wat zijn fadims?quote:Op donderdag 29 april 2021 17:09 schreef Vlinder het volgende:
https://www.facebook.com/kelly.misterie.7
Dat is een fb groep met ongeveer 65k vrouwen.quote:Op donderdag 29 april 2021 17:19 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat zijn fadims?
Mijn IQ zakt meteen als ik haar site bezoek en probeer te ontcijferen.
En ik zie dat ze nepkleding verkoopt via Facebookquote:Op donderdag 29 april 2021 17:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ex van Gelmore en heeft een zoontje met hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |