Dus je hebt er eigenlijk helemaal niks aanquote:Op donderdag 22 april 2021 16:02 schreef Dotteke het volgende:
Je hebt alleen niets aan die testen, is niet voor mensen die klachten hebben of met een coronapatient contact hebben gehad
Ben jij van het reizen?quote:Op donderdag 22 april 2021 16:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik hoop het
[..]
Nee, nouja afgezien van een paar berichtjes en mailtjes over en weer. Zou leuk zijn om een reismaatje te vinden.Alle (ex-)collegaatjes van hier zijn altijd maar zo druk met hun kinders en mijn eigen vriendjes kan ik amper zien nu.
Maar zij gaat er wel graag constant op uit zo te zien
Nee, je mag hem alleen doen als je geen klachten hebt en veilig op bezoek wilquote:Op donderdag 22 april 2021 16:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus je hebt er eigenlijk helemaal niks aan
Ah zo.. nou die testen zijn sowieso toch niet echt 100% betrouwbaarquote:Op donderdag 22 april 2021 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, je mag hem alleen doen als je geen klachten hebt en veilig op bezoek wil
Maar al sik nu hoofdpijn en of wat anders heb en ik vertrouw het niet is die daar niet vooor geschikt
en kersensaus yeahquote:Op donderdag 22 april 2021 16:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh verkoopt lidl die ook al dan..
Nee, zijn ze ook nietquote:Op donderdag 22 april 2021 16:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah zo.. nou die testen zijn sowieso toch niet echt 100% betrouwbaar
Verwar mij niet met je vriendinquote:
Had ik dan niet bij jou verwacht, gek hequote:Op donderdag 22 april 2021 16:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Al wil ik eerst eens een goeie schaamteloze luiervakantie
Omdat ik een zolderautistje ben?quote:Op donderdag 22 april 2021 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik dan niet bij jou verwacht, gek he
Ze zei net precies wat jij hier zei: Bijna 10000 besmettingen, niet versoepelen!quote:
Kweenie, jij eet graag unox worstenquote:Op donderdag 22 april 2021 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
Iemand een worsteet-date met mij?
Ja, dat zeg je zelf he, het liefst zit je in huisje en zie je geen mensen.quote:
Bij de ikea?quote:Op donderdag 22 april 2021 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
Nee dat is meer een tweedekeusquote:Op donderdag 22 april 2021 16:10 schreef jerney het volgende:
[..]
Kweenie, jij eet graag unox worsten
Romantisch.quote:
Ja, maar soms wil ik ook feestjes en elders mooie dingen zienquote:Op donderdag 22 april 2021 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je zelf he, het liefst zit je in huisje en zie je geen mensen.
quote:
Dat afgezaagde romantische hoeft niet voor mijquote:
Hmm nou ok dan denk ik erover naquote:Op donderdag 22 april 2021 16:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee dat is meer een tweedekeus
Klinkt wel verleidelijk een worstje etenquote:Op donderdag 22 april 2021 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
Dat kan ook, ook niets mis mee. Ieder zijn eigen ding toch.quote:Op donderdag 22 april 2021 16:13 schreef jerney het volgende:
En soms wil ik wel mensen zien, gewoon niet wekelijks
Ik begrijp wat je bedoeld.quote:Op donderdag 22 april 2021 16:13 schreef jerney het volgende:
En soms wil ik wel mensen zien, gewoon niet wekelijks
Jamaar als je die behoefte niet voelt, is het dus helemaal niet vervelend hequote:Op donderdag 22 april 2021 16:16 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben blij dat ik al dat niet heb.
Lijkt mij heel vervelend. Helemaal als je een relatie hebt of eventueel kinderen
Dat is altijd in het begin van een relatie dat zwakt wel afquote:Op donderdag 22 april 2021 16:17 schreef jerney het volgende:
[..]
Portugeesje wilde ook het liefst 24/7 in m’n aura zitten, faaaak
Dat is ook weer waar, behalve als je een relatie hebt/krijgtquote:Op donderdag 22 april 2021 16:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Jamaar als je die behoefte niet voelt, is het dus helemaal niet vervelend he
Klopt.quote:Op donderdag 22 april 2021 16:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Jamaar als je die behoefte niet voelt, is het dus helemaal niet vervelend he
Heb jij dat ook al?quote:
En badeenden?quote:
Meen je niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |