Ook als Ajax met champagnebenen aan de start staat?quote:Op zondag 25 april 2021 18:47 schreef De_Kraam het volgende:
Klassieker kunnen we ook schriftelijk afdoen.
Genotquote:Op zondag 25 april 2021 18:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voor jou moet het een topmiddag zijn, maat.
Gezien hoe AZ na de 1-0 van Ajax speelde, is het maar goed ook dat PSV tweede gaat endigen.quote:
Moet jij weten.quote:Op zondag 25 april 2021 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vraagt hij juist
Dus deze reactie vind ik nogal dom
Zo als AZ de eerste helft speelde heb ik PSV ook niet vaak zien spelen.quote:Op zondag 25 april 2021 18:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gezien hoe AZ na de 1-0 van Ajax speelde, is het maar goed ook dat PSV tweede gaat endigen.
Fantastische analist.quote:Op zondag 25 april 2021 19:03 schreef Tagliano het volgende:
Voor mij, Feyenoord, ik heb nog steeds
Ja, Feyenoord is Feyenoord
-Perez
Altijd heerlijk als Feyenoord verliest makker.quote:Op zondag 25 april 2021 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo als AZ de eerste helft speelde heb ik PSV ook niet vaak zien spelen.
quote:Op zondag 25 april 2021 19:07 schreef KingRoland het volgende:
Lekker voor Feyenoord.
Blijf winnen Vitesse! of naja zelfs als ze verliezen is het nog maar de vraag of Feyenoord alles gaat winnen zonder berghuis
GENOT
quote:Op zondag 25 april 2021 19:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Altijd heerlijk als Feyenoord verliest makker.
Ohja Sparta is de club van Rotterdam.
Dat is wat anders dan het 'moeten' bij een achterstand.quote:Op zondag 25 april 2021 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo als AZ de eerste helft speelde heb ik PSV ook niet vaak zien spelen.
Ik vind Perez vaak wel een prima analist hoor.quote:Op zondag 25 april 2021 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Fantastische analist.
- Johan Derksen
Hij is alleen zo schreeuwerig.quote:Op zondag 25 april 2021 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Perez vaak wel een prima analist hoor.
Dat waren jullie ook niet. Het is dat Bijlow zo goed stond te keepen en onze aanvallers bijna net zo impotent zijn als die drie spitsen van jullie...quote:
Met publiek mag ik toch hopen? Of hebben we het nu 1x gedaan omdat Ajax mogelijk kampioen kon worden?quote:
quote:Op zondag 25 april 2021 22:20 schreef VacaLoca het volgende:
Ajax - Emmen wel een kraker. Kampioenswedstijd tegen een Emmen dat al 8 wedstrijden op rij ongeslagen is. 18 punten maar liefst in die wedstrijden. Een ploeg die net als Ajax veel de bal heeft, wie zal de bal het meest hebben wanneer deze twee uitblinkers van 2021 elkaar treffen?
Dan hadden ze maar tegen FC Utrecht moeten winnen.quote:Op donderdag 29 april 2021 12:30 schreef MC-Morgan het volgende:
[ twitter ]
Flopshow!
Klap in het gezicht van de fans.
Of niet als een stel idioten rond het stadion moeten gaan staan zingen en schreeuwen, waarbij de spelers en staf het nog motiveerden ook.quote:Op donderdag 29 april 2021 13:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan hadden ze maar tegen FC Utrecht moeten winnen.
Mwah, je liep om eerlijk te zijn wel een prima kans om een besmetting op te lopen. In die volle gymzaal waar ik mij moest laten testen danquote:Op donderdag 29 april 2021 12:52 schreef Scrummie het volgende:
Fieldlabs: kan prima met de helft tot 75% van het publiek in het stadion.
Regering: nah, doen we niet.
Dan was onder andere dit veel beter inderdaad:quote:Op donderdag 29 april 2021 14:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of niet als een stel idioten rond het stadion moeten gaan staan zingen en schreeuwen, waarbij de spelers en staf het nog motiveerden ook.
Verder wel kut, was graag nog een keer naar PSV gegaan
Je hebt helemaal gelijk yats!quote:Op donderdag 29 april 2021 22:22 schreef yats het volgende:
Belachelijke beslissing van dit wanstaltige kabinet. Massaal zonder negatief getest te zijn naar de Ikea mag wel maar getest naar het stadion op 1,5 meter niet. En 9 keer 3500 man binnen in Ahoy voor een of ander zangfestijn mag ook want dat levert geen besmettingen op. Snappen jullie het nog?
quote:Corona-uitbraak bij PEC Zwolle
PEC Zwolle mist het zaterdag in de uitwedstijd tegen Vitesse maar liefst 10 spelers, waarvan zes vanwege besmetting met het coronavirus. Bram van Polen, Sam Kersten, Mike van Duinen, Virgil Misidjan, Eliano Reijnders, Thomas Buitink, Sai van Wermeskerken, Destan Bajselmani, Immanuel Pherai en Nigel Bertrams zijn absent. Welke 6 spelers corona hebben, maakt PEC om privacy-redenen niet bekend.
Vitesse mist er 6, waarvan ook twee vanwege corona...quote:
Ik betaal toch al. Maakt voor mij dus weinig uit.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 10:20 schreef Zipportal het volgende:
Dat KUT AJAX komt alweer op ESPN 1. FC Groningen - Sparta stond eerst gepland. Al drie weken achter elkaar komt dat KUT AJAX erop. Smerige jodenzender ook.
Maar Ajax - Feyenoord werd destijds niet op ESPN 1 uitgezonden. Dan moet het dagjesvolk betoalen. @:lenny_leonard
Madquote:Op zaterdag 1 mei 2021 10:20 schreef Zipportal het volgende:
Dat KUT AJAX komt alweer op ESPN 1. FC Groningen - Sparta stond eerst gepland. Al drie weken achter elkaar komt dat KUT AJAX erop. Smerige jodenzender ook.
Maar Ajax - Feyenoord werd destijds niet op ESPN 1 uitgezonden. Dan moet het dagjesvolk betoalen. @:lenny_leonard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Koop je een abo voor twee tientjes in de maand skere dikzak.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 10:20 schreef Zipportal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |