Toch wel jammer dat je in de marketingmachine van PepsiCo en soortgelijke consorten als Unilever en Procter & Gamble bent getraptquote:Op woensdag 28 april 2021 12:52 schreef pferdfahrer het volgende:
Niet enkel LAYS kopen
Croky![]()
LAYS = Porsche 911
Croky = Daihatsu CUORE
Touche titmansquote:Op woensdag 28 april 2021 13:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat je in de marketingmachine van PepsiCo en soortgelijke consorten als Unilever en Procter & Gamble bent getrapt
LAYS multinational met simpele massaproducten: Skoda's en VW's die voor veel geld als Audi's worden verkocht
Croky kleinschalig familiebedrijf: Vergelijkbaar met een bespoke/handgebouwde Aston Martin
Probeer het een keer en kom erachterquote:Op woensdag 28 april 2021 19:12 schreef okselzweet het volgende:
Zin in sjipjes nu
Ik heb nog nooit croky gehad. Waarom zou het beter zijn dan lays?
Als marketingstudent ben ik het eens met deze post. Pepsico, Unilever en P&G hebben dat merk wel groot gemaakt. Moet je eens voorstellen als je een rood pak of blauw chipszak heb zonder het merk erbij te zetten, dan zegt 9 van de 10 mensen meteen dat het een zak van lays is. Breed portofolio aan producten geeft het een enorme machtpositie. Lays chips was een paar jaar geleden altijd 1,10-1,20 in de AH, maar dat is nu bijna 1,50 geloof ik. Ik nodig iedereen uit om naar het chipsvak te gaan en te tellen hoeveel producten van Lays er staan. Niet te geloven. Ohja ze Smiths hoort er ook onderquote:Op woensdag 28 april 2021 13:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat je in de marketingmachine van PepsiCo en soortgelijke consorten als Unilever en Procter & Gamble bent getrapt
LAYS multinational met simpele massaproducten: Skoda's en VW's die voor veel geld als Audi's worden verkocht
Croky kleinschalig familiebedrijf: Vergelijkbaar met een bespoke/handgebouwde Aston Martin
With lays you get layed, with Croky you get a lot of cockyquote:Op woensdag 28 april 2021 19:12 schreef okselzweet het volgende:
Zin in sjipjes nu
Ik heb nog nooit croky gehad. Waarom zou het beter zijn dan lays?
Goden chips, je moet er alleen niet aan ruiken want het ruikt letterlijk naar tenenkaas.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 12:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Lang over getwijfeld maar dit weekend gekozen voor Hamkas van Lays (Smiths)
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |