neeee!!!! geen treintjes dan ga ik naar het viva forumquote:Op woensdag 21 april 2021 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Misschien moeten we het maar eens over treintjes hebben.
Om alle wappies en dementerende af te voerenquote:Op woensdag 21 april 2021 21:53 schreef Haags het volgende:
Ja goed plan! Het enige mooie aan Amsterdam is de trein naar Den Haag
Val mij er maar weer mee lastig.quote:Op woensdag 21 april 2021 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om alle wappies en dementerende af te voeren
Tsja, ze moeten ergens heen en in het binnenhof schijnt er al een inrichting te zijn van dementeren alzheimer wappiesquote:Op woensdag 21 april 2021 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Val mij er maar weer mee lastig.
Check es wat mijn vader bij mijn oom heeft meegekregen.quote:Op woensdag 21 april 2021 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat is de bedoeling van dts, dat iedereen z'n bek houdt!!quote:Op woensdag 21 april 2021 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan wordt het wel heeeel stil hier
Ga weg met dat gelul, doe dat maar hierquote:Op woensdag 21 april 2021 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:Op woensdag 21 april 2021 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, ze moeten ergens heen en in het binnenhof schijnt er al een inrichting te zijn van dementeren alzheimer wappies
staat hier ook nog op zolderquote:Op woensdag 21 april 2021 21:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Check es wat mijn vader bij mijn oom heeft meegekregen.
Zit ook een deel van de treinset die vroeger van mij was bij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel mooi spul, doe er wat mee.quote:Op woensdag 21 april 2021 21:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moeten ze na 28 april doen, mogen ze meer gasten uitnodigen op hun eigen feestje (begrafenis)quote:Op woensdag 21 april 2021 21:59 schreef Paul het volgende:
Ik kijk nu het programma over de mensen die dood willen op 1 hee
Dat word van het weekend lekker bouwenquote:Op woensdag 21 april 2021 21:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
h0 fleischmann erg mooiquote:Op woensdag 21 april 2021 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel mooi spul, doe er wat mee.
die dood willen?quote:
Cringequote:Op woensdag 21 april 2021 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb afgelopen weekend nog een halve middag gespeeld met de lego treinen die ik bij mijn ouders op zolder heb liggen![]()
Alweer?quote:Op woensdag 21 april 2021 21:59 schreef Paul het volgende:
Ik kijk nu het programma over de mensen die dood willen op 1 hee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |