quote:Op donderdag 22 april 2021 20:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Als je hen niet leuk vindt, krijg je klapjes
Je verbrand de calorieën niet s avonds. Voor de lijn is het niet goed zegt menquote:Op donderdag 22 april 2021 20:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet, ik eet 's avond nog wel wat. Soms nootjes of tomaat crackers
Goedzo! Beetje openmindedness erin stampenquote:Op donderdag 22 april 2021 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vroeger was hij ook fan van Linkin park toen hij heel klein was.. nu vind hij het niet meer leuk![]()
verder probeer ik hem aan zoveel mogelijk soorten muziek bloot te stellen
Dat is waar denk ik, maar ik heb soms trek.. dus pak ik wat, maar beter gewoon fruit etenquote:Op donderdag 22 april 2021 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je verbrand de calorieën niet s avonds. Voor de lijn is het niet goed zegt men
hij draait echt van alles en nog wat en af en toe dank ik wel eens waar haalt hij dit nu weer vandaanquote:Op donderdag 22 april 2021 20:57 schreef jerney het volgende:
[..]
Goedzo! Beetje openmindedness erin stampen
Welke klantenservice?quote:Op donderdag 22 april 2021 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
Zo dat was 20 min wachten met de klantenservice
Goooodquote:Op donderdag 22 april 2021 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij draait echt van alles en nog wat en af en toe dank ik wel eens waar haalt hij dit nu weer vandaan
Zo dan. Dat duurde even.quote:Op donderdag 22 april 2021 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
Zo dat was 20 min wachten met de klantenservice
Ah jaaaaa het was goed gegaan, ze heeft daarna lekker ontspannen in een warm badje en daarna kwam de beste sushi van Nederlandquote:
Ja ik heb ondertussen m'n werk van komend jaar afquote:
😛 goed gedaan worstje.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik heb ondertussen m'n werk van komend jaar af
Hardcore!quote:Op donderdag 22 april 2021 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vroeger was hij ook fan van Linkin park toen hij heel klein was.. nu vind hij het niet meer leuk![]()
verder probeer ik hem aan zoveel mogelijk soorten muziek bloot te stellen
Ja hadden we het van de week al over. Ik zei al laat ze maar helemaal binnen dan heeft niemand er last van 😂quote:Op donderdag 22 april 2021 21:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Nu mogen katten in de avond niet meer naar buiten![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)vogels-te-beschermen
Moet de eerste kat nog tegen komen die een horloge om een poot heeftquote:Op donderdag 22 april 2021 21:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Lijkt wel een fucking 1 april grapquote:Op donderdag 22 april 2021 21:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Tijden veranderen 😛quote:Op donderdag 22 april 2021 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Moet de eerste kat nog tegen komen die een horloge om een poot heeft
ook dat komt langsquote:
Huisdier... het ligt al in de naam. Luchten, aan de lijn, prima, verder thuis. Iedereen blij.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hadden we het van de week al over. Ik zei al laat ze maar helemaal binnen dan heeft niemand er last van 😂
laat ze dan eerst die ooievaars maar eens een beetje weghalen.. die vreten alle kuikens opquote:Op donderdag 22 april 2021 21:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Tja daar heb je wel een punt.. maar de meeste katten zijn dat niet gewendquote:Op donderdag 22 april 2021 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hadden we het van de week al over. Ik zei al laat ze maar helemaal binnen dan heeft niemand er last van 😂
Hardcore wat? House of punk?quote:
Ik vind het wel fijn. Kan ik de kussens op mijn loungebank laten liggenquote:
Non-binære huisdierenquote:
Gewoon zorgen dat het baasje daar om denktquote:Op donderdag 22 april 2021 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Moet de eerste kat nog tegen komen die een horloge om een poot heeft
Dat dus. Heb nooit gesnapt dat je de hond aangelijnd moet hebben en een kat nietquote:Op donderdag 22 april 2021 21:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Huisdier... het ligt al in de naam. Luchten, aan de lijn, prima, verder thuis. Iedereen blij.
Ook avondklok voor ooievaarsquote:Op donderdag 22 april 2021 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat ze dan eerst die ooievaars maar eens een beetje weghalen.. die vreten alle kuikens op
als alle katten binnen moeten blijven heb je binnen no time een muizen en ratten plaagquote:Op donderdag 22 april 2021 21:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat het baasje daar om denkt
Mijn kat komt alleen op het dakterras, daar kan hij niet vanaf. In de tuin mag hij niet.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja daar heb je wel een punt.. maar de meeste katten zijn dat niet gewend
Ik zou mijn kat niet naar buiten doen, als ik die had
Katten hebben vaak een eigen meningquote:Op donderdag 22 april 2021 21:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat het baasje daar om denkt
die moeten dan een overdag klokquote:
Housequote:
Zijn er wel meer die hem binnen houden. Alleen de meeste doen dat nietquote:Op donderdag 22 april 2021 21:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja daar heb je wel een punt.. maar de meeste katten zijn dat niet gewend
Ik zou mijn kat niet naar buiten doen, als ik die had
dansjes doen met Engiequote:
In de grote steden en boerderijen sowiesoquote:Op donderdag 22 april 2021 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
als alle katten binnen moeten blijven heb je binnen no time een muizen en ratten plaag
overal ben ik bangquote:Op donderdag 22 april 2021 21:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In de grote steden en boerderijen sowieso
En zo hoort het. Hebben andere er ook geen last van.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn kat komt alleen op het dakterras, daar kan hij niet vanaf. In de tuin mag hij niet.
Jij hebt een kat?quote:Op donderdag 22 april 2021 21:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn kat komt alleen op het dakterras, daar kan hij niet vanaf. In de tuin mag hij niet.
Eigenwijze kattenquote:Op donderdag 22 april 2021 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Katten hebben vaak een eigen mening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |