Weet ik veel, staat deze erop?quote:
Ze zijn allebei even corrupt.quote:Op woensdag 21 april 2021 21:40 schreef Haags het volgende:
Gaat Rutte er nu dan eindelijk aan, samen met Kaag? @:nattekat
#dtv
neequote:Op woensdag 21 april 2021 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik veel, staat deze erop?
natuurlijk nietquote:Op woensdag 21 april 2021 21:40 schreef Haags het volgende:
Gaat Rutte er nu dan eindelijk aan, samen met Kaag? @:nattekat
#dtv
Kut tiktak.quote:
Kom patatje heet vlees wanneer avondklok is afgelopenquote:Op woensdag 21 april 2021 21:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Zelfs Kaag heeft nu last van alzheimer.
Ik maak me oprecht zorgen.
Ga weg met dat gelul. doe dat maar in het politiek forum.quote:Op woensdag 21 april 2021 21:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Zelfs Kaag heeft nu last van alzheimer.
Ik maak me oprecht zorgen.
Jij maakt hier niet de dienst uit hequote:Op woensdag 21 april 2021 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga weg met dat gelul. doe dat maar in het politiek forum.
Die tent ligt veel te ver van mijn huis af joh.quote:Op woensdag 21 april 2021 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kom patatje heet vlees wanneer avondklok is afgelopen
hommo het is niet dat het in Noord-Oost Groningen zitquote:Op woensdag 21 april 2021 21:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Die tent ligt veel te ver van mijn huis af joh.
Dat is zo.quote:Op woensdag 21 april 2021 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hommo het is niet dat het in Noord-Oost Groningen zit
Ik heb een snackbar aan de overkant en een goede ook nog.quote:Op woensdag 21 april 2021 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hommo het is niet dat het in Noord-Oost Groningen zit
BOLK BOLK BOLK BOLK BOLKquote:Op woensdag 21 april 2021 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga weg met dat gelul. doe dat maar in het politiek forum.
Kijk, tenminste iemand die snapt waar je moet wonenquote:Op woensdag 21 april 2021 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een snackbar aan de overkant en een goede ook nog.
Ga weg met dat gelul over snackbars. Doe dat in het CUL forum.quote:Op woensdag 21 april 2021 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een snackbar aan de overkant en een goede ook nog.
quote:Op woensdag 21 april 2021 21:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ga weg met dat gelul over snackbars. Doe dat in het CUL forum.
dan wordt het wel heeeel stil hierquote:Op woensdag 21 april 2021 21:49 schreef hemarookworst het volgende:
Ga weg met dat gelul in het algemeen, doe dat lekker in GC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |