abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 april 2021 @ 22:10:53 #1
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199198975
.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199199035
J strijkt elke zondagochtend zijn overhemden, shirts voor daar onder en spijkerbroeken. Ik verdom het. Hij vindt het niet zo erg. Is met een kwartier gedaan.
Spoilers!
pi_199199080
Team strijk *O* theedoeken - shirts - overhemden - pantalons - katoenen zomerspul - slopen.
Film erbij.
Ruikt zo lekker ook. En het past beter in de kast, of op de plank. w/
  woensdag 28 april 2021 @ 22:21:30 #4
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199199148
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 22:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik stond ooit met Lonaa bij een bushalte na een heerlijk avondje uit eten. Ik graaide in mijn broekzak en oh kijk, de kassabon van het restaurant waar we net waren. Achthonderdnogwat euro _O- Het eten was echt lekker hoor, maar niet zó lekker. Komma stond beetje verkeerd. Snel terug gegaan en kreeg het geld terug gestort op mijn rekening.
Hahaha, mooie dat!

Gelukkig geen gedoe. Ik heb ooit in een restaurant mot gehad met bediening die beweerde dat iedereen van onze groep twee hoofdgerechten had gehad. En niet wilde geloven dat dat toch echt heel onwaarschijnlijk was

:')

En ik was ook niet met allemaal medevetkleppen ofzo
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 28 april 2021 @ 22:22:41 #5
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199199181
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 22:17 schreef AnneX het volgende:
Team strijk *O* theedoeken - shirts - overhemden - pantalons - katoenen zomerspul - slopen.
Film erbij.
Ruikt zo lekker ook. En het past beter in de kast, of op de plank. w/
Het moet écht een heel heel fantastisch kledingstuk zijn, wil ik het de moeite van strijken waard vinden :D
pi_199199565
Strijk tegenwoordig zelden terwijl ik het vroeger heerlijk vond.

Enige wat ik nog strijk (en zou dat meer moeten doen is naaiwerk. Daarvoor heb ik nu een heel schattig mini strijkijzertje
We have far more in common than that which devides us..
pi_199199589
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 22:22 schreef Molo het volgende:

[..]

Het moet écht een heel heel fantastisch kledingstuk zijn niet uitzien als het ongestreken is, wil ik het de moeite van strijken waard vinden :D
En meestal komt het dan al niet in huis. Ik winkel gedeeltelijk door mouwen en broekspijpen in elkaar te kreukelen en te kijken hoe het terugplooit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199199619
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 22:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik stond ooit met Lonaa bij een bushalte na een heerlijk avondje uit eten. Ik graaide in mijn broekzak en oh kijk, de kassabon van het restaurant waar we net waren. Achthonderdnogwat euro _O- Het eten was echt lekker hoor, maar niet zó lekker. Komma stond beetje verkeerd. Snel terug gegaan en kreeg het geld terug gestort op mijn rekening.
Zo lieten ze ons niet zo lang geleden bij een hotel stilletjes 77 euro fooi betalen voor een diner van 70. De volgende ochtend bij het uitchecken pas, Mrs V ratste zo de pinpas door dat ding toen ik opeens wakker werd uit mijn telefoon met een :? :? hoeveel zei je?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_199199646
Ik denk niet dat ik nog een strijkbout in huis heb....de plank ligt nog wel ergens op zolder.
pi_199199661
@minilot mijn demo nog gezien? Speciaal voor jou! :+
pi_199199670
Strijken!
Ik denk eens in het half jaar een overhemd of blouse.
  woensdag 28 april 2021 @ 22:44:37 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199199718
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 22:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En meestal komt het dan al niet in huis. Ik winkel gedeeltelijk door mouwen en broekspijpen in elkaar te kreukelen en te kijken hoe het terugplooit.
Feestjurkje, max

Niks voor normaal dragen. Ik kijk nog liever de film de Titanic nog een keer dan strijken
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 22:46:32 #13
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199199766
De schoonmaker strijkt hier :+
Ik zou het zelf uit besteden, maar dan enkel overhemden (maar die heb ik elke dag aan) en sommige broeken.

Theedoeken en beddengoed vind ik echt onzin. Beddengoed komt meestal niet eens in de kast. Wasmachine -> droger/buiten op de droogmolen en dan 's avond er weer op maken :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 22:47:39 #14
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199199786
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 22:41 schreef Blues het volgende:
Strijken!
Ik denk eens in het half jaar een overhemd of blouse.
Uh das hetzelfde toch?
pi_199199806
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 22:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Uh das hetzelfde toch?
Overhemd = M
Blouse = V
Blues = V
Bloes ook.

:Y)
  woensdag 28 april 2021 @ 22:56:36 #16
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199199928
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 22:48 schreef Blues het volgende:

[..]

Overhemd = M
Blouse = V
Blues = V
Bloes ook.

Dank! Heb er zo'n hekel aan als mensen dat verkeerd zeggen

Geen idee overigens waarom, slaat nergens op die ergernis :')
pi_199200148
Hemd.
Jasje.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_199200185
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 22:44 schreef Molo het volgende:

[..]

Feestjurkje, max

Niks voor normaal dragen. Ik kijk nog liever de film de Titanic nog een keer dan strijken
Iron me like one of your French girls O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 28 april 2021 @ 23:15:31 #19
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199200192
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 23:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Iron me like one of your French girls O+
Ik zie nu Ed Gein voor me :P
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 23:18:20 #20
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199200222
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 22:48 schreef Blues het volgende:

[..]

Overhemd = M
Blouse = V
Blues = V
Bloes ook.

Aha.
Dacht dat overhemd de nette naam was en dat blouse zeg maar de term was om interessant te klinken. Ofzo, keer gehoord in "Hoe heurt het" volgens mij.
pi_199201161
Mogguh :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199201462
Goedemorgen :W

Succes op kantoor P
pi_199201556
Ennnnn..... avondklok lijkt nauwelijks effect te hebben gehad op het aantal ziekenhuisopnames :')

Niet naar kantoor gaan werkt beter.... sterkte P!
pi_199201583
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 07:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ennnnn..... avondklok lijkt nauwelijks effect te hebben gehad op het aantal ziekenhuisopnames :')

Ja, dat is precies wat ik had verwacht. Want wie zich al aan maatregelen hield, die hield zich ook aan de avondklok. En wie mensen met te veel anderen bleef bezoeken/feestjes, die hield zich ook niet aan de avondklok.

Het had gewerkt als iedereen zich er aan had gehouden. Maar in Nederland bij voorbaat gedoemd te mislukken.

Goedemorgen :W We hebben waarschijnlijk nog niet eerder zoveel besmettingen gehad als nu, las ik ook nog. Maar veel mensen gelukkig al gevaccineerd en we weten beter dan een jaar geleden hoe dit te behandelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 29 april 2021 @ 08:05:38 #25
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199201600
Morguh! :W
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 29 april 2021 @ 08:19:23 #26
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199201665
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 07:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

Dat zegt Kuipers, die daar echt niet alle informatie toe heeft

Ik denk dat je het gezien hoe er data verzameld werd en hoe ie tegelijkertijd met andere maatregelen werd ingevoerd én weer uitgefaseerd, het nooit helemaal gaat horen hoe effectief het al dan niet was *O*
pi_199201674
Goedemorgen *O*
Spoilers!
pi_199201678
En zo kan iedereen er lekker zn eigen gelijk aan ophangen :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199201688
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 08:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ken niemand die dacht dat het ging helpen, jij wel?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 29 april 2021 @ 08:22:41 #30
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199201693
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 08:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Yep

Discussie gaat nu over in vaccinatiebewijs/paspoort ja/nee en over die avondklok hebben we het niet meer *O*
pi_199201696
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 08:22 schreef Molo het volgende:

[..]

Yep

Discussie gaat nu over in vaccinatiebewijs/paspoort ja/nee en over die avondklok hebben we het niet meer *O*
Zo smooth. _O_
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 29 april 2021 @ 08:24:19 #32
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199201701
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 08:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ken ze wel

Ik behoor er zelf niet toe maar wil het wel graag zien eigenlijk of dat ook klopt
Maar gezien de vragen erover om aan te tonen maandenlang netjes ontweken zijn te beantwoorden, gaan we dat erna ook niet meer horen denk ik
pi_199201956
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 08:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat zegt Kuipers, die daar echt niet alle informatie toe heeft

Ik denk dat je het gezien hoe er data verzameld werd en hoe ie tegelijkertijd met andere maatregelen werd ingevoerd én weer uitgefaseerd, het nooit helemaal gaat horen hoe effectief het al dan niet was *O*

Ik zei ook ‘lijkt’ :P

Helemaal zuiver ga je het inderdaad nooit krijgen.
pi_199201993
Werd gisteravond irritant 'gevierd' dat er geen avondklok is dus de scooters met herrie duurden tot 1u i.p.v. 23u normaal (toen was er ook al geen politie). Dus ik heb heerlijk wakker gelegen tot 1u :{ Ben bang dat dit een paar avonden blijft voor de lol er vanaf is. Laat het voor mijn part maar elke avond vanaf 21u regenen, heb ik daar geen last van.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199202375
Mogge!

Zit te wachten op mensen in een call. Maar al 3 van de 5 hebben afgezegd. en de 4e komt niet online! Bekijk het dan maar, heb nog genoeg te doen.

Wat vervelend FFT van die herriemakers. Wat daar nou leuk aan is? Mooie muziek harder willen horen kan ik me alles bij voorstellen, maar motoren?

T is maar goed dat ze me links hebben geprikt. Nergens last van alleen van m'n bovenarm. Heerlijk geslapen, maar omdraaien om m'n wekker uitzetten was niet grappig, was meteen klaar wakker. en om te typen (wat dus weer niet pijnlijk is), moest ik wel met rechts m'n arm op de tafel tillen. Als dit alles is, helemaal prima.
pi_199202676
Mogguh!

Ik hield me niet aan alle maatregelen (in de zin van; we zagen binnenshuis wel eens 2 personen in plaats van 1 persoon) maar aan de avondklok dan weer wel, vanwege de boete :P Hoewel, afgelopen dagen op de camping dan weer geen moment aan gedacht. Dat dan weer niet.

Van mensen op scooters en motoren die graag in woonwijken hun turbo of uitlaat willen testen snap ik ook bijzonder weinig. We hebben ze hier ook wel eens, hoewel de laatste maanden wel echt veel minder vaak.

Beterschap voor je zieke arm Kaatje :* :D maar inderdaad, laten we duimen dat het daar gewoon bij blijft, dat zou mooi zijn!

Mijn ouders kunnen binnenkort ook hun vaccinatie halen. Moeder via de GGD, vader via de HA. :)
Schoonouders stonden ook al op de planning.
pi_199203044
Op kantoor is het lekker rustig :P De helft van de collega’s is er niet *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 29 april 2021 @ 10:54:09 #38
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199203117
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 09:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Zit te wachten op mensen in een call. Maar al 3 van de 5 hebben afgezegd. en de 4e komt niet online! Bekijk het dan maar, heb nog genoeg te doen.

Wat vervelend FFT van die herriemakers. Wat daar nou leuk aan is? Mooie muziek harder willen horen kan ik me alles bij voorstellen, maar motoren?

T is maar goed dat ze me links hebben geprikt. Nergens last van alleen van m'n bovenarm. Heerlijk geslapen, maar omdraaien om m'n wekker uitzetten was niet grappig, was meteen klaar wakker. en om te typen (wat dus weer niet pijnlijk is), moest ik wel met rechts m'n arm op de tafel tillen. Als dit alles is, helemaal prima.
Extraveel die pijnlijke bewegen, dan is het sneller over :Y

Verspreid en neem over dat lijf, gij Comirnaty _O_
pi_199203199
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 10:54 schreef Molo het volgende:

[..]

Extraveel die pijnlijke bewegen, dan is het sneller over :Y

Verspreid en neem over dat lijf, gij Comirnaty _O_
Ik heb NLiB wel even overgeslagen vandaag :P Maar ik beweeg genoeg, iedere keer "au" en weer verder.

Gut, ik help een groep inspecteurs met iets dat hun teveel tijd kost en ik in no-time klaar heb. Begrijp net dat daar ook een functie benaming voor is :o Ik ben blijkbaar Energy license coordinator _O- _O- _O-
pi_199203316
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 08:00 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen :W We hebben waarschijnlijk nog niet eerder zoveel besmettingen gehad als nu, las ik ook nog.
Laten we snel de horeca half open gooien!
pi_199203338
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 08:24 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik ken ze wel

Ik behoor er zelf niet toe maar wil het wel graag zien eigenlijk of dat ook klopt
Maar gezien de vragen erover om aan te tonen maandenlang netjes ontweken zijn te beantwoorden, gaan we dat erna ook niet meer horen denk ik
Kan toch ook niet, gezien, zoals je zelf al zei, tig andere maatregelen er doorheen hebben gelopen. En honderd andere bekende en onbekende variabelen met tig al even onbekende interacties.
pi_199203540
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 08:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In mijn geval heeft het geholpen in de mensen die ik zag. En ik was vast niet de enige.

Ik moest de hele fucking tijd gewoon werken, tegen de tijd dat ik op de bank zat met een bord eten was het de moeite niet meer waard om nog iemand op te zoeken. Ik heb een aantal keer (2 foei) vrienden over de vloer gehad die bleven tot na te avondklok en dan dan ging ik zelf rond een uur of 3 naar bed :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_199203568
Ik heb laatst het actieve herinneringen debat (of het geen actieve herinneringen debat dus) zitten kijken en nu merk ik dat ik zin heb in de rest vanaf 12 uur... Wat is deze? :?
pi_199203714
Zo tof. Had bij een ander blog een kookworkshop gewonnen. Krijg ik net de doos met boodschappen, zit er ook helemaal een pastadroogrekje, roller en snijder bij. O+
  donderdag 29 april 2021 @ 12:06:06 #45
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199204140
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 11:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb NLiB wel even overgeslagen vandaag :P Maar ik beweeg genoeg, iedere keer "au" en weer verder.

Gut, ik help een groep inspecteurs met iets dat hun teveel tijd kost en ik in no-time klaar heb. Begrijp net dat daar ook een functie benaming voor is :o Ik ben blijkbaar Energy license coordinator _O- _O- _O-
Best kekke titel! Ik zou er nog even een Senior voor gooien gezien je snelheid. Nóg lekkerder bekkend B-)
  donderdag 29 april 2021 @ 12:09:25 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199204193
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 11:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Kan toch ook niet, gezien, zoals je zelf al zei, tig andere maatregelen er doorheen hebben gelopen. En honderd andere bekende en onbekende variabelen met tig al even onbekende interacties.
Klopt

Maar ik vind dat nog steeds geen reden om zonder degelijke grond dit soort maatregelen in te zetten en zo lang te verlengen.

Als het werkt, prima, hoe kut ook, het is crisis immers. Maar ik vind wel dat er steeds geëvalueerd moet worden of het houdbaar is, nog is en moet blijven.
Verantwoorden ervan is minste wat je kunt vragen

Echt alle vragen die überhaupt al gesteld zijn zijn smooth omheen gepraat en niet beantwoord
pi_199204251
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:06 schreef Molo het volgende:

[..]

Best kekke titel! Ik zou er nog even een Senior voor gooien gezien je snelheid. Nóg lekkerder bekkend B-)
Haha, ik heb jaren geleden ook P.A. uit m'n ondertekening gesloopt. Pesthekel aan dat soort dingen.
pi_199204293
Physician Assistent? :7
Ik breek altijd mijn nek over deze term als ik iets in een dossier moet schrijven _O- maar omdat ik afkortingen HAAT die artsen vaak gebruiken schrijf ik m lekker voluit :6 :D
  donderdag 29 april 2021 @ 12:15:44 #49
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199204304
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Haha, ik heb jaren geleden ook P.A. uit m'n ondertekening gesloopt. Pesthekel aan dat soort dingen.
Ik heb ooit nog eens gevraagd aan iemand wat die afkorting inhield, die man lachen. Ik had geen idee joh :D

Had toen veel expats in behandeling in zorgtoko waar ik werkte en dan belde vaak de Pie Eej op namens diegene :+
pi_199204317
Oh das een leuke voor in dossiers! Pie Eej *G*
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 april 2021 @ 12:19:01 #51
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199204363
Het debat van vandaag slag ik even over. Genoeg andere dingen te doen. :+ Als ik Twitter zo lees mis ik niets.

Broodje Rosbief als lunch :9
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_199204424
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:15 schreef Blues het volgende:
Physician Assistent? :7
Ik breek altijd mijn nek over deze term als ik iets in een dossier moet schrijven _O- maar omdat ik afkortingen HAAT die artsen vaak gebruiken schrijf ik m lekker voluit :6 :D
Personal Assistant. Denk dan altijd dat je ook schoenen moet poetsen en zo. Ik ben secretaresse, desnoods management assistant en wil iedereen met van alles helpen. Had op kantoor ook altijd een klein naaietui. Maar die leende ik wel uit, ging echt niet bij een ander een afgesprongen knoop aan zetten. Kan je het niet, pech.
pi_199204445
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Personal Assistant. Denk dan altijd dat je ook schoenen moet poetsen en zo. Ik ben secretaresse, desnoods management assistant en wil iedereen met van alles helpen. Had op kantoor ook altijd een klein naaietui. Maar die leende ik wel uit, ging echt niet bij een ander een afgesprongen knoop aan zetten. Kan je het niet, pech.
Achter iemand aan wandelen met z'n tassen en koffers. Koffie brengen. Zakdoekjes voor ze kopen. :P
pi_199204470
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:23 schreef Kaatje1 het volgende:

Snap ik.
Ik ben dan weer Medisch Secretaresse en dat staat wel in mijn handtekening op werk.
Standaard had iedereen Polimedewerker maar dat vinden we te algemeen.
We zitten met Doktersassistenten mét en zonder MTH (medisch technisch handelen) en Med Secs bij elkaar.

Overigens hebben we nu 2 artsen van wie wij koffie krijgen :D _O- Vroegah toen je nog voor 1 arts werkte bracht je die nog wel eens koffie.
In het jaar krijt of zo.
pi_199204521
Sterke met je arm Kaat!

Vanavond wordt de 2e grote groep overige zorgmedewerkers in ons zkh geprikt.
Gaat nu hard! Nog 1 sessie en iedereen is gevacct *G*
pi_199204545
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:26 schreef Blues het volgende:

[..]

Snap ik.
Ik ben dan weer Medisch Secretaresse en dat staat wel in mijn handtekening op werk.
Standaard had iedereen Polimedewerker maar dat vinden we te algemeen.
We zitten met Doktersassistenten mét en zonder MTH (medisch technisch handelen) en Med Secs bij elkaar.

Overigens hebben we nu 2 artsen van wie wij koffie krijgen :D _O- Vroegah toen je nog voor 1 arts werkte bracht je die nog wel eens koffie.
In het jaar krijt of zo.
Dat is een term die klopt. En er zijn ook PA's, heb er genoeg gekend. Die reizen ook mee de wereld rond, regelen van alles en nog wat ter plekke. Da's een hele andere taakomschrijving. Maar mijn voorgangster hier stelde nogal prijs op die titel.
  donderdag 29 april 2021 @ 12:33:27 #57
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199204591
Ik zou wel een personal assistent kunnen gebruiken eigenlijk
  donderdag 29 april 2021 @ 12:33:44 #58
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199204596
  donderdag 29 april 2021 @ 12:37:42 #59
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199204647
Eerste test gehad *O*

Wat is dat kut zeg :r
pi_199204667
quote:
10s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:33 schreef Molo het volgende:
Ik ben in te huren :D
pi_199204680
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:28 schreef Blues het volgende:
Sterke met je arm Kaat!

Vanavond wordt de 2e grote groep overige zorgmedewerkers in ons zkh geprikt.
Gaat nu hard! Nog 1 sessie en iedereen is gevacct *G*
Goed om te horen *O* *O*
  donderdag 29 april 2021 @ 12:46:15 #62
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199204782
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:37 schreef gcjoel het volgende:
Eerste test gehad *O*

Hij moet in je neus en keel hoor :o :o :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 29 april 2021 @ 12:46:54 #63
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199204790
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik ben in te huren :D
Lijkt me wel vet chill

Ik ben er iig verstrooid genoeg voor, helaas nog niet vermogend genoeg }:|
  donderdag 29 april 2021 @ 12:48:58 #64
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199204824
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:46 schreef Molo het volgende:

[..]

Hij moet in je neus en keel hoor :o :o :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben ik toch de verkeerde straat in gereden ;(

ben nu wel nog meer tegen toegangstesten _O-
  donderdag 29 april 2021 @ 12:53:17 #65
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199204914
Ik heb drie mails van drie verschillende mensen achter elkaar gehad met daarin 'even een korte vraag'.
Wat natuurlijk absoluut geen korte vraag is, en al helemaal geen kort of snel antwoord is ook.

Ik ga mij eens beraden op passende reacties daarop. Gebeurt steeds vaker en onderhand beetje schijtziek van eigenlijk
  Moderator donderdag 29 april 2021 @ 12:58:11 #66
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199205021
quote:
8s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:53 schreef Molo het volgende:
Ik heb drie mails van drie verschillende mensen achter elkaar gehad met daarin 'even een korte vraag'.
Wat natuurlijk absoluut geen korte vraag is, en al helemaal geen kort of snel antwoord is ook.

Ik ga mij eens beraden op passende reacties daarop. Gebeurt steeds vaker en onderhand beetje schijtziek van eigenlijk
Als het in brand staat mailen ze vanzelf nog een keer. Of gaan ze bellen :+
pi_199205090
quote:
10s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:33 schreef Molo het volgende:
Ik noem mijn collega's vaak 'mijn assistent' blijft grappig :D
pi_199205102
quote:
Eerste test gehad *O*

Rip neus :{w
pi_199205132
quote:
8s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:53 schreef Molo het volgende:

Het zal wel kloppen qua kortheid vd vraag. Het antwoord zal wel niezo kort en/of simpel zijn >:)
pi_199205145
quote:
Top voor ons @ Corfu vakantie in september.
  donderdag 29 april 2021 @ 13:03:02 #71
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199205148
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:00 schreef Blues het volgende:

[..]

Rip neus :{w
Zo echt hoor! haha

Zegt ze: dat kriebelt een beetje.
Ben je gek!!?
pi_199205160
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:03 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Zo echt hoor! haha

Zegt ze: dat kriebelt een beetje.
Ben je gek!!?
Mot ik jou es ff boven in je neus steken tot ie in je oog uitkomt of zo :( :( :(
  donderdag 29 april 2021 @ 13:07:34 #73
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199205234
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:58 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Als het in brand staat mailen ze vanzelf nog een keer. Of gaan ze bellen :+
En drie keer raden wie daar meeste plezier (lees: last) van heeft in the end :+
  donderdag 29 april 2021 @ 13:09:00 #74
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199205252
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:02 schreef Blues het volgende:

[..]

Het zal wel kloppen qua kortheid vd vraag. Het antwoord zal wel niezo kort en/of simpel zijn >:)
Nee joh, hele lap tekst als uitleg, meerdere bijlagen met hele mailconversaties bijgevoegd

Heb nu tussenoplossing gemaild. De vraag om de vraag even samen te vatten en bij te voegen waar ik specifiek naar moet kijken.
Lazer op, ga niet tig stukken proza doorwerken zonder uitleg. Luiwammessen
  donderdag 29 april 2021 @ 13:09:54 #75
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199205268
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:03 schreef Blues het volgende:

[..]

Mot ik jou es ff boven in je neus steken tot ie in je oog uitkomt of zo :( :( :(
Even je ventrikels kietelen :9~
pi_199205683
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:09 schreef Molo het volgende:

[..]

Nee joh, hele lap tekst als uitleg, meerdere bijlagen met hele mailconversaties bijgevoegd

Heb nu tussenoplossing gemaild. De vraag om de vraag even samen te vatten en bij te voegen waar ik specifiek naar moet kijken.
Lazer op, ga niet tig stukken proza doorwerken zonder uitleg. Luiwammessen
Ik maak me ook schuldig aan lange mails, maar pretendeer nooit korte vragen te hebben.
En zadel mensen al zeker niet op met zulke gedrochten als jij beschrijft :r

Net mini crisis opgelost, helft van een vergadering had de verkeerde aanvangstijd genoteerd. Dus was ‘kwijt’ :')
pi_199205729
In mijn ziekenhuis krijgt iedere bezoeker een mondkapje aangereikt :D

Daarna door naar de poli waar het (iets meer dan) halfjaarlijkse feest van het opmerken van therapie ontrouw begint. ‘je was best al een poosje niet geweest he? Kwam je wel uit met je spullen of deed je daar dan iets langer mee?’
En, als immer, is mijn antwoord daarop ‘ja’ :7

Meneer wil me nog steeds elke drie maanden zien, ik vind jaarlijks wel voldoende dus we settelen voor tussenpozen van een maand of 9 :+

Co assistent erbij, altijd mooi om de rokende ruïne die mijn oog is nog eens uitgelegd te krijgen O+
  donderdag 29 april 2021 @ 13:43:10 #78
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199205799
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik maak me ook schuldig aan lange mails, maar pretendeer nooit korte vragen te hebben.
En zadel mensen al zeker niet op met zulke gedrochten als jij beschrijft :r

Net mini crisis opgelost, helft van een vergadering had de verkeerde aanvangstijd genoteerd. Dus was ‘kwijt’ :')
Ik zou echt giftig worden van die ellendige vergaderissues die jij regelmatig hebt _O-
Zo irritant
pi_199205800
Cat en haar Rokende Oogruïne :D
Wat hebbie dan?

Kwartier gegymd, 1 verdieping + 2trappen gezogen.
Even koffie met hoofdstuk boek en door met nog 1 verdieping w/
pi_199205841
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:43 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik zou echt giftig worden van die ellendige vergaderissues die jij regelmatig hebt _O-
Zo irritant
Het heurt erbij, ben ik bang ;(

Geeft me wat te mopperen B-)
pi_199205890
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:43 schreef Blues het volgende:
Cat en haar Rokende Oogruïne :D
Wat hebbie dan?

Kwartier gegymd, 1 verdieping + 2trappen gezogen.
Even koffie met hoofdstuk boek en door met nog 1 verdieping w/
De ruïne is al mijn hele leven aan het instorten. Hangt nu nog met een paar balkjes aan elkaar :P

SPOILER
Inmiddels breng ik de gemiddelde leeftijd van de wachtkamer een stuk minder snel naar beneden. Zoals mijn controle meneer zei: ‘dat is toch goed nieuws? Betekent dat je er oud mee wordt.’

Waarop ik zei: ‘en daarom is het toch ook goed nieuws dat ik zoveel tijd tussen afspraken laat. Dan gaat het goed met me’ B-)
pi_199205905
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:24 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Achter iemand aan wandelen met z'n tassen en koffers. Koffie brengen. Zakdoekjes voor ze kopen. :P
Dit is mijn droom
pi_199205918
DP als PA.

Dat ze me dan de hele dag GT brengt O+
pi_199205941
Je moet me juist bij jou uitnodigen zodat we jouw vriezer leeg kennen vreten en jij MIJ drankjes kan brengen. Geen GT, kryptonite.

Ik ben straks veel rijker dan jij dus :6
pi_199205944
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:50 schreef Vanyel het volgende:
DP als PA.

Op een miljoenenjacht O+
pi_199205968
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Op een miljoenenjacht O+
Toch @Kreator weer bellen O+
pi_199206021
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je moet me juist bij jou uitnodigen zodat we jouw vriezer leeg kennen vreten en jij MIJ drankjes kan brengen. Geen GT, kryptonite.

Ik ben straks veel rijker dan jij dus :6
Geen GT?
He huh wat?

Het is een droom ja.
Ik wil jou als PA. Bovendien ben ik nu veel rijker dan jij. En misschien keren de kansen nog wel }:|
pi_199206065
PA werkzaamheden gedaan. Paniek uit Noorwegen, in een uurtje vrijwel opgelost
SPOILER
pi_199206080
Zin in GT.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199206088
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:59 schreef Kaatje1 het volgende:
PA werkzaamheden gedaan. Paniek uit Noorwegen, in een uurtje vrijwel opgelost
SPOILER
Is dat diezelfde persoon waar je een paar weken geleden van alles voor moest regelen waarna bleek dat ze het zelf al geregeld had?
pi_199206115
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 14:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Is dat diezelfde persoon waar je een paar weken geleden van alles voor moest regelen waarna bleek dat ze het zelf al geregeld had?
Yep
pi_199206223
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 14:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Yep
;(
pi_199206230
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Geen GT?
He huh wat?

Het is een droom ja.
Ik wil jou als PA. Bovendien ben ik nu veel rijker dan jij. En misschien keren de kansen nog wel }:|
Urhjg. Ik ben het er allemaal niet mee eens.
pi_199206456
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:50 schreef Vanyel het volgende:
DP als PA.

:(
pi_199206471
Ik ben al de hele dag aan het Simsen. Maar het is voor het (grof) ontwerpen van een huis (je moet wat hè, als je geen zin hebt om jezelf in Sketchup te storten :D ) en dus stimuleert vriend het zelfs :+

(Nu toch maar eerst eens gaan aankleden en boodschappen doen :') :@ )
pi_199206476
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 14:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Urhjg. Ik ben het er allemaal niet mee eens.
je vergeet de *stampvoet* ;)
pi_199206478
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 14:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Yep
;(
pi_199206628
Wel ja. Urendeclaratie afgekeurd omdat ik 10 uur had gerekend en kennelijk mochten het er maar 9 zijn.
Terwijl ik veel meer dan 5 uur bezig geweest ben met die e-learning (achteraf wat onzinnig, 90 minuten was sowieso enorm verouderde stof) en van 12-17:30 op die training was.

Ik heb geen zin om hier nu heel principieel een punt van te maken, voor dat ene uurtje (ik moet nog een punt maken dat ik nog stééds niet ingeroosterd ben, dus dat heeft even prioriteit :P ) maar nee, hier trek je mensen mee hoor :')
pi_199206682
Brrrr...verwarming aangezet. het is 21 gr in huis en ik heb het zo koud.
  donderdag 29 april 2021 @ 15:09:38 #100
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199207084
Oow ik heb net de verwarming op 20.5 gezet omdat ik het fris (17 gr) vond. 21 is toch helemaal prima?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199207092
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 14:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm toch reactie op prik?

@ cat ik haaat elearningen/s }:|
Wij krijgen er uren voor, allemaal leuk en aardig maar wanneer moet je dat doen dan op een hectische polidag?
Ik doe ze dus maar thuis :{
pi_199207121
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 15:09 schreef fietsie het volgende:
Oow ik heb net de verwarming op 20.5 gezet omdat ik het fris (17 gr) vond. 21 is toch helemaal prima?
Normaal is 21 een prima temperatuur.. Maar nu (ik denk aan een reactie op de prik) heb ik het ijs en ijs en ijs koud.
Heb net even tegen de verwarming aan gezeten en ik warm weer op.
pi_199207123
Ben lekker bezig geweest in huis dus zit in tshirtje 20 gr en heb t lekker warm.
Zit weer in een topboek.De stem van Jessica Durlacher. Vind t maar een apart mens als ik haar zie op tv, met een vreselijke echtgenoot, maar schrijven kan ze!
pi_199207154
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 14:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Kan ook ergens een windje doorwaaien misschien.
pi_199207339
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 15:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Normaal is 21 een prima temperatuur.. Maar nu (ik denk aan een reactie op de prik) heb ik het ijs en ijs en ijs koud.
Heb net even tegen de verwarming aan gezeten en ik warm weer op.
Mss even lekker warm douchen!
pi_199207341
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 15:14 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Kan ook ergens een windje doorwaaien misschien.
Nee, ik heb alle deuren dicht, geen tocht. Het is nu 22 gr. en wel beter. Nog wel koude neus. Maar het zit echt van bnnen, zal wel door de vaccinatie horen. Is prima en zal ook wel snel weer overgaan.

Heb jij nog klachten? En collega/vriend?
pi_199207351
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 15:26 schreef Blues het volgende:

[..]

Mss even lekker warm douchen!
Ga ik zo even doen denk ik. Voordat de AH komt. ZIt nog even te wachten op een berichtje uit Noorwegen.
pi_199207436
Hoi *O* Alweer bijna thuis. Inclusief een bezoekje aan de aardbeienteler in ‘s Gravenzande voor vier bakjes heerlijke aardbeien O+
pi_199207670
quote:
10s.gif Op donderdag 29 april 2021 14:28 schreef Blues het volgende:

[..]

:(
:?
pi_199207712
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 15:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee, ik heb alle deuren dicht, geen tocht. Het is nu 22 gr. en wel beter. Nog wel koude neus. Maar het zit echt van bnnen, zal wel door de vaccinatie horen. Is prima en zal ook wel snel weer overgaan.

Heb jij nog klachten? En collega/vriend?
Misschien idd wat koortsig, hoor je wel na een vaccinatie. Maar is ook zo voorbij dus hoop bij jou ook.

Ik heb nog lichte klachten die lang aan kunnen blijven. Moeheidsaanvallen, stijve spieren, wat hoofdpijn. Kortademig is steeds minder gelukkig,
Collega/vriendvoelt zich goed maar is z'n reuk/smaak nu ruim een week kwijt. We gaan vanavond naar de toko en normaal gaan we daarna wat lekkers eten bij KFC/BK/Bram Ladage alleen nu helaas niet. Hoop dat z'n smaak snel terugkomt. Lijkt me vreselijk, hou zoveel van eten.
pi_199207721
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi *O* Alweer bijna thuis. Inclusief een bezoekje aan de aardbeienteler in ‘s Gravenzande voor vier bakjes heerlijke aardbeien O+
Jammie :9
Straks als het aardbeientijd is worden ze weer lekker goedkoop :9
  donderdag 29 april 2021 @ 16:00:28 #112
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199207760
Ik ging "even op de bank zitten"

45 min later.

:O
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_199207767
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 15:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Blues is gewoon #teamDP
pi_199207783
Smaak weg, oh dat lijkt me zo erg. Hoe is het nu met @Myraela 's smaak?

Potverdorie. AH komt al weken voor 18 uur. Dus daar rekening mee gehouden in mijn eetlijst voor vanavond. Nu komen ze tussen 1930-2000.
pi_199207887
Ik ben al de hele dag een beetje meh, en had ineens enorme zin in uiensoep. Die staat dus nu te pruttelen :9.
pi_199207931
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 16:17 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben al de hele dag een beetje meh, en had ineens enorme zin in uiensoep. Die staat dus nu te pruttelen :9.
ohhh :9~ waar staat jouw huis?
pi_199208028
Data probleem is helemaal gefixt, maar bij daadwerkelijk draaien van de analyses voor het rapport nu weer een ander analyse probleem.. ik word er echt moedeloos van. En ik voelde me sowieso al kut vandaag want gewoon baaldag (afvallen gaat kut ondanks dat ik alles helemaal keurig doe met sporten en bewegen, ik ben moe, het is grijs en kut buiten, enzz) dus ik sta echt op het punt om een potje te janken en een kilo sushi te bestellen voor vanavond.

Dat janken gaat vast nog gebeuren zo, die sushi gaat dat afvallen probleem dan weer niet echt oplossen dus probeer ik maar niet te doen en gewoon te koken wat ik op m'n lijstje had, ondanks dat ik daar echt nul zin in heb. Man, van mij mogen we doorspoelen naar morgen, behalve dat de analyse problemen dan wss nog steeds niet opgelost zijn :( . Heb ze nu wel bij de meer ervaren statistieker neergelegd dus die moet het maar gaan uitzoeken nu..

En ondertussen ga ik maar even op m'n katteninsta (ja mijn katten hebben insta) gluren naar filmpjes van kittens in de hoop dat ik daar wat vrolijker van word.
pi_199208074
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 16:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Data probleem is helemaal gefixt, maar bij daadwerkelijk draaien van de analyses voor het rapport nu weer een ander analyse probleem.. ik word er echt moedeloos van. En ik voelde me sowieso al kut vandaag want gewoon baaldag (afvallen gaat kut ondanks dat ik alles helemaal keurig doe met sporten en bewegen, ik ben moe, het is grijs en kut buiten, enzz) dus ik sta echt op het punt om een potje te janken en een kilo sushi te bestellen voor vanavond.

Dat janken gaat vast nog gebeuren zo, die sushi gaat dat afvallen probleem dan weer niet echt oplossen dus probeer ik maar niet te doen en gewoon te koken wat ik op m'n lijstje had, ondanks dat ik daar echt nul zin in heb. Man, van mij mogen we doorspoelen naar morgen, behalve dat de analyse problemen dan wss nog steeds niet opgelost zijn :( . Heb ze nu wel bij de meer ervaren statistieker neergelegd dus die moet het maar gaan uitzoeken nu..
Dat afvallen he.. Onderschat niet wat stress doet met je lichaam! Juist daarvoor heb je meer voedzaams nodig, en door dan ook nog eens minder te eten dan je nodig hebt, zou je lichaam best in een 'houd alles vast!' toestand kunnen gaan! Je kunt niet altijd op alle vlakken winnen, en wat mildheid voor jezelf daarin kan nooit kwaad. /2cents
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 16:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

ohhh :9~ waar staat jouw huis?
Noord-Brabant. Maar mijn meh kan behalve de tijd van de maand ook nog Corona-oorzaken hebben, dus dat schrikt misschien af ;).

[ Bericht 1% gewijzigd door Tuindier op 29-04-2021 16:37:15 (Smiley op een nieuwe regel) ]
pi_199208153
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 16:31 schreef vlindertje89 het volgende:

En ondertussen ga ik maar even op m'n katteninsta (ja mijn katten hebben insta) gluren naar filmpjes van kittens in de hoop dat ik daar wat vrolijker van word.
Op zo'n dag mag je jezelf best even verwennen. Janken en sushi (ok, dat laatste is voor mij geen optie, zou nog meer janken worden) gewoon doen.
En katten insta ??? Misschien een idee om de Diva's ook een eigen pagina te geven.
Ken jij Eric en Ollie op instagram? Zo leuk
pi_199208169
@Tuindier, nee. Noord Brabant, en dan nu naar station, trein ergens heen etc. Dan maar geen uiensoep. En corona, ik heb nog maar net de eerste vaccinatie, dat ga ik niet wagen.
pi_199208242
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 15:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Afkortinggebruik ~:)
pi_199208268
HET liedje uit mijn jeugd dat ik als eerste op mn vaders orgel kon spelen gevonden *O* *O* *O* *O* *O* O+ O+ O+ O+

Alla Turka van Ekseption, jongus wat ben ik BLIJ w/ w/ w/ w/ w/

Wist niet meer hoe t heette en was al 100 jr op zoek _O_
pi_199208444
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 16:52 schreef Blues het volgende:
HET liedje uit mijn jeugd dat ik als eerste op mn vaders orgel kon spelen gevonden *O* *O* *O* *O* *O* O+ O+ O+ O+

Waaaa, dat is een blast from the past _O_
pi_199208456
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 15:57 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Jammie :9
Straks als het aardbeientijd is worden ze weer lekker goedkoop :9
Ik vind ze nu al niet echt duur eigenlijk? 3 eur voor een bakje van 400gr. Beter dan die van de AH.
pi_199208465
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 16:35 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Dat afvallen he.. Onderschat niet wat stress doet met je lichaam! Juist daarvoor heb je meer voedzaams nodig, en door dan ook nog eens minder te eten dan je nodig hebt, zou je lichaam best in een 'houd alles vast!' toestand kunnen gaan! Je kunt niet altijd op alle vlakken winnen, en wat mildheid voor jezelf daarin kan nooit kwaad. /2cents
Ja, dat is ook wel zo. Ik eet opzich niet mega veel onder onderhoud ofzo, maar kan natuurlijk best dat afvallen gewoon niet zo vlot gaat omdat m'n lichaam al genoeg stress heeft ofzo. Thanks.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 16:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Op zo'n dag mag je jezelf best even verwennen. Janken en sushi (ok, dat laatste is voor mij geen optie, zou nog meer janken worden) gewoon doen.
En katten insta ??? Misschien een idee om de Diva's ook een eigen pagina te geven.
Ken jij Eric en Ollie op instagram? Zo leuk
Ik heb nu voor n compromis gekozen. Wel bezorgvoer, geen sushi. Over een kwartiertje komt een goedgevulde salade:
Baby spinazie met Aziatische gember & tamari dressing, linzen, geroosterde broccoli, Cherry tomaat, zoetzure komkommer, gekookt eitje, kwart avocado, gerookte tofu, kalamata olijven, courgette noedels, geroosterde zoete aardappel, kappertjes, taugé en watermeloenradijs.

Ben benieuwd!

Ollie & Eric ken ik niet, eens zoeken. Die van mij zijn op bram_en_sam :)

quote:

*O* wat fijn!
pi_199208563
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 17:08 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ja, dat is ook wel zo. Ik eet opzich niet mega veel onder onderhoud ofzo, maar kan natuurlijk best dat afvallen gewoon niet zo vlot gaat omdat m'n lichaam al genoeg stress heeft ofzo. Thanks.

Ik ben aan het lezen over intuitief eten en hoe je lichaam zich alleen maar verzet doordat je het restricties op legt, en dat dat met elke dieetcyclus erger wordt. Afvalllen kan ik wel, maar daarna weer aankomen ook.
Dit voelt voor mij wel erg verhelderend en helpt met lief zijn voor mezelf. Misschien ook niet iets om nu actief op te pakken, maar helpt mij wel bij milde gedachten.

Je salade klinkt overigens awesome.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tuindier op 29-04-2021 17:25:50 ]
pi_199209716
Ik wil die salade ook wel Vlindertje.
Spoilers!
  donderdag 29 april 2021 @ 18:47:28 #128
63722 z80
I fink you freaky
pi_199209767
quote:
Eerste test gehad *O*

En dat dan meerdere keren per week om te mogen werken. Snap je meteen de weerstand er tegen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_199209807
De salade was heerlijk :9~ goeie keus om die te bestellen :)
Van SLA was 'ie. Zelf samenstellen en dan lekker veel aanklikken haha.
pi_199209860
Jummie.
Ik had veel asperges met saus, beenham en ei.
pi_199209878
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 18:49 schreef vlindertje89 het volgende:
De salade was heerlijk :9~ goeie keus om die te bestellen :)
Van SLA was 'ie. Zelf samenstellen en dan lekker veel aanklikken haha.
[ afbeelding ]
Sla heeft fijn eten! :Y

Wij eten hier zo 'nasi'.
pi_199209899
Ik had een salade met mozzarella, tomaat, pesto en een gehaktballetje erbij :)

Nu weer even lekker tot 20 uur een podcast luisteren. Vaste prik.
Net als lezen tegenwoordig. Je komt echt 'ergens aan toe dat blijft liggen' als je het gewoon qua tijd inpland. Zo'n fijne ontdekking :+
  donderdag 29 april 2021 @ 18:58:04 #133
63722 z80
I fink you freaky
pi_199209905
quote:

Af en toe meer eten kan helpen afvallen. Daar is laatst op een Belgische site een heel stuk over geweest. Wel achter een betaalmuur. Waarbij sporters in meerdere groepen waren ingedeeld om te zien wat goed werkt om vet te verliezen. Daar kwam uit dat af en toe je lichaam te verrassen met meer energie uit lekker eten, niet zo zeer gezond eten, beter werkte dan een strak vast patroon aanhouden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_199209958
quote:
2s.gif Op donderdag 29 april 2021 18:53 schreef Lonaa het volgende:
Jummie.
Ik had veel asperges met saus, beenham en ei.
Boooh O+

Zaterdag ga ik weer halen *O*
Inclusief pakje goddelijke ambachtelijke saus :9~
pi_199210140
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 19:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Boooh O+

Zaterdag ga ik weer halen *O*
Inclusief pakje goddelijke ambachtelijke saus :9~
F. vertelde net dat ie in de komende 2 maand toch wel weer een werkweek of 3 weg is waarschijnlijk dus dat wordt asperges en sushi *O*
pi_199210271
quote:
2s.gif Op donderdag 29 april 2021 19:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]

F. vertelde net dat ie in de komende 2 maand toch wel weer een werkweek of 3 weg is waarschijnlijk dus dat wordt asperges en sushi *O*
:9~ :9~
Ga denk ik binnenkort maar eens bij pap en mam eten en ze vragen asperges te maken O-)
pi_199210321
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 19:23 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

:9~ :9~
Ga denk ik binnenkort maar eens bij pap en mam eten en ze vragen asperges te maken O-)
Of gewoon zelf doen, is supermakkelijk *O*
pi_199210369
quote:
2s.gif Op donderdag 29 april 2021 19:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]

*O*

Moet F. daar weg voor zijn?

Ben ik blij dat ik geen F. heb :P
pi_199210401
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 19:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

*O*

Moet F. daar weg voor zijn?

Ben ik blij dat ik geen F. heb :P
F. lust geen witte asperges en liever ook geen sushi. Dus het is wel makkelijker als ie er niet is wat dat betreft. :+
pi_199210425
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Blues is gewoon #teamDP
Ik dacht dat dat meer voor jonge blommen was :P
pi_199210429
quote:
2s.gif Op donderdag 29 april 2021 19:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

F. lust geen witte asperges en liever ook geen sushi. Dus het is wel makkelijker als ie er niet is wat dat betreft. :+
Wat heb je nu aan zo’n vent }:| :'(
pi_199210485
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 19:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wat heb je nu aan zo’n vent }:| :'(
Hij doet de afwas.
pi_199210541
quote:
2s.gif Op donderdag 29 april 2021 19:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hij doet de afwas.
Oh O+
pi_199211124
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 19:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Niet eerder voor vrouwen met wat meer ervaring? :P

quote:
2s.gif Op donderdag 29 april 2021 19:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hij doet de afwas.
Ik ben J en jij bent C zo te lezen. Alleen lust ik dan wel witte asperges en sushi. Maar soit, ik was af, C kookt. Dat idee.
pi_199211168
quote:
7s.gif Op donderdag 29 april 2021 20:13 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Niet eerder voor vrouwen met wat meer ervaring? :P
Blommen met ervaring
pi_199211181
quote:
7s.gif Op donderdag 29 april 2021 20:13 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik ben J en jij bent C zo te lezen. Alleen lust ik dan wel witte asperges en sushi. Maar soit, ik was af, C kookt. Dat idee.
Doe jij ook de vuilnisbak? :D :7
pi_199211240
quote:
2s.gif Op donderdag 29 april 2021 20:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Doe jij ook de vuilnisbak? :D :7
Af en toe. Die wisselen we af. Net wie er naar buiten moet :P

Wat is deze trouwens; ik heb gisteren hardgelopen (nouja, goed, dat couch-5k en ik moest deze week weer oppakken waar ik gebleven was, dus steeds 1 min. Volgende keer 1.5 minuut) en nu heb ik spierpijn in mijn onderarmen :')
pi_199211293
quote:
7s.gif Op donderdag 29 april 2021 20:19 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Af en toe. Die wisselen we af. Net wie er naar buiten moet :P

Wat is deze trouwens; ik heb gisteren hardgelopen (nouja, goed, dat couch-5k en ik moest deze week weer oppakken waar ik gebleven was, dus steeds 1 min. Volgende keer 1.5 minuut) en nu heb ik spierpijn in mijn onderarmen :')
Gespannen lopen met je armen. Vuist maken oid onderweg. :Y

Ik vin altijd wel mooi, dat een beweging spierpijn geeft op een (irrationele) andere plek. Sportbuddy had laatst spierpijn aan de binnenkant van haar bovenbenen, na het bench pressen. :D :7
pi_199211309
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 19:33 schreef Vanyel het volgende:

Je kent me niet O~)
pi_199211362
quote:
2s.gif Op donderdag 29 april 2021 20:22 schreef Lonaa het volgende:

Ik vin altijd wel mooi, dat een beweging spierpijn geeft op een (irrationele) andere plek. Sportbuddy had laatst spierpijn aan de binnenkant van haar bovenbenen, na het bench pressen. :D :7
Ja grappige gewaarwording die spierpijnen.. ik heb het de laatste tijd minder, maar na elke sessie NiB had ik wel op een plek die ik nog nooit bewust heb gevoeld wel een spierpijn (tje).
Toch gaat het echt stukken beter, al is het maar 4x in de week een kwartier meehupselen en gymmen ^O^
  donderdag 29 april 2021 @ 20:28:56 #151
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199211432
Gewoon een paar keer achter elkaar met DP en alle spieren in je lijf doen zeer

Jatognietdan

#teamDP
pi_199211892
quote:

Jemig wat vervelend dat je zo'n baaldag hebt. Ik dacht eigenlijk dat sushi gezond was :@
quote:

Is dat zoals die van Mozart? Rondo alla turca? Zo ja, knap! :o :o
pi_199212216
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Smaak weg, oh dat lijkt me zo erg. Hoe is het nu met @:Myraela 's smaak?
Ik denk dat ik nu een goede 30% proef. Ik proef wel een beetje of ergens hele uitgesproken smaken in zitten, of iets hartig of zoet of bitter is. Maar m'n vriend was bijvoorbeeld fan net van de kaas voor de pesto, en dan proef ik eigenlijk alleen zout. En van de pesto proefde ik wel de knoflook een beetje.
pi_199212394
quote:
2s.gif Op donderdag 29 april 2021 20:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

I.p.v. ‘vuisten maken’ : lopen alsof je eieren in je hand hebt.
#tip
pi_199212423
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Jemig wat vervelend dat je zo'n baaldag hebt. Ik dacht eigenlijk dat sushi gezond was :@

Sushi is ook niet per se ongezond hoor! Hangt er vanaf wat voor sushi je eet en hoeveel ;). Maar door de sojasaus is het wel heel zout en hou je de dag erna vaak veel vocht vast, en ik had ook wel behoefte aan lekker wat groente enzo. Maar edamame boontjes vind ik niet zo lekker en zeewier wel maar gaat m'n buik van over de zeik als ik daar teveel van eet, dus dan is er niet echt iets wat bij sushi past wat je kan eten aan groente.
pi_199212437
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 21:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik denk dat ik nu een goede 30% proef. Ik proef wel een beetje of ergens hele uitgesproken smaken in zitten, of iets hartig of zoet of bitter is. Maar m'n vriend was bijvoorbeeld fan net van de kaas voor de pesto, en dan proef ik eigenlijk alleen zout. En van de pesto proefde ik wel de knoflook een beetje.
Verwarrend gedoe zeg…alsmaar uitzoeken wat je wél of nièt -O- proeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')