Hardcore wat? House of punk?quote:
Ik vind het wel fijn. Kan ik de kussens op mijn loungebank laten liggenquote:
Non-binære huisdierenquote:
Gewoon zorgen dat het baasje daar om denktquote:Op donderdag 22 april 2021 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Moet de eerste kat nog tegen komen die een horloge om een poot heeft
Dat dus. Heb nooit gesnapt dat je de hond aangelijnd moet hebben en een kat nietquote:Op donderdag 22 april 2021 21:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Huisdier... het ligt al in de naam. Luchten, aan de lijn, prima, verder thuis. Iedereen blij.
Ook avondklok voor ooievaarsquote:Op donderdag 22 april 2021 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat ze dan eerst die ooievaars maar eens een beetje weghalen.. die vreten alle kuikens op
als alle katten binnen moeten blijven heb je binnen no time een muizen en ratten plaagquote:Op donderdag 22 april 2021 21:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat het baasje daar om denkt
Mijn kat komt alleen op het dakterras, daar kan hij niet vanaf. In de tuin mag hij niet.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja daar heb je wel een punt.. maar de meeste katten zijn dat niet gewend
Ik zou mijn kat niet naar buiten doen, als ik die had
Katten hebben vaak een eigen meningquote:Op donderdag 22 april 2021 21:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat het baasje daar om denkt
die moeten dan een overdag klokquote:
Housequote:
Zijn er wel meer die hem binnen houden. Alleen de meeste doen dat nietquote:Op donderdag 22 april 2021 21:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja daar heb je wel een punt.. maar de meeste katten zijn dat niet gewend
Ik zou mijn kat niet naar buiten doen, als ik die had
dansjes doen met Engiequote:
In de grote steden en boerderijen sowiesoquote:Op donderdag 22 april 2021 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
als alle katten binnen moeten blijven heb je binnen no time een muizen en ratten plaag
overal ben ik bangquote:Op donderdag 22 april 2021 21:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In de grote steden en boerderijen sowieso
En zo hoort het. Hebben andere er ook geen last van.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn kat komt alleen op het dakterras, daar kan hij niet vanaf. In de tuin mag hij niet.
Jij hebt een kat?quote:Op donderdag 22 april 2021 21:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn kat komt alleen op het dakterras, daar kan hij niet vanaf. In de tuin mag hij niet.
Eigenwijze kattenquote:Op donderdag 22 april 2021 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Katten hebben vaak een eigen mening
Geofencehalsband eropquote:Op donderdag 22 april 2021 21:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij hebt een kat?
Maar dat kan ook idd, komt ie toch nog buiten
quote:Op donderdag 22 april 2021 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo hoort het. Hebben andere er ook geen last van.
Yup, ben dol op kattenquote:Op donderdag 22 april 2021 21:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij hebt een kat?
Maar dat kan ook idd, komt ie toch nog buiten
das zielig en mag ook niet meer.. je bedoelt met stroom?quote:
En dat is?quote:
Ik weet niet eens of ze voor katten bestaan. Hier gebruiken ze het onder andere voor geiten. Scheelt een hoop hekken.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
das zielig en mag ook niet meer.. je bedoelt met stroom?
bij de chinees krijg je het wel vaakquote:
Ervaring of onderbuik?quote:Op donderdag 22 april 2021 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij de chinees krijg je het wel vaak
voor honden mag het niet meer in Nederland.. volgens mij voor geen 1 huisdier/dierquote:Op donderdag 22 april 2021 21:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ze voor katten bestaan. Hier gebruiken ze het onder andere voor geiten. Scheelt een hoop hekken.
Dat scheelt dan weer 😛quote:Op donderdag 22 april 2021 21:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ze voor katten bestaan. Hier gebruiken ze het onder andere voor geiten. Scheelt een hoop hekken.
All night longquote:
Foei zeggen helpt ook niet.quote:
en smorgens vroeg de polonaisequote:
Thnxquote:
Ik heb het nooit gezien en ik heb beetje ervaring achter de schermen van de Chineesquote:
Mja, is een kat een huisdier als ie voornamelijk op andere plekken is dan thuis?quote:Op donderdag 22 april 2021 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor honden mag het niet meer in Nederland.. volgens mij voor geen 1 huisdier/dier
Die zijn toch meer van het hondenvlees? 🤔quote:Op donderdag 22 april 2021 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij de chinees krijg je het wel vaak
als jij het zegt.. geloof ik jequote:Op donderdag 22 april 2021 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gezien en ik heb beetje ervaring achter de schermen van de Chinees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |