Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
coronadebat maakt me depri, dan maar weer belgen moppen tappen kijken
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
heb het uitgezet geen zin meer inquote:Op donderdag 22 april 2021 20:37 schreef Maanvis het volgende:
coronadebat maakt me depri, dan maar weer belgen moppen tappen kijken
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Dat valt reuze mee vind ikquote:Op donderdag 22 april 2021 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
Van volkoren knackebrod ga je goed schijtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
je bent een toppertjequote:![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ontbijtje voor morgen 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het bericht dat je wilde plaatsen:Tis ook niet snel goedquote:Op donderdag 22 april 2021 20:36 schreef greysbones het volgende: [..] hardtstyle mag ook en jaren 80
![]()
![]()
![]()
maar waarom zouden we die moeten kijken dan??quote:Op donderdag 22 april 2021 20:39 schreef mario390 het volgende:
dat wat ik schrijv
zo heten de videoclips
de rumpa lekkenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Synchroonfappen als een FOK!-Borg.quote:Op donderdag 22 april 2021 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar waarom zouden we die moeten kijken dan??I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Picsquote:Op donderdag 22 april 2021 20:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is net als jij een lekkere vrouw van in de 40![]()
![]()
Niemand kijkt dat niemand begrijpt het. Praat maar gezellig met ons mee jn het Nederlandsquote:Op donderdag 22 april 2021 20:39 schreef mario390 het volgende:
dat wat ik schrijv
zo heten de videoclips
de rumpa lekkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hoe kom je er ook weer aanquote:Op donderdag 22 april 2021 20:39 schreef jerney het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Tis ook niet snel goed![]()
![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja lekker of die smeerbare briequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zeg ik toch nietquote:Op donderdag 22 april 2021 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar waarom zouden we die moeten kijken dan??![]()
maar waarom post je er dan over???quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
soms he marioquote:
is het net of je op een andere planeet zitEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Billy joel goodnight saigonquote:![]()
![]()
![]()
Faithless insomnia![]()
![]()
![]()
Coldplay![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat zal het zijn 😛quote:Op donderdag 22 april 2021 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan eet je niet genoeg of de verkeerdeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ok je houdt dus vooral van jaren 90quote:Op donderdag 22 april 2021 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Billy joel goodnight saigon![]()
![]()
![]()
Faithless insomnia![]()
![]()
![]()
Coldplay![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom doe je dit?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gewone smeerkaas op een witte boterhamquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Heb je die van brie wel eens geprobeerd. Is echt lekker hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
neuhhhhquote:Op donderdag 22 april 2021 20:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Ok je houdt dus vooral van jaren 90
echt heel veel soorten en jaren..
als het maar niet teveel orgelachtige muziek is
en geen KIss ofzoEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ook lekker of chocopastaquote:Op donderdag 22 april 2021 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewone smeerkaas op een witte boterham
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Volgens mij welquote:Op donderdag 22 april 2021 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je die van brie wel eens geprobeerd. Is echt lekker hoorMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
tosti maken met chocopastaquote:
ok nu heb ik honger
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ga je toch wat eten hahaquote:Op donderdag 22 april 2021 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
tosti maken met chocopasta
ok nu heb ik honger
Als je hen niet leuk vindt, krijg je klapjesquote:Op donderdag 22 april 2021 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
neuhhhh
echt heel veel soorten en jaren..
als het maar niet teveel orgelachtige muziek is
en geen KIss ofzo![]()
![]()
Tomaatje er op of een beetje sla. Lekkerrrrrrquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hmmm... ik denk er nog even over naquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Echt niet. Vieze praatjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja the cure isquote:Op donderdag 22 april 2021 20:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Als je hen niet leuk vindt, krijg je klapjes![]()
heb zoonlief onlangs verslaafd gemaakt aan yellow lemon tree van Fools garden![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Das niet goed nu nog eten 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh phewquote:Op donderdag 22 april 2021 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja the cure is![]()
heb zoonlief onlangs verslaafd gemaakt aan yellow lemon tree van Fools garden![]()
Ook jaren 90
Die was wel sympathiek ja![]()
![]()
Mij vragen nietsquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vroeger was hij ook fan van Linkin park toen hij heel klein was.. nu vind hij het niet meer leukquote:Op donderdag 22 april 2021 20:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh phew
Ook jaren 90
Die was wel sympathiek ja![]()
verder probeer ik hem aan zoveel mogelijk soorten muziek bloot te stellenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 22 april 2021 20:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Als je hen niet leuk vindt, krijg je klapjes![]()
![]()
Niet, ik eet 's avond nog wel wat. Soms nootjes of tomaat crackersquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Hey Shii 🖐🏻Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je verbrand de calorieën niet s avonds. Voor de lijn is het niet goed zegt menquote:Op donderdag 22 april 2021 20:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet, ik eet 's avond nog wel wat. Soms nootjes of tomaat crackersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedzo! Beetje openmindedness erin stampenquote:Op donderdag 22 april 2021 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vroeger was hij ook fan van Linkin park toen hij heel klein was.. nu vind hij het niet meer leuk![]()
verder probeer ik hem aan zoveel mogelijk soorten muziek bloot te stellen![]()
![]()
Dat is waar denk ik, maar ik heb soms trek.. dus pak ik wat, maar beter gewoon fruit etenquote:Op donderdag 22 april 2021 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je verbrand de calorieën niet s avonds. Voor de lijn is het niet goed zegt men
Stampen nog welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hij draait echt van alles en nog wat en af en toe dank ik wel eens waar haalt hij dit nu weer vandaanquote:Op donderdag 22 april 2021 20:57 schreef jerney het volgende:
[..]
Goedzo! Beetje openmindedness erin stampen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Had je nu al wat gehoord Jerney?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welke klantenservice?quote:Op donderdag 22 april 2021 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
Zo dat was 20 min wachten met de klantenserviceMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Goooodquote:Op donderdag 22 april 2021 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij draait echt van alles en nog wat en af en toe dank ik wel eens waar haalt hij dit nu weer vandaanIt’s working
![]()
![]()
Zo dan. Dat duurde even.quote:Op donderdag 22 april 2021 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
Zo dat was 20 min wachten met de klantenserviceWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah jaaaaa het was goed gegaan, ze heeft daarna lekker ontspannen in een warm badje en daarna kwam de beste sushi van Nederlandquote:![]()
![]()
Ja ik heb ondertussen m'n werk van komend jaar afquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nu mogen katten in de avond niet meer naar buiten![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)vogels-te-beschermenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
😛 goed gedaan worstje.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik heb ondertussen m'n werk van komend jaar afWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hardcore!quote:Op donderdag 22 april 2021 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vroeger was hij ook fan van Linkin park toen hij heel klein was.. nu vind hij het niet meer leuk![]()
verder probeer ik hem aan zoveel mogelijk soorten muziek bloot te stellen
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ah ok. Wees blij dat ze in de avond kon bellenquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja hadden we het van de week al over. Ik zei al laat ze maar helemaal binnen dan heeft niemand er last van 😂quote:Op donderdag 22 april 2021 21:01 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)vogels-te-beschermenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet de eerste kat nog tegen komen die een horloge om een poot heeftquote:Op donderdag 22 april 2021 21:01 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)vogels-te-beschermen
Lijkt wel een fucking 1 april grapquote:Op donderdag 22 april 2021 21:01 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)vogels-te-beschermen
Zonder wrijving geen glans![]()
Tijden veranderen 😛quote:Op donderdag 22 april 2021 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Moet de eerste kat nog tegen komen die een horloge om een poot heeftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ook dat komt langsquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Huisdier... het ligt al in de naam. Luchten, aan de lijn, prima, verder thuis. Iedereen blij.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hadden we het van de week al over. Ik zei al laat ze maar helemaal binnen dan heeft niemand er last van 😂I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
laat ze dan eerst die ooievaars maar eens een beetje weghalen.. die vreten alle kuikens opquote:Op donderdag 22 april 2021 21:01 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)vogels-te-beschermenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Tja daar heb je wel een punt.. maar de meeste katten zijn dat niet gewendquote:Op donderdag 22 april 2021 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hadden we het van de week al over. Ik zei al laat ze maar helemaal binnen dan heeft niemand er last van 😂
Ik zou mijn kat niet naar buiten doen, als ik die hadMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Hardcore wat? House of punk?quote:
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.![]()
Ik vind het wel fijn. Kan ik de kussens op mijn loungebank laten liggenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Non-binære huisdierenquote:
I'm surrounded by morons!
Gewoon zorgen dat het baasje daar om denktquote:Op donderdag 22 april 2021 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Moet de eerste kat nog tegen komen die een horloge om een poot heeft
Dat dus. Heb nooit gesnapt dat je de hond aangelijnd moet hebben en een kat nietquote:Op donderdag 22 april 2021 21:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Huisdier... het ligt al in de naam. Luchten, aan de lijn, prima, verder thuis. Iedereen blij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook avondklok voor ooievaarsquote:Op donderdag 22 april 2021 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat ze dan eerst die ooievaars maar eens een beetje weghalen.. die vreten alle kuikens op
als alle katten binnen moeten blijven heb je binnen no time een muizen en ratten plaagquote:Op donderdag 22 april 2021 21:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat het baasje daar om denkt
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Mijn kat komt alleen op het dakterras, daar kan hij niet vanaf. In de tuin mag hij niet.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja daar heb je wel een punt.. maar de meeste katten zijn dat niet gewend
Ik zou mijn kat niet naar buiten doen, als ik die hadZonder wrijving geen glans![]()
Katten hebben vaak een eigen meningquote:Op donderdag 22 april 2021 21:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat het baasje daar om denkt
die moeten dan een overdag klokquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Housequote:
Zijn er wel meer die hem binnen houden. Alleen de meeste doen dat nietquote:Op donderdag 22 april 2021 21:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja daar heb je wel een punt.. maar de meeste katten zijn dat niet gewend
Ik zou mijn kat niet naar buiten doen, als ik die hadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dansjes doen met Engiequote:![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
In de grote steden en boerderijen sowiesoquote:Op donderdag 22 april 2021 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
als alle katten binnen moeten blijven heb je binnen no time een muizen en ratten plaagMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
overal ben ik bangquote:Op donderdag 22 april 2021 21:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In de grote steden en boerderijen sowiesoEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
En zo hoort het. Hebben andere er ook geen last van.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn kat komt alleen op het dakterras, daar kan hij niet vanaf. In de tuin mag hij niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij hebt een kat?quote:Op donderdag 22 april 2021 21:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn kat komt alleen op het dakterras, daar kan hij niet vanaf. In de tuin mag hij niet.
Maar dat kan ook idd, komt ie toch nog buitenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Eigenwijze kattenquote:Op donderdag 22 april 2021 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Katten hebben vaak een eigen mening
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: