Ik heb wel een ander lichaamsdeel dat zo nu en dan ook kloptquote:
Dat is alleen maar goed tochquote:Op donderdag 22 april 2021 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb wel een ander lichaamsdeel dat zo nu en dan ook klopt
quote:Op donderdag 22 april 2021 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geloof je het zelf die wappieverhalenquote:Op donderdag 22 april 2021 15:30 schreef Dotteke het volgende:
Het gaat dalen..........
Grootste toename aantal coronapatiënten op ic's in 2 weken, 9648 nieuwe coronagevallen
Het aantal coronapatiënten op de Nederlandse intensive cares is donderdag gestegen met 17, de grootste stijging sinds 8 april. In totaal liggen 839 mensen op de ic’s, meldt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS). Er lagen voor het laatst op 22 januari zoveel coronapatiënten op de intensivecareafdelingen. Tussen donderdag en vrijdag zijn 9648 nieuwe coronagevallen geregistreerd. Dat is het hoogste aantal sinds 7 januari.
https://www.telegraaf.nl/(...)ieuwe-coronagevallen
Nee joh er is helemaal geen corona, RIVM lult maar watquote:Op donderdag 22 april 2021 15:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geloof je het zelf die wappieverhalen
Dat wou ik dus maar niet zeggen.quote:Op donderdag 22 april 2021 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik liet de eer aan jou over.quote:
Een sappig kloppend worstje,quote:
Nooit weg tochquote:
O dat doe je goed. O ik vond het lekker buiten eigenlijk.quote:Op donderdag 22 april 2021 15:53 schreef Mrsloveable het volgende:
4622 stappen gezet, vanmiddag rondje gelopen wel een fris windje brr
Als de zon scheen welquote:Op donderdag 22 april 2021 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat doe je goed. O ik vond het lekker buiten eigenlijk.
Een sprintje trekken, daar word je wel warm vanquote:Op donderdag 22 april 2021 15:53 schreef Mrsloveable het volgende:
4622 stappen gezet, vanmiddag rondje gelopen wel een fris windje brr
Van lopen ook wel, maar toch fijner als het minder fris isquote:Op donderdag 22 april 2021 15:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een sprintje trekken, daar word je wel warm van
Ja, ik was ook even een rondje doen en gelijk even naar de lidl geweestquote:Op donderdag 22 april 2021 15:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als de zon scheen wel![]()
Ja dacht ga even naar buiten toe
Het is nu net iets te koud.quote:Op donderdag 22 april 2021 15:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Van lopen ook wel, maar toch fijner als het minder fris is
Was het ook druk? Hier bij de lidl vaak welquote:Op donderdag 22 april 2021 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik was ook even een rondje doen en gelijk even naar de lidl geweest
Vind ik nooit erg, als het maar droog is. Tegen kou kan je je kleden.quote:Op donderdag 22 april 2021 15:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Van lopen ook wel, maar toch fijner als het minder fris is
Watjequote:Op donderdag 22 april 2021 15:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is nu net iets te koud.
Je loopt je meestal wel warm, alleen koude benen en handen vaakquote:Op donderdag 22 april 2021 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ik nooit erg, als het maar droog is. Tegen kou kan je je kleden.
Nee viel mee. Ik heb ff wat sneltesten gehaald waren daar net geen 3 eur0quote:Op donderdag 22 april 2021 15:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was het ook druk? Hier bij de lidl vaak wel
Dat is wel leuk en gezelligquote:Op donderdag 22 april 2021 15:59 schreef jerney het volgende:
Ik heb zondag een date met een vrouw
Nouja gewoon een wandeldate maar ze lijkt me wel leuk en lief
Ken je haar verder niet?quote:Op donderdag 22 april 2021 15:59 schreef jerney het volgende:
Ik heb zondag een date met een vrouw
Nouja gewoon een wandeldate maar ze lijkt me wel leuk en lief
Oh verkoopt lidl die ook al dan..quote:Op donderdag 22 april 2021 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee viel mee. Ik heb ff wat sneltesten gehaald waren daar net geen 3 eur0
Ja,vanaf vandaag, de wibra ook hoorde ik op de radioquote:Op donderdag 22 april 2021 16:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh verkoopt lidl die ook al dan..
quote:
Dikke jas aan doen en sjaal omquote:Op donderdag 22 april 2021 16:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Er staat hier best wel een koude wind. Zonder is het best wel lekker.
Ja ik hoop hetquote:
Nee, nouja afgezien van een paar berichtjes en mailtjes over en weer. Zou leuk zijn om een reismaatje te vinden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |