Voor mij hoeft dat nietquote:Op donderdag 22 april 2021 05:53 schreef Maanvis het volgende:

Je weet wat ze zeggen; zweven is leven
Een roestig dak is een natte kelder!quote:
Hey wippertquote:
Ja, voor mij doen lekker geslipt vannacht. En jij ben jij de nacht slipent door gekomenquote:
Ik heb paar uur lekker geslipt tijdens het slippenquote:Op donderdag 22 april 2021 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, voor mij doen lekker geslipt vannacht. En jij ben jij de nacht slipent door gekomen
Was het nat op de wegquote:Op donderdag 22 april 2021 06:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb paar uur lekker geslipt tijdens het slippen
Beter, we hebben het nu wel nat gehad de laatste tijd. Van mij mag de lente beginnenquote:
Van mij ookquote:Op donderdag 22 april 2021 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter, we hebben het nu wel nat gehad de laatste tijd. Van mij mag de lente beginnen
NOu daar komen ze dan ook lekker snel achterquote:
O gelukkig maarquote:
jep, tot aan het gaatje zijn wij elkaars maatjequote:Op donderdag 22 april 2021 06:21 schreef Dotteke het volgende:
Dat maak je sowieso al wel denk ik. Jullie zijn goede maatjes toch?
Altijd leuk belgenmoppenquote:Op donderdag 22 april 2021 06:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ff lachen op de vroege morgen.
en ff wat belgische moppen leren om indruk te maken op @:jerney
Jerney is niet snel onder de indruk van Belgen moppenquote:Op donderdag 22 april 2021 06:21 schreef Dotteke het volgende:
Dat maak je sowieso al wel denk ik. Jullie zijn goede maatjes toch?
Dan zou ik @Haags nog eens een DM sturen, die vind het zaad van een maat in zijn naad geen kwaad kanquote:Op donderdag 22 april 2021 06:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jep, tot aan het gaatje zijn wij elkaars maatje
Dat zeg je mooi. Tot aan het gaatjequote:Op donderdag 22 april 2021 06:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jep, tot aan het gaatje zijn wij elkaars maatje
Dan voelt ze zich gebelgdquote:Op donderdag 22 april 2021 06:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jerney is niet snel onder de indruk van Belgen moppen
vanaf 14:50 een fijne mop over 2 Hollandersquote:
Ze woont wel in Vlaanderen dus zo stom is ze ook weer niet!quote:
Laat dat maar niet aan paulientje horen die overlaad je met nog meerquote:Op donderdag 22 april 2021 06:27 schreef Dotteke het volgende:
Ben zo overgoten met moppen dat ik er nooit meer naar luister
door wie?quote:Op donderdag 22 april 2021 06:27 schreef Dotteke het volgende:
Ben zo overgoten met moppen dat ik er nooit meer naar luister
Hovercraftquote:Op donderdag 22 april 2021 06:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
vanaf 14:50 een fijne mop over 2 Hollanders
Dan hou ik mijn vingers in mijn orenquote:Op donderdag 22 april 2021 06:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat dat maar niet aan paulientje horen die overlaad je met nog meer![]()
MIjn exman en mijn schoonfamilie. Iedere verjaardag die zelfde moppen.quote:
En dan nananana keihard zingen.quote:Op donderdag 22 april 2021 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hou ik mijn vingers in mijn oren
Dan zou ik maar gewoon uitloggenquote:Op donderdag 22 april 2021 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hou ik mijn vingers in mijn oren
Goed planquote:Op donderdag 22 april 2021 06:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan nananana keihard zingen.
O ben heel goed in negeren hoor Maar ik snap jou adviesquote:Op donderdag 22 april 2021 06:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik maar gewoon uitloggen
quote:Op donderdag 22 april 2021 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ben heel goed in negeren hoor Maar ik snap jou advies
.
.
.
.
.
.
.