Welke partij gebruik jij om te cashen als ik vragen mag?quote:Op donderdag 22 april 2021 23:19 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik hoef het niet eens op te geven, maar blijkbaar weten ze meteen dat er een iets groter bedrag op mijn rekening gestort is. Hoe weet de belastingdienst dit zo snel?
[..]
Binancequote:Op donderdag 22 april 2021 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Welke partij gebruik jij om te cashen als ik vragen mag?
Als je grote bedragen casht -volgens mij meer dan 10k- wordt de Belastingdienst daarover geinformeerd via je bank. Als je vervolgens bij je aangifte niet hebt aangegeven dat je crypto's bezit weten ze je wel te vinden.quote:Op donderdag 22 april 2021 23:19 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik hoef het niet eens op te geven, maar blijkbaar weten ze meteen dat er een iets groter bedrag op mijn rekening gestort is. Hoe weet de belastingdienst dit zo snel?
[..]
A. het was maar 5kquote:Op donderdag 22 april 2021 23:25 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Als je grote bedragen casht -volgens mij meer dan 10k- wordt de Belastingdienst daarover geinformeerd via je bank. Als je vervolgens bij je aangifte niet aangegeven dat je crypto's bezit weten ze je wel te vinden.
Maar normaliter moet je alleen inkomstenbelasting betalen als je bedrijfsmatige activiteiten doet met crypto's en bij de KvK ingeschreven staat etc. Zo niet valt het in box 3.
Meerdere maanden betalingen?quote:Op donderdag 22 april 2021 23:26 schreef Quotidien het volgende:
[..]
A. het was maar 5k
B. op 1 januari was mijn hele portfolio nog maar 500 euro waard dus toen was er van opgeven geen sprake
Waarschijnlijk gewoon een misverstand.
Dan slaat het nergens op wat ze doen.quote:Op donderdag 22 april 2021 23:26 schreef Quotidien het volgende:
[..]
A. het was maar 5k
B. op 1 januari was mijn hele portfolio nog maar 500 euro waard dus toen was er van opgeven geen sprake
Een betaling van 1k en eentje van 5k met twee maanden ertussen.quote:Op donderdag 22 april 2021 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meerdere maanden betalingen?
Vaag gedoe weer van de belastingdienst.quote:Op donderdag 22 april 2021 23:26 schreef Quotidien het volgende:
[..]
A. het was maar 5k
ABN toevallig? hoor van meerdere "kennissen" dat boven de 1k ABN vragen stelt ivm met witwas praktijken waarvoor ze het lastig hebben en nu dus alles netjes melden bij de belastingdienstquote:Op donderdag 22 april 2021 23:29 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Een betaling van 1k en eentje van 5k met twee maanden ertussen.
Alsof dat uiteindelijk impact gaat hebben op de koers. Er is helemaal geen alternatief om je geld in te investerenquote:Op donderdag 22 april 2021 23:24 schreef Dimachaerus het volgende:
How the Biden capital gains tax proposal would hit the wealthy
fakking amarika
upquote:Op donderdag 22 april 2021 23:33 schreef hmmmz het volgende:
Is dit het begin van de bear market? Of gaan de alts wel weer wat stijgen?
Je kunt gewoon wietaandelen en Tesla kopen hoorquote:Op donderdag 22 april 2021 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof dat uiteindelijk impact gaat hebben op de koers. Er is helemaal geen alternatief om je geld in te investeren
Na een transactie met 5 nullen hoorde ik niks. Andere keer toen ik in een maand een paar keer een veel kleiner bedrag cashte kreeg ik een belletje. Kon gewoon uitleggen hoe en wat, dus was geen probleem verder. Was ook bij ABN (wel 'private banking', weet niet of dat wat uitmaakt).quote:Op donderdag 22 april 2021 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ABN toevallig? hoor van meerdere "kennissen" dat boven de 1k ABN vragen stelt ivm met witwas praktijken waarvoor ze het lastig hebben en nu dus alles netjes melden bij de belastingdienst
Waarom precies zou dit het begin van een bear market zijn?quote:Op donderdag 22 april 2021 23:33 schreef hmmmz het volgende:
Ethereum is de ATH al de hele dag aan het verhogen, het is gewoon Bitcoin dat er even geen zin in heeft.quote:Op donderdag 22 april 2021 23:33 schreef hmmmz het volgende:
Daarom vroeg ik het, ABN schijnt er aardig bovenop te zittenquote:Op donderdag 22 april 2021 23:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Na een transactie met 5 nullen hoorde ik niks. Andere keer toen ik in een maand een paar keer een veel kleiner bedrag cashte kreeg ik een belletje. Kon gewoon uitleggen hoe en wat, dus was geen probleem verder. Was ook bij ABN (wel 'private banking', weet niet of dat wat uitmaakt).
Daar geldt dit belastingplan ook voor. Bedankt dat je mijn punt bevestigtquote:Op donderdag 22 april 2021 23:34 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je kunt gewoon wietaandelen en Tesla kopen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |