Top!quote:Op donderdag 22 april 2021 23:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maak maar naar mijn private wallet over, dan zorg ik dat het goed terechtkomt. Je zal niks van de belastingdienst horen.
alles daalt al 3 dagen.quote:Op donderdag 22 april 2021 23:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom precies zou dit het begin van een bear market zijn?
alts dalen allemaal flink mee.quote:Op donderdag 22 april 2021 23:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ethereum is de ATH al de hele dag aan het verhogen, het is gewoon Bitcoin dat er even geen zin in heeft.
Vastgoed. Voor de rijken dan.quote:Op donderdag 22 april 2021 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof dat uiteindelijk impact gaat hebben op de koers. Er is helemaal geen alternatief om je geld in te investeren
Heb mijn vechain eergisteren wel verkocht ja. Die had ik nog sinds de ven tijd. Mooie winst op gepakt.quote:
Ligt maar net aan de coins waar je in zit, een heleboel is de afgelopen week door het dak gegaan.quote:Op donderdag 22 april 2021 23:40 schreef hmmmz het volgende:
[..]
7 dagen gemiddelde op CMC is bij de meeste toch flink rood.
Deze had je misschien beter voor de lange termijn kunnen houden ook al heb ik ze nietquote:Op donderdag 22 april 2021 23:40 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Heb mijn vechain eergisteren wel verkocht ja. Die had ik nog sinds de ven tijd. Mooie winst op gepakt.
Raarrrrrrquote:Op donderdag 22 april 2021 23:40 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Heb mijn vechain eergisteren wel verkocht ja. Die had ik nog sinds de ven tijd. Mooie winst op gepakt.
Moet ie eerst wel nog naar de dollar gaan.quote:Op donderdag 22 april 2021 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Raarrrrrr
Ik heb ze ook al bijna 3.5 jaar. Nu gaat ie eindelijk naar $1+, ga je verkopen voor ie er is
En dan terugkopen op 199 sats?quote:Op donderdag 22 april 2021 23:40 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik heb ze al sinds 2017.quote:Op donderdag 22 april 2021 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze had je misschien beter voor de lange termijn kunnen houden ook al heb ik ze niet
Als ik Vechain had dan zou ik die gehouden hebben,,,quote:Op donderdag 22 april 2021 23:50 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Moet ie eerst wel nog naar de dollar gaan.
Da's maar een x5 vanaf hierquote:Op donderdag 22 april 2021 23:50 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Moet ie eerst wel nog naar de dollar gaan.
Staat nu gewoon in fiat op binance.quote:Op donderdag 22 april 2021 23:54 schreef D. het volgende:
[..]
Da's maar een x5 vanaf hier
Heb je er wel iets anders fatsoenlijks voor gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |