abonnement Unibet Coolblue
pi_199102920
.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 21 april 2021 @ 20:40:05 #2
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199102962
Hup hup met je mentrucupcup lekker met je kut kut, tot in de late nacht, of tot de vroege morgen, rata lalalala la la lalalala la la rata ta ta taaaaaa
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 21 april 2021 @ 20:41:15 #3
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199102973
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 19:13 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik zal het niet meer doen :o

Weer op de productie server getest ;(
Ik ook met mijn mention :@

Dank voor je eerlijke antwoord, wordt gewaardeerd!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199103077
Stoute @Anthraxx


quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 13:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee ik draai het kokertje van een wcrol er in met hand 1, maak tampon open met hand 2 en gooi de tampon naar binnen met hand 1. Ook er uit halen van de wcrol met hand 1. 1 hand voor jezelf, 1 hand voor het vlees, leerde mn vader me al :Y
Ik.ben me nu al 3 pagina's lang aan het inbeelden hoe dat wcrolletje erin gaat.
Hoe die arme punani uitdroogt omdat al het vocht in het karton gaat zitten en dat karton vervolgens draaiend wordt ingebracht.
Huu huuu huuu huuuuuuuuuu -O-
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 21 april 2021 @ 20:53:02 #5
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199103127
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 20:48 schreef Vanyel het volgende:
Stoute @:Anthraxx
[..]

Ik.ben me nu al 3 pagina's lang aan het inbeelden hoe dat wcrolletje erin gaat.
Hoe die arme punani uitdroogt omdat al het vocht in het karton gaat zitten en dat karton vervolgens draaiend wordt ingebracht.
Huu huuu huuu huuuuuuuuuu -O-
En dat het dan in je slaperige bui geen tampon maar een zelftappende dikke schroef blijkt te zijn

:'(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 21 april 2021 @ 20:56:43 #6
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199103178
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 20:53 schreef Molo het volgende:

[..]

En dat het dan in je slaperige bui geen tampon maar een zelftappende dikke schroef blijkt te zijn

:'(
Zo'n Fisker gipsplaatwokkel met weerhaakjes?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199103287
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 20:40 schreef Molo het volgende:
Hup hup met je mentrucupcup lekker met je kut kut, tot in de late nacht, of tot de vroege morgen, rata lalalala la la lalalala la la rata ta ta taaaaaa
Goed terrasje gedaan :+

Volgende week pas, Cat :')

[ Bericht 10% gewijzigd door Cat-astrophe op 21-04-2021 21:18:24 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199103312
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 20:53 schreef Molo het volgende:

[..]

En dat het dan in je slaperige bui geen tampon maar een zelftappende dikke schroef blijkt te zijn

:'(
Een van de redenen dat ik geen losse schroeven op mijn plee heb liggen B-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199103341
Veel geleerd hier over iets uit de toekomst die ik niet meer in ga halen of zoiets :D

  Moderator woensdag 21 april 2021 @ 21:20:54 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199103606
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 20:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Net krokant buikspek op

Gok dat dat niet veel gezonder was :D :D :D
Lekker eten maakt je gelukkig. Gelukkige mensen leven langer.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 21 april 2021 @ 21:21:58 #11
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199103627
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 20:56 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zo'n Fisker gipsplaatwokkel met weerhaakjes?
Bedoelde u Fisscher :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_199103928
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 21:21 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Bedoelde u Fisscher :+
Vissig? Ja ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199104010
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 21:06 schreef Blues het volgende:
Veel geleerd hier over iets uit de toekomst die ik niet meer in ga halen of zoiets :D

[ afbeelding ]
Oh die zijn veel toffer dan mijne.

Menstruatie-emmers O+ O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator woensdag 21 april 2021 @ 21:47:16 #14
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199104021
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Vissig? Ja ;(
Ik maakte ook een vaud ;(

Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 21 april 2021 @ 21:48:07 #15
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199104030
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 21:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik maakte ook een vaud ;(

[ afbeelding ]
Ja die lijken me wat @Molo bedoelt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 21 april 2021 @ 21:48:15 #16
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199104035
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 21:06 schreef Blues het volgende:
Veel geleerd hier over iets uit de toekomst die ik niet meer in ga halen of zoiets :D

[ afbeelding ]
Dit is wel het beste ontwerp wat ik tot nu toe heb gezien, al doet het me ook aan koeienbellen in de Alpen of van Milka denken :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 21 april 2021 @ 21:49:59 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199104066
@Myraela

Heb je die kano van ¤69,95 besteld?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator woensdag 21 april 2021 @ 21:57:29 #18
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199104154
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 21:48 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja die lijken me wat @:Molo bedoelt.
Goed spul denk ik, die "Duo" serie van Fischer. Heb alleen de Duopower pluggen gebruikt maar da's goed spul.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_199104171
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 21:46 schreef Vanyel het volgende:

Oh die zijn veel toffer dan mijne.

Menstruatie-emmers O+ O+
Beppy's :D O+
pi_199104185
Met gelukkig een gaatje zie ik anders trekt ie je vaguum _O-
  woensdag 21 april 2021 @ 21:59:56 #21
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199104187
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 21:57 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Goed spul denk ik, die "Duo" serie van Fischer. Heb alleen de Duopower pluggen gebruikt maar da's goed spul.
Ik moest laatst een dubbele hotelschakeling plaatsen met twee losse opbouw schakelunits, met het vd-draad (veel!) door een heftig kronkelende buis.
En die wand was van die ouderwetse viltplaat. Deze plugschroeven waren een uitkomst: zitten als een huis, en houden tot nog toe alle trek en draaikrachten prima.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199104266
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 21:59 schreef fietsie het volgende:

Ik moest laatst een dubbele hotelschakeling plaatsen met twee losse opbouw schakelunits, met het vd-draad (veel!) door een heftig kronkelende buis.
En die wand was van die ouderwetse viltplaat. Deze plugschroeven waren een uitkomst: zitten als een huis, en houden tot nog toe alle trek en draaikrachten prima.
Theo en Thea en het geheim van de heftig kronkelende buis })
  woensdag 21 april 2021 @ 22:45:46 #23
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_199105044
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 18:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net nog vier pitten gebruikt.
Airfryer hier. Die frietjes zijn gemaakt in mijn heilige airfryer.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Moderator woensdag 21 april 2021 @ 22:47:06 #24
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199105066
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 22:04 schreef Blues het volgende:

[..]

Theo en Thea en het geheim van de heftig kronkelende buis })
Lach maar, maar volgens da's wel kut hoor.

Snap ook wel waarom tegenwoordig veel kant en klare flexbuis met draden wordt verkocht.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_199105231
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 03:03 schreef vlindertje89 het volgende:
Slangen nachtmerrie :'( :'( :'( echt bah waarom bestaan die beesten überhaupt :'(

Sorry L_S, ik was niet toegekomen aan de fb groep plaatjes, maar morgen (vandaag dus eig) heb ik wat rustiger dus dan moet lukken!
Dit was vragen om problemen natuurlijk..
Nakijkwerk keurig afgerond vanmorgen. Toen bericht bekijken dat er in onze databestanden nog wat dubbele kinderen zitten, daarnaar kijken, concluderen dat het vreemd is want een paar van de dubbele kinderen hebben wel allebei data en die is niet precies hetzelfde, misschien toch niet dubbel? Allerlei oude bestanden opsnorren, hele middag nummers en namen opzoeken, uiteindelijk blijken toch wel alle dubbele kinderen echt dubbel, dus nu moeten we bij alle dubbele kinderen ze samenvoegen tot 1 kind en bij de dubbele kinderen met twee keer data beslissen welke data we houden en welke niet.
En dat dan in zes databestanden, en als dat opnieuw opgeslagen en vervolgens geëxporteerd is, mag ik 12 analyses opnieuw gaan runnen want data veranderd dus analyse opnieuw. Als ik mazzel heb blijft het daarbij, als ik pech heb moeten de instellingen van de analyses aangepast worden door de net iets andere data en komen er nog 4 tot ?? extra analyses bij.
Oh, en dan moet ik nog doen wat ik eigenlijk vandaag zou gaan doen, 8 nieuwe analyses runnen.

Doeeeei rustige dag. Halloooo 8-17.30, 18.30-20.00 en 20.30-22.30 werken. Want ja, nogal cruciaal, voordat we die datasets hebben gefixt kunnen we niet door met analyses, en op 3 mei moeten we de analyses zo ongeveer af hebben. En God mag weten wat ik bij het opnieuw runnen van de eerdere analyses en de 8 nieuwe analyses nog tegen kom aan problemen.

Morgen maar eens bespreken wat er wanneer moet, want ik had net maandag aangegeven dat ik echt behoorlijk op m'n tandvlees loop, dus dit geintje ga ik morgen en vrijdag niet nog een keer doen. De datasets fixen moet wel echt snel, dus dat ga ik doen en heb ik de helft van bij collega gelegd, maar ik moet morgen ook nog vier andere opdrachten van studenten nakijken. Dus die analyses wachten ze toch maar even een dag langer op..

*Hoofd ploft uit elkaar 8)7

Bijlezen komt morgen.. en de batchnummers ook @Lucky_Strike, sorry!
  woensdag 21 april 2021 @ 22:58:59 #26
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199105255
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 22:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Lach maar, maar volgens da's wel kut hoor.

Snap ook wel waarom tegenwoordig veel kant en klare flexbuis met draden wordt verkocht.
6x zwart :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199105330
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 22:57 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Dit was vragen om problemen natuurlijk..
Nakijkwerk keurig afgerond vanmorgen. Toen bericht bekijken dat er in onze databestanden nog wat dubbele kinderen zitten, daarnaar kijken, concluderen dat het vreemd is want een paar van de dubbele kinderen hebben wel allebei data en die is niet precies hetzelfde, misschien toch niet dubbel? Allerlei oude bestanden opsnorren, hele middag nummers en namen opzoeken, uiteindelijk blijken toch wel alle dubbele kinderen echt dubbel, dus nu moeten we bij alle dubbele kinderen ze samenvoegen tot 1 kind en bij de dubbele kinderen met twee keer data beslissen welke data we houden en welke niet.
En dat dan in zes databestanden, en als dat opnieuw opgeslagen en vervolgens geëxporteerd is, mag ik 12 analyses opnieuw gaan runnen want data veranderd dus analyse opnieuw. Als ik mazzel heb blijft het daarbij, als ik pech heb moeten de instellingen van de analyses aangepast worden door de net iets andere data en komen er nog 4 tot ?? extra analyses bij.
Oh, en dan moet ik nog doen wat ik eigenlijk vandaag zou gaan doen, 8 nieuwe analyses runnen.

Doeeeei rustige dag. Halloooo 8-17.30, 18.30-20.00 en 20.30-22.30 werken. Want ja, nogal cruciaal, voordat we die datasets hebben gefixt kunnen we niet door met analyses, en op 3 mei moeten we de analyses zo ongeveer af hebben. En God mag weten wat ik bij het opnieuw runnen van de eerdere analyses en de 8 nieuwe analyses nog tegen kom aan problemen.

Morgen maar eens bespreken wat er wanneer moet, want ik had net maandag aangegeven dat ik echt behoorlijk op m'n tandvlees loop, dus dit geintje ga ik morgen en vrijdag niet nog een keer doen. De datasets fixen moet wel echt snel, dus dat ga ik doen en heb ik de helft van bij collega gelegd, maar ik moet morgen ook nog vier andere opdrachten van studenten nakijken. Dus die analyses wachten ze toch maar even een dag langer op..

*Hoofd ploft uit elkaar 8)7

Bijlezen komt morgen.. en de batchnummers ook @:Lucky_Strike, sorry!
Shitzooi :'( Ik heb zoiets eens bij wijze van oefening gekregen bij mijn studie. Dat was toen al echt niet grappig. Laat staan als het zo veel is en er daadwerkelijk veel van af hangt.

Doe maar rustig aan hoor met die batchnummers :*
Spoilers!
  Moderator woensdag 21 april 2021 @ 23:06:09 #28
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199105343
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 22:58 schreef fietsie het volgende:

[..]

6x zwart :P
Nee, die zul je zelf moeten trekken... Gelukkig is die draad maar 1,5mm2
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_199105455
Wauw @vlindertje89, wat ellende dit, daar zit je echt niet op te wachten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_199105708
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 22:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Lach maar, maar volgens da's wel kut hoor.

Snap ook wel waarom tegenwoordig veel kant en klare flexbuis met draden wordt verkocht.
Ik snap er gewoon niks van en maakte een grap!!
pi_199105771
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 22:57 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Dit was vragen om problemen natuurlijk..
Nakijkwerk keurig afgerond vanmorgen. Toen bericht bekijken dat er in onze databestanden nog wat dubbele kinderen zitten, daarnaar kijken, concluderen dat het vreemd is want een paar van de dubbele kinderen hebben wel allebei data en die is niet precies hetzelfde, misschien toch niet dubbel? Allerlei oude bestanden opsnorren, hele middag nummers en namen opzoeken, uiteindelijk blijken toch wel alle dubbele kinderen echt dubbel, dus nu moeten we bij alle dubbele kinderen ze samenvoegen tot 1 kind en bij de dubbele kinderen met twee keer data beslissen welke data we houden en welke niet.
En dat dan in zes databestanden, en als dat opnieuw opgeslagen en vervolgens geëxporteerd is, mag ik 12 analyses opnieuw gaan runnen want data veranderd dus analyse opnieuw. Als ik mazzel heb blijft het daarbij, als ik pech heb moeten de instellingen van de analyses aangepast worden door de net iets andere data en komen er nog 4 tot ?? extra analyses bij.
Oh, en dan moet ik nog doen wat ik eigenlijk vandaag zou gaan doen, 8 nieuwe analyses runnen.

Doeeeei rustige dag. Halloooo 8-17.30, 18.30-20.00 en 20.30-22.30 werken. Want ja, nogal cruciaal, voordat we die datasets hebben gefixt kunnen we niet door met analyses, en op 3 mei moeten we de analyses zo ongeveer af hebben. En God mag weten wat ik bij het opnieuw runnen van de eerdere analyses en de 8 nieuwe analyses nog tegen kom aan problemen.

Morgen maar eens bespreken wat er wanneer moet, want ik had net maandag aangegeven dat ik echt behoorlijk op m'n tandvlees loop, dus dit geintje ga ik morgen en vrijdag niet nog een keer doen. De datasets fixen moet wel echt snel, dus dat ga ik doen en heb ik de helft van bij collega gelegd, maar ik moet morgen ook nog vier andere opdrachten van studenten nakijken. Dus die analyses wachten ze toch maar even een dag langer op..

*Hoofd ploft uit elkaar 8)7


Wat een werk!!!! Bovenop je vollle hoofd :X
Ik heb afgelopen maand een hele middag dubbele patiënten opgespoord en samengevoegd.
Vond t al monnikenwerk.
pi_199106808
@vlindertje89 wat een ellende :D
Trek aan de bel hoor, want ik zie je hier wat te vaak posten over te grote werkdruk. Met rustmomenten die steeds worden uitgesteld. Als jij afbrandt doet niemand die analyses (of wellicht wel opeens iemand anders?) en de wereld blijft ook dan vast wel draaien.

Ik ben vandaag ook vroeg gestart, stand by voor iemand die een vroeg klusje had waarbij wellicht wat technische hulp nodig was. Maar tot dusver is alles rustig. En mijn scherm blijkt ook weer normaal te zijn *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199106915
@vlindertje89 wat een gedoe....hopelijk heb je een beetje een goede nacht gehad. Succes :*
pi_199107266
:* @vlindertje89 . Dat is echt crap. Succes!

Vanmiddag even op en neer naar Breda, cadeautje voor schoonouders ophalen bij de patisserie :D
(PostNL geeft deze week nogal veel vertraging, en ik had aangeboden het ook wel te kunnen komen halen. Nu gaan ze het feestelijk voor me inpakken en krijg ik nog wat lekkers mee ook voor alle reiskilometers. Dat is wel lief. O+ )
pi_199107304
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 07:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:vlindertje89 wat een ellende :D
Trek aan de bel hoor, want ik zie je hier wat te vaak posten over te grote werkdruk. Met rustmomenten die steeds worden uitgesteld. Als jij afbrandt doet niemand die analyses (of wellicht wel opeens iemand anders?) en de wereld blijft ook dan vast wel draaien.

Dat! Na jaren zoals jij het doet, heb ik inmiddels ervaren dat het meestal ook wel goed komt als je iets niet/te laat/minder oplevert. Door het te blijven doen, blijft de verwachting ook dat het komt. Echt! Je gezondheid is veel belangrijker dan welke analyse dan ook! Ook als het 'enkel' mentaal is en je fysiek nog niet ingestort bent.
pi_199107394
Tevens goedemorgen. Alweer tandartsbezoek achter de rug dat ik al meermaals had uitgesteld vanwege Corona. Je mag niet spoelen/spugen vanwege mogelijke verspreiding, dus nu misselijk van de bloedsmaak in mijn mond.
pi_199107413
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 09:17 schreef Tuindier het volgende:
Tevens goedemorgen. Alweer tandartsbezoek achter de rug dat ik al meermaals had uitgesteld vanwege Corona. Je mag niet spoelen/spugen vanwege mogelijke verspreiding, dus nu misselijk van de bloedsmaak in mijn mond.
Whut? Ik mocht dat bij mijn tandarts wel. Wel gewoon dicht bij het afvoerputje uitspugen, en niet als een 'fonteintje'.
Konden ze het ook niet een beetje afzuigen anders?
pi_199107453
quote:
7s.gif Op donderdag 22 april 2021 09:18 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Whut? Ik mocht dat bij mijn tandarts wel. Wel gewoon dicht bij het afvoerputje uitspugen, en niet als een 'fonteintje'.
Konden ze het ook niet een beetje afzuigen anders?
Volgens mij had ik een assistente in opleiding, want mijn wang en tong hebben ze wel geprobeerd af te zuigen. Stond ook nog iemand naast om tips te geven.
pi_199107462
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 09:17 schreef Tuindier het volgende:
Tevens goedemorgen. Alweer tandartsbezoek achter de rug dat ik al meermaals had uitgesteld vanwege Corona. Je mag niet spoelen/spugen vanwege mogelijke verspreiding, dus nu misselijk van de bloedsmaak in mijn mond.
Ik moest zelfs spugen, maar pas nadat ik gespoeld had met volgens mij waterstof peroxide. Maar na de behandeling (gaatje vullen) hoefde ik niet te spoelen. Wanneer er een flinke schoonmaak beurt is zal spoelen echt wel nodig zijn
We have far more in common than that which devides us..
pi_199107487
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 09:21 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Volgens mij had ik een assistente in opleiding, want mijn wang en tong hebben ze wel geprobeerd af te zuigen. Stond ook nog iemand naast om tips te geven.
Oh, arme jij ;(

Ik vind het bij veel medische zaken niet erg om een leerling op me los te laten, maar bij de tandarts zou ik er niet blij van worden.
pi_199107521
quote:
7s.gif Op donderdag 22 april 2021 09:24 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh, arme jij ;(

Ik vind het bij veel medische zaken niet erg om een leerling op me los te laten, maar bij de tandarts zou ik er niet blij van worden.
Inderdaad: als ze me een keuze hadden gegeven had ik 'nee' gezegd, want ik vind die behandelingen uberhaupt al naar.
pi_199107578
quote:
7s.gif Op donderdag 22 april 2021 09:03 schreef Candaasje het volgende:
:* @:vlindertje89 . Dat is echt crap. Succes!

Vanmiddag even op en neer naar Breda, cadeautje voor schoonouders ophalen bij de patisserie :D
(PostNL geeft deze week nogal veel vertraging, en ik had aangeboden het ook wel te kunnen komen halen. Nu gaan ze het feestelijk voor me inpakken en krijg ik nog wat lekkers mee ook voor alle reiskilometers. Dat is wel lief. O+ )
Zeker lief O+
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 09:17 schreef Tuindier het volgende:
Tevens goedemorgen. Alweer tandartsbezoek achter de rug dat ik al meermaals had uitgesteld vanwege Corona. Je mag niet spoelen/spugen vanwege mogelijke verspreiding, dus nu misselijk van de bloedsmaak in mijn mond.
Blegh. Trekt hopelijk snel weg.

Behalve slap voel ik me een stuk beter, eigenlijk gistermiddag al. Nog steeds wel kortademig maar ik denk dat dit nog wel zo blijft. Ga vandaag straatje doorlopen denk :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199107580
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 09:26 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Inderdaad: als ze me een keuze hadden gegeven had ik 'nee' gezegd, want ik vind die behandelingen uberhaupt al naar.
Ik vind het eigenlijk wel bijzonder dat ze je niet even om toestemming vragen*.
Ik moest toen ik bloed ging afnemen eerst 80 uur onder directe supervisie mijn werk doen, en dan werd ook altijd gevraagd aan de patiënt of het een bezwaar was. (En als dat zo was, geen punt, dan nam degene die meekeek het dus even over).

En laatst bij de HA werd ook even van tevoren gevraagd of er een co mocht meekijken. Die deed verder niks.

*Of het was een nieuwe medewerkster met diploma maar met nog wat mindere/andere ervaring, dan ligt het soms een beetje anders. Ik heb ook wel eens tips gekregen omdat de werkwijze net een beetje anders was dan ik gewend was. Overigens wel irritant hoor, als dat dan ten overstaan van de klant gebeurde.)
pi_199107585
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 09:31 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Zeker lief O+
[..]

Blegh. Trekt hopelijk snel weg.

Behalve slap voel ik me een stuk beter, eigenlijk gistermiddag al. Nog steeds wel kortademig maar ik denk dat dit nog wel zo blijft. Ga vandaag straatje doorlopen denk :)
Stijgende lijn FFT, fijn! :)
pi_199107614
quote:
Behalve slap voel ik me een stuk beter, eigenlijk gistermiddag al. Nog steeds wel kortademig maar ik denk dat dit nog wel zo blijft. Ga vandaag straatje doorlopen denk :)
He, da's mooi nieuws!
We have far more in common than that which devides us..
pi_199107888
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 09:31 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Zeker lief O+
[..]

Blegh. Trekt hopelijk snel weg.

Behalve slap voel ik me een stuk beter, eigenlijk gistermiddag al. Nog steeds wel kortademig maar ik denk dat dit nog wel zo blijft. Ga vandaag straatje doorlopen denk :)
Fijn dat het ietsje beter gaat :*

Net bezig geweest met de moestuinmaatjes van AH. Maar even buiten gezet omdat binnen de katten ze slopen.
En zo te ruiken houden de nieuwe buren ook wel van plantjes -O-
pi_199107947
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Fijn dat het ietsje beter gaat :*

Net bezig geweest met de moestuinmaatjes van AH. Maar even buiten gezet omdat binnen de katten ze slopen.
En zo te ruiken houden de nieuwe buren ook wel van plantjes -O-
Oh je, dat zou ik ook ellendig vinden -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_199108044
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oh je, dat zou ik ook ellendig vinden -O-
Misschien kwam het ergens anders vandaan, ookal heb ik het de afgelopen 5 jaar nog nooit geroken. We gaan het zien....
Je zou bijna denken dat we in een slechte wijk/straat wonen maar de rest is juist heel rustig, oude mensen en een paar jonge gezinnen.
  donderdag 22 april 2021 @ 10:20:46 #49
63722 z80
I fink you freaky
pi_199108057
Hak, breek en verbaast verwonderd over de kluskunsten van de vorige bewoners. Wel de lekkage gevonden. In een y stuk van staal in de riolering. Er zit een scheur in waardoor er wel "langzaam stromend" water doorheen lekt. Maar wc water er met een noodgang langs gaat.
Nu op zoek naar iemand om het te herstellen. Wel de breuk gasdicht gemaakt met tape. Zal niet nodig zijn aangezien er ook in de ombouw die ik heb moeten slopen geen stank hing. Nu wel de geur van opdrogend beton, wat een goed teken is.

Nadat dit kunstwerk vervangen is kan ik beginnen met het herstel van de waterschade aan de muur en de tegels plus kitrand van de3 douchebak die ik in de zoektocht gesloopt heb.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_199108655
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:20 schreef z80 het volgende:
Hak, breek en verbaast verwonderd over de kluskunsten van de vorige bewoners. Wel de lekkage gevonden. In een y stuk van staal in de riolering. Er zit een scheur in waardoor er wel "langzaam stromend" water doorheen lekt. Maar wc water er met een noodgang langs gaat.
Nu op zoek naar iemand om het te herstellen. Wel de breuk gasdicht gemaakt met tape. Zal niet nodig zijn aangezien er ook in de ombouw die ik heb moeten slopen geen stank hing. Nu wel de geur van opdrogend beton, wat een goed teken is.

Nadat dit kunstwerk vervangen is kan ik beginnen met het herstel van de waterschade aan de muur en de tegels plus kitrand van de3 douchebak die ik in de zoektocht gesloopt heb.
Wat een klus Z, maar hopelijk nu dan toch het probleem gevonden.
pi_199108909
Ik wilde iets retourneren aan Zooplus maar ze gaan gewoon het geld terugstorten en ik moet het product maar aan een asiel geven. Tof zeg. Ik heb ook nog maar even gevraagd of ze al iets over Purizon weten.
Spoilers!
pi_199108917
Ik kan eindelijk de uitvaart van Philip kijken. Helaas niet op de BBC want die hebben het niet vrijgegeven voor on demand kijken. Maar op de NPO doen ze het ook best leuk. Ik heb zelfs voor het eerst in mijn leven een aflevering van Blauw Bloed gekeken.
Spoilers!
pi_199108932
Ik wil ook best een cup, maar in combinatie met mijn klunzigheid + koperspiraaltje: neh..
Let me see you stripped down to the bone
pi_199108965
Hier trouwens ook tampon met één hand. Althans, ik bijt in de bovenkant, knak de verpakking open met voornoemde hand, pluk de tampon tussen mijn tanden vandaan uit de verpakking en jas 'm naar binnen :7 ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_199108992
quote:
10s.gif Op woensdag 21 april 2021 20:02 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een opblaasbare kano besteld bij de click en collect van de Action. Ik moet echt een grotere kast gaan zoeken voor al die hobby's die ik toch nooit ga doen.
Held! :D

Edit: ik zei dit tegen J. en nou moet J. ook een opblaaskano :')
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 22 april 2021 @ 11:40:45 #56
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199109013
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:38 schreef minilot het volgende:

[..]

Held! :D

Edit: ik zei dit tegen J. en nou moet J. ook een opblaaskano :')
Ja nu wil ik er ook een.. }:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 22 april 2021 @ 11:41:37 #57
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199109022
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:36 schreef minilot het volgende:
Hier trouwens ook tampon met één hand. Althans, ik bijt in de bovenkant, knak de verpakking open met voornoemde hand, pluk de tampon tussen mijn tanden vandaan uit de verpakking en jas 'm naar binnen :7 ^O^
Hier maandverband.. na al het gehannes de laatste paar jaar hoef ik even niks "on natuurlijks" daar binnen.. :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_199109049
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 16:42 schreef AnneX het volgende:
Ow. Minilot: verhuizen is wel een groot project! Ja.
Per 1 mei leeg opleveren en transport naar het oosten? of gaan jullie het zelluf brengen?
Gaat het al beter met je moeders verloofde?
Komende zaterdag al transport naar het oosten (grootste deel) en naar mijn broertje (klein deel). Doen alles zelf, ja. Wat er onverhoopt nog achterblijft in het appartementje, daarvoor hebben J. en ik nog een paar dagen qua wegbrengen naar vuilstort, fik erin, whatever en dan doe ik op 29 april de sleuteloverdracht :)
'Verloofde' (ze gaan nooit trouwen hoor! ;)) voelt zich weer kiplekker, wat an sich fijn is maar tevens onhandig want hij moet zich hartstikke kalm zien te houden tot verse hartklep. Naja.

Veel plezier op je bootje! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_199109055
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:41 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Hier maandverband.. na al het gehannes de laatste paar jaar hoef ik even niks "on natuurlijks" daar binnen.. :o
Dat is te begrijpen ja :*

Ik ben zelf groot voorstander van van alles onnatuurlijks op allerlei plekken, uiteraard met enige uitzondering van injectienaalden want dat is gewoon weerzinwekkend :{w :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_199109082
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:40 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ja nu wil ik er ook een.. }:|
Groepskorting en tevens meetidee! _O_
Let me see you stripped down to the bone
pi_199109170
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:45 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat is te begrijpen ja :*

Ik ben zelf groot voorstander van van alles onnatuurlijks op allerlei plekken, uiteraard met enige uitzondering van injectienaalden want dat is gewoon weerzinwekkend :{w :+
:D

Dat laatste idee vind ik ook wel naar, ondanks mijn bizarre 'naaldenfetisj'. (Ik word er niet opgewonden van, maar ik vind het leuk om te doen :@ Maar ik ben natuurlijk gewoon een enorme weirdo...)

Van het begrip 'sounding' krijg ik overigens ook echt rillingen (autocorrect maakte er trillingen van :') ) .
pi_199109172
Waarom deel ik dit?
pi_199109181
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:48 schreef minilot het volgende:

[..]

Groepskorting en tevens meetidee! _O_
SUPpen en kajakken in Bieschbos-meet! 8-)
pi_199109735
Team Kayak *G*

Sinds vorige week heb ik (net als op werk) elke dag een nieuwe foto van Bing als achtergrond en wat het is zoek ik dan hier op: https://www.bing.com/ Ik vind het zó leuk :D

Straks naar tandarts sinds dec 2019.. ik kijk uit naar het tandsteen verwijderen en schoonmaken (doet ie zelf, heeft geen mondhygs gzd :P )
pi_199109850
Ik zwaai naar de kakakkers en wil wel op de tassen passen. Eén keer gedaan (Oranje rivier Z.A.) Daar ruim twee uur vastgezeten (allemaal enge beesten in het water en het riet), konden met geen mogelijkheid loskomen totdat we gered werden. Nooit nooit nooit meer, zelfs niet met een ervaren kajakker
We have far more in common than that which devides us..
pi_199109995
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 13:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zwaai naar de kakakkers en wil wel op de tassen passen. Eén keer gedaan (Oranje rivier Z.A.) Daar ruim twee uur vastgezeten (allemaal enge beesten in het water en het riet), konden met geen mogelijkheid loskomen totdat we gered werden. Nooit nooit nooit meer, zelfs niet met een ervaren kajakker
:o

Wij hebben een paar keer op de Ourthe gevaren en zijn 1x omgeslagen _O-
pi_199110025
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 13:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zwaai naar de kakakkers en wil wel op de tassen passen. Eén keer gedaan (Oranje rivier Z.A.) Daar ruim twee uur vastgezeten (allemaal enge beesten in het water en het riet), konden met geen mogelijkheid loskomen totdat we gered werden. Nooit nooit nooit meer, zelfs niet met een ervaren kajakker
denk dat dat in NL niet zo'n risico zal zijn. Erger dan een aggresieve zwaan zul je niet tegenkomen, denk ik!
pi_199110047
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:36 schreef minilot het volgende:
Hier trouwens ook tampon met één hand. Althans, ik bijt in de bovenkant, knak de verpakking open met voornoemde hand, pluk de tampon tussen mijn tanden vandaan uit de verpakking en jas 'm naar binnen :7 ^O^
I am not alone. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199110054
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 13:33 schreef Blues het volgende:

[..]

:o

Wij hebben een paar keer op de Ourthe gevaren en zijn 1x omgeslagen _O-
Da's ook schrikken!
Wij werden door de stroom meegenomen (moet je ook niet 2 mensen die niet veel kracht in armen/polsen hebben) in dezelfde boot zetten. Zo een rieteiland in. Konden niet heen en niet terug en niet naar links of rechts. De groep moest helemaal naar het eindpunt. Daar gingen de reisbegeleidster en onze gids, met een boot naar het beginpunt (moest nog iemand mee om de auto weer naar het eindpunt te brengen), en daar het water in om ons te zoeken. Toen moest ik overstappen (kleinste en en toen nog lichtste) in de andere boot en zo nog een uur naar het eindpunt. Het was vrijwel donker toen we daar aankwamen. Volgende ochtend zouden we om 6 uur vertrekken, dus ik moest alles nog inpakken en klaarzetten (kampeerreis). DIt was de 3e dag van een 4 weekse kampeerreis _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_199110256
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Misschien kwam het ergens anders vandaan, ookal heb ik het de afgelopen 5 jaar nog nooit geroken. We gaan het zien....
Je zou bijna denken dat we in een slechte wijk/straat wonen maar de rest is juist heel rustig, oude mensen en een paar jonge gezinnen.
Er hoeft maar 1 rotte appel te zijn, die kan de boel behoorlijk op zn kop zetten.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199110338
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 13:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Da's ook schrikken!
Wij werden door de stroom meegenomen (moet je ook niet 2 mensen die niet veel kracht in armen/polsen hebben) in dezelfde boot zetten. Zo een rieteiland in. Konden niet heen en niet terug en niet naar links of rechts. De groep moest helemaal naar het eindpunt. Daar gingen de reisbegeleidster en onze gids, met een boot naar het beginpunt (moest nog iemand mee om de auto weer naar het eindpunt te brengen), en daar het water in om ons te zoeken. Toen moest ik overstappen (kleinste en en toen nog lichtste) in de andere boot en zo nog een uur naar het eindpunt. Het was vrijwel donker toen we daar aankwamen. Volgende ochtend zouden we om 6 uur vertrekken, dus ik moest alles nog inpakken en klaarzetten (kampeerreis). DIt was de 3e dag van een 4 weekse kampeerreis _O-
:o In die 4 weken nog een keer de boot ingegaan met dezelfde partner? :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199110364
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 14:07 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

:o In die 4 weken nog een keer de boot ingegaan met dezelfde partner? :D
haha, nee. Maar ik had wel een "tentgenote from hell". Zelden zo'n afschuwelijk mens meegemaakt
We have far more in common than that which devides us..
pi_199110585
Ik heb vier jaloezieën besteld *O* Het voelt als enorme mijlpaal. Voor dit huis hebben we qua aankleding de afgelopen jaren alleen maar een bed, een bank, 1 Kallax, een tweedehands dressoir, tweedehands rolgordijnen en wat planten gekocht.
Spoilers!
pi_199110702
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 14:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vier jaloezieën besteld *O* Het voelt als enorme mijlpaal. Voor dit huis hebben we qua aankleding de afgelopen jaren alleen maar een bed, een bank, 1 Kallax, een tweedehands dressoir, tweedehands rolgordijnen en wat planten gekocht.
Whoa! Je wordt volwassen :P *O*

Ik was vandaag bijna weer pleegmoeder geworden. Lieve plofpoes (kittens pasten niet meer in beeld bij de echo _O- ) zocht een plek die goed zou bevallen.
Maar ik ga over een week of zes op vakantie en ze verhuizen ze toch liever niet door of laten ze uituit logeren gaan, zo halverwege. Ook prima.
Buren komen mijn katten voeren maar die wil ik niet de verantwoording voor een jong gezin opleggen. Dus ik denk dat ik tot in juni dan geen kittens ga krijgen, want die moeten allemaal veel te lang blijven.

Kunnen we met klein grut de zomer in :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199110746
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 13:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Da's ook schrikken!
Wij werden door de stroom meegenomen (moet je ook niet 2 mensen die niet veel kracht in armen/polsen hebben) in dezelfde boot zetten. Zo een rieteiland in. Konden niet heen en niet terug en niet naar links of rechts. De groep moest helemaal naar het eindpunt. Daar gingen de reisbegeleidster en onze gids, met een boot naar het beginpunt (moest nog iemand mee om de auto weer naar het eindpunt te brengen), en daar het water in om ons te zoeken. Toen moest ik overstappen (kleinste en en toen nog lichtste) in de andere boot en zo nog een uur naar het eindpunt. Het was vrijwel donker toen we daar aankwamen. Volgende ochtend zouden we om 6 uur vertrekken, dus ik moest alles nog inpakken en klaarzetten (kampeerreis). DIt was de 3e dag van een 4 weekse kampeerreis _O-
:D

quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 14:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

haha, nee. Maar ik had wel een "tentgenote from hell". Zelden zo'n afschuwelijk mens meegemaakt
:X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199110759
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:38 schreef minilot het volgende:
Held! :D

Edit: ik zei dit tegen J. en nou moet J. ook een opblaaskano :')
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:40 schreef Barreltje het volgende:
Ja nu wil ik er ook een.. }:|
Deze week nog in de aanbieding bij de Action. Opblaas-kano-meet. :D
pi_199110799
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 13:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zwaai naar de kakakkers en wil wel op de tassen passen. Eén keer gedaan (Oranje rivier Z.A.) Daar ruim twee uur vastgezeten (allemaal enge beesten in het water en het riet), konden met geen mogelijkheid loskomen totdat we gered werden. Nooit nooit nooit meer, zelfs niet met een ervaren kajakker
:D Dat is ook wel echt naar. Ik wil ook alleen op plekken waar ik overal gewoon zelf in het water kan of op de kant kan klimmen. Anders voelt het niet fijn.

Ik ging in het Biesbosch vorig jaar. En ik had natuurlijk nog veel last van m'n paniek. Dus ik kon niet tegen het gevoel 'opgesloten' te zitten door geen andere alternatieven te hebben dan door te varen. Dus ik werd helemaal onrustig. Tot ik met de peddel probeerde te peddelen en de grond gewoon raakte. Het was superondiep, ik kon gewoon zo uitstappen en naar de rand lopen als ik zou willen. :')
pi_199110877
quote:
14s.gif Op donderdag 22 april 2021 14:43 schreef Myraela het volgende:

[..]


[..]

Deze week nog in de aanbieding bij de Action. Opblaas-kano-meet. :D
Ik wil hem ook :') Al weet ik al 99% zeker dat ik hem hooguit een of twee keer ga gebruiken _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199110931
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 14:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik wil hem ook :') Al weet ik al 99% zeker dat ik hem hooguit een of twee keer ga gebruiken _O-
Ach, dat is dan een paar tientjes per leuke dag. *O*
  donderdag 22 april 2021 @ 15:05:10 #80
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199110938
Hmm je moet met 2 in die kano.. ik heb liever een 1 persoons kano.. :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 22 april 2021 @ 15:05:16 #81
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199110939
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 23:06 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nee, die zul je zelf moeten trekken... Gelukkig is die draad maar 1,5mm2
Was best een euh, avontuur, met fles glijmiddel enzo
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199110953
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 14:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

:D Dat is ook wel echt naar. Ik wil ook alleen op plekken waar ik overal gewoon zelf in het water kan of op de kant kan klimmen. Anders voelt het niet fijn.

Ik ging in het Biesbosch vorig jaar. En ik had natuurlijk nog veel last van m'n paniek. Dus ik kon niet tegen het gevoel 'opgesloten' te zitten door geen andere alternatieven te hebben dan door te varen. Dus ik werd helemaal onrustig. Tot ik met de peddel probeerde te peddelen en de grond gewoon raakte. Het was superondiep, ik kon gewoon zo uitstappen en naar de rand lopen als ik zou willen. :')
Dat je zo weg had kunnen lopen is heel geruststellend, dan kan je ook verder.

Heb daar wel een poging gedaan om eruit te stappen, maar we waren niet voor niets door de stroming weggedreven, m'n benen ging er bijna af, zo'n stroming (ik denk dan ook niet na, maar doe wat, en dan vooral domme dingen). Vervolgens zei de andere dame "wat denk je wat er voor beesten op dat eiland zitten". Toen ben ik braaf in het bootje gebleven. :D
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 22 april 2021 @ 17:23:07 #83
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199112729
Ik heb vandaag een beetje opdringerige collega...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_199112730
Leuke horror verhalen kaatje, als je weer veilig thuis bent. w/ Brrrr.

Vandaag meer dan 200 km gereden in ‘mijn’ auto.
Dat is bijna de helft van de totaal 500 km. van het jaar ervoor. (8>
En ik vond het druk op de weg! Het was gewoon filerijden met 100 km!
Merendeel van de mensen bevalt het thuiswerken toch?
En de economie gaat goed, want de rechterbaan was vnl trucks.
(Of die rijden leeg van hot naar her).
pi_199112765
Ik wilde bestellen bij een nieuw restaurant. Maar dat blijkt een bank te zijn :?

Want toen ik zelf mijn burger wilde samenstellen bleek dat niet te kunnen ‘want het bedrag was niet op voorraad’....

Toen bleek dat gratis bezorgen pas kon vanaf 100 (!) euro was ik er wel klaar mee. Ik haal wel een keertje af of ga er eten als het weer mag.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 22 april 2021 @ 17:28:10 #86
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199112781
Terras geboekt *O*
Hele eerste weekend van mei terras zitten _O-
Hopelijk mooi weer.
pi_199112864
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 17:23 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb vandaag een beetje opdringerige collega...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8)7
Die heeft nog nooit van persoonlijke ruimte gehoord :D

Zo, je kunt niet zeggen dat ik niks voor mijn schoonouders over heb. Ritje Breda en terug, maar gelukkig kreeg ik zelf dus overheerlijke fudge mee. O+
pi_199112868
quote:
7s.gif Op donderdag 22 april 2021 17:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Die heeft nog nooit van persoonlijke ruimte gehoord :D

Zo, je kunt niet zeggen dat ik niks voor mijn schoonouders over heb. Ritje Breda en terug, maar gelukkig kreeg ik zelf dus overheerlijke fudge mee. O+
Boooooh O+ :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199112982
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 17:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Boooooh O+ :9
Genietmomentje hoor O+ .

Helaas nu tijd voor de was. En de boodschappen. En de konijnenbak.

Morgen dan appeltaart bakken, stofzuigen en de kampeerspullen bij elkaar rapen.
pi_199113209
Fudge O+

Ik had net de nachos. Ze waren erg fijn. Ik heb de kaas geraspt met de grove rasp, dat smelt blijkbaar fijner dan met de fijne.

Straks een polenta-shakshuka van Ottolenghi met wildpluksalade. Geen idee of dat een succes gaat zijn.
Spoilers!
pi_199113213
Wie had het ook alweer over pluggen, tappen, e.d. ? :D

K&W / Houtdraadbout in plug afgebroken in betonnen muur
  donderdag 22 april 2021 @ 18:08:25 #92
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199113222
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 17:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik wilde bestellen bij een nieuw restaurant. Maar dat blijkt een bank te zijn :?

Want toen ik zelf mijn burger wilde samenstellen bleek dat niet te kunnen ‘want het bedrag was niet op voorraad’....

Toen bleek dat gratis bezorgen pas kon vanaf 100 (!) euro was ik er wel klaar mee. Ik haal wel een keertje af of ga er eten als het weer mag.
Bank burgers voor 100 ekkies _O_ _O-


Is het geen witwastoko ofzo?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199113268
quote:
7s.gif Op donderdag 22 april 2021 17:46 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Genietmomentje hoor O+ .

Helaas nu tijd voor de was. En de boodschappen. En de konijnenbak.

Morgen dan appeltaart bakken, stofzuigen en de kampeerspullen bij elkaar rapen.
De zware leef ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199113276
Nu falafel met champignon en truffelfrieten en couscoussalade :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199113286
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

De zware leef ;(
Afzien!

(Ik vrees wel een beetje voor de temperatuur de komende dagen/nachten) :')
  donderdag 22 april 2021 @ 18:18:49 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199113323
quote:
7s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:15 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Afzien!

(Ik vrees wel een beetje voor de temperatuur de komende dagen/nachten) :')
De temperatuur van mijn rosé is niets mis mee momenteel :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199113343
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nu falafel met champignon en truffelfrieten en couscoussalade :9
Klinkt goed!
pi_199113352
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:18 schreef Molo het volgende:

[..]

De temperatuur van mijn rosé is niets mis mee momenteel :9
Ik denk dat ik eerder aan de glühwein ga.
  donderdag 22 april 2021 @ 18:22:20 #99
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199113372
quote:
7s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:21 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik denk dat ik eerder aan de glühwein ga.
Ook heerlijk!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 22 april 2021 @ 18:24:27 #100
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199113394
Het is nu heerlijk buiten O+
In de zon met een cola, kijken wat er vandaag allemaal gegroeid is O+
pi_199113457
Ik keek de hele dag uit naar de pizza van vanavond. En toen at ik hem... en realiseerde ik me dat ik nog steeds niets proef. Waarom verheug ik me elke keer zo op eten en vergeet ik dat ik het toch niet proef. :')
pi_199113470
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:33 schreef minilot het volgende:
Ik wil ook best een cup, maar in combinatie met mijn klunzigheid + koperspiraaltje: neh..
Dit gaat slecht samen met het eenhandig tampons inbrengen.

Ik doe mijn cup eenhandig *)
Maar dat had ik volgens mij al eens gezegd.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 april 2021 @ 18:33:29 #103
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199113473
17:57 in de bus pizza besteld.
18:13 *dingdong*
Ik had net mijn tas neergezet en jas uitgedaan. _O-
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_199113477
quote:
10s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:33 schreef borisz het volgende:
17:57 in de bus pizza besteld.
18:13 *dingdong*
Ik had net mijn tas neergezet en jas uitgedaan. _O-
Perfect toch. *O*
pi_199113480
quote:
10s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:33 schreef borisz het volgende:
17:57 in de bus pizza besteld.
18:13 *dingdong*
Ik had net mijn tas neergezet en jas uitgedaan. _O-
Heerlijk O+
  donderdag 22 april 2021 @ 18:37:38 #106
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199113518
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dit gaat slecht samen met het eenhandig tampons inbrengen.

Ik doe mijn cup eenhandig *)
Maar dat had ik volgens mij al eens gezegd.
Ik heb die Beppy cups besteld. Toch erg/te nieuwsgierig :+

Nog één laatste poging
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199113522
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:31 schreef Myraela het volgende:
Ik keek de hele dag uit naar de pizza van vanavond. En toen at ik hem... en realiseerde ik me dat ik nog steeds niets proef. Waarom verheug ik me elke keer zo op eten en vergeet ik dat ik het toch niet proef. :')
-O-

Helemaal niks, nog?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 22 april 2021 @ 18:38:14 #108
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199113532
quote:
10s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:33 schreef borisz het volgende:
17:57 in de bus pizza besteld.
18:13 *dingdong*
Ik had net mijn tas neergezet en jas uitgedaan. _O-
De hamvraag nu is, wát voor pizza!

Hier opwarmchinees, sorry Piet
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 april 2021 @ 18:38:33 #109
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199113536
Ja en ddw weet je dat je de pizza altijd wel snel krijgt. :)
Van 9.30u tot 17.15 bijna non-stop in overleg en compleet gaar. :O Derhalve werd het pizza. :+

Nog 1 dag en vakantie *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 22 april 2021 @ 18:39:08 #110
370431 drakin
vurig typje
pi_199113542
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb die Beppy cups besteld. Toch erg/te nieuwsgierig :+

Nog één laatste poging
Dingen die naar mijn oma genoemd zijn _O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_199113545
quote:
7s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:15 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Afzien!

(Ik vrees wel een beetje voor de temperatuur de komende dagen/nachten) :')
Eigen schuld, dikke kampeerbult :6

Ik zal aan je denken als in het weekend om half zes mijn wekker gaat en ik mijn warme, warme bedje uit moet ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199113549
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb die Beppy cups besteld. Toch erg/te nieuwsgierig :+

Nog één laatste poging
Als het niks is stuur je ze maar door. Zet ik ze naast Maria op de wc als decoratie O-)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_199113553
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
-O-

Helemaal niks, nog?
Nee. Het goede nieuws is wel dat ik bleekselderij zo heel lekker vind. Dat is een soort knapperige waterstengel. Kan ik iedereen aanbevelen. :D
pi_199113559
quote:
17s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:39 schreef drakin het volgende:

[..]

Dingen die naar mijn oma genoemd zijn _O-
Peettante hier :') Ik kan er slecht mee omgaan ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199113561
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee. Het goede nieuws is wel dat ik bleekselderij zo heel lekker vind. Dat is een soort knapperige waterstengel. Kan ik iedereen aanbevelen. :D
:r
Wedden dat die smaak zelfs door de coronasmaakloosheid heen zou breken
:r
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_199113569
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee. Het goede nieuws is wel dat ik bleekselderij zo heel lekker vind. Dat is een soort knapperige waterstengel. Kan ik iedereen aanbevelen. :D
Structuren O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 22 april 2021 @ 18:41:31 #117
370431 drakin
vurig typje
pi_199113574
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Peettante hier :') Ik kan er slecht mee omgaan ;(
Die wil je niet in je vagijn inbrengen? 8-)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  donderdag 22 april 2021 @ 18:44:10 #118
370431 drakin
vurig typje
pi_199113617
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee. Het goede nieuws is wel dat ik bleekselderij zo heel lekker vind. Dat is een soort knapperige waterstengel. Kan ik iedereen aanbevelen. :D
Tja mijn test was negatief, ik zal het dus nog steeds niet lusten.

Maar ik moet morgen weer testen, dus wie weet
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_199113618
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:40 schreef Vanyel het volgende:

:r
Wedden dat die smaak zelfs door de coronasmaakloosheid heen zou breken
:r
Ik lust het normaal ook niet. :D Maar misschien ga ik het hierna ook wel waarderen, dat zou wel tof zijn. Kan ik als zo'n fitgirl selderij knagen.
  donderdag 22 april 2021 @ 18:47:39 #120
370431 drakin
vurig typje
pi_199113663
Als je niks proeft is pizza bestellen wel zonde.

Kans om echt alleen gezonde groentjes te gaan knagen de hele dag.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_199113714
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:19 schreef Sarabi het volgende:

Misschien kwam het ergens anders vandaan, ookal heb ik het de afgelopen 5 jaar nog nooit geroken. We gaan het zien....
Je zou bijna denken dat we in een slechte wijk/straat wonen maar de rest is juist heel rustig, oude mensen en een paar jonge gezinnen.
Alles wat ik van jouw dorpje heb gezien was belachelijk netjes _O- Alsof in elk huis een Hyacinth Bucket woont :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199113737
quote:
17s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:47 schreef drakin het volgende:
Als je niks proeft is pizza bestellen wel zonde.

Kans om echt alleen gezonde groentjes te gaan knagen de hele dag.
Helaas, zo werkt het niet /ervaring
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 22 april 2021 @ 18:53:08 #123
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199113740
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Als het niks is stuur je ze maar door. Zet ik ze naast Maria op de wc als decoratie O-)
Doe ik!

Omgespoeld of liever met odeur?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199113763
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Alles wat ik van jouw dorpje heb gezien was belachelijk netjes _O- Alsof in elk huis een Hyacinth Bucket woont :+
Ja toch....
Nouja laten we hopen dat dit haar enige hobby is (maar serieus om half 10 in de ochtend?)
Of dat het de hulptroepen voor het verhuizen waren.
pi_199113781
Nu zou ik mijn huis en (voor)tuin trouwens niet netjes willen noemen hoor :+ maar de rest van de wijk wel
  donderdag 22 april 2021 @ 18:56:15 #126
63722 z80
I fink you freaky
pi_199113798
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 15:05 schreef fietsie het volgende:

[..]

Was best een euh, avontuur, met fles glijmiddel enzo
Iets zegt mij dat 6 draden in 1 buis niet is toegestaan. De NEN1010 is niet te lang geleden voor mij.

Je weet dat de draden er nu definitief in zitten. Bij storing of vervanging wordt het de buis uithakken. Namelijk NOOIT iets gebruiken om de draden er door te krijgen. Dit wordt in de loop van de jaren net lijm.
Beter koop je goed installatie draad, niet bij de bouwmarkt om de hoek.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_199113862
quote:
17s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:47 schreef drakin het volgende:
Als je niks proeft is pizza bestellen wel zonde.

Kans om echt alleen gezonde groentjes te gaan knagen de hele dag.
Nah, zo mooi is het dan ook weer niet. Je merkt nu vooral hoeveel structuur al doet voor je hele eet-ervaring. Wortels knagen is prima, maar ik dip ze net als normaal nog altijd in hummus of iets.
pi_199113882
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:58 schreef Myraela het volgende:

Nah, zo mooi is het dan ook weer niet. Je merkt nu vooral hoeveel structuur al doet voor je hele eet-ervaring. Wortels knagen is prima, maar ik dip ze net als normaal nog altijd in hummus of iets.
Ik zou volgens mij allerlei structuren uit gaan proberen :+ Roomijs, chips, diverse groentes en zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 22 april 2021 @ 19:02:29 #129
370431 drakin
vurig typje
pi_199113924
quote:
9s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Helaas, zo werkt het niet /ervaring
Jammer -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_199113931
@Candaasje heb je al ergens 'geleerd' in de onoverzichtelijke hoeveelheid materiaal die je moest leren of je na de eerste Pfizer vaccinatie al een beetje beschermd bent en na hoeveel tijd dat dan is? Ik weet dat je volledig beschermd bent 2 weken na de 2e prik, maar hoelang na de eerste ben je al wat beschermd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 22 april 2021 @ 19:03:35 #131
63722 z80
I fink you freaky
pi_199113945
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou volgens mij allerlei structuren uit gaan proberen :+ Roomijs, chips, diverse groentes en zo.
Kippenvoeten, varkensoren, kleefrijst. Dat wat een chinees eet buiten de grote stad.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 22 april 2021 @ 19:03:37 #132
370431 drakin
vurig typje
pi_199113946
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nah, zo mooi is het dan ook weer niet. Je merkt nu vooral hoeveel structuur al doet voor je hele eet-ervaring. Wortels knagen is prima, maar ik dip ze net als normaal nog altijd in hummus of iets.
Dus een ui opeten alsof het een appeltje is is er nog steeds niet bij?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_199113959
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou volgens mij allerlei structuren uit gaan proberen :+ Roomijs, chips, diverse groentes en zo.
5 jaar terug ofzo had ik ook een poosje geen smaak. Toen combineerde ik sperziebonen uit pot, met geprakte avocado en een blikje tonijn. :') :') Dat was ranzig man toen ik m'n smaak weer terug had.

Nu heb ik nog geen hele rare dingen. Al ben ik wel hele fan van eiwitshakes. Normaal vind ik die ranzig chemisch met een nare bijsmaak. Nu is het gewoon een milkshake. :D
pi_199113981
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 19:04 schreef Myraela het volgende:

5 jaar terug ofzo had ik ook een poosje geen smaak. Toen combineerde ik sperziebonen uit pot, met geprakte avocado en een blikje tonijn. :') :') Dat was ranzig man toen ik m'n smaak weer terug had.

Nu heb ik nog geen hele rare dingen. Al ben ik wel hele fan van eiwitshakes. Normaal vind ik die ranzig chemisch met een nare bijsmaak. Nu is het gewoon een milkshake. :D
_O- het klinkt zelfs smerig, Myr!! Dat had je toch ook wel van te voren bedacht? _O-

En fijn van de milkshakes *O* Krijg je in ieder geval lekker veel eiwit binnen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199113982
quote:
17s.gif Op donderdag 22 april 2021 19:03 schreef drakin het volgende:
Dus een ui opeten alsof het een appeltje is is er nog steeds niet bij?
Ik denk dat je dat wel een beetje voelt zoals je pittig eten ook voelt. Ik voel het ook wanneer iets zuur is.
pi_199114002
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 19:06 schreef Isabeau het volgende:
_O- het klinkt zelfs smerig, Myr!! Dat had je toch ook wel van te voren bedacht? _O-
Het voelde toen als een geniaal plan. Het mooie was dat ik er destijds zo enthousiast over was, dat m'n vriend het ook probeerde. :') Sukkel.

De sperziebonen uit pot vind ik nu trouwens wel weer lekker.
  donderdag 22 april 2021 @ 19:07:58 #137
370431 drakin
vurig typje
pi_199114010
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 19:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat wel een beetje voelt zoals je pittig eten ook voelt. Ik voel het ook wanneer iets zuur is.
Ik zal vast pepertjes en citroen op het menu zetten
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_199114096
quote:
7s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:15 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Afzien!

(Ik vrees wel een beetje voor de temperatuur de komende dagen/nachten) :')
Waar mag je kamperen?
En het valt best mee hoor, lekker buiten, mits beschut. Ik denk dat ik vrijdagnacht weer mag.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199114127
quote:
17s.gif Op donderdag 22 april 2021 19:03 schreef drakin het volgende:

[..]

Dus een ui opeten alsof het een appeltje is is er nog steeds niet bij?
Oh, da's een oude Joodse gewoonte toch? Brrrrrrrrrrr.
Then again, ik at vroeger citroenen zo uit de hand.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 22 april 2021 @ 19:20:33 #140
370431 drakin
vurig typje
pi_199114196
quote:
7s.gif Op donderdag 22 april 2021 19:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, da's een oude Joodse gewoonte toch? Brrrrrrrrrrr.
Then again, ik at vroeger citroenen zo uit de hand.
Geen idee.

Ik ken wel de citroen eet hypnose methode
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_199114211
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 19:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

5 jaar terug ofzo had ik ook een poosje geen smaak. Toen combineerde ik sperziebonen uit pot, met geprakte avocado en een blikje tonijn. :') :') Dat was ranzig man toen ik m'n smaak weer terug had.
Minus de avocado vind ik dat serieus lekker en eet ik dat ook nog steeds soms :@

Dat tonijn uit blik lekker is ontdekte ik ooit als puber, toen ik alleen thuis was en de katten wat verwaarloosd had en uit schuldgevoel een blikje tonijn voor ze gekocht had en dat toen na opendraaien zelf opgegeten heb _O-
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 22 april 2021 @ 19:29:29 #142
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199114358
quote:
7s.gif Op donderdag 22 april 2021 19:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Minus de avocado vind ik dat serieus lekker en eet ik dat ook nog steeds soms :@

Dat tonijn uit blik lekker is ontdekte ik ooit als puber, toen ik alleen thuis was en de katten wat verwaarloosd had en uit schuldgevoel een blikje tonijn voor ze gekocht had en dat toen na opendraaien zelf opgegeten heb _O-
En waar ging dat schuldgevoel toen heen, vraag ik me dan af? _O- _O- O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199114379
quote:
7s.gif Op donderdag 22 april 2021 19:21 schreef sigme het volgende:
Minus de avocado vind ik dat serieus lekker en eet ik dat ook nog steeds soms :@

Dat tonijn uit blik lekker is ontdekte ik ooit als puber, toen ik alleen thuis was en de katten wat verwaarloosd had en uit schuldgevoel een blikje tonijn voor ze gekocht had en dat toen na opendraaien zelf opgegeten heb _O-
Dat schuldgevoel was van korte duur, of niet? :D
pi_199114380
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 19:02 schreef Isabeau het volgende:
@:Candaasje heb je al ergens 'geleerd' in de onoverzichtelijke hoeveelheid materiaal die je moest leren of je na de eerste Pfizer vaccinatie al een beetje beschermd bent en na hoeveel tijd dat dan is? Ik weet dat je volledig beschermd bent 2 weken na de 2e prik, maar hoelang na de eerste ben je al wat beschermd.
Ik had het ook al opgezocht.
https://www.trouw.nl/zorg(...)escherming~bf8ce5b1/

Maar kom ook ergens 50% 2 weken na de eerste tegen

https://www.newscientist.(...)e-mensen-om-je-heen/
We have far more in common than that which devides us..
pi_199114404
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 19:29 schreef Molo het volgende:

[..]

En waar ging dat schuldgevoel toen heen, vraag ik me dan af? _O- _O- O+
Ja nee, dat ging nergens heen, dat bleef.
Het is nu ruim 30 jaar later, en ik weet het nog. Dat is mijn straf.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199114459
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 19:30 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik had het ook al opgezocht.
https://www.trouw.nl/zorg(...)escherming~bf8ce5b1/

Maar kom ook ergens 50% 2 weken na de eerste tegen

https://www.newscientist.(...)e-mensen-om-je-heen/
Die twee artikelen spreken elkaar wel wat tegen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 22 april 2021 @ 19:35:51 #147
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199114494
quote:
14s.gif Op donderdag 22 april 2021 19:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat schuldgevoel was van korte duur, of niet? :D
GMTA O+ :D
quote:
2s.gif Op donderdag 22 april 2021 19:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja nee, dat ging nergens heen, dat bleef.
Het is nu ruim 30 jaar later, en ik weet het nog. Dat is mijn straf.
_O-

Awwwww
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199114509
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 19:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die twee artikelen spreken elkaar wel wat tegen :+
Daarom plaats ik ze beiden :D Gewoon pas beschermd 2 weken na de 2e (die dichter op de eerste gezet moet worden dan AZ)
We have far more in common than that which devides us..
pi_199114624
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 19:02 schreef Isabeau het volgende:
@:Candaasje heb je al ergens 'geleerd' in de onoverzichtelijke hoeveelheid materiaal die je moest leren of je na de eerste Pfizer vaccinatie al een beetje beschermd bent en na hoeveel tijd dat dan is? Ik weet dat je volledig beschermd bent 2 weken na de 2e prik, maar hoelang na de eerste ben je al wat beschermd.
7 dagen na de eerste en tweede prik. Er staat zover ik weet nergens op papier hoeveel % je beschermd ben na de eerste.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_199114667
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 19:42 schreef Tally het volgende:

7 dagen na de eerste en tweede prik. Er staat zover ik weet nergens op papier hoeveel % je beschermd ben na de eerste.
Daar is wel onderzoek naar gedaan incl resultaten. Dus waar bedoel je precies dat het 'nergens' op papier staat? Bij de GGD?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199114677
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 19:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar is wel onderzoek naar gedaan incl resultaten. Dus waar bedoel je precies dat het 'nergens' op papier staat? Bij de GGD?
Daar staat weinig op papier :P
Ik bedoel vrijgegeven testresultaten. De enige testresultaten die ik kon vinden op het werk was de hoeveelheid % na de tweede prik. Na de eerste heb ik nog niet kunnen vinden :s)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_199114781
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 19:46 schreef Tally het volgende:

Daar staat weinig op papier :P
Ik bedoel vrijgegeven testresultaten.
Er is gewoon onderzoek naar gedaan en er zijn gewoon resultaten?
Ik vroeg me alleen af of ook bekend was na hoeveel tijd na de eerste vaccinatie je al (hoeveel?) beschermd was. Want bijv:

quote:
Estimated mRNA vaccine effectiveness for prevention of infection, adjusted for study site, was 90% for full immunization and 80% for partial immunization. These findings indicate that authorized mRNA COVID-19 vaccines are effective for preventing SARS-CoV-2 infection, regardless of symptom status, among working-age adults in real-world conditions.
link

Maar dit is natuurlijk maar één (redelijk klein) onderzoek en misschien zijn er al meerdere en grotere onderzoeken bekend.

edit: maar ik begrijp dat je bij de GGD die info dus verder niet hebt. Het zal allemaal ook nog wel niet officieel zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199114831
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 19:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er is gewoon onderzoek naar gedaan en er zijn gewoon resultaten?
Ik vroeg me alleen af of ook bekend was na hoeveel tijd na de eerste vaccinatie je al (hoeveel?) beschermd was. Want bijv:
[..]

link

Maar dit is natuurlijk maar één (redelijk klein) onderzoek en misschien zijn er al meerdere en grotere onderzoeken bekend.
Dat is 7 dagen. Pfizer is de enige die na 7 dagen al beschermd.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_199114835
Ik heb enkel 7 dagen na die 2e prik geleerd. En daar zit bij Pfizer geloof ik 6 weken tussen. (In het lesmateriaal ging het nog over 21-28 dagen. Maar dat is wat versoepeld begreep ik).


@sigme bij Stroe ergens, op de Veluwe. Het is ter ere van het 40 jarig jubileum van schoonouders. Uiteten of een groter feest ging hem niet worden, dus het werd kamperen. :P
  donderdag 22 april 2021 @ 19:57:56 #155
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199114887
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 19:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er is gewoon onderzoek naar gedaan en er zijn gewoon resultaten?
Ik vroeg me alleen af of ook bekend was na hoeveel tijd na de eerste vaccinatie je al (hoeveel?) beschermd was. Want bijv:
[..]

link

Maar dit is natuurlijk maar één (redelijk klein) onderzoek en misschien zijn er al meerdere en grotere onderzoeken bekend.

edit: maar ik begrijp dat je bij de GGD die info dus verder niet hebt. Het zal allemaal ook nog wel niet officieel zijn.
Daarvoor moet je ook bij het RIVM zijn, niet de GGD qua info

https://www.rivm.nl/docum(...)ccination-strategies
Dit document geeft meer info erover

Pagina 50
quote:
Pfizer/BioNTech
A recent preprint found that the Pfizer/BioNTech vaccine had an
effectiveness of 51% against infection 13-24 days after the first dose
[10]. A re-analysis of this data by Hunter et al. found that by 24 days
after vaccination vaccine effectiveness reached 90% [11] (note: vaccine
effectiveness is measured in the general population whereas vaccine
efficacy is measured in a trial, these two quantities can differ). Two
recent studies in Israel released pre-prints in early February which
evaluated viral load in vaccinated individuals. The first study found that
vaccination reduced viral load by 1.6 to 20 times in vaccinated
individuals who tested positive for SARS-CoV-2 [12]. The second study
found that infections occurring 12-28 days after vaccination had a 4-fold
reduction in viral load [13]. These results suggest that vaccination may
reduce viral shedding and contagiousness, which may prevent onward
transmission. A study of health care workers found that 1 dose of the
Pfizer/BioNTech vaccine resulted in a reduction of the rate of SARS-CoV-
2 infection by 75% 15-28 days after the first dose of vaccination.
Estimates of the reduction in infection after the second dose were not
included [14]. A recent study from the UK estimated vaccine
effectiveness against symptomatic COVID-19 to be approximately 60-
70% in individuals aged 70 and older after the first dose. Vaccine
effectiveness increased to approximately 85-90% after the second dose.
However, one drawback of this study is that they only include
symptomatic cases of COVID-19. Therefore, the results do not
generalise to vaccine effectiveness against all cases of COVID-19 (both
symptomatic and asymptomatic) [15]. Finally, a study in health care
workers in the UK found vaccine effectiveness against symptomatic and
asymptomatic infection to be 70% (95% CI: 53%, 87%) 21 days after
the first dose and 85% (95% CI: 74% - 96%) 7 days after the second
dose. This study was conducted when the UK variant (B.1.1.7)
predominated SARS-CoV-2 infections in the UK and provides evidence
that the Pfizer/BioNTech vaccine protects against the UK variant [16].
Ik ben dat onderzoek niet ingedoken trouwens
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199114922
Ik wilde graag weten hoeveel % je beschermd was na de eerste prik maar daar kon ik weinig over vinden. Ik heb 1 onderzoek kunnen vinden die aangeeft 52%.

(En tussendoor moet ik 2 meiden uit elkaar halen die elkaar aan het slaan zijn :( )
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_199114958
Data uit Schotland die laat zien dat bij ouderen, vier weken na eerste prik risico op ziekenhuiszorg met zeker 80% daalt (bij zowel AstraZeneca als Pfizer/BioNTech). Volgens mij is er ook een redelijk vergelijkbare studie uit Ierland. Weet niet of het ook al officieel gepubliceerd is.
pi_199115035
Dank jullie wel. Dat is allemaal al een stuk sneller dan ik had verwacht eigenlijk. Mooi dat het zo snel gaat en dan een behoorlijk goede bescherming een week na die 2e prik.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199115046
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 19:59 schreef Tally het volgende:
Ik wilde graag weten hoeveel % je beschermd was na de eerste prik maar daar kon ik weinig over vinden. Ik heb 1 onderzoek kunnen vinden die aangeeft 52%.

(En tussendoor moet ik 2 meiden uit elkaar halen die elkaar aan het slaan zijn :( )
Multitasken hoort bij het ouderschap :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 22 april 2021 @ 20:05:14 #160
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199115057
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 20:04 schreef Isabeau het volgende:
Dank jullie wel. Dat is allemaal al een stuk sneller dan ik had verwacht eigenlijk. Mooi dat het zo snel gaat en dan een behoorlijk goede bescherming een week na die 2e prik.
Absoluut :Y heel hoopvol ook als we eenmaal deze huidige piek voorbij zijn
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199115112
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 20:05 schreef Molo het volgende:

Absoluut :Y heel hoopvol ook als we eenmaal deze huidige piek voorbij zijn
Ja :Y Vooral ook omdat nu gewoon een grote groep in de 60 en 70 net de eerste vaccinatie heeft gehad of heel binnenkort de eerste krijgt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199115130
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 20:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Multitasken hoort bij het ouderschap :+
Dat word verwacht he :(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_199115139
Wel een beetje sneu als je nu op de IC ligt en je al wel een afspraak had staan -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 22 april 2021 @ 20:10:15 #164
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199115211
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 20:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja :Y Vooral ook omdat nu gewoon een grote groep in de 60 en 70 net de eerste vaccinatie heeft gehad of heel binnenkort de eerste krijgt.
Yes *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199115306
Ah @Molo voegde ondertussen de relevante info uit het document toe, veel nuttiger dan mijne haha.

Dank nog voor jullie reacties op m'n frustratie-post gister O+ vandaag overleg gehad en daarin prioriteiten gesteld, en nog even hard verder gewerkt en ik heb er weer beetje vertrouwen in dat het op tijd af komt zonder elke dag achterlijk lang te gaan werken. Vandaag dus gewoon om half zes gestopt en lekker op de bank aan t hangen :). Vervelende van dit project is dat er dus wel redelijk harde deadlines zijn, eerste week v mei moeten de uitkomsten van de analyses zo'n beetje vaststaan zodat ministerie zich beleidsmatig kan voorbereiden op het rapport en eind juni moet 't rapport dan helemaal af zijn en ingeleverd worden. En dat kan dus niet later of zo. Maargoed. Komt goed. En m'n 'baas' heeft al wel twintig keer gezegd dat er een etentje komt als t klaar is (al heb ik daar eig weinig behoefte aan met hen een avond uit eten :+ geef mij maar dat geld gewoon cash hehe) én hij financiert uit een van z'n persoonlijke potjes (van de uni) een dag in de week onderzoekstijd voor me, van juli tm dec zodat ik dan tijd heb om er ook artikelen over te schrijven voor publicatie. Dus hij beseft zich wel erg goed dat t zwaar is, en er staat in die zin ook wel iets tegenover.
  donderdag 22 april 2021 @ 20:15:47 #166
63722 z80
I fink you freaky
pi_199115366
Merkel krijgt haar zin. Een landelijk corona wetgeving, incl avondklok. Tussen 22:00 en 00:00 mag je enkel nog alleen buiten zijn (sport of wat rondlopen). Tussen 00:00 en 5:00 binnen blijven. Voor de rest veranderd er niet heel veel. Iets wat reeds gesloten is kun je niet meer dicht doen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 22 april 2021 @ 20:20:35 #167
63722 z80
I fink you freaky
pi_199115476
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 20:13 schreef vlindertje89 het volgende:
Ah @:Molo voegde ondertussen de relevante info uit het document toe, veel nuttiger dan mijne haha.

Dank nog voor jullie reacties op m'n frustratie-post gister O+ vandaag overleg gehad en daarin prioriteiten gesteld, en nog even hard verder gewerkt en ik heb er weer beetje vertrouwen in dat het op tijd af komt zonder elke dag achterlijk lang te gaan werken. Vandaag dus gewoon om half zes gestopt en lekker op de bank aan t hangen :). Vervelende van dit project is dat er dus wel redelijk harde deadlines zijn, eerste week v mei moeten de uitkomsten van de analyses zo'n beetje vaststaan zodat ministerie zich beleidsmatig kan voorbereiden op het rapport en eind juni moet 't rapport dan helemaal af zijn en ingeleverd worden. En dat kan dus niet later of zo. Maargoed. Komt goed. En m'n 'baas' heeft al wel twintig keer gezegd dat er een etentje komt als t klaar is (al heb ik daar eig weinig behoefte aan met hen een avond uit eten :+ geef mij maar dat geld gewoon cash hehe) én hij financiert uit een van z'n persoonlijke potjes (van de uni) een dag in de week onderzoekstijd voor me, van juli tm dec zodat ik dan tijd heb om er ook artikelen over te schrijven voor publicatie. Dus hij beseft zich wel erg goed dat t zwaar is, en er staat in die zin ook wel iets tegenover.
Elke keer als ik dit soort post zie moet ik weer hier aan denken.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 22 april 2021 @ 20:23:39 #168
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199115542
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Wel een beetje sneu als je nu op de IC ligt en je al wel een afspraak had staan -O-
Ja dat is mega fucked up, zo vlak voor het einde van de pandemie hier in Nederland
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 22 april 2021 @ 20:26:29 #169
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199115603
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 20:20 schreef z80 het volgende:

[..]

Elke keer als ik dit soort post zie moet ik weer hier aan denken.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Je moet het altijd kunnen verantwoorden :+

Zo, ik heb genoeg dag gehad en energie is op, lekker van ronkenstein nu O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199116263
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 20:20 schreef z80 het volgende:

[..]

Elke keer als ik dit soort post zie moet ik weer hier aan denken.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Op dit moment voelt het meer alsof de data mij martelt dan andersom :+
pi_199116337
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 20:20 schreef z80 het volgende:

[..]

Elke keer als ik dit soort post zie moet ik weer hier aan denken.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Hoax! Echt hoor, jaren geprobeerd en wat er niet is, is er niet.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 22 april 2021 @ 21:08:50 #173
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199116528
Zeg vlinder, ik heb het waarschijnlijk gemist, maar heb je dat huis gekregen wat je graag wilde?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_199116597
quote:
Dank je _O_

Ik heb Zooplus nog gemaild, zij zeggen dit:
quote:
We nemen opmerkingen en zorgen van onze klanten zeer serieus, ook die van u natuurlijk. Daarom hebben we alle productie-testrapporten en certificaten van onze Purizon-fabrikanten grondig beoordeeld en kunnen we zeggen dat alle Purizon-producten altijd veilig zijn geweest en zijn.
Ik ga morgen eerst maar eens kijken of mijn verpakkingen op een van die lijsten staan.
Spoilers!
pi_199116658
Ik maak me met terugwerkende kracht nog wat zorgen om de hongerige katten van @sigme
Spoilers!
pi_199116892
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 21:08 schreef Barreltje het volgende:
Zeg vlinder, ik heb het waarschijnlijk gemist, maar heb je dat huis gekregen wat je graag wilde?
Helaas niet! Er waren ruim 2700 inschrijvingen voor het project van 40 woningen :+ waarvan er 26 betaalbaar waren (<365k) waarvoor het overgrote deel zich zal hebben ingeschreven, en 6 van het type dat ik wilde. Ik bel ze wel elke week op vrijdag nog even tegen beter weten in om te vragen of er nog iemand is afgehaakt.

quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 21:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dank je _O_

Ik heb Zooplus nog gemaild, zij zeggen dit:
[..]

Ik ga morgen eerst maar eens kijken of mijn verpakkingen op een van die lijsten staan.
Ze zeiden tegen mij eerder dat ze aan 't testen waren en tot nu toe ook geen afwijkingen hadden gevonden. Maar als ik wilde mocht ik t gratis terugsturen.

Mocht het overgaan op t nieuwe voer niet goed gaan en ik kan geen ander voer vinden waar ik tevreden over ben, dan ga ik misschien wel weer terug over n tijdje. Fijn te horen dat ze nu ook aangeven idd niks gevonden hebben!

Oh, doet me eraan denken: ik had na jullie advies nog met de dierenarts gebeld. Die maakte zich over afgevallen kat niet zo'n zorgen, was volgens t dossier vorig jaar zomer 4.15kg (nu 4.0, maand of drie/vier geleden 4.3, dus kan beetje seizoenseffect zijn dat ie gewoon wat actiever is ook). En hij is gewoon levendig, eet goed zoals altijd enzo. Diarree-kat zei ze van even op alleen natvoer zetten, als dat met dag of twee/drie niet helpt even bij hen licht verteerbaar voer halen. Heb wel idee dat t wat werkt, hij gaat iig minder naar de bak want heb m vandaag nog niet betrapt.
pi_199116947
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 20:04 schreef Isabeau het volgende:
Dank jullie wel. Dat is allemaal al een stuk sneller dan ik had verwacht eigenlijk. Mooi dat het zo snel gaat en dan een behoorlijk goede bescherming een week na die 2e prik.
Ja super he *O*
  donderdag 22 april 2021 @ 21:33:43 #178
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199116978
quote:
Onze chauffeur is onderweg met jouw pakket!
We bezorgen jouw pakketje vandaag tussen

21:50 - 22:20
Nachtkoerier :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199117134
Gut jongens, ik maak me zo'n zorgen om de situatie in India. Zo schrijnend...
  donderdag 22 april 2021 @ 21:44:55 #180
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199117189
*O* Er is een minuut van af! *O*
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199117202
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 21:42 schreef Jagärtrut het volgende:
Gut jongens, ik maak me zo'n zorgen om de situatie in India. Zo schrijnend...
Vreselijk.... ;( Wanhopige mensen die voor hun naar adem snakkende familieleden op zoek zijn naar bedden en zuurstof. En elke dag weer besmettingen erbij :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199117251
Vreselijk daar ja :'(
pi_199117269
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 21:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Vreselijk.... ;( Wanhopige mensen die voor hun naar adem snakkende familieleden op zoek zijn naar bedden en zuurstof. En elke dag weer besmettingen erbij :X
Echt, je kunt je het niet voorstellen hoe dat moet voelen. Las een verhaal over een man in Delhi die met z'n vrouw tien ziekenhuizen langs is geweest maar nergens plaats vond. Volgende dag overleden.

:'(
  donderdag 22 april 2021 @ 21:56:42 #184
370431 drakin
vurig typje
pi_199117374
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 21:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Echt, je kunt je het niet voorstellen hoe dat moet voelen. Las een verhaal over een man in Delhi die met z'n vrouw tien ziekenhuizen langs is geweest maar nergens plaats vond. Volgende dag overleden.

:'(
:o
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_199117511
Oef, dat is wel heel heftig Jagär. Kun je je eigenlijk inderdaad geen voorstelling bij maken :{
pi_199117573
Fijn van de poezel @vlindertje89 ^O^

Ik kreeg net mijn verjaardagscadeautje van vriend O+ Ik had totaal geen verlanglijstje, maar wist dat ik laatst dus op zoek was naar (goede }:| ) oogschaduw. Heb het toen niet over merken gehad verder met hem, maar hij is zelf de wereld van Instagram ingedoken en kwam op aanraden van wat dames die handig zijn met make-up, net met een mooi palette van Urban Decay (Naked - Wild West) O+ :9~
Was nog best een zoektocht geweest, want er zit nog een hele wereld tussen vegan, cruelty free en alles daartussenin.

(@Molo ik heb het even teruggezocht, maar dat was dus het merk dat jij aanraadde :D )
pi_199117598
Vandaag ook in een brief van Tineke Ceelen van Stichting Vluchteling. Wij horen hier eigenlijk maar zo weinig. Zuid Afrika heeft geen IC meer, Libanon was al een ramp door die ontploffing en nu dit en ga zo maar door.
De vaccins moeten echt zo snel ook daar heen, want anders werken ze straks niet meer tegen de varianten die daar ontstaan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_199117724
En dan is India ook nog eens de grootste vaccinproducent in de wereld. :X
  donderdag 22 april 2021 @ 22:19:09 #189
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199117756
quote:
7s.gif Op donderdag 22 april 2021 22:09 schreef Candaasje het volgende:
Fijn van de poezel @:vlindertje89 ^O^

Ik kreeg net mijn verjaardagscadeautje van vriend O+ Ik had totaal geen verlanglijstje, maar wist dat ik laatst dus op zoek was naar (goede }:| ) oogschaduw. Heb het toen niet over merken gehad verder met hem, maar hij is zelf de wereld van Instagram ingedoken en kwam op aanraden van wat dames die handig zijn met make-up, net met een mooi palette van Urban Decay (Naked - Wild West) O+ :9~
Was nog best een zoektocht geweest, want er zit nog een hele wereld tussen vegan, cruelty free en alles daartussenin.

(@:Molo ik heb het even teruggezocht, maar dat was dus het merk dat jij aanraadde :D )
Altijd luisteren naar mij als het gaat om make up *) *)
Mooie keuze dat! Kun je alle kanten mee op *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 22 april 2021 @ 22:21:15 #190
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199117795
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 22:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Vandaag ook in een brief van Tineke Ceelen van Stichting Vluchteling. Wij horen hier eigenlijk maar zo weinig. Zuid Afrika heeft geen IC meer, Libanon was al een ramp door die ontploffing en nu dit en ga zo maar door.
De vaccins moeten echt zo snel ook daar heen, want anders werken ze straks niet meer tegen de varianten die daar ontstaan.
Dat laatste lijkt niet zoveel grond voor te zijn, voor die zorg

De situatie verder is natuurlijk gewoon vreselijk in grote delen van de wereld ja ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199117831
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 22:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Altijd luisteren naar mij als het gaat om make up *) *)
Mooie keuze dat! Kun je alle kanten mee op *O*
:D Ik zal het onthouden als ik weer advies nodig heb! make-upgroentje hier hoor!
pi_199117864
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 22:17 schreef Blues het volgende:
En dan is India ook nog eens de grootste vaccinproducent in de wereld. :X
Zo wrang hè ;(
Ik zou eigenlijk zo mijn vaccinatie willen afstaan als dat betekent dat er in armere landen minder mensen ziek worden (omdat ze vaak geen of veel minder toegang hebben tot goede zorg). Helaas werkt de wereld niet zo, dat dat een reële optie is. (Kan moeilijk dat vaccin in een doosje per post sturen, dan is het al niet meer goed :') )
pi_199118270
Ik las een bericht van iemand die in India woont en die persoon zei dat het probleem eigenlijk was toegenomen sinds de mensen het niet meer serieus nemen. Het verhaal gaat rond in India dat het een Westers probleem is want ons immuunsysteem is slecht omdat onze lucht en ons water schoon is. Hun immuunsysteem is sterk omdat ze onder zulke vieze omstandigheden leven. En dus is Corona een Westers probleem en hoef je geen mondkapje te dragen of afstand te houden.

Dit is natuurlijk maar het verhaal van één persoon maar het had op mij een hoog het is maar een griepje gehalte en mensen die dit geloven zullen er ook heus in India zijn. Ik vrees ook dat het probleem in India vele malen groter is dan de getallen die we in de media zien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199118312
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 22:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik las een bericht van iemand die in India woont en die persoon zei dat het probleem eigenlijk was toegenomen sinds de mensen het niet meer serieus nemen. Het verhaal gaat rond in India dat het een Westers probleem is want ons immuunsysteem is slecht omdat onze lucht en ons water schoon is. Hun immuunsysteem is sterk omdat ze onder zulke vieze omstandigheden leven. En dus is Corona een Westers probleem en hoef je geen mondkapje te dragen of afstand te houden.

Dit is natuurlijk maar het verhaal van één persoon maar het had op mij een hoog het is maar een griepje gehalte en mensen die dit geloven zullen er ook heus in India zijn. Ik vrees ook dat het probleem in India vele malen groter is dan de getallen die we in de media zien.
Dat laatste lijkt me ook wel, met zo’n enorm land. En een paar weken geleden verkiezingen (rijen mensen dicht op elkaar) en wat religieuze feesten waar iedereen dicht op elkaar in het wat stond. Interview met een vrouw zonder mondkapje...nee die ligt in de auto want die moet niet nat worden :?
We have far more in common than that which devides us..
pi_199119860
Goedemorgen! Alwéér vorst aan de grond.
Nu dan maar een foto van een berijpt beest.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 23 april 2021 @ 07:21:52 #196
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199119869
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 april 2021 07:20 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen! Alwéér vorst aan de grond.
Nu dan maar een foto van een berijpt beest.
[ afbeelding ]
Beest O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 23 april 2021 @ 07:22:26 #197
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199119872
Tevens is mn computer al 5 min opnieuw aan het opstarten....
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 23 april 2021 @ 07:55:55 #198
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199120062
Wij zitten hier fijn de komende weken in quarantaine. Na 3x negatief testen is Anna toch ziek geworden en toch positief getest. 38 graden koorts, hoesten en spierpijn. Licht benauwd en geen energie meer na de middag. Fijn met een stuiterende peuter om je heen.

Net na de gestelde incubatie periode trouwens. Marijn is verkouden (maar die houden we toch hier, dus die gaan we niet testen). En ik heb vooralsnog niet heel veel bijzonders (negatief getest gisteren) :').
  vrijdag 23 april 2021 @ 08:00:28 #199
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199120103
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 07:55 schreef Anthraxx het volgende:
Wij zitten hier fijn de komende weken in quarantaine. Na 3x negatief testen is Anna toch ziek geworden en toch positief getest. 38 graden koorts, hoesten en spierpijn. Licht benauwd en geen energie meer na de middag. Fijn met een stuiterende peuter om je heen.

Net na de gestelde incubatie periode trouwens. Marijn is verkouden (maar die houden we toch hier, dus die gaan we niet testen). En ik heb vooralsnog niet heel veel bijzonders (negatief getest gisteren) :').
Meh, beterschap en sterkte daar!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199120122
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 07:55 schreef Anthraxx het volgende:
Wij zitten hier fijn de komende weken in quarantaine. Na 3x negatief testen is Anna toch ziek geworden en toch positief getest. 38 graden koorts, hoesten en spierpijn. Licht benauwd en geen energie meer na de middag. Fijn met een stuiterende peuter om je heen.

Net na de gestelde incubatie periode trouwens. Marijn is verkouden (maar die houden we toch hier, dus die gaan we niet testen). En ik heb vooralsnog niet heel veel bijzonders (negatief getest gisteren) :').
Wat apart wel zeg, dat het dan toch nog positief is. Wel goed dat ze is blijven testen. En beterschap natuurlijk. O+
pi_199120127
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 07:55 schreef Anthraxx het volgende:
Wij zitten hier fijn de komende weken in quarantaine. Na 3x negatief testen is Anna toch ziek geworden en toch positief getest. 38 graden koorts, hoesten en spierpijn. Licht benauwd en geen energie meer na de middag. Fijn met een stuiterende peuter om je heen.

Net na de gestelde incubatie periode trouwens. Marijn is verkouden (maar die houden we toch hier, dus die gaan we niet testen). En ik heb vooralsnog niet heel veel bijzonders (negatief getest gisteren) :').
Shit! Sterkte voor jullie. Hoop dat Anna snel beter gaat worden en dat de koorts sowieso niet erger wordt :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199120142
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:31 schreef Myraela het volgende:
Ik keek de hele dag uit naar de pizza van vanavond. En toen at ik hem... en realiseerde ik me dat ik nog steeds niets proef. Waarom verheug ik me elke keer zo op eten en vergeet ik dat ik het toch niet proef. :')
Hoelang proef je nu al niets meer?
Heeft je vriend dit ook?

Lijkt me heel raar om niets te proeven, vooral helemaaaaaal niet leuk }:|
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199120153
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 08:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoelang proef je nu al niets meer?
Heeft je vriend dit ook?
1,5 week ofzo. Nee, die heeft zijn smaak wel gewoon.

Hoe is het met jou?
  vrijdag 23 april 2021 @ 08:05:38 #204
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199120162
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 08:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Shit! Sterkte voor jullie. Hoop dat Anna snel beter gaat worden en dat de koorts sowieso niet erger wordt :*
Het is al sinds Zondag dus het lijkt mij niet dat het na 6 dagen ineens erger wordt. Maar goed, we gaan het wel zien :)
pi_199120172
Jullie kunnen wel een clubje oprichten. :D ;( :*
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 23 april 2021 @ 08:07:16 #206
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199120183
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 08:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

1,5 week ofzo. Nee, die heeft zijn smaak wel gewoon.

Hoe is het met jou?
Tegen Anna vertelde ze dat het ook nog kon gebeuren als je er al doorheen was en niet meer besmettelijk zou zijn. Dat je dan alsnog je smaak en reuk kan verliezen. Blijft natuurlijk net zo kut :+
pi_199120191
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 08:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

1,5 week ofzo. Nee, die heeft zijn smaak wel gewoon.

Hoe is het met jou?
Ok. Jammer dat je er niks tegen kunt doen en je alleen maar kunt afwachten tot het er weer is -O-

Met mij ok, wat stijve spieren af en toe en kortademigheid. Verder goed. Zullen naweeën zijn denk.
Stukje lopen gisteren was heerlijk. Ga wat mailtjes opruimen vandaag zodat ik maandag niet met een volle box begin.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 23 april 2021 @ 08:08:28 #208
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199120192
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 08:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat apart wel zeg, dat het dan toch nog positief is. Wel goed dat ze is blijven testen. En beterschap natuurlijk. O+
Ze verplichten je niet hoor ;). Dit is puur uit eigen initiatief. GGD was er wel blij mee overigens.
pi_199120204
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 08:05 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Het is al sinds Zondag dus het lijkt mij niet dat het na 6 dagen ineens erger wordt. Maar goed, we gaan het wel zien :)
Normaal idd niet nee dus gaan we maar vanuit :)
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 08:07 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Tegen Anna vertelde ze dat het ook nog kon gebeuren als je er al doorheen was en niet meer besmettelijk zou zijn. Dat je dan alsnog je smaak en reuk kan verliezen. Blijft natuurlijk net zo kut :+
Daar ben ik wel bang voor. 's Avonds smaakt eten me, alleen iets anders dan normaal.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199120218
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 07:55 schreef Anthraxx het volgende:
Wij zitten hier fijn de komende weken in quarantaine. Na 3x negatief testen is Anna toch ziek geworden en toch positief getest. 38 graden koorts, hoesten en spierpijn. Licht benauwd en geen energie meer na de middag. Fijn met een stuiterende peuter om je heen.

Net na de gestelde incubatie periode trouwens. Marijn is verkouden (maar die houden we toch hier, dus die gaan we niet testen). En ik heb vooralsnog niet heel veel bijzonders (negatief getest gisteren) :').
Beterschap -O-
  vrijdag 23 april 2021 @ 08:12:21 #211
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199120224
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 april 2021 08:06 schreef Lonaa het volgende:
Jullie kunnen wel een clubje oprichten. :D ;( :*
Ik had liever het vaccinatie clubje opgericht :+.
pi_199120263
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 08:07 schreef Anthraxx het volgende:
Tegen Anna vertelde ze dat het ook nog kon gebeuren als je er al doorheen was en niet meer besmettelijk zou zijn. Dat je dan alsnog je smaak en reuk kan verliezen. Blijft natuurlijk net zo kut :+
Mijn vriend zou er dan weer niet zoveel moeite mee hebben als hij even zijn smaak kwijt zou zijn. Ik hoop dat het niet zo is hoor, maar hij hecht iets minder waarde aan eten.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 23 april 2021 @ 08:34:16 #213
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199120372
Sterkte Anthraxx &Co :*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_199120383
Vriendin van mij had dat ook, helemaal zonder klachten covid gehad en toen kwam ze er achter omdat ze opeens haar reuk en smaak kwijt was :') heeft wel 2 maanden geduurd voordat ze het terug had.


Gisteren Sarabier besteld :+ nu al zin in :P
pi_199120384
quote:
7s.gif Op donderdag 22 april 2021 22:09 schreef Candaasje het volgende:
Fijn van de poezel @:vlindertje89 ^O^

Ik kreeg net mijn verjaardagscadeautje van vriend O+ Ik had totaal geen verlanglijstje, maar wist dat ik laatst dus op zoek was naar (goede }:| ) oogschaduw. Heb het toen niet over merken gehad verder met hem, maar hij is zelf de wereld van Instagram ingedoken en kwam op aanraden van wat dames die handig zijn met make-up, net met een mooi palette van Urban Decay (Naked - Wild West) O+ :9~
Was nog best een zoektocht geweest, want er zit nog een hele wereld tussen vegan, cruelty free en alles daartussenin.

(@:Molo ik heb het even teruggezocht, maar dat was dus het merk dat jij aanraadde :D )
:o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199120385
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 22:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Vandaag ook in een brief van Tineke Ceelen van Stichting Vluchteling. Wij horen hier eigenlijk maar zo weinig. Zuid Afrika heeft geen IC meer, Libanon was al een ramp door die ontploffing en nu dit en ga zo maar door.
De vaccins moeten echt zo snel ook daar heen, want anders werken ze straks niet meer tegen de varianten die daar ontstaan.
En maar rechts blijven stemmen in Nederland omdat "het toch goed gaat" :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 23 april 2021 @ 08:37:55 #217
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199120388
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 08:36 schreef Aure het volgende:
Vriendin van mij had dat ook, helemaal zonder klachten covid gehad en toen kwam ze er achter omdat ze opeens haar reuk en smaak kwijt was :') heeft wel 2 maanden geduurd voordat ze het terug had.


Gisteren Sarabier besteld :+ nu al zin in :P
Marijn rook ik net nog prima op een afstandje :+. Zo’n peuter is toch wel een goede graadmeter voor je neus.
pi_199120392
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 08:36 schreef Aure het volgende:
Vriendin van mij had dat ook, helemaal zonder klachten covid gehad en toen kwam ze er achter omdat ze opeens haar reuk en smaak kwijt was :') heeft wel 2 maanden geduurd voordat ze het terug had.

Gisteren Sarabier besteld :+ nu al zin in :P
Sarabier, dat bekt wel lekker 8-)
pi_199120395
Beterschap voor al die positief gestemden :*
pi_199120396
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 08:36 schreef Aure het volgende:
Gisteren Sarabier besteld :+ nu al zin in :P
Yes *O*
Volgens ons echt een ideaal biertje voor in de zon O+ je moet wel tegen een bittertje kunnen.

We kregen gisteren ook een mailtje dat een zaak in Utrecht geïnteresseerd is *O* Als de tour klaar is moeten we ons maar even focussen op de horeca, dat is natuurlijk wel de manier waarop je echt kan groeien.
pi_199120399
Ik hoorde van de week iemand op de radio die het, maaaanden na corona, niet meer rook als iemand had zitten kakken :D *O* fijne bijkomstigheid *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199120409
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 08:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:o
Ja zo zat ik ook even. :D
pi_199120411
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 april 2021 08:12 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik had liever het vaccinatie clubje opgericht :+.
Ik denk de beide clubjes inmiddels naast elkaar lopen....

Duidelijk derde golf hier in de SC :D Beterschap voor Anna! Zo te lezen met mijn leken-ogen lijkt ze weinig besmettelijk, als ze eerst drie keer negatief testte. Dus hopelijk lopen jij en Marijn het niet op.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199120424
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 08:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Yes *O*
Volgens ons echt een ideaal biertje voor in de zon O+ je moet wel tegen een bittertje kunnen.

We kregen gisteren ook een mailtje dat een zaak in Utrecht geïnteresseerd is *O* Als de tour klaar is moeten we ons maar even focussen op de horeca, dat is natuurlijk wel de manier waarop je echt kan groeien.
Wat tof zeg! Jullie gaan hard *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199120436
Ik moet hoognodig mn haar wassen, maar mn shampoo en conditioner komen ergens vandaag aan :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199120438
Beterschap aan Anna @Anthraxx :* hopen dat jij het niet krijgt :*
pi_199120441
Ik moet ook nodig mijn haar wassen, maar ik ga morgen een hardloopwedstrijd lopen dus ik was m'n haar daarna wel O-)
pi_199120552
Goedemorgen! Sterkte voor alle positievelingen inderdaad.
Dagje vrij hier, dus eens bedenken wat ik ga doen.
pi_199120592
Gisteren mijn haar gewassen B-)

Dadelijk maar eens opstaan, ik krijg bezoek :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199120648
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 08:43 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Wat tof zeg! Jullie gaan hard *O*
Ja toch O+

Een jaar geleden hadden we nog geen idee dat we dit gingen doen.
En eind vorige zomer hadden we een oplage van 150liter en nu al 500liter.
En nu dus dromen over 1000liter :D
pi_199120698
Argh, anthraxx, beterschap!

Vorige week vertelde ik nog vrolijk dat mijn ouders allebei deze week gevaccineerd zouden worden. Vader heeft blijkbaar vaccinatie bij huisarts afgezegd (astrazenica), en wacht nu tot hij opgeroepen wordt (bouwjaar 55) want "moderna en pfeizer zijn veel effectiever'. Ik hoop nu maar dat bouwjaar 55 snel aan de beurt komt.

Echt jongens, als jullie zulke experten waren dan had je ook niet mijn zusje op bezoek gehad en gezegd dat binnen afstand houden voldoende bescherming biedt.

8)7
pi_199120720
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Argh, anthraxx, beterschap!

Vorige week vertelde ik nog vrolijk dat mijn ouders allebei deze week gevaccineerd zouden worden. Vader heeft blijkbaar vaccinatie bij huisarts afgezegd (astrazenica), en wacht nu tot hij opgeroepen wordt (bouwjaar 55) want "moderna en pfeizer zijn veel effectiever'. Ik hoop nu maar dat bouwjaar 55 snel aan de beurt komt.

Echt jongens, als jullie zulke experten waren dan had je ook niet mijn zusje op bezoek gehad en gezegd dat binnen afstand houden voldoende bescherming biedt.

8)7
-O- -O-
Hopelijk is hij weer snel aan de beurt.
  vrijdag 23 april 2021 @ 09:13:38 #233
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199120726
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Argh, anthraxx, beterschap!

Vorige week vertelde ik nog vrolijk dat mijn ouders allebei deze week gevaccineerd zouden worden. Vader heeft blijkbaar vaccinatie bij huisarts afgezegd (astrazenica), en wacht nu tot hij opgeroepen wordt (bouwjaar 55) want "moderna en pfeizer zijn veel effectiever'. Ik hoop nu maar dat bouwjaar 55 snel aan de beurt komt.

Echt jongens, als jullie zulke experten waren dan had je ook niet mijn zusje op bezoek gehad en gezegd dat binnen afstand houden voldoende bescherming biedt.

8)7
Ja bijna! 53 en 54 zijn nu. Mijn vader is van 53 en mag 3 mei. Dus gelukkig zal het niet te lang duren.

Mijn mam mocht 17 april maar had ineens keelpijn dus moest getest. Nu mag ze volgende week gelukkig alsnog maar ze heeft nu rare nierwaarden en houdt vocht vast dus dat wordt onderzocht. Hopelijk raadt de arts vaccin niet af ;(
pi_199120734
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Argh, anthraxx, beterschap!

Vorige week vertelde ik nog vrolijk dat mijn ouders allebei deze week gevaccineerd zouden worden. Vader heeft blijkbaar vaccinatie bij huisarts afgezegd (astrazenica), en wacht nu tot hij opgeroepen wordt (bouwjaar 55) want "moderna en pfeizer zijn veel effectiever'. Ik hoop nu maar dat bouwjaar 55 snel aan de beurt komt.

Echt jongens, als jullie zulke experten waren dan had je ook niet mijn zusje op bezoek gehad en gezegd dat binnen afstand houden voldoende bescherming biedt.

8)7
-O-
Is hun gezondheid zwak/kwetsbaar?
Gelukkig is '53 begin mei aan de beurt, dan '55 snel daarna.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 23 april 2021 @ 09:15:15 #235
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199120737
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Argh, anthraxx, beterschap!

Vorige week vertelde ik nog vrolijk dat mijn ouders allebei deze week gevaccineerd zouden worden. Vader heeft blijkbaar vaccinatie bij huisarts afgezegd (astrazenica), en wacht nu tot hij opgeroepen wordt (bouwjaar 55) want "moderna en pfeizer zijn veel effectiever'. Ik hoop nu maar dat bouwjaar 55 snel aan de beurt komt.

Echt jongens, als jullie zulke experten waren dan had je ook niet mijn zusje op bezoek gehad en gezegd dat binnen afstand houden voldoende bescherming biedt.

8)7
Zou alsnog kunnen dat hij via de GGD ook gewoon AZ aangeboden krijgt gezien zijn leeftijd

En tsja, eigen verantwoordelijkheid. Vind dat een lastige bij die leeftijdsgroep hoor, eigenwijze drollen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199120754
Mijn vader heeft vandaag prik 1 *O*

*O* zeeuwse nuchterheid *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199120762
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:15 schreef Molo het volgende:

[..]

Zou alsnog kunnen dat hij via de GGD ook gewoon AZ aangeboden krijgt gezien zijn leeftijd

En tsja, eigen verantwoordelijkheid. Vind dat een lastige bij die leeftijdsgroep hoor, eigenwijze drollen
Ja, natuurlijk eigen verantwoordelijkheid. Maar zeker zo op het 'nippertje' snap ik het echt niet.

Maar goed, ze moeten het maar uitzoeken.

@FFT: Nee, geen kwetsbare gezondheid. Maar goed, mijn vader is een oudere man met overgewicht, dat is natuurlijk al een risicogroep an sich.
  vrijdag 23 april 2021 @ 09:19:45 #238
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199120775
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:13 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja bijna! 53 en 54 zijn nu. Mijn vader is van 53 en mag 3 mei. Dus gelukkig zal het niet te lang duren.

Mijn mam mocht 17 april maar had ineens keelpijn dus moest getest. Nu mag ze volgende week gelukkig alsnog maar ze heeft nu rare nierwaarden en houdt vocht vast dus dat wordt onderzocht. Hopelijk raadt de arts vaccin niet af ;(
Mijn moeder van '49 heeft pas afgelopen week de prik gehad.. Het Haagse loopt dus weer hopeloos achter -O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 23 april 2021 @ 09:19:56 #239
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199120777
Quote AIDS
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 23 april 2021 @ 09:23:24 #240
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199120816
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:19 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Mijn moeder van '49 heeft pas afgelopen week de prik gehad.. Het Haagse loopt dus weer hopeloos achter -O-
Ligt aan cohort waar je in valt, en wanneer je een afspraak maakt, en waar je dat wilt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199120832
Mijn 93-jarige opa kreeg zijn vaccinatie pas afgelopen maandag :?

Mijn ouders zijn van 55 en 59 dus die moeten nog eventjes geduld hebben.
pi_199120851
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:25 schreef Aure het volgende:
Mijn 93-jarige opa kreeg zijn vaccinatie pas afgelopen maandag :?

Mijn ouders zijn van 55 en 59 dus die moeten nog eventjes geduld hebben.
Ik snap er ook verdomd weinig van hoor...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 23 april 2021 @ 09:27:17 #243
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199120858
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:23 schreef Molo het volgende:

[..]

Ligt aan cohort waar je in valt, en wanneer je een afspraak maakt, en waar je dat wilt
Welke cohorten zijn er?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_199120864
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:25 schreef Aure het volgende:
Mijn 93-jarige opa kreeg zijn vaccinatie pas afgelopen maandag :?
Thuiswonend en niet in staat op zelf naar de GGD te komen dus door de huisarts geprikt?
pi_199120872
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:25 schreef Aure het volgende:
Mijn 93-jarige opa kreeg zijn vaccinatie pas afgelopen maandag :?

Mijn ouders zijn van 55 en 59 dus die moeten nog eventjes geduld hebben.
Mijn ouders (60 en 65) waren ook eerder aan de beurt dan mijn oma (82).
Op zich niet vreemd omdat mijn ouders een ander vaccin kregen maar toch...
pi_199120880
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Thuiswonend en niet in staat op zelf naar de GGD te komen dus door de huisarts geprikt?
Ah dat is het inderdaad! Maar ik vind het nog steeds wel laat voor zo'n oudje.
pi_199120922
Mogge!

He wat vervelend voor Anna (en jullie allemaal natuurlijk). Hopelijk krijgt ze niet al te veel last.

En jammer @Jagärtrut dat je vader 'm afgezegd heeft. Is je moeder ook al bijna aan de beurt? Wat gaat zij doen?

Gisteren op twitter ook een heel gedoe van een paar artsen die best wel wat spul moesten weggooien. Zoveel mensen die dat graag hadden willen hebben. Hopelijk kan dat binnenkort wel
We have far more in common than that which devides us..
pi_199120936
We have far more in common than that which devides us..
pi_199120989
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

He wat vervelend voor Anna (en jullie allemaal natuurlijk). Hopelijk krijgt ze niet al te veel last.

En jammer @:Jagärtrut dat je vader 'm afgezegd heeft. Is je moeder ook al bijna aan de beurt? Wat gaat zij doen?

Gisteren op twitter ook een heel gedoe van een paar artsen die best wel wat spul moesten weggooien. Zoveel mensen die dat graag hadden willen hebben. Hopelijk kan dat binnenkort wel
Hier kan ik echt met de beste wil van de wereld niet bij. Aan de andere kant van de wereld vallen mensen bij bosjes dood neer en wij laten het gewoon vervallen :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 23 april 2021 @ 09:41:40 #250
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199121023
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:25 schreef Aure het volgende:
Mijn 93-jarige opa kreeg zijn vaccinatie pas afgelopen maandag :?

Mijn ouders zijn van 55 en 59 dus die moeten nog eventjes geduld hebben.
Mijn oma van 94 was hier veruit de eerste. Maar moest wel naar een ggd op een half uur rijden. Gelukkig wilden haar kinderen dat voor haar doen. Die is nu al een tijdje compleet gevaccineerd O+
pi_199121054
Mijn oma heeft na even eigenwijs te zijn, uiteindelijk nu toch een vaccin gehaald. Ben ik wel blij mee.
pi_199121062
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hier kan ik echt met de beste wil van de wereld niet bij. Aan de andere kant van de wereld vallen mensen bij bosjes dood neer en wij laten het gewoon vervallen :')
Maar waar ik ook niet bij kan is, dat mensen gewoon niet komen opdagen, zeg dan af. Ik heb 2x een uitnodiging gekregen (AZ die 2x werd gestopt), voor een dag en een tijd. Als ik echt niet had gekund (goede reden was halfdood in bed liggen :P ) had ik afgezegd. Dat is toch het minste wat je kunt doen. Het is zo kostbaar voor velen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_199121063
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 08:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Yes *O*
Volgens ons echt een ideaal biertje voor in de zon O+ je moet wel tegen een bittertje kunnen.

We kregen gisteren ook een mailtje dat een zaak in Utrecht geïnteresseerd is *O* Als de tour klaar is moeten we ons maar even focussen op de horeca, dat is natuurlijk wel de manier waarop je echt kan groeien.
Ha tof! Welke?
Op de Amsterdamsestraatweg zit van Rijk, die hebben een behoorlijke selectie speciaalbieren (althans ik vind het altijd indrukwekkend eruit zien haha), lijkt me ook best iets voor hen :)
pi_199121066
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar waar ik ook niet bij kan is, dat mensen gewoon niet komen opdagen, zeg dan af. Ik heb 2x een uitnodiging gekregen (AZ die 2x werd gestopt), voor een dag en een tijd. Als ik echt niet had gekund (goede reden was halfdood in bed liggen :P ) had ik afgezegd. Dat is toch het minste wat je kunt doen. Het is zo kostbaar voor velen.
Ja en zorg gewoon voor een backuplijst/systeem...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199121073
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:41 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Mijn oma van 94 was hier veruit de eerste. Maar moest wel naar een ggd op een half uur rijden. Gelukkig wilden haar kinderen dat voor haar doen. Die is nu al een tijdje compleet gevaccineerd O+
Ik ben ook erg blij dat een (gevaccineerde) vriendin mij woensdag brengt. Dit was wel fietsbaar (ca 15 km) maar met de auto is toch wat makkelijker.
We have far more in common than that which devides us..
pi_199121082
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:45 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ha tof! Welke?
Op de Amsterdamsestraatweg zit van Rijk, die hebben een behoorlijke selectie speciaalbieren (althans ik vind het altijd indrukwekkend eruit zien haha), lijkt me ook best iets voor hen :)
Dan zet ik die ook even op de lijst :D kan nooit kwaad om eens contact mee op te nemen.

Dit ging over De Bierkantine, volgens mij moeten ze nog officieel open gaan. Het is dichtbij mijn mans werk dus dan is het volgens mij ook bij jou in de buurt :D
pi_199121084
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja en zorg gewoon voor een backuplijst/systeem...
Ja, maar dan moet je wel weten dat er een stel zomaar niet komen opdraven. Geen idee hoe lang je die gevulde spuiten kunt laten liggen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_199121086
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Argh, anthraxx, beterschap!

Vorige week vertelde ik nog vrolijk dat mijn ouders allebei deze week gevaccineerd zouden worden. Vader heeft blijkbaar vaccinatie bij huisarts afgezegd (astrazenica), en wacht nu tot hij opgeroepen wordt (bouwjaar 55) want "moderna en pfeizer zijn veel effectiever'. Ik hoop nu maar dat bouwjaar 55 snel aan de beurt komt.

Echt jongens, als jullie zulke experten waren dan had je ook niet mijn zusje op bezoek gehad en gezegd dat binnen afstand houden voldoende bescherming biedt.

8)7
-O-

Iedereen mag natuurlijk zelf weten of hij de prik laat zetten of niet, maar de weigeraars beslissen -naar mijn mening- op basis van de verkeerde argumenten en uitvergrote minimale risico’s.

Slikt hij medicijnen? Je zou hem haast dwingen de bijsluiter te lezen :X Maar dadelijk gaat hij dan ook die medicatie weigeren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199121106
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, maar dan moet je wel weten dat er een stel zomaar niet komen opdraven. Geen idee hoe lang je die gevulde spuiten kunt laten liggen.
Dat kan wel. In noord Limburg hebben huisartsen een lijstje namen van kwetsbare patiënten aan de GGD gegeven waar de GGD naartoe mag bellen als ze merken dat er vaccin over gaat zijn. Die weten daarvan en laten alles vallen om in twee uur op de priklocatie te zijn. Daarmee zijn toch tientallen extra mensen geprikt.

Tot het stilgelegd werd omdat dit geen landelijk beleid was... Volgens mij is het inmiddels wel weer opgepakt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199121141
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat kan wel. In noord Limburg hebben huisartsen een lijstje namen van kwetsbare patiënten aan de GGD gegeven waar de GGD naartoe mag bellen als ze merken dat er vaccin over gaat zijn. Die weten daarvan en laten alles vallen om in twee uur op de priklocatie te zijn. Daarmee zijn toch tientallen extra mensen geprikt.

Tot het stilgelegd werd omdat dit geen landelijk beleid was... Volgens mij is het inmiddels wel weer opgepakt.
Oh dat is mooi. Want er zijn er zoveel die graag gevaccineerd willen worden. Een vriend van mij ook, zijn specialist (volgens mij longarts) wil dat graag, maar hij moet nog even wachten want te jong en niet op de kwetsbaren lijst.
We have far more in common than that which devides us..
pi_199121256
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 07:55 schreef Anthraxx het volgende:
Wij zitten hier fijn de komende weken in quarantaine. Na 3x negatief testen is Anna toch ziek geworden en toch positief getest. 38 graden koorts, hoesten en spierpijn. Licht benauwd en geen energie meer na de middag. Fijn met een stuiterende peuter om je heen.

Net na de gestelde incubatie periode trouwens. Marijn is verkouden (maar die houden we toch hier, dus die gaan we niet testen). En ik heb vooralsnog niet heel veel bijzonders (negatief getest gisteren) :').
Oh bah. Sterkte -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199121281
Goeiemorgen allemaal trouwens :P

Ik moest net even een beetje lachen om Triple B :')

https://www.ad.nl/video/v(...)d-wat-u-doet~p221936
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199121517
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:11 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen allemaal trouwens :P

Ik moest net even een beetje lachen om Triple B :')

https://www.ad.nl/video/v(...)d-wat-u-doet~p221936
Ik heb helemaal niets met die partij en mevrouw, maar ze heeft wel een punt. Beetje minachtend van de "heren".
Rutte gisteren ook tegen Simons en laatst ook tegen Ploumen op een "ach mevrouwtje toch" toon.
We have far more in common than that which devides us..
pi_199121571
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, maar dan moet je wel weten dat er een stel zomaar niet komen opdraven. Geen idee hoe lang je die gevulde spuiten kunt laten liggen.
Zo'n 6 uur, opgetrokken en in het geval van Pfizer gemengd met NaCl
Moderna overigens niet, die tijd is veel korter, eenmaal geopend/uit de koelkast/voorbereid.

Het is natuurlijk wel zo dat ze, in elk geval bij de GGD, in de gaten proberen te houden hoeveel mensen er komen en dus telkens per x aantal klaar gaan maken. Bij AZ en Moderna kom je dan al wel aan 10-12 vaccinaties per flacon. Bij Pfizer haal je er 6 uit.

Er zijn wel protocollen bij de GGD om verspilling tegen te gaan als er toch nog teveel vaccins klaarliggen. Er mogen ook 'restvaccins' voor medewerkers gebruikt worden (gaat wel op leeftijd), die mensen komen dan ook in het algehele systeem te staan zodat ze wel op tijd hun 2e vaccinatie krijgen.
pi_199121603
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:37 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Zo'n 6 uur, opgetrokken en in het geval van Pfizer gemengd met NaCl
Moderna overigens niet, die tijd is veel korter, eenmaal geopend/uit de koelkast/voorbereid.

Het is natuurlijk wel zo dat ze, in elk geval bij de GGD, in de gaten proberen te houden hoeveel mensen er komen en dus telkens per x aantal klaar gaan maken. Bij AZ en Moderna kom je dan al wel aan 10-12 vaccinaties per flacon. Bij Pfizer haal je er 6 uit.

Er zijn wel protocollen bij de GGD om verspilling tegen te gaan als er toch nog teveel vaccins klaarliggen. Er mogen ook 'restvaccins' voor medewerkers gebruikt worden (gaat wel op leeftijd), die mensen komen dan ook in het algehele systeem te staan zodat ze wel op tijd hun 2e vaccinatie krijgen.
Maar hier ging het specifiek om een huisarts. Ik ga er dan een beetje vanuit dat het uitnodigen op dezelfde manier gaat als bij mijn huisarts. Brief met datum en tijd van vaccinatie (zowel 1 als 2). Dan bel je toch als je niet wil? Want dan kan de huisarts de volgenden op de lijst bellen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_199121631
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar hier ging het specifiek om een huisarts. Ik ga er dan een beetje vanuit dat het uitnodigen op dezelfde manier gaat als bij mijn huisarts. Brief met datum en tijd van vaccinatie (zowel 1 als 2). Dan bel je toch als je niet wil? Want dan kan de huisarts de volgenden op de lijst bellen.
Ah, ja, nee dat lijkt me gewoon een kwestie van goed fatsoen. Zeker omdat de huisarts dus met AZ ook gelijk aan 10-12 vaccinaties per flaconnetje zit. En je kunt dat niet zomaar een dagje terugzetten, eenmaal geopend. :Y
pi_199121666
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:19 schreef Barreltje het volgende:

Mijn moeder van '49 heeft pas afgelopen week de prik gehad.. Het Haagse loopt dus weer hopeloos achter -O-
Mijn moeder is van '48 en mijn vader '47 en hebben beiden nog geen vaccin gehad. (in mijn ogen hun eigen schuld, want 'we wachten op de brief').

Anthraxx, wens Anna beterschap van mij :* Overigens niet extreem bijzonder om buiten de incubatieperiode alsnog positief te testen. De incubatieperiode termijnen zijn gericht op het overgrote deel van de mensen. Een enkeling valt daar buiten. Daarom hebben ze bijv in China ook 2 weken strenge quarantaine.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199121735
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

-O-

Iedereen mag natuurlijk zelf weten of hij de prik laat zetten of niet, maar de weigeraars beslissen -naar mijn mening- op basis van de verkeerde argumenten en uitvergrote minimale risico’s.

Slikt hij medicijnen? Je zou hem haast dwingen de bijsluiter te lezen :X Maar dadelijk gaat hij dan ook die medicatie weigeren.
Erger nog: ik had net m'n moeder aan de telefoon, en nu baalt m'n vader blijkbaar dat hij niet toch de vaccinatie genomen heeft...

Echt jonge, die boomers...
  vrijdag 23 april 2021 @ 10:49:11 #269
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199121740
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn moeder is van '48 en mijn vader '47 en hebben beiden nog geen vaccin gehad. (in mijn ogen hun eigen schuld, want 'we wachten op de brief').

Anthraxx, wens Anna beterschap van mij :* Overigens niet extreem bijzonder om buiten de incubatieperiode alsnog positief te testen. De incubatieperiode termijnen zijn gericht op het overgrote deel van de mensen. Een enkeling valt daar buiten. Daarom hebben ze bijv in China ook 2 weken strenge quarantaine.
Het meest bijzondere was nog wel de ena laatste test. Die was negatief, terwijl ze al ziek was. Maar goed, zal wel een rand waarde zijn waar ze net wel of niet op zit :). Maakt ook niet uit verder, GGD vond dat we het prima afgehandeld hebben door Marijn thuis te houden en zelf ook thuis te blijven verder. En ook te blijven testen en niet blind op 1 negatieve test te vertrouwen. Ze is gewoon in contact geweest met een positief geteste collega, dus het testen had wel een aanleiding. Nu is het gewoon een week of 2 (of langer) thuis uitzitten.

Ik zelf laat mij op advies van de GGD dinsdag nog een keer testen. Als Anna hersteld is zal ik daarna ook nog wel een 1 of 2 keer laten testen, zodat ik zeker ben dat ik niet besmet ben geraakt.
pi_199121790
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan zet ik die ook even op de lijst :D kan nooit kwaad om eens contact mee op te nemen.

Dit ging over De Bierkantine, volgens mij moeten ze nog officieel open gaan. Het is dichtbij mijn mans werk dus dan is het volgens mij ook bij jou in de buurt :D
Ah die zit net aan de andere kant v Utrecht, maar Utrecht, dus alsnog redelijk dichtbij ;)
Het is trouwens familie van Rijk zag ik net, al vind je hem op google met van Rijk Utrecht ook :)

Wel leuk joh, als het nou ook in de winkels komt te liggen beetje verspreid over het land!!

@Anthraxx beterschap nog trouwens! Hopelijk blijf jij 'onaangedaan'!
pi_199121794
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Erger nog: ik had net m'n moeder aan de telefoon, en nu baalt m'n vader blijkbaar dat hij niet toch de vaccinatie genomen heeft...

Echt jonge, die boomers...
Kan hij dan niet bellen om op de "reservelijst" te komen, als er aan het eind van de dag nog over is?
We have far more in common than that which devides us..
pi_199121799
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:49 schreef Anthraxx het volgende:

Het meest bijzondere was nog wel de ena laatste test. Die was negatief, terwijl ze al ziek was. Maar goed, zal wel een rand waarde zijn waar ze net wel of niet op zit :). Maakt ook niet uit verder, GGD vond dat we het prima afgehandeld hebben door Marijn thuis te houden en zelf ook thuis te blijven verder. Dus nu is het gewoon een week of 2 (of langer) thuis uitzitten.

Ik zelf laat mij op advies van de GGD dinsdag nog een keer testen. Als Anna hersteld is zal ik daarna ook nog wel een 1 of 2 keer laten testen, zodat ik zeker ben dat ik niet besmet ben geraakt.
Ja, verstandig. Hopelijk word je niet ziek. Je bent gelukkig wel heel jong, maar wel met risicofactor :*

(En Anna weet ook wel dat de sensitiviteit en specificiteit van een test zelden 100% zijn, dus dat kan ook nog het geval zijn geweest)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199121811
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Erger nog: ik had net m'n moeder aan de telefoon, en nu baalt m'n vader blijkbaar dat hij niet toch de vaccinatie genomen heeft...

Echt jonge, die boomers...
Jouw vader klinkt als mijn vader _O- Zooooo frustrerend die man, op z'n tijd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199121815
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Erger nog: ik had net m'n moeder aan de telefoon, en nu baalt m'n vader blijkbaar dat hij niet toch de vaccinatie genomen heeft...

Echt jonge, die boomers...
Kan 'ie dan niet de huisarts bellen dat 'ie alsnog wil? Ik lees allerlei berichten over huisartsen die over hebben omdat mensen niet komen opdagen, kan me voorstellen dat ze dat graag geven aan iemand uit de doelgroep die toch wel wil!

Maar kan me je frustratie goed voorstellen zeg :X
pi_199121825
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:49 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Het meest bijzondere was nog wel de ena laatste test. Die was negatief, terwijl ze al ziek was. Maar goed, zal wel een rand waarde zijn waar ze net wel of niet op zit :). Maakt ook niet uit verder, GGD vond dat we het prima afgehandeld hebben door Marijn thuis te houden en zelf ook thuis te blijven verder. En ook te blijven testen en niet blind op 1 negatieve test te vertrouwen. Ze is gewoon in contact geweest met een positief geteste collega, dus het testen had wel een aanleiding. Nu is het gewoon een week of 2 (of langer) thuis uitzitten.

Ik zelf laat mij op advies van de GGD dinsdag nog een keer testen. Als Anna hersteld is zal ik daarna ook nog wel een 1 of 2 keer laten testen, zodat ik zeker ben dat ik niet besmet ben geraakt.
Als meer mensen het zo zouden doen bij (mogelijke) besmetting, zou dat denk ik heel wat opnamen schelen :*
  vrijdag 23 april 2021 @ 10:57:01 #276
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199121866
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, verstandig. Hopelijk word je niet ziek. Je bent gelukkig wel heel jong, maar wel met risicofactor :*

(En Anna weet ook wel dat de sensitiviteit en specificiteit van een test zelden 100% zijn, dus dat kan ook nog het geval zijn geweest)
Klopt :).

Wat ik wel prettig vond is dat de GGD ook heel veel gevallen ziet met diabetes (o.a.) waar het gewoon goed gaat en verder geen klachten ontstaan.

Overigens moet ik wel zeggen dat het hele testen best goed geregeld is. Hier in de omliggende dorpen iig. Niet druk en vriendelijke medewerkers. Maar ze krijgen wel een hoop ellende over zich heen. Scheldende mensen, boze mensen, aggressie. Diep triest allemaal.
  vrijdag 23 april 2021 @ 10:58:44 #277
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199121889
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:54 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Als meer mensen het zo zouden doen bij (mogelijke) besmetting, zou dat denk ik heel wat opnamen schelen :*
We hebben als Rijkspersoneel ook een soort van voorbeeld functie :P. Daarnaast vind ik het heel normaal in een pandemie om alles te doen wat voorgeschreven wordt, in het geval van een potentiele besmetting.

Ik houd mij ook niet volledig aan al het beleid overigens. Anna ook niet. We zien meer dan 1 persoon bij ons thuis (af en toe). Maar dit is via het werk van Anna gelopen, waarbij sommige slachthuizen zich iets minder aan de huidige Corona-regels houden.

De testen zijn niet comfortabel maar het is toch voorbij in 10 seconde.
pi_199121966
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:58 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

We hebben als Rijkspersoneel ook een soort van voorbeeld functie :P. Daarnaast vind ik het heel normaal in een pandemie om alles te doen wat voorgeschreven wordt, in het geval van een potentiele besmetting.

Ik houd mij ook niet volledig aan al het beleid overigens. Anna ook niet. We zien meer dan 1 persoon bij ons thuis (af en toe). Maar dit is via het werk van Anna gelopen, waarbij sommige slachthuizen zich iets minder aan de huidige Corona-regels houden.

De testen zijn niet comfortabel maar het is toch voorbij in 10 seconde.
Soms is het gewoon ook domme pech. :*

Oh en slachthuizen..ja ik heb gezien hoe Westfort hier om de hoek er mee om ging (ook nog steeds na diverse uitbraken in andere delen van het land/DL bij slachthuizen). Ik weet niet hoe het nu is, maar euh, ik kan me er iets bij voorstellen :+
pi_199122049
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:57 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Klopt :).

Wat ik wel prettig vond is dat de GGD ook heel veel gevallen ziet met diabetes (o.a.) waar het gewoon goed gaat en verder geen klachten ontstaan.

Overigens moet ik wel zeggen dat het hele testen best goed geregeld is. Hier in de omliggende dorpen iig. Niet druk en vriendelijke medewerkers. Maar ze krijgen wel een hoop ellende over zich heen. Scheldende mensen, boze mensen, aggressie. Diep triest allemaal.
Dat laatste snap ik dus echt niet. Waarom zou je boos worden op iemand die een test moet afnemen? Wees blij dat er genoeg zijn en dat je niet (zoals in India nu) dagen moet wachten voordat je getest kunt worden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_199122244
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:57 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Klopt :).

Wat ik wel prettig vond is dat de GGD ook heel veel gevallen ziet met diabetes (o.a.) waar het gewoon goed gaat en verder geen klachten ontstaan.

Overigens moet ik wel zeggen dat het hele testen best goed geregeld is. Hier in de omliggende dorpen iig. Niet druk en vriendelijke medewerkers. Maar ze krijgen wel een hoop ellende over zich heen. Scheldende mensen, boze mensen, aggressie. Diep triest allemaal.
Ik ben an sich wel voor het herinvoeren van lijfstraffen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199122273
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn moeder is van '48 en mijn vader '47 en hebben beiden nog geen vaccin gehad. (in mijn ogen hun eigen schuld, want 'we wachten op de brief').

Mijn moeder krijgt de 30e haar prik en die is van 52?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 23 april 2021 @ 11:26:24 #282
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199122295
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik ben an sich wel voor het herinvoeren van lijfstraffen...
Onderdrukking. Zie je wel!
pi_199122440
quote:
8s.gif Op vrijdag 23 april 2021 11:26 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Onderdrukking. Zie je wel!
Serieus hoor, je laat het een beeeetje varen, en gelijk weer doorslaan he!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199122663
*O* Het was al een tijdje rustig in/rond het nestkastje op het balkon. Maar zojuist zag ik weer meesjes in en uit vliegen *O*
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 23 april 2021 @ 12:07:40 #285
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199122857
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 11:25 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mijn moeder krijgt de 30e haar prik en die is van 52?
Ze beginnen in het zuiden en geen langzaam naar boven toch? M'n pa van '56 had zaterdag de eerste
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 23 april 2021 @ 12:17:18 #286
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199122970
quote:
Alle drie de zakjes hier staan niet op de lijst :)
Spoilers!
pi_199123166
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 12:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Alle drie de zakjes hier staan niet op de lijst :)
Ha, fijn!
pi_199123553
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 12:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Alle drie de zakjes hier staan niet op de lijst :)
Er moestuinzakjes onderweg
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 23 april 2021 @ 13:19:39 #289
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199123763
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 13:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Er moestuinzakjes onderweg
*O*

Ik heb nog ergens zakjes met knopen en andere naai-parafenalia. Ik zal ze binnenkort op de foto zetten voor je, dan kan je kijken of het iets voor je is.

Ik kreeg gisteren drie moestuintjes bij mijn bestelling. Het waren alle drie dezelfde, dat viel toch een beetje tegen.
Spoilers!
  vrijdag 23 april 2021 @ 13:20:00 #290
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199123765
@Candaasje, was deze week nou de afspraak bij dat zelfbouwbedrijf?
Spoilers!
pi_199123819
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 13:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:candaasje, was deze week nou de afspraak bij dat zelfbouwbedrijf?
Nee, gaan we na ons weekendje kamperen nu plannen. Ik wil ok nog wat ideeën/ eisen op papier zetten :)
pi_199123833
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 13:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

*O*

Ik heb nog ergens zakjes met knopen en andere naai-parafenalia. Ik zal ze binnenkort op de foto zetten voor je, dan kan je kijken of het iets voor je is.

Ik kreeg gisteren drie moestuintjes bij mijn bestelling. Het waren alle drie dezelfde, dat viel toch een beetje tegen.
*O* Leuk! Ik moest vorige week een knoop hebben, keek in het naaitafeltje van mij oma. Geloof dat ik een miljoen knopen heb _O-
Er zitten wel wat dubbele tussen. Maar ik begreep gisteren pas toen ik de reclame zag, dat jij nu uitpluiswerk hebt. Ik heb alle minizakjes in 1 envelop gedaan. Dus niet de zakjes die bij elkaar horen bij elkaar gedaan. :@
We have far more in common than that which devides us..
pi_199123843
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn moeder is van '48 en mijn vader '47 en hebben beiden nog geen vaccin gehad. (in mijn ogen hun eigen schuld, want 'we wachten op de brief').

Anthraxx, wens Anna beterschap van mij :* Overigens niet extreem bijzonder om buiten de incubatieperiode alsnog positief te testen. De incubatieperiode termijnen zijn gericht op het overgrote deel van de mensen. Een enkeling valt daar buiten. Daarom hebben ze bijv in China ook 2 weken strenge quarantaine.
Vreemd, maar misschien dat die brieven getrapt gaan of zo. Maar dan nog. Mijn ouders hebben dezelfde bouwjaren en hebben 6 april hun eerste prik gehad. Meteen online ingepland toen het mocht, geen idee of ze die brief ooit nog hebben gehad.

Wat houdt je ouders nog tegen? Bij online inloggen komen ze er gauw genoeg achter of ze wel of niet mogen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Erger nog: ik had net m'n moeder aan de telefoon, en nu baalt m'n vader blijkbaar dat hij niet toch de vaccinatie genomen heeft...

Echt jonge, die boomers...
My gawd :') ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 23 april 2021 @ 13:28:35 #294
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199123864
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 april 2021 13:25 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nee, gaan we na ons weekendje kamperen nu plannen. Ik wil ok nog wat ideeën/ eisen op papier zetten :)
Verstandig :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 13:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

*O* Leuk! Ik moest vorige week een knoop hebben, keek in het naaitafeltje van mij oma. Geloof dat ik een miljoen knopen heb _O-
Er zitten wel wat dubbele tussen. Maar ik begreep gisteren pas toen ik de reclame zag, dat jij nu uitpluiswerk hebt. Ik heb alle minizakjes in 1 envelop gedaan. Dus niet de zakjes die bij elkaar horen bij elkaar gedaan. :@
Misschien heb ik net die ene knoop voor je die je nodig hebt *)
Er staat wel op de zakjes wat er in zit hoor, dat komt wel goed.
Spoilers!
pi_199123883
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 13:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

Vreemd, maar misschien dat die brieven getrapt gaan of zo. Maar dan nog. Mijn ouders hebben dezelfde bouwjaren en hebben 6 april hun eerste prik gehad. Meteen online ingepland toen het mocht, geen idee of ze die brief ooit nog hebben gehad.

Wat houdt je ouders nog tegen? Bij online inloggen komen ze er gauw genoeg achter of ze wel of niet mogen.

Ze hebben al een afspraak hoor! Maar ze hebben dus keurig eerst heel lang op die brieven zitten wachten en toen wilden ze per se samen en daar was ook niet veel plek voor. En dan niet 's morgens wegens de zorg voor mijn moeder en zo waren er nog heel veel andere eisen _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199123955
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 13:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze hebben al een afspraak hoor! Maar ze hebben dus keurig eerst heel lang op die brieven zitten wachten en toen wilden ze per se samen en daar was ook niet veel plek voor. En dan niet 's morgens wegens de zorg voor mijn moeder en zo waren er nog heel veel andere eisen _O-
Ah, op die manier!
Klinkt inderdaad als een ingewikkeld eisenlijstje. Aan de andere kant... het gaat om 20 minuten pp (waarvan een kwartier wachten). Zou je toch moeten kunnen inplannen. Maar ik heb de ondoorzichtigheid van de GGD schema’s inmiddels al ervaren :')

Mijn ouders konden online ook niet samen.
Dus moeder wandelde 400 meter naar de priklocatie, terwijl mijn vader op dezelfde dag 30 km verder weg moest _O- En dat dus binnenkort weer.

Vooral mijn moeder wilde veel liever prik op dezelfde dag dan samen gaan of beiden in de buurt de vaccinatie kunnen krijgen :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199124035
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 13:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ah, op die manier!
Klinkt inderdaad als een ingewikkeld eisenlijstje. Aan de andere kant... het gaat om 20 minuten pp (waarvan een kwartier wachten). Zou je toch moeten kunnen inplannen. Maar ik heb de ondoorzichtigheid van de GGD schema’s inmiddels al ervaren :')
Ik denk dat het ook misschien wel te maken heeft met de tijd. Ik had eerst een afspraak voor 14.40 geloof ik, maar op het moment dat we aan het zoeken waren voor de 2e zat 14.40 vol. Dat werd 14.45 en 19.00 voor de 2e. Maar ook de eerste kon vanaf 18.00 tot 20.00, helemaal nog vrij en dat was 2,5 week ervoor.
Moet wel rekening houden met 30 minuten.

Net even naar de markt geweest. Wat een trieste bedoening, zoveel open plekken. Maar volgende week weer vol als het goed is.
En wie kent het gerucht dat limoenen helpen tegen corona _O- Gisteren bij de groentenkraam wilde iemand een paar limoenen. Zei de verkoopster "oh lekker bij de margerita's". Klant, bloedserieus, nee, dat helpt tegen corona 8)7 . En nu op de markt weer iemand die dat zei.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 23 april 2021 @ 14:04:46 #298
370431 drakin
vurig typje
pi_199124292
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 13:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook misschien wel te maken heeft met de tijd. Ik had eerst een afspraak voor 14.40 geloof ik, maar op het moment dat we aan het zoeken waren voor de 2e zat 14.40 vol. Dat werd 14.45 en 19.00 voor de 2e. Maar ook de eerste kon vanaf 18.00 tot 20.00, helemaal nog vrij en dat was 2,5 week ervoor.
Moet wel rekening houden met 30 minuten.

Net even naar de markt geweest. Wat een trieste bedoening, zoveel open plekken. Maar volgende week weer vol als het goed is.
En wie kent het gerucht dat limoenen helpen tegen corona _O- Gisteren bij de groentenkraam wilde iemand een paar limoenen. Zei de verkoopster "oh lekker bij de margerita's". Klant, bloedserieus, nee, dat helpt tegen corona 8)7 . En nu op de markt weer iemand die dat zei.
Er zit limoen door mijn home made daslook pesto, vanavond maar iets met pesto eten dus ^O^
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  vrijdag 23 april 2021 @ 15:17:55 #299
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199125065
Er wordt vanavond of morgenochtend toch 10 kuub tuinaarde gestort. Het leek even niet door te gaan maar nu kunnen we de plannen voor dit weekend gewoon voltooien *O* We komen weer even in een periode dat we niet echt een kink in de kabel kunnen gebruiken.

Mijn weekend is min of meer begonnen. Ik moet straks nog 5 minuten werken. Verder ga ik een rondje ramen zemen en naar de aspergeboer. Dat telt best al als weekend.
Spoilers!
  vrijdag 23 april 2021 @ 15:52:20 #300
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199125434
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Erger nog: ik had net m'n moeder aan de telefoon, en nu baalt m'n vader blijkbaar dat hij niet toch de vaccinatie genomen heeft...

Echt jonge, die boomers...
1955 mag nu lees ik net :D
pi_199125672
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 13:42 schreef Kaatje1 het volgende:

Net even naar de markt geweest. Wat een trieste bedoening, zoveel open plekken. Maar volgende week weer vol als het goed is.
En wie kent het gerucht dat limoenen helpen tegen corona _O- Gisteren bij de groentenkraam wilde iemand een paar limoenen. Zei de verkoopster "oh lekker bij de margerita's". Klant, bloedserieus, nee, dat helpt tegen corona 8)7 . En nu op de markt weer iemand die dat zei.
De vitamine C is natuurlijk nooit mis. Krijg je in ieder geval geen scheurbuik bovenop de kerona *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')