Bad eenden wel of coursequote:
Ja ik ben een introvert. Maar mensen die ik echt leuk vind, vind ik prima om om me heen te hebben hoorquote:
Nouja dat heb ik niet echt als een probleem ervaren vroeger.quote:Op donderdag 22 april 2021 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, behalve als je een relatie hebt/krijgt
JOh, wat is dat toch allemaal .quote:Op donderdag 22 april 2021 16:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, vroeger niet ging ik met iedereen om etc.. maar sinds mijn 20ste ongeveer heb ik het niet zo op mensen
quote:
Die kan je dan maar beter kwijt dan rijk zijnquote:Op donderdag 22 april 2021 16:26 schreef jerney het volgende:
[..]
Nouja dat heb ik niet echt als een probleem ervaren vroeger.
Maar nu wil ik dat gewoon niet, ook omdat ik niet helemaal 100 ben
En die laatste overdreef echt wel heel erg hoor, die begon teveel te drammen om alles.
Je bent de enige gezelligheidsmens hier nu lijkt het welquote:
Klopt, ik voelde me gelukzalig toen ik weer alleen was.quote:Op donderdag 22 april 2021 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die kan je dan maar beter kwijt dan rijk zijn
Dat lijkt er wel op. Kan heel goed alleen zijn, maar ik vind het wel fijn om met mensen om te gaan.quote:Op donderdag 22 april 2021 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je bent de enige gezelligheidsmens hier nu lijkt het wel
Is gekomen door dingen die gebeurd zijnquote:
quote:Op donderdag 22 april 2021 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je bent de enige gezelligheidsmens hier nu lijkt het wel
quote:Op donderdag 22 april 2021 16:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is gekomen door dingen die gebeurd zijn
Kan ik wel doen ja.. maar geen behoefte aan eigenlijk..quote:Op donderdag 22 april 2021 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]Kan je daar niet voor in therapie?
Ze mag bij mij wel op de bank komen liggen.quote:Op donderdag 22 april 2021 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]Kan je daar niet voor in therapie?
ja heeel begrijpelijk, ik wil in mijn huidige toestand ook geen relatiequote:Op donderdag 22 april 2021 16:26 schreef jerney het volgende:
[..]
Nouja dat heb ik niet echt als een probleem ervaren vroeger.
Maar nu wil ik dat gewoon niet, ook omdat ik niet helemaal 100 ben
En die laatste overdreef echt wel heel erg hoor, die begon teveel te drammen om alles.
Kan ook, als jij er gelukkig mee bent. Het is alleen zo jammerquote:Op donderdag 22 april 2021 16:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan ik wel doen ja.. maar geen behoefte aan eigenlijk..
"Vertel eens, wanneer merkte je voor het eerst dat je niet meer op kon houden met bolken?"quote:Op donderdag 22 april 2021 16:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze mag bij mij wel op de bank komen liggen.
Vind dit niet iets om grapjes over te makenquote:Op donderdag 22 april 2021 16:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze mag bij mij wel op de bank komen liggen.
Hey Fogelquote:
quote:Op donderdag 22 april 2021 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Vertel eens, wanneer merkte je voor het eerst dat je niet meer op kon houden met bolken?"
Hey Grrrrrrrr hoe is het nu?quote:Op donderdag 22 april 2021 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Vertel eens, wanneer merkte je voor het eerst dat je niet meer op kon houden met bolken?"
Ja preciesquote:Op donderdag 22 april 2021 16:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja heeel begrijpelijk, ik wil in mijn huidige toestand ook geen relatie. eerst maar eens er bovenop komen
Min of meer hetzelfde, slaap me een slag in de rondte. Geloof dat verhoging vandaag wel iets minder is.quote:
Dan heb je het ook nodig, gewoon doen en aan toegeven. Hoe lang ben je nu ziek?quote:Op donderdag 22 april 2021 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Min of meer hetzelfde, slaap me een slag in de rondte. Geloof dat verhoging vandaag wel iets minder is.
Achteraf gezien denk ik dat de eerste klachten zaterdagavond of zondag zijn begonnen.quote:Op donderdag 22 april 2021 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je het ook nodig, gewoon doen en aan toegeven. Hoe lang ben je nu ziek?
O nog maar net dus. Dan is het helemaal fijn dat je koorst al minder wordtquote:Op donderdag 22 april 2021 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Achteraf gezien denk ik dat de eerste klachten zaterdagavond of zondag zijn begonnen.
Alleen maar verstandig.quote:Op donderdag 22 april 2021 16:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja precies
En ik voelde dat eigenlijk ook al zo maar dacht toen dat hij zo lief was dat ik het dan toch maar niet zou afstoten oid. Maar moest weer eens naar mijn intuïtie luisteren
Ik vind het al lang zatquote:Op donderdag 22 april 2021 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nog maar net dus. Dan is het helemaal fijn dat je koorst al minder wordt![]()
Mijn schoonzoon heeft al 10 dagen over de 39 koorts
Het verloopt bij iedereen anders he
Hun zoon heel mild. Mijn dochter heeft het nu ook, niet mild, niet erg maar er tussen in ( en ze was geent)
Ja iedere dag is er 1 te veel he. Maar het is een kudt virusquote:
Dat kan ik mij wel voorstellen.quote:
Luister jij het debat niet?quote:
Dat heb ik ook al afgeleerd.quote:Op donderdag 22 april 2021 16:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, ik geloof mensen ook gewoon veel te vaak.Catlady is beter
er waren net wat saaie interrupties dus ik zette het debat ff op stil. nu weer debat anquote:
Dat kan je aflerenquote:Op donderdag 22 april 2021 16:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, ik geloof mensen ook gewoon veel te vaak.Catlady is beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |