Lekker slipe.quote:
Lekker slapenquote:
Jij ook een fijne vacht.quote:Op donderdag 22 april 2021 04:08 schreef Jippie het volgende:
Ik hobbel er ook maar achter aan, nog een fijne vacht jullie
[ afbeelding ]
Fijne vacht!quote:Op donderdag 22 april 2021 04:08 schreef Jippie het volgende:
Ik hobbel er ook maar achter aan, nog een fijne vacht jullie
[ afbeelding ]
Goedemorgen.quote:Op donderdag 22 april 2021 05:14 schreef Filosoofert het volgende:
Zit toch ff te schijten ga zo werken
Fruitkoning, alles goed?quote:
Zekers,met u ook?quote:
Al een dag van de rel door vaccinatie bijwerking, veel geslapen overdag. Gaat nu stuk beter al.quote:
HerRabbit,goedemorgen.quote:Op donderdag 22 april 2021 05:23 schreef DerRabbit het volgende:
Goedes morgens dames, heren, jongens, meisjes mensen mit it syndroom of down. mongols, mwnawn one IQ und paulientje![]()
Verder alles wel hoop ik?quote:Op donderdag 22 april 2021 05:27 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Al een dag van de rel door vaccinatie bijwerking, veel geslapen overdag. Gaat nu stuk beter al.
Verder geen buijwerkingen?quote:Op donderdag 22 april 2021 05:30 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja hoor, beetje zweverig. Maar komt goed
Nee niet meer, had veel last van de arm waar die spuit gezet was. De één heb niks en de ander welquote:
Ah gelukkig niet meer dan een verkeerd gezette spuit!quote:Op donderdag 22 april 2021 05:36 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee niet meer, had veel last van de arm waar die spuit gezet was. De één heb niks en de ander wel
Denk niet eens hoor. Stond in het lijstje van bijwerkingen dat ook dit kon. Ik ben blij dat ik de eerste heb. 5 julie de 2e.je heb gewoon geen keus, corona zal er nu altijd zijn. Dus beter nemenquote:Op donderdag 22 april 2021 05:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah gelukkig niet meer dan een verkeerd gezette spuit!
Wat zat er in die spuit?quote:Op donderdag 22 april 2021 05:30 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja hoor, beetje zweverig. Maar komt goed
Morguh lieffie 💋quote:
Goedemorgen Dottie.quote:
Goedemorgen Dotquote:
Hey skattie 💋quote:
Voor Mijn doen redelijkquote:
Hey Enginequote:
dottemorgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |