Hahaha, mooie dat!quote:Op woensdag 28 april 2021 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik stond ooit met Lonaa bij een bushalte na een heerlijk avondje uit eten. Ik graaide in mijn broekzak en oh kijk, de kassabon van het restaurant waar we net waren. Achthonderdnogwat euroHet eten was echt lekker hoor, maar niet zó lekker. Komma stond beetje verkeerd. Snel terug gegaan en kreeg het geld terug gestort op mijn rekening.
Het moet écht een heel heel fantastisch kledingstuk zijn, wil ik het de moeite van strijken waard vindenquote:Op woensdag 28 april 2021 22:17 schreef AnneX het volgende:
Team strijktheedoeken - shirts - overhemden - pantalons - katoenen zomerspul - slopen.
Film erbij.
Ruikt zo lekker ook. En het past beter in de kast, of op de plank.
En meestal komt het dan al niet in huis. Ik winkel gedeeltelijk door mouwen en broekspijpen in elkaar te kreukelen en te kijken hoe het terugplooit.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Het moet écht een heel heel fantastisch kledingstuk zijn niet uitzien als het ongestreken is, wil ik het de moeite van strijken waard vinden
Zo lieten ze ons niet zo lang geleden bij een hotel stilletjes 77 euro fooi betalen voor een diner van 70. De volgende ochtend bij het uitchecken pas, Mrs V ratste zo de pinpas door dat ding toen ik opeens wakker werd uit mijn telefoon met eenquote:Op woensdag 28 april 2021 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik stond ooit met Lonaa bij een bushalte na een heerlijk avondje uit eten. Ik graaide in mijn broekzak en oh kijk, de kassabon van het restaurant waar we net waren. Achthonderdnogwat euroHet eten was echt lekker hoor, maar niet zó lekker. Komma stond beetje verkeerd. Snel terug gegaan en kreeg het geld terug gestort op mijn rekening.
Feestjurkje, maxquote:Op woensdag 28 april 2021 22:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En meestal komt het dan al niet in huis. Ik winkel gedeeltelijk door mouwen en broekspijpen in elkaar te kreukelen en te kijken hoe het terugplooit.
Uh das hetzelfde toch?quote:Op woensdag 28 april 2021 22:41 schreef Blues het volgende:
Strijken!
Ik denk eens in het half jaar een overhemd of blouse.
Dank! Heb er zo'n hekel aan als mensen dat verkeerd zeggenquote:Op woensdag 28 april 2021 22:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Overhemd = M
Blouse = V
Blues = V
Bloes ook.
Iron me like one of your French girlsquote:Op woensdag 28 april 2021 22:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Feestjurkje, max
Niks voor normaal dragen. Ik kijk nog liever de film de Titanic nog een keer dan strijken
Ik zie nu Ed Gein voor mequote:Op woensdag 28 april 2021 23:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Iron me like one of your French girls
Aha.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Overhemd = M
Blouse = V
Blues = V
Bloes ook.
Ja, dat is precies wat ik had verwacht. Want wie zich al aan maatregelen hield, die hield zich ook aan de avondklok. En wie mensen met te veel anderen bleef bezoeken/feestjes, die hield zich ook niet aan de avondklok.quote:Op donderdag 29 april 2021 07:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ennnnn..... avondklok lijkt nauwelijks effect te hebben gehad op het aantal ziekenhuisopnames![]()
Niet naar kantoor gaan werkt beter.... sterkte P!
Dat zegt Kuipers, die daar echt niet alle informatie toe heeftquote:Op donderdag 29 april 2021 07:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ennnnn..... avondklok lijkt nauwelijks effect te hebben gehad op het aantal ziekenhuisopnames![]()
Niet naar kantoor gaan werkt beter.... sterkte P!
Ik ken niemand die dacht dat het ging helpen, jij wel?quote:Op donderdag 29 april 2021 08:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
En zo kan iedereen er lekker zn eigen gelijk aan ophangen
Yepquote:Op donderdag 29 april 2021 08:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
En zo kan iedereen er lekker zn eigen gelijk aan ophangen
Zo smooth.quote:Op donderdag 29 april 2021 08:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
Discussie gaat nu over in vaccinatiebewijs/paspoort ja/nee en over die avondklok hebben we het niet meer
Ik ken ze welquote:Op donderdag 29 april 2021 08:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken niemand die dacht dat het ging helpen, jij wel?
Ik zei ook ‘lijkt’quote:Op donderdag 29 april 2021 08:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat zegt Kuipers, die daar echt niet alle informatie toe heeft
Ik denk dat je het gezien hoe er data verzameld werd en hoe ie tegelijkertijd met andere maatregelen werd ingevoerd én weer uitgefaseerd, het nooit helemaal gaat horen hoe effectief het al dan niet was
Extraveel die pijnlijke bewegen, dan is het sneller overquote:Op donderdag 29 april 2021 09:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Zit te wachten op mensen in een call. Maar al 3 van de 5 hebben afgezegd. en de 4e komt niet online! Bekijk het dan maar, heb nog genoeg te doen.
Wat vervelend FFT van die herriemakers. Wat daar nou leuk aan is? Mooie muziek harder willen horen kan ik me alles bij voorstellen, maar motoren?
T is maar goed dat ze me links hebben geprikt. Nergens last van alleen van m'n bovenarm. Heerlijk geslapen, maar omdraaien om m'n wekker uitzetten was niet grappig, was meteen klaar wakker. en om te typen (wat dus weer niet pijnlijk is), moest ik wel met rechts m'n arm op de tafel tillen. Als dit alles is, helemaal prima.
Ik heb NLiB wel even overgeslagen vandaagquote:Op donderdag 29 april 2021 10:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Extraveel die pijnlijke bewegen, dan is het sneller over![]()
Verspreid en neem over dat lijf, gij Comirnaty
Laten we snel de horeca half open gooien!quote:Op donderdag 29 april 2021 08:00 schreef Isabeau het volgende:
GoedemorgenWe hebben waarschijnlijk nog niet eerder zoveel besmettingen gehad als nu, las ik ook nog.
Kan toch ook niet, gezien, zoals je zelf al zei, tig andere maatregelen er doorheen hebben gelopen. En honderd andere bekende en onbekende variabelen met tig al even onbekende interacties.quote:Op donderdag 29 april 2021 08:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ken ze wel
Ik behoor er zelf niet toe maar wil het wel graag zien eigenlijk of dat ook klopt
Maar gezien de vragen erover om aan te tonen maandenlang netjes ontweken zijn te beantwoorden, gaan we dat erna ook niet meer horen denk ik
In mijn geval heeft het geholpen in de mensen die ik zag. En ik was vast niet de enige.quote:Op donderdag 29 april 2021 08:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken niemand die dacht dat het ging helpen, jij wel?
Best kekke titel! Ik zou er nog even een Senior voor gooien gezien je snelheid. Nóg lekkerder bekkendquote:Op donderdag 29 april 2021 11:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb NLiB wel even overgeslagen vandaagMaar ik beweeg genoeg, iedere keer "au" en weer verder.
Gut, ik help een groep inspecteurs met iets dat hun teveel tijd kost en ik in no-time klaar heb. Begrijp net dat daar ook een functie benaming voor isIk ben blijkbaar Energy license coordinator
![]()
![]()
Kloptquote:Op donderdag 29 april 2021 11:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kan toch ook niet, gezien, zoals je zelf al zei, tig andere maatregelen er doorheen hebben gelopen. En honderd andere bekende en onbekende variabelen met tig al even onbekende interacties.
Haha, ik heb jaren geleden ook P.A. uit m'n ondertekening gesloopt. Pesthekel aan dat soort dingen.quote:Op donderdag 29 april 2021 12:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Best kekke titel! Ik zou er nog even een Senior voor gooien gezien je snelheid. Nóg lekkerder bekkend
Ik heb ooit nog eens gevraagd aan iemand wat die afkorting inhield, die man lachen. Ik had geen idee johquote:Op donderdag 29 april 2021 12:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Haha, ik heb jaren geleden ook P.A. uit m'n ondertekening gesloopt. Pesthekel aan dat soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |