FOK! is die bron natuurlijk.quote:Op donderdag 29 april 2021 12:40 schreef -Spring het volgende:
Op roddelloog beweert iemand opnieuw heel stellig dat het een od was. Zonder bron overigens.
[ afbeelding ]
Geen 72 maagden dan voor hem als dat zo is.quote:Op donderdag 29 april 2021 13:17 schreef Allyo het volgende:
En misschien plaatste ze die foto met de tekst met Allah wel omdat hij indonesisch was? Indonesiėrs zijn ook vaak islamitisch.
Als hij al moslim was was het een verdomd slechte!quote:Op donderdag 29 april 2021 13:17 schreef Allyo het volgende:
En misschien plaatste ze die foto met de tekst met Allah wel omdat hij indonesisch was? Indonesiėrs zijn ook vaak islamitisch.
Ja klopt, met "bonusdochter" gedoe en alles, kind moest een dansje doen, stond op de foto bij de moeder en zus van Gelmore thuis en ineens is het allemaal over, is de moeder van de "bonusdochter" een vieze gluiperd en zijn alle foto's weg alsof ze er nooit gestaan hebben, en erger nog: doet iedereen alsof dat kind nooit iets met die familie van doen heeft gehad.quote:Op donderdag 29 april 2021 11:56 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Dit soort dingen krijg je als je wekelijks van beste vriendin wisselt en daarna de was buiten hangt over je vorige bestie. Had ze eerst niet allemaal foto's met die dame en dat de "dochter" van Gillie?
Als ik dit zo allemaal lees het die die hier op aarde al gehad.quote:Op donderdag 29 april 2021 13:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Geen 72 maagden dan voor hem als dat zo is.
Tegenwoordig misschien maar juist de Indonesiėrs die naar Nederland zijn gekomen waren dat niet.quote:Op donderdag 29 april 2021 13:17 schreef Allyo het volgende:
Snap ik! Niemand weet zeker of die 72 maagden beschikbaar zijn op jouw dag des ordéels. Kun je ze beter in het hier en nu nuttigen.quote:Op donderdag 29 april 2021 13:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als ik dit zo allemaal lees het die die hier op aarde al gehad.
De dames uit zijn leven...daar was al lang niks maagdelijks meer aan 😅quote:Op donderdag 29 april 2021 13:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als ik dit zo allemaal lees het die die hier op aarde al gehad.
Het zusje van Gelmore (die van de jacuzzi) volgt wel gewoon nog die @shalinamariesande op Instagram, en Marie volgt haar ook terug. Ik kan Marie's profiel zelf niet zien omdat het privé is, heb haar wel een volgverzoek gestuurd, maar dat heeft ze geweigerd.quote:Ja klopt, met "bonusdochter" gedoe en alles, kind moest een dansje doen, stond op de foto bij de moeder en zus van Gelmore thuis en ineens is het allemaal over, is de moeder van de "bonusdochter" een vieze gluiperd en zijn alle foto's weg alsof ze er nooit gestaan hebben, en erger nog: doet iedereen alsof dat kind nooit iets met die familie van doen heeft gehad.
Hij had alleen het begrip "maagd" nog niet helemaal duidelijk.quote:Op donderdag 29 april 2021 13:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Snap ik! Niemand weet zeker of die 72 maagden beschikbaar zijn op jouw dag des ordéels. Kun je ze beter in het hier en nu nuttigen.
Kuwas, hoe is het daarmee? Ook nooit niks meer van gehoord.quote:Op donderdag 29 april 2021 13:51 schreef Straadthont het volgende:
Kan goed zijn dat ze denkt dat het een stukje van een rapnummer met een boodschap is.
'Yo Yo Allah mannn, jeweetz' - Ameen ft Kuwas.
Goede vraag. Geen idee. Ik denk wel dattie Allah God op zijn knieen bedankt dat hij verleden tijd is.quote:Op donderdag 29 april 2021 13:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kuwas, hoe is het daarmee? Ook nooit niks meer van gehoord.
Ik denk dat Kuwas snel zijn telefoonnummer nog gaan veranderen...straks richt ze haar pijlen weer op hem.quote:Op donderdag 29 april 2021 13:59 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Toch lijkt de baby meer op Kuwas dan op Gilly.
Maar die was vorig jaar maart ook niet in beeld.quote:Op donderdag 29 april 2021 13:59 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Toch lijkt de baby meer op Kuwas dan op Gilly.
Kinderen zwaarder dan 1,5 kilo (Ja, dus ook te vroeg geboren kinderen) mogen gewoon paracetamol hoor. 20mg per kilo.quote:Op donderdag 29 april 2021 12:58 schreef Allyo het volgende:
Samanda die commentaar geeft op iemand die haar kind chocola geeft, maar zelf haar eigen kind paracetamol geeft terwijl ie dat nog niet mag😅
O o, hij had dus een eigen variant van Bonnie en Clyde.quote:Op donderdag 29 april 2021 14:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar die was vorig jaar maart ook niet in beeld.
Het in de bak verhaal klopt wel met Gelmore, overigens denk ik dat dat ook de reden was dat ze pas zijn naam weggehaald had: dat hij weer in de bak zat maar zij dat niet wist en dacht dat ze gedumpt was omdat ze niets meer van hem hoorde en geen contact met hem kon krijgen.
Daarbij lijkt zijn laatste gevangenisverhaal iets met de Kruidvat te maken te hebben en loopt Dootje ook over de Kruidvat tekeer te gaan, het verbaast me niets als hij met Dootje bij de Kruidvat gepakt is, en als dat zo is dan zal Samantha informeren niet hoog op een lijstje hebben gestaan.
Het ging hier om de leeftijd, niet om het gewicht.quote:Op donderdag 29 april 2021 14:10 schreef Messina het volgende:
[..]
Kinderen zwaarder dan 1,5 kilo (Ja, dus ook te vroeg geboren kinderen) mogen gewoon paracetamol hoor. 20mg per kilo.
quote:Op donderdag 29 april 2021 12:23 schreef praadje het volgende:
[..]
Aha, daar komt dat verhaal vandaan dat Gerrit haar van de trap gedonderd had. Die sneed natuurlijk net dat touw daar en rabambambam, daar rolde ze zo de trap af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |