Ik ook met mijn mentionquote:Op woensdag 21 april 2021 19:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zal het niet meer doen
Weer op de productie server getest
Ik.ben me nu al 3 pagina's lang aan het inbeelden hoe dat wcrolletje erin gaat.quote:Op woensdag 21 april 2021 13:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee ik draai het kokertje van een wcrol er in met hand 1, maak tampon open met hand 2 en gooi de tampon naar binnen met hand 1. Ook er uit halen van de wcrol met hand 1. 1 hand voor jezelf, 1 hand voor het vlees, leerde mn vader me al
En dat het dan in je slaperige bui geen tampon maar een zelftappende dikke schroef blijkt te zijnquote:Op woensdag 21 april 2021 20:48 schreef Vanyel het volgende:
Stoute @:Anthraxx
[..]
Ik.ben me nu al 3 pagina's lang aan het inbeelden hoe dat wcrolletje erin gaat.
Hoe die arme punani uitdroogt omdat al het vocht in het karton gaat zitten en dat karton vervolgens draaiend wordt ingebracht.
Huu huuu huuu huuuuuuuuuu
Zo'n Fisker gipsplaatwokkel met weerhaakjes?quote:Op woensdag 21 april 2021 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
En dat het dan in je slaperige bui geen tampon maar een zelftappende dikke schroef blijkt te zijn
Goed terrasje gedaanquote:Op woensdag 21 april 2021 20:40 schreef Molo het volgende:
Hup hup met je mentrucupcup lekker met je kut kut, tot in de late nacht, of tot de vroege morgen, rata lalalala la la lalalala la la rata ta ta taaaaaa
Een van de redenen dat ik geen losse schroeven op mijn plee heb liggenquote:Op woensdag 21 april 2021 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
En dat het dan in je slaperige bui geen tampon maar een zelftappende dikke schroef blijkt te zijn
Lekker eten maakt je gelukkig. Gelukkige mensen leven langer.quote:Op woensdag 21 april 2021 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Net krokant buikspek op
Gok dat dat niet veel gezonder was![]()
![]()
Bedoelde u Fisscherquote:Op woensdag 21 april 2021 20:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zo'n Fisker gipsplaatwokkel met weerhaakjes?
Vissig? Jaquote:
Oh die zijn veel toffer dan mijne.quote:Op woensdag 21 april 2021 21:06 schreef Blues het volgende:
Veel geleerd hier over iets uit de toekomst die ik niet meer in ga halen of zoiets![]()
[ afbeelding ]
Ja die lijken me wat @Molo bedoelt.quote:Op woensdag 21 april 2021 21:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik maakte ook een vaud
[ afbeelding ]
Dit is wel het beste ontwerp wat ik tot nu toe heb gezien, al doet het me ook aan koeienbellen in de Alpen of van Milka denkenquote:Op woensdag 21 april 2021 21:06 schreef Blues het volgende:
Veel geleerd hier over iets uit de toekomst die ik niet meer in ga halen of zoiets![]()
[ afbeelding ]
Goed spul denk ik, die "Duo" serie van Fischer. Heb alleen de Duopower pluggen gebruikt maar da's goed spul.quote:Op woensdag 21 april 2021 21:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja die lijken me wat @:Molo bedoelt.
Beppy'squote:Op woensdag 21 april 2021 21:46 schreef Vanyel het volgende:
Oh die zijn veel toffer dan mijne.
Menstruatie-emmers![]()
Ik moest laatst een dubbele hotelschakeling plaatsen met twee losse opbouw schakelunits, met het vd-draad (veel!) door een heftig kronkelende buis.quote:Op woensdag 21 april 2021 21:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Goed spul denk ik, die "Duo" serie van Fischer. Heb alleen de Duopower pluggen gebruikt maar da's goed spul.
Theo en Thea en het geheim van de heftig kronkelende buisquote:Op woensdag 21 april 2021 21:59 schreef fietsie het volgende:
Ik moest laatst een dubbele hotelschakeling plaatsen met twee losse opbouw schakelunits, met het vd-draad (veel!) door een heftig kronkelende buis.
En die wand was van die ouderwetse viltplaat. Deze plugschroeven waren een uitkomst: zitten als een huis, en houden tot nog toe alle trek en draaikrachten prima.
Airfryer hier. Die frietjes zijn gemaakt in mijn heilige airfryer.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net nog vier pitten gebruikt.
Lach maar, maar volgens da's wel kut hoor.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:04 schreef Blues het volgende:
[..]
Theo en Thea en het geheim van de heftig kronkelende buis
Dit was vragen om problemen natuurlijk..quote:Op woensdag 21 april 2021 03:03 schreef vlindertje89 het volgende:
Slangen nachtmerrie![]()
![]()
echt bah waarom bestaan die beesten überhaupt
![]()
Sorry L_S, ik was niet toegekomen aan de fb groep plaatjes, maar morgen (vandaag dus eig) heb ik wat rustiger dus dan moet lukken!
6x zwartquote:Op woensdag 21 april 2021 22:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lach maar, maar volgens da's wel kut hoor.
Snap ook wel waarom tegenwoordig veel kant en klare flexbuis met draden wordt verkocht.
Shitzooiquote:Op woensdag 21 april 2021 22:57 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dit was vragen om problemen natuurlijk..
Nakijkwerk keurig afgerond vanmorgen. Toen bericht bekijken dat er in onze databestanden nog wat dubbele kinderen zitten, daarnaar kijken, concluderen dat het vreemd is want een paar van de dubbele kinderen hebben wel allebei data en die is niet precies hetzelfde, misschien toch niet dubbel? Allerlei oude bestanden opsnorren, hele middag nummers en namen opzoeken, uiteindelijk blijken toch wel alle dubbele kinderen echt dubbel, dus nu moeten we bij alle dubbele kinderen ze samenvoegen tot 1 kind en bij de dubbele kinderen met twee keer data beslissen welke data we houden en welke niet.
En dat dan in zes databestanden, en als dat opnieuw opgeslagen en vervolgens geëxporteerd is, mag ik 12 analyses opnieuw gaan runnen want data veranderd dus analyse opnieuw. Als ik mazzel heb blijft het daarbij, als ik pech heb moeten de instellingen van de analyses aangepast worden door de net iets andere data en komen er nog 4 tot ?? extra analyses bij.
Oh, en dan moet ik nog doen wat ik eigenlijk vandaag zou gaan doen, 8 nieuwe analyses runnen.
Doeeeei rustige dag. Halloooo 8-17.30, 18.30-20.00 en 20.30-22.30 werken. Want ja, nogal cruciaal, voordat we die datasets hebben gefixt kunnen we niet door met analyses, en op 3 mei moeten we de analyses zo ongeveer af hebben. En God mag weten wat ik bij het opnieuw runnen van de eerdere analyses en de 8 nieuwe analyses nog tegen kom aan problemen.
Morgen maar eens bespreken wat er wanneer moet, want ik had net maandag aangegeven dat ik echt behoorlijk op m'n tandvlees loop, dus dit geintje ga ik morgen en vrijdag niet nog een keer doen. De datasets fixen moet wel echt snel, dus dat ga ik doen en heb ik de helft van bij collega gelegd, maar ik moet morgen ook nog vier andere opdrachten van studenten nakijken. Dus die analyses wachten ze toch maar even een dag langer op..
*Hoofd ploft uit elkaar![]()
Bijlezen komt morgen.. en de batchnummers ook @:Lucky_Strike, sorry!
Nee, die zul je zelf moeten trekken... Gelukkig is die draad maar 1,5mm2quote:
Ik snap er gewoon niks van en maakte een grap!!quote:Op woensdag 21 april 2021 22:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lach maar, maar volgens da's wel kut hoor.
Snap ook wel waarom tegenwoordig veel kant en klare flexbuis met draden wordt verkocht.
Wat een werk!!!! Bovenop je vollle hoofdquote:Op woensdag 21 april 2021 22:57 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dit was vragen om problemen natuurlijk..
Nakijkwerk keurig afgerond vanmorgen. Toen bericht bekijken dat er in onze databestanden nog wat dubbele kinderen zitten, daarnaar kijken, concluderen dat het vreemd is want een paar van de dubbele kinderen hebben wel allebei data en die is niet precies hetzelfde, misschien toch niet dubbel? Allerlei oude bestanden opsnorren, hele middag nummers en namen opzoeken, uiteindelijk blijken toch wel alle dubbele kinderen echt dubbel, dus nu moeten we bij alle dubbele kinderen ze samenvoegen tot 1 kind en bij de dubbele kinderen met twee keer data beslissen welke data we houden en welke niet.
En dat dan in zes databestanden, en als dat opnieuw opgeslagen en vervolgens geëxporteerd is, mag ik 12 analyses opnieuw gaan runnen want data veranderd dus analyse opnieuw. Als ik mazzel heb blijft het daarbij, als ik pech heb moeten de instellingen van de analyses aangepast worden door de net iets andere data en komen er nog 4 tot ?? extra analyses bij.
Oh, en dan moet ik nog doen wat ik eigenlijk vandaag zou gaan doen, 8 nieuwe analyses runnen.
Doeeeei rustige dag. Halloooo 8-17.30, 18.30-20.00 en 20.30-22.30 werken. Want ja, nogal cruciaal, voordat we die datasets hebben gefixt kunnen we niet door met analyses, en op 3 mei moeten we de analyses zo ongeveer af hebben. En God mag weten wat ik bij het opnieuw runnen van de eerdere analyses en de 8 nieuwe analyses nog tegen kom aan problemen.
Morgen maar eens bespreken wat er wanneer moet, want ik had net maandag aangegeven dat ik echt behoorlijk op m'n tandvlees loop, dus dit geintje ga ik morgen en vrijdag niet nog een keer doen. De datasets fixen moet wel echt snel, dus dat ga ik doen en heb ik de helft van bij collega gelegd, maar ik moet morgen ook nog vier andere opdrachten van studenten nakijken. Dus die analyses wachten ze toch maar even een dag langer op..
*Hoofd ploft uit elkaar![]()
Dat! Na jaren zoals jij het doet, heb ik inmiddels ervaren dat het meestal ook wel goed komt als je iets niet/te laat/minder oplevert. Door het te blijven doen, blijft de verwachting ook dat het komt. Echt! Je gezondheid is veel belangrijker dan welke analyse dan ook! Ook als het 'enkel' mentaal is en je fysiek nog niet ingestort bent.quote:Op donderdag 22 april 2021 07:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:vlindertje89 wat een ellende
Trek aan de bel hoor, want ik zie je hier wat te vaak posten over te grote werkdruk. Met rustmomenten die steeds worden uitgesteld. Als jij afbrandt doet niemand die analyses (of wellicht wel opeens iemand anders?) en de wereld blijft ook dan vast wel draaien.
Whut? Ik mocht dat bij mijn tandarts wel. Wel gewoon dicht bij het afvoerputje uitspugen, en niet als een 'fonteintje'.quote:Op donderdag 22 april 2021 09:17 schreef Tuindier het volgende:
Tevens goedemorgen. Alweer tandartsbezoek achter de rug dat ik al meermaals had uitgesteld vanwege Corona. Je mag niet spoelen/spugen vanwege mogelijke verspreiding, dus nu misselijk van de bloedsmaak in mijn mond.
Volgens mij had ik een assistente in opleiding, want mijn wang en tong hebben ze wel geprobeerd af te zuigen. Stond ook nog iemand naast om tips te geven.quote:Op donderdag 22 april 2021 09:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Whut? Ik mocht dat bij mijn tandarts wel. Wel gewoon dicht bij het afvoerputje uitspugen, en niet als een 'fonteintje'.
Konden ze het ook niet een beetje afzuigen anders?
Ik moest zelfs spugen, maar pas nadat ik gespoeld had met volgens mij waterstof peroxide. Maar na de behandeling (gaatje vullen) hoefde ik niet te spoelen. Wanneer er een flinke schoonmaak beurt is zal spoelen echt wel nodig zijnquote:Op donderdag 22 april 2021 09:17 schreef Tuindier het volgende:
Tevens goedemorgen. Alweer tandartsbezoek achter de rug dat ik al meermaals had uitgesteld vanwege Corona. Je mag niet spoelen/spugen vanwege mogelijke verspreiding, dus nu misselijk van de bloedsmaak in mijn mond.
Oh, arme jijquote:Op donderdag 22 april 2021 09:21 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Volgens mij had ik een assistente in opleiding, want mijn wang en tong hebben ze wel geprobeerd af te zuigen. Stond ook nog iemand naast om tips te geven.
Inderdaad: als ze me een keuze hadden gegeven had ik 'nee' gezegd, want ik vind die behandelingen uberhaupt al naar.quote:Op donderdag 22 april 2021 09:24 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh, arme jij![]()
Ik vind het bij veel medische zaken niet erg om een leerling op me los te laten, maar bij de tandarts zou ik er niet blij van worden.
Zeker liefquote:Op donderdag 22 april 2021 09:03 schreef Candaasje het volgende:
@:vlindertje89 . Dat is echt crap. Succes!
Vanmiddag even op en neer naar Breda, cadeautje voor schoonouders ophalen bij de patisserie![]()
(PostNL geeft deze week nogal veel vertraging, en ik had aangeboden het ook wel te kunnen komen halen. Nu gaan ze het feestelijk voor me inpakken en krijg ik nog wat lekkers mee ook voor alle reiskilometers. Dat is wel lief.)
Blegh. Trekt hopelijk snel weg.quote:Op donderdag 22 april 2021 09:17 schreef Tuindier het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel bijzonder dat ze je niet even om toestemming vragen*.quote:Op donderdag 22 april 2021 09:26 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Inderdaad: als ze me een keuze hadden gegeven had ik 'nee' gezegd, want ik vind die behandelingen uberhaupt al naar.
Stijgende lijn FFT, fijn!quote:Op donderdag 22 april 2021 09:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zeker lief
[..]
Blegh. Trekt hopelijk snel weg.
Behalve slap voel ik me een stuk beter, eigenlijk gistermiddag al. Nog steeds wel kortademig maar ik denk dat dit nog wel zo blijft. Ga vandaag straatje doorlopen denk
He, da's mooi nieuws!quote:Behalve slap voel ik me een stuk beter, eigenlijk gistermiddag al. Nog steeds wel kortademig maar ik denk dat dit nog wel zo blijft. Ga vandaag straatje doorlopen denk
Fijn dat het ietsje beter gaatquote:Op donderdag 22 april 2021 09:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zeker lief
[..]
Blegh. Trekt hopelijk snel weg.
Behalve slap voel ik me een stuk beter, eigenlijk gistermiddag al. Nog steeds wel kortademig maar ik denk dat dit nog wel zo blijft. Ga vandaag straatje doorlopen denk
Oh je, dat zou ik ook ellendig vindenquote:Op donderdag 22 april 2021 10:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fijn dat het ietsje beter gaat![]()
Net bezig geweest met de moestuinmaatjes van AH. Maar even buiten gezet omdat binnen de katten ze slopen.
En zo te ruiken houden de nieuwe buren ook wel van plantjes
Misschien kwam het ergens anders vandaan, ookal heb ik het de afgelopen 5 jaar nog nooit geroken. We gaan het zien....quote:Op donderdag 22 april 2021 10:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh je, dat zou ik ook ellendig vinden
Wat een klus Z, maar hopelijk nu dan toch het probleem gevonden.quote:Op donderdag 22 april 2021 10:20 schreef z80 het volgende:
Hak, breek en verbaast verwonderd over de kluskunsten van de vorige bewoners. Wel de lekkage gevonden. In een y stuk van staal in de riolering. Er zit een scheur in waardoor er wel "langzaam stromend" water doorheen lekt. Maar wc water er met een noodgang langs gaat.
Nu op zoek naar iemand om het te herstellen. Wel de breuk gasdicht gemaakt met tape. Zal niet nodig zijn aangezien er ook in de ombouw die ik heb moeten slopen geen stank hing. Nu wel de geur van opdrogend beton, wat een goed teken is.
Nadat dit kunstwerk vervangen is kan ik beginnen met het herstel van de waterschade aan de muur en de tegels plus kitrand van de3 douchebak die ik in de zoektocht gesloopt heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |