Dan heb je het ook nodig, gewoon doen en aan toegeven. Hoe lang ben je nu ziek?quote:Op donderdag 22 april 2021 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Min of meer hetzelfde, slaap me een slag in de rondte. Geloof dat verhoging vandaag wel iets minder is.
Achteraf gezien denk ik dat de eerste klachten zaterdagavond of zondag zijn begonnen.quote:Op donderdag 22 april 2021 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je het ook nodig, gewoon doen en aan toegeven. Hoe lang ben je nu ziek?
O nog maar net dus. Dan is het helemaal fijn dat je koorst al minder wordtquote:Op donderdag 22 april 2021 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Achteraf gezien denk ik dat de eerste klachten zaterdagavond of zondag zijn begonnen.
Alleen maar verstandig.quote:Op donderdag 22 april 2021 16:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja precies
En ik voelde dat eigenlijk ook al zo maar dacht toen dat hij zo lief was dat ik het dan toch maar niet zou afstoten oid. Maar moest weer eens naar mijn intuïtie luisteren
Ik vind het al lang zatquote:Op donderdag 22 april 2021 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nog maar net dus. Dan is het helemaal fijn dat je koorst al minder wordt![]()
Mijn schoonzoon heeft al 10 dagen over de 39 koorts
Het verloopt bij iedereen anders he
Hun zoon heel mild. Mijn dochter heeft het nu ook, niet mild, niet erg maar er tussen in ( en ze was geent)
Ja iedere dag is er 1 te veel he. Maar het is een kudt virusquote:
Dat kan ik mij wel voorstellen.quote:
Luister jij het debat niet?quote:
Dat heb ik ook al afgeleerd.quote:Op donderdag 22 april 2021 16:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, ik geloof mensen ook gewoon veel te vaak.Catlady is beter
er waren net wat saaie interrupties dus ik zette het debat ff op stil. nu weer debat anquote:
Dat kan je aflerenquote:Op donderdag 22 april 2021 16:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, ik geloof mensen ook gewoon veel te vaak.Catlady is beter
Het is wat, veel vragen maar dezelfde vragenquote:Op donderdag 22 april 2021 16:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er waren net wat saaie interrupties dus ik zette het debat ff op stil. nu weer debat an
Ik ben ook al gestopt met luisteren.quote:Op donderdag 22 april 2021 16:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er waren net wat saaie interrupties dus ik zette het debat ff op stil. nu weer debat an
quote:Op donderdag 22 april 2021 16:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben ook al gestopt met luisteren.
Beter zetten ze die dingen uit, of dat ze in moet leveren, net zoals wat ze op school doen. Als je het lokaal binnen komtquote:Op donderdag 22 april 2021 16:54 schreef Dotteke het volgende:
Rutte zit weer veel met zijn mobieltje
Lief, ze zullen wel opgekeken hebben. Ga jij nog wel eens naar je zus?quote:Op donderdag 22 april 2021 16:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Krijg net appje ben, dat ze de bloemen mooi vinden
Zal wel voor zijn 'werk 'zijn denk ikquote:Op donderdag 22 april 2021 16:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beter zetten ze die dingen uit, of dat ze in moet leveren, net zoals wat ze op school doen. Als je het lokaal binnen komt
Dinsdag nog naar toe geweestquote:Op donderdag 22 april 2021 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lief, ze zullen wel opgekeken hebben. Ga jij nog wel eens naar je zus?
Oh goeie! Ik stuur haar even een appjequote:Op donderdag 22 april 2021 16:49 schreef Dotteke het volgende:
Heb je al wat van je vriendin gehoord Jerney?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |