Mwah matig. Dat wordt dus geen losse kaartverkoop voor Nederlanders dit jaar.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:27 schreef Sabata het volgende:
Ik zag iets van Aki Watzke ( voorzitter BVB) voorbij komen die alleen gevaccineerde of genezen toeschouwers bij BVB binnen wilde laten. Schijnbaar mogen er op de eerste speeldag 25000 toeschouwers komen kijken.
https://www.telegraaf.nl/(...)et-gratis-bundesligaquote:Viaplay mag ook dit seizoen alle wedstrijden uitzenden, maar heeft zijn Nederlandse streamingdienst nog helemaal niet gereed.
Om de fans tegemoet te komen, worden alle wedstrijden voorlopig gratis uitgezonden met Engels commentaar via het officiële YouTube-kanaal van de Bundesliga, zo maakte Viaplay-eigenaar NENT Group vrijdagmiddag bekend.
Waarschijnlijk geen lock. Maar dat is alleen de eerste wedstrijd. Die is altijd op het open net in Duitsland. Was eerst bij ARD/ZDF.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:31 schreef Aiciu het volgende:
Ik las ergens dat het ook op sat.1 komt, weet alleen niet of er dan een lock komt voor Nederland op dat tijdstip.
Ik kijk nu op sat 1 vanuit nlquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:31 schreef Aiciu het volgende:
Ik las ergens dat het ook op sat.1 komt, weet alleen niet of er dan een lock komt voor Nederland op dat tijdstip.
Kimmich stond niet goed afgesteld gelukkigquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:15 schreef RudyL het volgende:
Ongekend dat Bayern met zulke situaties wegkomt. Zeker de eerste is een 100% strafschop, de tweede vind ik 90% zeker.
Waarschijnlijk 1-2 over 6 minuten
Al na de nederlaag tegen de "Kiez-club" (st Pauli dus), vond coach Werner dat Kiel zowat alles miste wat ze vorig jaar zo sterk maakte:quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is er met Kiel aan de hand??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |