Ook als Ajax met champagnebenen aan de start staat?quote:Op zondag 25 april 2021 18:47 schreef De_Kraam het volgende:
Klassieker kunnen we ook schriftelijk afdoen.
Genotquote:Op zondag 25 april 2021 18:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voor jou moet het een topmiddag zijn, maat.
Gezien hoe AZ na de 1-0 van Ajax speelde, is het maar goed ook dat PSV tweede gaat endigen.quote:
Moet jij weten.quote:Op zondag 25 april 2021 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vraagt hij juist
Dus deze reactie vind ik nogal dom
Zo als AZ de eerste helft speelde heb ik PSV ook niet vaak zien spelen.quote:Op zondag 25 april 2021 18:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gezien hoe AZ na de 1-0 van Ajax speelde, is het maar goed ook dat PSV tweede gaat endigen.
Fantastische analist.quote:Op zondag 25 april 2021 19:03 schreef Tagliano het volgende:
Voor mij, Feyenoord, ik heb nog steeds
Ja, Feyenoord is Feyenoord
-Perez
Altijd heerlijk als Feyenoord verliest makker.quote:Op zondag 25 april 2021 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo als AZ de eerste helft speelde heb ik PSV ook niet vaak zien spelen.
quote:Op zondag 25 april 2021 19:07 schreef KingRoland het volgende:
Lekker voor Feyenoord.
Blijf winnen Vitesse! of naja zelfs als ze verliezen is het nog maar de vraag of Feyenoord alles gaat winnen zonder berghuis
GENOT
quote:Op zondag 25 april 2021 19:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Altijd heerlijk als Feyenoord verliest makker.
Ohja Sparta is de club van Rotterdam.
Dat is wat anders dan het 'moeten' bij een achterstand.quote:Op zondag 25 april 2021 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo als AZ de eerste helft speelde heb ik PSV ook niet vaak zien spelen.
Ik vind Perez vaak wel een prima analist hoor.quote:Op zondag 25 april 2021 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Fantastische analist.
- Johan Derksen
Hij is alleen zo schreeuwerig.quote:Op zondag 25 april 2021 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Perez vaak wel een prima analist hoor.
Dat waren jullie ook niet. Het is dat Bijlow zo goed stond te keepen en onze aanvallers bijna net zo impotent zijn als die drie spitsen van jullie...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |