Dit duet is geweldig. ❤quote:
Met davina naar de wcquote:
Ik hou van Suzan, maar dit was inderdaad geen hit.quote:
Het mag nog wel wat meer bass...quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:22 schreef gianni61 het volgende:
Ik vind alle combi's met Armin vrij matig afgemixt qua geluid.
jawel,maar niet zo vaak.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:34 schreef Butterflower het volgende:
Bij de vorige 2 edities kwam die qrcode of dat nummer voor een fooi toch niet steeds in beeld?
Volgens mij welquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:34 schreef Butterflower het volgende:
Bij de vorige 2 edities kwam die qrcode of dat nummer voor een fooi toch niet steeds in beeld?
De vorige wel, de eerste weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:34 schreef Butterflower het volgende:
Ik vind m geweldigquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:39 schreef BE het volgende:
Frank! Echt, ik heb wel een beetje een crush op hem!
Misschien over een jaartje nog een keerquote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:07 schreef BE het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Echt helemaal prima zo!
Ja, zoiets!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
Misschien over een jaartje nog een keer
Ik vind dit wel mooi bij het kampvuur
Ja absoluut!!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:14 schreef Vlinder het volgende:
Nou mensen. Bedankt voor drie gezellige topics!
Als er ooit een reallife komt met ze dan ben ik erbij![]()
Jullie ook?
Dat is dan toch gewoon vrienden van Amstel live?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:14 schreef Vlinder het volgende:
Jullie ook?
Ik hoop dan op een combi en dan blijf ik lekker thuis.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:14 schreef Vlinder het volgende:
Jullie ook?
SPOILER: Ouwewijven-modeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Die duiken nog wel op.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:49 schreef BE het volgende:
Ik zou iig Paradise City en Frank Lammers nog eens willen horen, hopelijk duiken er nog ergens stukjes op.
Oh! Mocht je de man met de regenjas spreken, wil je hem dan ook even langs mij sturen?quote:
quote:Op zondag 30 mei 2021 10:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh! Mocht je de man met de regenjas spreken, wil je hem dan ook even langs mij sturen?
quote:Via deze link krijg je 26 december toegang tot de stream.
De virtuele deuren gaan om 18.30 uur open voor het voorprogramma met Qmusic dj Menno Barreveld, live vanuit de Efteling. Om 20.30 uur begint de show.
Hoe kwam jij aan deze vooruitziende blik?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:50 schreef BE het volgende:
Overigens: verzoekje aan de meelezende makers...
Wat er ook gebeurd: NOoitnooitnooitnooit Borsato vragen!!!! Echt gewoon niet!
Prettyplease met kusjekroel er bij!
quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe kwam jij aan deze vooruitziende blik?
Ik heb echt net mijn ouders voor 2e kerstdag uitgenodigd. Supergezellig natuurlijk, maar ik weet niet of ze hier op zitten te wachten.quote:
/carequote:Op vrijdag 17 december 2021 14:44 schreef BE het volgende:
[..]
Ik heb echt net mijn ouders voor 2e kerstdag uitgenodigd. Supergezellig natuurlijk, maar ik weet niet of ze hier op zitten te wachten.
Heel vroeg beginnen met Sissi 😁quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hmmmm… als dit concert maar niet in de weg gaat zitten van mijn geplande tweede kerstdag Sissi marathon
Maar… maar… mijn uitslaapje danquote:
gewoon stiekem op de achtergrond aanzetten en vervolgens steeds harder zettenquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:44 schreef BE het volgende:
[..]
Ik heb echt net mijn ouders voor 2e kerstdag uitgenodigd. Supergezellig natuurlijk, maar ik weet niet of ze hier op zitten te wachten.
prioriteiten Cat... prioriteitenquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar… maar… mijn uitslaapje dan
Gaat gewoon doorquote:
Marco zit tegenwoordig toch liever in groupies dan in groepen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:50 schreef BE het volgende:
Overigens: verzoekje aan de meelezende makers...
Wat er ook gebeurd: NOoitnooitnooitnooit Borsato vragen!!!! Echt gewoon niet!
Prettyplease met kusjekroel er bij!
Meestal tot 23.00/23.30quote:Op zondag 26 december 2021 12:52 schreef hollandia02 het volgende:
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt?
Staat hier inmiddels ook aan. Ik verwacht vanavond wel een gezellige show eigenlijk. De vorige ging wat houterig.quote:Op zondag 26 december 2021 18:46 schreef hollandia02 het volgende:
Voorprogramma reeds begonnen met Q-Music DJ Menno Barreveld.
Heb degene in de Kuip niet gezien helaas...quote:Op zondag 26 december 2021 18:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Staat hier inmiddels ook aan. Ik verwacht vanavond wel een gezellige show eigenlijk. De vorige ging wat houterig.
Houterig??? ging toch gewoon goed behalve dat lammers flinke koppijn had.quote:Op zondag 26 december 2021 18:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Staat hier inmiddels ook aan. Ik verwacht vanavond wel een gezellige show eigenlijk. De vorige ging wat houterig.
Staat hier ook aan op de achtergrond. Nu al lekker.quote:Op zondag 26 december 2021 18:46 schreef hollandia02 het volgende:
Voorprogramma reeds begonnen met Q-Music DJ Menno Barreveld.
Niemand controleert je gegevens........quote:Op zondag 26 december 2021 19:14 schreef Het_Bokje het volgende:
Zelfs voor een gratis ticket ga ik geen persoonsgegevens invullen
De tweede helft ging het wel wat soepeler toen Maan met d'r kontje begon te zwaaien, maar voor die tijd vond ik het maar een stijf boeltje hoor.quote:Op zondag 26 december 2021 18:56 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Houterig??? ging toch gewoon goed behalve dat lammers flinke koppijn had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |