Uit elkaar halen en cleanen ?quote:Op donderdag 22 april 2021 17:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hoestsiroop over mijn Nacon DS4 gestoten. Twee knopjes die niet meer werken zoals het hoort.
Aangezien ik over een half jaartje een PS5 wil hebben heb ik geen zin om 60 Euro voor een eckte DS4 te betalen.
Nog een Nacon voor 40 kopen of zijn er nog andere goedkopere aanraders?
Hmmm! Goed om te horen! Straks maar mee verder als die kleine van me naar de opvang is!quote:Op vrijdag 23 april 2021 00:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
fucking vette game
maar die co-op opties zijn zo kut dat ik maar gestopt ben, die game gekocht met 2 vrienden maar het is op sommige momenten bijna onmogelijk om een missie te starten samen
als het eenmaal wel lukt is het echt een goden spel, beetje spoorzoeken, beetje hakken
Zeg, daar is de opvang niet voor he. Zodat paps een potje kan gamenquote:Op vrijdag 23 april 2021 07:35 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Hmmm! Goed om te horen! Straks maar mee verder als die kleine van me naar de opvang is!
Én fappen!quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeg, daar is de opvang niet voor he. Zodat paps een potje kan gamen
¤49 voor twee plates van de zijkant. Best duur voor twee stukken van een behuizing. Maar ik ben het wachten op een limited edition of andere kleurstelling van Soony beu. Via Aliexpress vind je ze voor ¤20.quote:
Ik heb nog nooit echt een RE gespeeld.quote:Op donderdag 22 april 2021 14:22 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Kom onder die gaylord steen weg, dat is de nieuwe Resident Evil mien jong!
quote:
Ik heb ooit Silent Hill 2 geprobeerd. Beetje door de mist gelopen. Dan kom je aan in een stad. Daar was een wezen. Ik schrok.quote:Op vrijdag 23 april 2021 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit echt een RE gespeeld.
Ja wacht, eentje. Met al die handen op de cover. Nooit uitgespeeld.
Ik was meer van de Silent Hill.
Minder eng ja?quote:Op vrijdag 23 april 2021 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ooit Silent Hill 2 geprobeerd. Beetje door de mist gelopen. Dan kom je aan in een stad. Daar was een wezen. Ik schrok.
PlayStation uit. Disc het raam uit. Houdoe.
Resident Evil is minder eng, althans, de delen die ik echt gespeeld heb (4 en 5). De eerste heb ik als REmake op GameCube nog wel geprobeerd maar die controls kunnen echt niet.
In Silent Hill zit een stukje waar je door een donkere gang loopt met rechts enkele lood in glas ramen. Daar springen plots enkele honden door die het op jou gemunt hebben.quote:Op vrijdag 23 april 2021 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Minder eng ja?
O, dat had ik niet gedacht.
Nou wie weet. Ik heb alleen die film wel eens egzien en dat was echt baggertje bag. Maar dat is wel vaker bij spelverfilmingen natuurlijk. Dat Village ziet er wel leuk uit.
Nou, RE heeft ook honden die door het raam springenquote:Op vrijdag 23 april 2021 10:43 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
In Silent Hill zit een stukje waar je door een donkere gang loopt met rechts enkele lood in glas ramen. Daar springen plots enkele honden door die het op jou gemunt hebben.
Net als dat gaat gebeuren komt mijn moeder de kamer binnen en staat vlak naast de tv om te zeggen dat het eten klaar is.
Ze was tijdens het eten nog aan het bibberen van de schrik.
Ik heb dus stiekem een zwak voor de RE filmsquote:Op vrijdag 23 april 2021 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Minder eng ja?
O, dat had ik niet gedacht.
Nou wie weet. Ik heb alleen die film wel eens gezien en dat was echt baggertje bag. Maar dat is wel vaker bij spelverfilmingen natuurlijk. Dat Village ziet er wel leuk uit.
Maar ik begin wel vaker ergens heel laat aan. AC heb ik ook pas voor t eerst gespeeld bij Odyssee
En ja, ik begin ook laat aan de PS5 ja(en aan The Witcher DLC
)
Which reminds me, moet Monster Hunter nog kijkenquote:Op vrijdag 23 april 2021 11:02 schreef StateOfMind het volgende:
De Resident Evil films vond ik nooit zo heel veel aan, al was Mila natuurlijk niet onprettig om naar te kijken
Oh ja!quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Which reminds me, moet Monster Hunter nog kijken
Mja, volgens mij heb ik m alleen nog bij Pathe Thuis gezien eigenlijk. En om er nou voor te betalen....quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh ja!
Welke streaming video heeft m?
Ik heb wel paté thuis in de koelkast.quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, volgens mij heb ik m alleen nog bij Pathe Thuis gezien eigenlijk. En om er nou voor te betalen....
Dan wachten we een half jaartje. Ik heb weliswaar nog een Pathe Thuis code, maar die ga ik voor Wquote:Op vrijdag 23 april 2021 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, volgens mij heb ik m alleen nog bij Pathe Thuis gezien eigenlijk. En om er nou voor te betalen....
Ik vind Ganzenlever best een goed filmpje!quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb wel paté thuis in de koelkast.
Maar dat telt niet.
... weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan wachten we een half jaartje. Ik heb weliswaar nog een Pathe Thuis code, maar die ga ik voor Wnder W
man gebruiken.
Dat vond ik idd 1 van de betere game verfilmingenquote:Op vrijdag 23 april 2021 11:14 schreef Aurelius het volgende:
De Silent Hill film is trouwens wel heel goed.
Silent Hill (2006) - IMDb
Alles voor Galquote:
film.nl, kan je makkelijk zoekenquote:Op vrijdag 23 april 2021 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh ja!
Welke streaming video heeft m?
Ga ik zeker proberen. Maar niet voordat ik mijn nieuwe controller heb.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |