abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 juni 2021 @ 15:57:46 #201
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_199756705
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 15:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dortmund 1-1, Essen rode kaart en 2-0 voor.
20 minuten te spelen.
Dortmund II wint uiteindelijk en ook Elversberg heeft het weg, waardoor we twee tweede elftallen rijker zijn in de 3. Liga ;(
Rini dankjewel.
pi_199756905
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 15:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Dortmund II wint uiteindelijk en ook Elversberg heeft het weg, waardoor we twee tweede elftallen rijker zijn in de 3. Liga ;(
dachten we eindelijk van het walgelijke Bayern Munchen af te zijn....
U MAD?
  zaterdag 5 juni 2021 @ 17:18:27 #203
466281 WismutVeilchen83
pi_199757497
Daar zijn we ook vanaf :P
Rini dankjewel.
pi_199799400
Een apart verhaal over treiterspits Silas van Vfb Stuttgart. Zijn onuitspreekbare naam Wamangituka is vals. Hij schijnt na drie maanden schengenvisum niet teruggekeerd te zijn naar Kongo en door een tussenpersoon aan een valse identiteit te zijn geholpen. Doel: er voor zorgen dat zijn club in Kongo geen transfervergoeding voor hem kreeg en de tussenpersoon (die zich als zaakwaarnemer had opgedrongen) aan de volledige transfersom helpen. De zaakwaarnemer Het criminele stuk tuig van de richel blijkt naast Silas nog meer voetballers uit Afrika zo naar Duitsland en Frankrijk geloodst te hebben en hun salaris in te houden.

https://www.kicker.de/vfb(...)vumpa-806862/artikel
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_199908387
Rasenball gaat zn ondergang tegemoet. Windbuil achim beierlorzer (eerder nog geschorst, niet eens ontslagen bij Mainz) wordt namelijk assistent van hoofdtrainer Jesse Marsch. Gecondoleerd

On a better note, Rick van Drongelen verlaat HSV voor Union Berlin

twitter

Edit vanwege autocorrectie

[ Bericht 36% gewijzigd door Sabata op 16-06-2021 11:34:47 ]
pi_199908780
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:53 schreef Sabata het volgende:
On a better note, Mick van Drongelen verlaat HSV voor Union Berlin
Mooie stap omhoog.
  zaterdag 19 juni 2021 @ 15:30:31 #207
466281 WismutVeilchen83
pi_199960637
TSV Havelse is de laatste ploeg die zich gekwalificeerd heeft voor de 3. Liga, die overigens al over een maand begint. Helaas redde Schweinfurt 05 het niet.
Havelse zal zijn wedstrijden in het Niedersachsen stadion van Hannover gaan spelen.
Rini dankjewel.
  zaterdag 19 juni 2021 @ 15:31:43 #208
466281 WismutVeilchen83
pi_199960666
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 11:20 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Mooie stap omhoog.
Hahaha, bizar hè? Ik was ooit bij Union Berlijn-BFC Dynamo in de Regionalliga nog. 8-0 voor Union. Toen speelden ze een divisie lager dan HSV II..
Rini dankjewel.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 00:13:20 #209
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_200051200

Voor de muzikale fijnproevers.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Moderator donderdag 5 augustus 2021 @ 19:10:34 #210
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_200760494
Stukje doping.

twitter
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_200760779
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 19:10 schreef onlogisch het volgende:
Stukje doping.

[ twitter ]
Het Robin van Persie dieet? :')
pi_200819564
twitter

:')
pi_200819573
buikpijn.gif
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_200819625
Wisselfout Van Bommel: reglementaire uitschakeling Wolfsburg dreigt

Mark van Bommel is zondagavond in de fout gegaan door tijdens het bekerduel van VfL Wolfsburg met Preussen Münster zes keer te wisselen. Dat is een keer te veel, waardoor nu reglementaire uitschakeling dreigt.

Van Bommel en de andere technisch verantwoordelijken bij Wolfsburg willen volgens Kicker nog niet reageren op het voorval, maar de fout valt niet te ontkennen. In de reguliere speeltijd bracht de oud-international drie verse krachten binnen de lijnen, in de verlenging kwamen er daar nog eens drie bij. Dat terwijl het maximaal toegestane aantal wissels toch echt vijf is. Admir Mehmedi had niet meer in de ploeg mogen komen.

Volgens Kicker hebben meerdere leden van de technische staf van Wolfsburg bij de vierde official gecheckt of het nog toegestaan was te wisselen. Op dat moment kwam er geen signaal dat het maximale aantal invallers al was bereikt, maar scheidsrechter Christian Dingert heeft de fout wel opgenomen in zijn wedstrijdrapport. Het is nu wachten op uitsluitsel van de Duitse voetbalbond (DFB).

https://www.vi.nl/nieuws/(...)ing-wolfsburg-dreigt
pi_200819678
Lol. Die haalt oktober niet.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 augustus 2021 @ 20:57:33 #216
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200819874
Van de Bundesligaclubs falen SpVgg Greuther Fürth (tegen SV Babelsberg 03 [IV]) en Eintracht Frankfurt (tegen SV Waldhof Mannheim [III]) in de DFB Pokal
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_200820220
Ach Mark, hahaha
pi_200820869
Mark sukkeltje. Waarom zou je ook de regels leren....
No bitch to me
pi_200821178
Wolfsburg heeft nu al spijt van het aanstellen van nobody Van Bommel :D
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_200821617
Benieuwd of Feldwebel Kevin gelijk mee mag wieberen in oktober of nog even tussenpaus is. Niet zeker of ik General Von Bommels aanstelling nu een epische miskleun vindt, of geweldig vanwege de nu al zich uitbetalende amusementswaarde
  maandag 9 augustus 2021 @ 22:45:23 #221
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_200837549
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 20:44 schreef T3hTommay het volgende:
Wisselfout Van Bommel: reglementaire uitschakeling Wolfsburg dreigt

Mark van Bommel is zondagavond in de fout gegaan door tijdens het bekerduel van VfL Wolfsburg met Preussen Münster zes keer te wisselen. Dat is een keer te veel, waardoor nu reglementaire uitschakeling dreigt.

Van Bommel en de andere technisch verantwoordelijken bij Wolfsburg willen volgens Kicker nog niet reageren op het voorval, maar de fout valt niet te ontkennen. In de reguliere speeltijd bracht de oud-international drie verse krachten binnen de lijnen, in de verlenging kwamen er daar nog eens drie bij. Dat terwijl het maximaal toegestane aantal wissels toch echt vijf is. Admir Mehmedi had niet meer in de ploeg mogen komen.

Volgens Kicker hebben meerdere leden van de technische staf van Wolfsburg bij de vierde official gecheckt of het nog toegestaan was te wisselen. Op dat moment kwam er geen signaal dat het maximale aantal invallers al was bereikt, maar scheidsrechter Christian Dingert heeft de fout wel opgenomen in zijn wedstrijdrapport. Het is nu wachten op uitsluitsel van de Duitse voetbalbond (DFB).

https://www.vi.nl/nieuws/(...)ing-wolfsburg-dreigt
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 augustus 2021 @ 17:29:49 #222
7889 tong80
Spleenheup
pi_200847845
:D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_200847891
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 22:00 schreef Shreyas het volgende:
Wolfsburg heeft nu al spijt van het aanstellen van nobody Van Bommel :D
het is nobuddie
U MAD?
pi_200870009
Hoe is het in andere landen (zoals in Duitsland) het geregeld met toeschouwers ? ,mag er weer publiek bij of zijn het nog lege stadions ??
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_200874206
Ik zag iets van Aki Watzke ( voorzitter BVB) voorbij komen die alleen gevaccineerde of genezen toeschouwers bij BVB binnen wilde laten. Schijnbaar mogen er op de eerste speeldag 25000 toeschouwers komen kijken.
pi_200874542
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 11:27 schreef Sabata het volgende:
Ik zag iets van Aki Watzke ( voorzitter BVB) voorbij komen die alleen gevaccineerde of genezen toeschouwers bij BVB binnen wilde laten. Schijnbaar mogen er op de eerste speeldag 25000 toeschouwers komen kijken.
Mwah matig. Dat wordt dus geen losse kaartverkoop voor Nederlanders dit jaar.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  donderdag 12 augustus 2021 @ 17:28:16 #227
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_200879286
twitter
pi_200895094
Nieuwkomer Viaplay stunt met gratis Bundesliga
quote:
Viaplay mag ook dit seizoen alle wedstrijden uitzenden, maar heeft zijn Nederlandse streamingdienst nog helemaal niet gereed.

Om de fans tegemoet te komen, worden alle wedstrijden voorlopig gratis uitgezonden met Engels commentaar via het officiële YouTube-kanaal van de Bundesliga, zo maakte Viaplay-eigenaar NENT Group vrijdagmiddag bekend.
https://www.telegraaf.nl/(...)et-gratis-bundesliga
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 augustus 2021 @ 17:33:15 #229
7889 tong80
Spleenheup
pi_200896079
Dit seizoen met extra belangstelling de Tweede Bundesliga volgen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_200897119
Ik las ergens dat het ook op sat.1 komt, weet alleen niet of er dan een lock komt voor Nederland op dat tijdstip.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_200898708
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:31 schreef Aiciu het volgende:
Ik las ergens dat het ook op sat.1 komt, weet alleen niet of er dan een lock komt voor Nederland op dat tijdstip.
Waarschijnlijk geen lock. Maar dat is alleen de eerste wedstrijd. Die is altijd op het open net in Duitsland. Was eerst bij ARD/ZDF.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 20:41:02 #233
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_200899730
Daar werd een 1-op-1 grandioos verneukt :')
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 20:57:03 #235
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_200899954
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:31 schreef Aiciu het volgende:
Ik kijk nu op sat 1 vanuit nl :7 *O*
  Redactie Sport vrijdag 13 augustus 2021 @ 21:10:36 #236
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200900170
SommerGOD
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_200900230
En daar issie weer. Robert Lewangoalski _O_
  Redactie Sport vrijdag 13 augustus 2021 @ 21:16:26 #238
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200900238
Jammer, nu kon Sommer hem een keertje niet pakken :{
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_200901183
Knotsgek.
pi_200901204
Ongekend dat Bayern met zulke situaties wegkomt. Zeker de eerste is een 100% strafschop, de tweede vind ik 90% zeker.

Waarschijnlijk 1-2 over 6 minuten
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:26:15 #241
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_200901342
Jeetje, gelijk xG in beeld
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:26:26 #242
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_200901344
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 22:15 schreef RudyL het volgende:
Ongekend dat Bayern met zulke situaties wegkomt. Zeker de eerste is een 100% strafschop, de tweede vind ik 90% zeker.

Waarschijnlijk 1-2 over 6 minuten
Kimmich stond niet goed afgesteld gelukkig :@
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 10:53:13 #243
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_200906113
Echt onzin dat Bayern altijd met 11 spelers en de var speelt. Zonder hulp zou het nog een heel klein beetje spannender zijn in de Bundesliga
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_200909738
Wout heeft zijn eerste alweer.
pi_200909771
Bakker heeft Slinkgraven nu al uit de basis gespeeld zie ik.
pi_200909775
Apart hoe Flekken die kans van Hoffenheim stopte, door letterlijk op de bal te gaan zitten >:)

Riemann van Bochum en Ortega zijn wederom goede investeringen in Fantasy bundesliga. Nu al beide vier gepakte schoten en een geredde penalty voor Riemann. Zou scorito ook eens gebruik van moeten maken, zo'n saved shots statistiek
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 19:02:06 #248
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_200912028
Wat is er met Kiel aan de hand??
pi_200912275
Haaland alweer 2 assists en een goaltje
pi_200912739
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 19:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is er met Kiel aan de hand??
Al na de nederlaag tegen de "Kiez-club" (st Pauli dus), vond coach Werner dat Kiel zowat alles miste wat ze vorig jaar zo sterk maakte:
- geen werklust
- geen felheid
- geen besluitvaardigheid
- geen orde in het spel
- geen druk zetten als ze niet aan de bal waren

Nu dus weer verloren tegen Jahn Regensburg. Wordt een lang jaar voor de Ooievaars
pi_200913696
Uitgerekend in het weekend dat ik op vakantie ga, beginnen de Bundesliga voetballers weer. Was erg leuk om vandaag op de autoradio naar HR Radio te luisteren in de Liga Konferenz

- Gisteren dus begonnen we in Mönchengladbach met Bayern tegen Gladbach. En de thuisploeg liet de rekordmeister er wel voor werken in het begin. Plea en Stindl waren al de gevaarlijkste mannen in de eerste minuten, en toen Plea door Stindl werd aangespeeld zowaar, Gladbach op 1-0. Het duurde even voor Bayern de informatie verwerkt had en langzaam klikte het elftal toch ineen: Sommer stopte nog een mooie kans van Lewandowski twee keer, pas laat in de eerste helft maakte de Poolse topschutter gelijk. In de tweede helft veel kansen, maar geen goals. Wel nog twee keer botsingen tussen nieuwkomer Dayot en Marcus Thuram, die twee keer om een strafschop smeekte, en hem na review door VAR Christian "altijd een controversiele beslissing" Dingert twee keer niet kreeg. Eindstand 1-1. Eigenlijk zoals gewoonlijk, slechte start, maar ze breien het naar volgend jaar wel recht in Beieren.
- Voor Wolfsburg is de aanstelling van Von Bommel een vloek én een zege. Een vloek omdat het helemaal niet rustig of goed is gegaan in de voorbereiding, een zege voor de media die heel veel te melden hebben aan entertainment waarde. Als de club voor elke sneer na die 6e wissel tegen Preussen Munster een euro per bericht had gekregen, hadden ze Haaland van Dortmund kunnen kopen. Toch is het niet de eerste keer. Erik Gerets had al eens een fout gemaakt tegen de amateurs van FC Kölle door de geschorste Hristov op te stellen. De thuisploeg vloog er tegen promovendus Bochum hard in met twee kansen in twee minuten, eerst maaide Weghorst over de bal waarna Baku op de lat schoot, een treffer van Steffen ging er niet in door hand van Tesche. Rood en penalty voor Weghorst. Maar Bochum heeft nog keeper Manuel Riemann, stopte 17 penalties in de 2. Liga, nr 18 werd de eerste gestopte penalty in de Bundesliga. Weghorst baalde, maar scoorde later alsnog de 1-0 uit in een ingooi/corner van Mbabu (gooit bijna net zover als Delap dat jong). Een uurlang kon Wolfsburg het gevraagde aggressieve tempo volhouden, maar Weghorst stuitte nog twee keer op Riemann. Daarna was de lucht eruit, maar Bochum kon een opgelegde kans niet afmaken (Casteels kreeg een bal recht op zich af). 1-0 de eindstand.
- Vorig jaar was Vfb Stuttgart een geheimtipp voor fantasygames, je zou zeggen dat sommige spelletjes dus hun lesje hebben geleerd. Maar ik verbaas me hoe goedkoop een aantal spelers nog steeds zijn ingedeeld. Gregor Kobel vertrok naar BVB en werd op doel vervangen door Florian Müller, treiterspits Silas is na het schandaal rond zijn valse registratie nog geschorst en werd vervangen door Förster, El Ghaddiou moest invallen voor een zieke Kalezic (corona besmetting). Het leek erger te worden tegen promovendus Greuther Fürth toen al na 9 minuten nieuwkomer Karazor met een spierblessure uitviel. Toch kwamen de Schwaben goed voor de dag. Eerste goal van Massimo ging vanwege vermeend buitenspel niet door, maar ninja-aanvoerder Endo (nooit zie je hem en ineens staat ie bij de tweede paal) werkte toch de 1-0 binnen. Daarna ging het snel: 6 minuten later scoorde invaller Klement op aangeven van Borna Sosa. De Portugees gaf in de tweede helft de voorzet waar uit de altijd vervelende Mark Oliver Kempf weer eens scoorde en was toen helemaal off to the races, derde voorzet op El Ghaddiou, en vierde voorzet weer op Kempf. 5-0. Maar dat werd niet de eindstand, Abiama en Leweling fabriceerden nog een eretreffer. Förster, Kempf, Sosa, onthou die namen. Als Kalezic ook weer in vorm is zijn die vier goede puntenpakkers.
- Een Zwitsers duel in Berlijn tussen Union Berlin en Bayer04. Met Urs Fischer en Gerardo Seoane (beiden ook nog uit Luzern) zaten twee Zwitserse trainers op de bank een strategie te bedenken om de verdediging van de tegenstander in gatenkaas te veranderen. De eerste klap van die Eisernen was meteen goed: Kruse zette voor op Awoniyi, Frimpong en Kossounou keken vooral ingespannen toe hoe de Nigeriaan de bal in het doel joeg. De Werkself repareerde het in de 12e minuut nadat Demirbay Diaby aanspeelde en de 1-1 erin lag. In de tweede helft wisselde Fischer Voglsammer en Oztunali in de ploeg, die allebij twee kansen er niet in kregen. Ook Diaby en Schick misten kort na elkaar in de 78e minuut. Eindstand 1-1
- Bij Bielefeld tegen Freiburg traden twee teams aan die niet veel scoren, maar wel goed verdedigen. Bielefeld is een aantal man kwijt geraakt (Doan terug naar PSV, Voglsammer naar Union), maar hun reflexkeeper Ortega is ondanks interesse uit Tsjechië gebleven. Hij kon meteen aan de bak met een aantal corners. Aan de andere kant vuurde nieuwe spits Lasmer een keer op het doel van Mark Flekken, maar die ging over. De Kerkrader gleed daarna uit toen Klos de bal op Okugawa speelde, en met wat geluk viel hij precies op de bal zodat de Japanner er niet meer bij kan. Okugawa probeerde het nog twee keer, maar nu keerde Flekken bewust. Aan het eind geen doelpunten. Flekken had 6 gepakte schoten op zijn naam, Ortega kwam tot 9 reddingen.
- TSG Hoffenheim begon zijn BuLi campagne uit tegen Augsburg en had het zwaar in het begin. Gumny en Hahn waren een paar keer gevaarlijk, maar nadat Raume met een onstuimige tackle Hahn tegen een dugout liet crashen kwam er even weinig gevaar meer van hem. Kramaric kreeg twee kansen kort na elkaar, maar nu lag Gikièwicz in de weg. De derde was wel raak, nu met Kramaric als aangever en Brun Larsen die de ninja-act van Stuttgart's Endo nadeed (inkoppen tweede paal). Ver in de tweede helft maakte invaller Adamyan de tweede voor de gasten na opnieuw een voorzet van Kramaric. En de Kroaat had een derde assist op Georgi Rutter in huis. De laatste treffer van Rudy was helaas een teken dat het "Fussball ohne Eier" weer terug dreigt te komen in Augsburg bij tegenslag, men liet hem gewoon vrij doorlopen concentreerde zich op Rutter, die ze echter niet aanpakten.
- Net afgelopen, de mattenklopperij van BVB tegen Frankfurt. Een beetje ondergesneeuwd door het Wolfsburg theater was de uitschakeling van Frankfurt tegen Waldhof Mannheim, en helaas zette de malaise zich door. In de 23e minuut was Haaland weg na een pass van Hazard, Reus liep het gestopte schot binnen voor de 1-0. Vier minuten later kwam Frankfurt gelijk dankzij een eigen goal van Ex-Fortunees Passlack. Hazard breide het recht met de 2-1 op aangeven van Haaland en die scoorde zelf de 3-1. In de tweede helft pakte Haaland nóg een assist op Reyna en een goal mee. Frankfurt deed via Hauge nog iets terug om de eer te redden, maar veel zat er niet meer in.

Morgen nog ontvangt Mainz thuis Rasenball om 1530u en speelt Köln om 1730 tegen Hertha. Bovenaan voorlopig Stuttgart en Hoffenheim met een doelsaldo van +4
pi_200921396
twitter
Gerd is niet meer.
pi_200921525
Wie heeft het mooiste shirt?

https://www.footyheadline(...)2-home-kits.html?m=1

[ Bericht 20% gewijzigd door Nober op 15-08-2021 14:02:26 ]
  zondag 15 augustus 2021 @ 13:47:04 #254
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_200921532
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 13:35 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]Gerd is niet meer.
-O-
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_200921563
quote:
Hoffenheim dan maar
pi_200921616
quote:
Greuther Fürth! :D
  zondag 15 augustus 2021 @ 14:03:35 #257
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_200921689
quote:
Arminia.
pi_200922252
quote:
oef wat een saaiigheid... Bielefeld dan maar.
U MAD?
  zondag 15 augustus 2021 @ 15:10:43 #259
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_200922487
Werder is een parodie :')
pi_200925070
Vanmiddag speelde FSV Mainz thuis tegen Rasenball. En van te voren zag het er gitzwart voor de Basterds, want ze hadden maar liefst 12 man in quarantaine wegens corona, en moesten in één training zes vervangers zien in te passen uit de nog fitte reserves. De Oost-Duitsers hadden de volledige selectie fit en alle aankopen konden op speeltijd rekenen (waaronder goalgetter Andre Silva). Hoewel de gasten het eerste gevaar stichtte via Angelino, was het tot ieders verrassing Mainz dat de leiding nam via Niakathé, die een slecht verwerkte bal van Mukiele er in schoot. Tekenend voor het verschil in inzet, Nkunku die op zijn gemakje het Mainzer strafschop indribbelde en dacht te scoren, Tauer die in zijn eerste BuLi-wedstrijd vol de sliding inzet, 50% op rood of een zwaar geblesseerde Rasenballer. Maar alles gaat goed hij plukt Nkunku zonder geweld de bal van de voet. St Juste zou trots zijn geweest. Rasenball probeerde wel nog van alles, maar vooral Silva zat in de tang bij Hack, Bell of Niakathe en verloor bijna alle kopduels. In het slot mikte hij net over de lat en kreeg ook Niakhate de bal er niet in aan de andere kant. Het bleef 1-0, winst voor Bo Svensson op zijn ex RB collega Marsch. Ouch
pi_200927603
Laatste wedstrijd ging in Keulen tussen de plaatselijke FC en Hertha BSC. Geen nieuwe trainer bij de gasten, Pal Dardai blijft, maar de TD is wel nieuw, Fredi Bobic komt over van Frankfurt. Aan de andere kant is Friedhelm Funkel weer opzij gestapt en de op een na meest explosieve trainer van 2 Bundesliga's neemt zijn plek in. Steffen Baumgart kwam over Paderborn >:) De zwarte honkbalpet en het rode t-shirt zijn vervangen door een nette witte polo en een witte workman's cap (je moet wel op sjiek gaan ook al ben je een volksjunge), de ontploffingen langs de lijn en het nijdige kauwen op kauwgum bleef. En Baumgart had reden om nijdig te zijn want Hertha startte prima ondanks een geïmproviseerde voorhoede (Jovetic en Serdar vervingen Selke en Lukabakio) en kwam vlug op 0-1 door Jovetic. Die werkte vrolijk aan zijn statistieken met nog 2 kansen maar die gingen er niet in.

Kölle had wat moeite om aan de bal gevaarlijk te worden, maar zodra er gegenpressing mogelijk was gooide de thuisploeg er zich helemaal in, precies zoals Baumgart ook Paderborn had laten spelen de afgelopen jaren. En vlak voor de pauze was het raak door Modeste, die Marten Dardai onderuit veegde en raak kopte. De Berliner waren woest, maar ook de VAR draaide de gelijkmaker niet meer terug. Na de rust ging de Keulse stormloop verder en moest Schwolow handelend optreden tegen Kainz en Shkiri. De tweede kans van Kainz (een kopbal) ging er wel in en de Oostenrijker had de smaak te pakken, want hij gleed ook de 3-1 binnen twee minuten daarna. Daardoor leek Hertha zo geschokt dat ze pas wakker werden 10 minuten voor tijd, toen Lukebakio erin kwam. Ondanks twee kansen en een afgekeurd doelpunt van Ascacibar hadden de Geissböcke Baumgart daarmee een unicum bezorgd, de eerste FC Kölle trainer in 10 jaar die zijn debuutmatch wint.
pi_200927969
Het super project Hertha komt nog niet echt van de grond.
  maandag 16 augustus 2021 @ 01:33:41 #263
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_200930982
Ga het op deze manier niet echt volgen ..
Musica Español
Come On
pi_200939999
quote:
1s.gif Op zondag 15 augustus 2021 15:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Werder is een parodie :')
3 wedstrijden gespeeld: gelijk tegen Hannover, gewonnen van Fortuna, verloren van Paderborn. En eruit in de beker tegen Osnabrück. Nauwelijks geld voor versterking, maar één eigenlijk die ze per se willen. Giakoumakis

https://www.fcupdate.nl/v(...)ng-voor-giakoumakis/

Benieuwd of ze A) Giako zo gek krijgen dat ie komt (moet ie weer in de kelder gaan voetballen) B) of ze VVV zo gek krijgen hem te laten gaan. 2 miljoen vraagt Venlo. Ook vanuit Frankrijk en Spanje is nog interesse.
  maandag 16 augustus 2021 @ 18:36:05 #266
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200940296
twitter

@onlogisch
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 16 augustus 2021 @ 18:45:58 #267
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_200940453
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:36 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

@:onlogisch
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_200940578
pi_200940855
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  maandag 16 augustus 2021 @ 19:11:45 #270
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_200940875
quote:
Dat was ook een hele mooie.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_200942088
van Bommel is een parodie op een voetbalclub
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_200944962
Ritsu Doan lijkt weer terug naar Duitsland te gaan. 2. Liga club Hannover én Bundesligisten Frankfurt en Mainz hebben interesse
  maandag 16 augustus 2021 @ 22:59:18 #273
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_200945394
quote:
Wat een heerlijke scene. _O-

Bijna net zo mooi als good ol' Vincent.

pi_200947549
HSV, Schalke en Bremen lekkere competitiestart :')

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2021 08:58:34 ]
pi_200949900
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 08:55 schreef MCH het volgende:

Het is nog vroeg maar om na 3 potjes al een verlies en een gelijkspel te hebben :')
pi_200949928
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:55 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Het is nog vroeg maar om na 3 potjes al een verlies en een gelijkspel te hebben :')
1-4 thuis verliezen is gewoon schandalig voor Bremen
pi_200950271
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:57 schreef MCH het volgende:

[..]
1-4 thuis verliezen is gewoon schandalig voor Bremen
Dit jaar wel weer eens de Nordderby :P
pi_200950341
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 12:20 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Dit jaar wel weer eens de Nordderby :P
Heel veel derbies, Hannover (nog zo'n afgegleden club), HSV, St Pauli?
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 19:23:14 #279
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_200955988
Duitse Supercup op Sat1 te volgen
Musica Español
Come On
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 19:48:19 #281
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_200956332
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 08:55 schreef MCH het volgende:
In dit rijtje svp Düsseldorf niet vergeten!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_200956738
#Dortmund XI: Kobel, Passlack, Witsel, Akanji, Schulz, Bellingham, Dahoud, Reyna, Moukoko, Reus, Haaland.

#Bayern XI: Neuer, Stanisic, Upamecano, Sule, Davies, Coman, Kimmich, Muller, Goretzka, Gnabry, Lewandowski.

twitter

Malen moet nog aan de bak.

[ Bericht 77% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2021 20:19:05 ]
pi_200956894
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:13 schreef Bolasie het volgende:
#Dortmund XI: Kobel, Passlack, Witsel, Akanji, Schulz, Bellingham, Dahoud, Reyna, Moukoko, Reus, Haaland.

#Bayern XI: Neuer, Stanisic, Upamecano, Sule, Davies, Coman, Kimmich, Muller, Goretzka, Gnabry, Lewandowski.

[ twitter ]

Malen moet nog aan de bak.
Had FdB toch gelijk met Malen :T
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:32:26 #284
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_200957113
Lekker weertje daar
Musica Español
Come On
pi_200957129
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 21:25 schreef Makamba_ het volgende:
Het super project Hertha komt nog niet echt van de grond.
die kunnen er zomaar uit vliegen
U MAD?
pi_200957142
Ik zit klaar voor de Jude Bellingham show.
pi_200957163
Witsel achterin? Dat is ook niet uit luxe. Aldus mijn livescore hé.
U MAD?
pi_200957214
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:34 schreef de_boswachter het volgende:
Witsel achterin? Dat is ook niet uit luxe. Aldus mijn livescore hé.
Tegen Frankfurt en Brugge ook op die positie gespeeld. Zal wel uit nood zijn gezien de vele blessures van o.a. Can en Hummels.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2021 20:38:14 ]
pi_200957280
Hollands weertje daar wel.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_200957503
Wat een redding.
pi_200957504
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:20 schreef MCH het volgende:

[..]
Had FdB toch gelijk met Malen :T
En reken maar dat Rose streng is op fitheid. Ooit een keer in Australië niet verlengd omdat hij zijn spelers te hard zou laten trainen.
pi_200957660
Upamecano v Håland is genot. Wat een beesten.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:09:53 #293
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_200957841
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 21:01 schreef Bolasie het volgende:
Upamecano v Håland is genot. Wat een beesten.
Upamecano, hoerenzoon met zijn Kölner vrienden
pi_200957947
Lewa _O_
pi_200957948
hacha-cha, daar is ie weer. Lewangolski, jawolski
pi_200957950
Fenomeen. _O_
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:15:04 #297
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_200957952
Lewagenotski
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_200957953
Onhoudbaar.
pi_200957955
Geweldige eerste helft zeg.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:15:06 #300
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200957956
Wat een spits.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: