Geofencehalsband eropquote:Op donderdag 22 april 2021 21:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij hebt een kat?
Maar dat kan ook idd, komt ie toch nog buiten
quote:Op donderdag 22 april 2021 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo hoort het. Hebben andere er ook geen last van.
Yup, ben dol op kattenquote:Op donderdag 22 april 2021 21:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij hebt een kat?
Maar dat kan ook idd, komt ie toch nog buiten
das zielig en mag ook niet meer.. je bedoelt met stroom?quote:
En dat is?quote:
Ik weet niet eens of ze voor katten bestaan. Hier gebruiken ze het onder andere voor geiten. Scheelt een hoop hekken.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
das zielig en mag ook niet meer.. je bedoelt met stroom?
bij de chinees krijg je het wel vaakquote:
Ervaring of onderbuik?quote:Op donderdag 22 april 2021 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij de chinees krijg je het wel vaak
voor honden mag het niet meer in Nederland.. volgens mij voor geen 1 huisdier/dierquote:Op donderdag 22 april 2021 21:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ze voor katten bestaan. Hier gebruiken ze het onder andere voor geiten. Scheelt een hoop hekken.
Dat scheelt dan weer 😛quote:Op donderdag 22 april 2021 21:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ze voor katten bestaan. Hier gebruiken ze het onder andere voor geiten. Scheelt een hoop hekken.
All night longquote:
Foei zeggen helpt ook niet.quote:
en smorgens vroeg de polonaisequote:
Thnxquote:
Ik heb het nooit gezien en ik heb beetje ervaring achter de schermen van de Chineesquote:
Mja, is een kat een huisdier als ie voornamelijk op andere plekken is dan thuis?quote:Op donderdag 22 april 2021 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor honden mag het niet meer in Nederland.. volgens mij voor geen 1 huisdier/dier
Die zijn toch meer van het hondenvlees? 🤔quote:Op donderdag 22 april 2021 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij de chinees krijg je het wel vaak
als jij het zegt.. geloof ik jequote:Op donderdag 22 april 2021 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gezien en ik heb beetje ervaring achter de schermen van de Chinees
Yulin Dog Meat Festival...quote:Op donderdag 22 april 2021 21:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die zijn toch meer van het hondenvlees? 🤔
Exactemundoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |