Is ook al wel van een paar jaar geledenquote:
Jaaa Finland wordt soms best vergeten vind ik, maar staat sowieso in mijn top 5 en misschien wel top 3quote:Op donderdag 29 april 2021 15:22 schreef koffieleuk het volgende:
Was bijna vergeten wat voor heerlijk nummer Finland dit jaar heeft
Sowieso een goed kanaal dit.
quote:Op donderdag 29 april 2021 15:54 schreef Arizona het volgende:
Ik ben helemaal into Roemenië nu. Is mijn numero uno momenteel!
Heb je dat staging concept gezien? De led vloer ziet er echt creepy uitquote:Op donderdag 29 april 2021 15:22 schreef koffieleuk het volgende:
Was bijna vergeten wat voor heerlijk nummer Finland dit jaar heeft
Sowieso een goed kanaal dit.
Heb het gepost, dus jaquote:Op donderdag 29 april 2021 16:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb je dat staging concept gezien? De led vloer ziet er echt creepy uit
Lekker even bijkomenquote:Op donderdag 29 april 2021 15:49 schreef Arizona het volgende:
Ik heb heeeeel hard gewerkt en ook nog gemeet en nu heb ik geen zin meer. En ook geen puf meer
Had je de eerste preparty gezien? Daar was zij ook zooooo goedquote:Op donderdag 29 april 2021 15:54 schreef Arizona het volgende:
Ik ben helemaal into Roemenië nu. Is mijn numero uno momenteel!
Ah, ik had dat topic nog niet geopend. Weet nog niet of ik dit passend vind als stagingquote:Op donderdag 29 april 2021 16:21 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heb het gepost, dus ja
Had niet verwacht dat zij juist hoofden op de LED zouden doen ofzo
Nee, niet gezienquote:Op donderdag 29 april 2021 16:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Had je de eerste preparty gezien? Daar was zij ook zooooo goed
Heeft ook heeeeel veel staging potentieel, dus ik ben echt benieuwdquote:Op donderdag 29 april 2021 16:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daardoor is ie ook bij mij gegroeidquote:Op donderdag 29 april 2021 16:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen!quote:Op donderdag 29 april 2021 16:32 schreef Cee het volgende:
ik begin de Deense inzending steeds leuker te vinden.
Ik ben ook al afge"haakt"quote:Op donderdag 29 april 2021 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik brei er een eind aan voor vandaag.
Goed bezigquote:Op donderdag 29 april 2021 16:32 schreef Cee het volgende:
ik begin de Deense inzending steeds leuker te vinden.
Ja echt mijn grootste groeier tot nu toequote:Op donderdag 29 april 2021 16:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, niet gezien
Mijn dochter heeft het in haar playlist staan en iedere keer als ik het hoor denk ik weer, wat is het toch een lekker nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |