Damnquote:Op donderdag 29 april 2021 16:48 schreef Allyo het volgende:
En Dootje plaatst meer foto’s. Dootje wordt zo overspoeld met reacties, Mark my Words.
Denk jij dat?quote:Op donderdag 29 april 2021 16:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het was satire denk ik. Mensen die altijd alles serieus nemen als er geen smilie bij staat lijken mij nooit de snuggersten.
Zeker, aangezien ik de betreffende user wel vaker voorbij heb zien komen en het bij hem vindt passen. Het is overduidelijk een parodie.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2021 16:44 schreef Allyo het volgende:
Deze dame postte al in een damesgroep dat ze gezocht werd door Dootje. Ik volg het even.
Ik sta er eigenlijk niet van te kijken dat dit allemaal ook weer openbaar moet ....quote:Op donderdag 29 april 2021 16:48 schreef Allyo het volgende:
En Dootje plaatst meer foto’s. Dootje wordt zo overspoeld met reacties, Mark my Words.
Link?quote:Op donderdag 29 april 2021 17:01 schreef Already_in_use het volgende:
Woww wat een circus op de FB van Dootje.
Dat wordt eten bestellen ipv koken zo hoor.
profiel weg? kan het niet meer ladenquote:Op donderdag 29 april 2021 17:01 schreef Already_in_use het volgende:
Woww wat een circus op de FB van Dootje.
Dat wordt eten bestellen ipv koken zo hoor.
Zo wordt ze nooit een bekende Nederlander,quote:Op donderdag 29 april 2021 17:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
profiel weg? kan het niet meer laden
Dootje Kadootje (Catharina blablabla Smans) op FB.quote:
Haar profielfoto is weg maar ik kan hem nog telkens refreshen.quote:Op donderdag 29 april 2021 17:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
profiel weg? kan het niet meer laden
Klopt, maar profiel krijg ik niet meer te zien.quote:Op donderdag 29 april 2021 17:09 schreef amaranta het volgende:
“Nu populair” stAat er, als je haar naam intypt op Facebook
Ja waarom doet ze dat?quote:Op donderdag 29 april 2021 17:09 schreef Vlinder het volgende:
Waar de beuk is die Do allemaal bezig om al die vrouwen op haar fb te zetten?
Ex van Gelmore en heeft een zoontje met hem.quote:
Wat zijn fadims?quote:Op donderdag 29 april 2021 17:09 schreef Vlinder het volgende:
https://www.facebook.com/kelly.misterie.7
Dat is een fb groep met ongeveer 65k vrouwen.quote:Op donderdag 29 april 2021 17:19 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat zijn fadims?
Mijn IQ zakt meteen als ik haar site bezoek en probeer te ontcijferen.
En ik zie dat ze nepkleding verkoopt via Facebookquote:Op donderdag 29 april 2021 17:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ex van Gelmore en heeft een zoontje met hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |