Spellen zoeken die je met 2 knoppen minder kan spelenquote:Op donderdag 22 april 2021 17:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hoestsiroop over mijn Nacon DS4 gestoten. Twee knopjes die niet meer werken zoals het hoort.
Aangezien ik over een half jaartje een PS5 wil hebben heb ik geen zin om 60 Euro voor een eckte DS4 te betalen.
Nog een Nacon voor 40 kopen of zijn er nog andere goedkopere aanraders?
FF7 remake dat ik nu speel kan prima met dit gebrek. Geen haast dus. Vandaar dat ik even research doe.quote:Op donderdag 22 april 2021 17:59 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Spellen zoeken die je met 2 knoppen minder kan spelen![]()
Visual novels of zo
Ook even gekeken, dit zou ik doen voor een half jaarquote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
FF7 remake dat ik nu speel kan prima met dit gebrek. Geen haast dus. Vandaar dat ik even research doe.
Bij CEX en Game Mania worden ze sowieso gechecked als je een controller aan hen verkoopt (bij Game Mania zelfs met speciale software: als daar bijvoorbeeld de triggers een bepaalde afwijking hebben, kopen ze hem niet van je over).quote:Op donderdag 22 april 2021 17:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan heb je een garantie op gebreken. Men verkoopt zelden een losse controller die nog prima werkt.
Ik zat aan deze te denken:quote:Op donderdag 22 april 2021 18:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ook even gekeken, dit zou ik doen voor een half jaar
https://www.amazon.nl/Con(...)abele/dp/B07Z9GWWFN/
De nog goedkopere zijn soms zonder touchpad en dat is kut natuurlijk.
Wat maakt waarom je deze gekozen hebt?quote:Op donderdag 22 april 2021 18:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ook even gekeken, dit zou ik doen voor een half jaar
https://www.amazon.nl/Con(...)abele/dp/B07Z9GWWFN/
De nog goedkopere zijn soms zonder touchpad en dat is kut natuurlijk.
Draadloos, prijs, touchpad aanwezig en 4 sterren op Amazon.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat maakt waarom je deze gekozen hebt?
Kurwaquote:
Nou ja er zijn wel wat horror spellen waar je gewoon dood gaat en niet ontsnapt.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:18 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
zombies schrik pief paf poef ontsnappen einde
me_irlquote:Op donderdag 22 april 2021 20:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nou ja er zijn wel wat horror spellen waar je gewoon dood gaat en niet ontsnapt.
Chris kan gelukkig een groot rotsblok de tering in rammen en een gemuteerde slechterikquote:
Hoe veel kostte dat in totaal?quote:Op donderdag 22 april 2021 21:21 schreef Joosie200 het volgende:
Dbrand darker plates op de Playstation 5 disc versie ziet er goed uitKreeg ze vanochtend al binnen terwijl ik bij wave 3 voor mei zat
Prima voor hersenloze grind trophiesquote:Op donderdag 22 april 2021 21:58 schreef 2dope het volgende:
https://patentscope.wipo.(...)7&tab=NATIONALBIBLIO
Sony-patent voor A.I. die gameplaytaken van de speler overneemt.
Trophy collector bot incoming @:KennyPowers
Handig voor MMO'squote:Op donderdag 22 april 2021 21:58 schreef 2dope het volgende:
https://patentscope.wipo.(...)7&tab=NATIONALBIBLIO
Sony-patent voor A.I. die gameplaytaken van de speler overneemt.
Trophy collector bot incoming @:KennyPowers
fucking vette gamequote:Op donderdag 22 april 2021 21:15 schreef Rickocum het volgende:
Nou ik ga mij maar weer wagen aan Monster Hunter WWorld.
Uit elkaar halen en cleanen ?quote:Op donderdag 22 april 2021 17:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hoestsiroop over mijn Nacon DS4 gestoten. Twee knopjes die niet meer werken zoals het hoort.
Aangezien ik over een half jaartje een PS5 wil hebben heb ik geen zin om 60 Euro voor een eckte DS4 te betalen.
Nog een Nacon voor 40 kopen of zijn er nog andere goedkopere aanraders?
Hmmm! Goed om te horen! Straks maar mee verder als die kleine van me naar de opvang is!quote:Op vrijdag 23 april 2021 00:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
fucking vette game
maar die co-op opties zijn zo kut dat ik maar gestopt ben, die game gekocht met 2 vrienden maar het is op sommige momenten bijna onmogelijk om een missie te starten samen
als het eenmaal wel lukt is het echt een goden spel, beetje spoorzoeken, beetje hakken
Zeg, daar is de opvang niet voor he. Zodat paps een potje kan gamenquote:Op vrijdag 23 april 2021 07:35 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Hmmm! Goed om te horen! Straks maar mee verder als die kleine van me naar de opvang is!
Én fappen!quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeg, daar is de opvang niet voor he. Zodat paps een potje kan gamen
¤49 voor twee plates van de zijkant. Best duur voor twee stukken van een behuizing. Maar ik ben het wachten op een limited edition of andere kleurstelling van Soony beu. Via Aliexpress vind je ze voor ¤20.quote:
Ik heb nog nooit echt een RE gespeeld.quote:Op donderdag 22 april 2021 14:22 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Kom onder die gaylord steen weg, dat is de nieuwe Resident Evil mien jong!
quote:
Ik heb ooit Silent Hill 2 geprobeerd. Beetje door de mist gelopen. Dan kom je aan in een stad. Daar was een wezen. Ik schrok.quote:Op vrijdag 23 april 2021 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit echt een RE gespeeld.
Ja wacht, eentje. Met al die handen op de cover. Nooit uitgespeeld.
Ik was meer van de Silent Hill.
Minder eng ja?quote:Op vrijdag 23 april 2021 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ooit Silent Hill 2 geprobeerd. Beetje door de mist gelopen. Dan kom je aan in een stad. Daar was een wezen. Ik schrok.
PlayStation uit. Disc het raam uit. Houdoe.
Resident Evil is minder eng, althans, de delen die ik echt gespeeld heb (4 en 5). De eerste heb ik als REmake op GameCube nog wel geprobeerd maar die controls kunnen echt niet.
In Silent Hill zit een stukje waar je door een donkere gang loopt met rechts enkele lood in glas ramen. Daar springen plots enkele honden door die het op jou gemunt hebben.quote:Op vrijdag 23 april 2021 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Minder eng ja?
O, dat had ik niet gedacht.
Nou wie weet. Ik heb alleen die film wel eens egzien en dat was echt baggertje bag. Maar dat is wel vaker bij spelverfilmingen natuurlijk. Dat Village ziet er wel leuk uit.
Nou, RE heeft ook honden die door het raam springenquote:Op vrijdag 23 april 2021 10:43 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
In Silent Hill zit een stukje waar je door een donkere gang loopt met rechts enkele lood in glas ramen. Daar springen plots enkele honden door die het op jou gemunt hebben.
Net als dat gaat gebeuren komt mijn moeder de kamer binnen en staat vlak naast de tv om te zeggen dat het eten klaar is.
Ze was tijdens het eten nog aan het bibberen van de schrik.
Ik heb dus stiekem een zwak voor de RE filmsquote:Op vrijdag 23 april 2021 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Minder eng ja?
O, dat had ik niet gedacht.
Nou wie weet. Ik heb alleen die film wel eens gezien en dat was echt baggertje bag. Maar dat is wel vaker bij spelverfilmingen natuurlijk. Dat Village ziet er wel leuk uit.
Maar ik begin wel vaker ergens heel laat aan. AC heb ik ook pas voor t eerst gespeeld bij Odyssee
En ja, ik begin ook laat aan de PS5 ja(en aan The Witcher DLC
)
Which reminds me, moet Monster Hunter nog kijkenquote:Op vrijdag 23 april 2021 11:02 schreef StateOfMind het volgende:
De Resident Evil films vond ik nooit zo heel veel aan, al was Mila natuurlijk niet onprettig om naar te kijken
Oh ja!quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Which reminds me, moet Monster Hunter nog kijken
Mja, volgens mij heb ik m alleen nog bij Pathe Thuis gezien eigenlijk. En om er nou voor te betalen....quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh ja!
Welke streaming video heeft m?
Ik heb wel paté thuis in de koelkast.quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, volgens mij heb ik m alleen nog bij Pathe Thuis gezien eigenlijk. En om er nou voor te betalen....
Dan wachten we een half jaartje. Ik heb weliswaar nog een Pathe Thuis code, maar die ga ik voor Wquote:Op vrijdag 23 april 2021 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, volgens mij heb ik m alleen nog bij Pathe Thuis gezien eigenlijk. En om er nou voor te betalen....
Ik vind Ganzenlever best een goed filmpje!quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb wel paté thuis in de koelkast.
Maar dat telt niet.
... weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan wachten we een half jaartje. Ik heb weliswaar nog een Pathe Thuis code, maar die ga ik voor Wnder W
man gebruiken.
Dat vond ik idd 1 van de betere game verfilmingenquote:Op vrijdag 23 april 2021 11:14 schreef Aurelius het volgende:
De Silent Hill film is trouwens wel heel goed.
Silent Hill (2006) - IMDb
Alles voor Galquote:
film.nl, kan je makkelijk zoekenquote:Op vrijdag 23 april 2021 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh ja!
Welke streaming video heeft m?
Ga ik zeker proberen. Maar niet voordat ik mijn nieuwe controller heb.quote:
Ik ook niet meerquote:Op vrijdag 23 april 2021 12:30 schreef StateOfMind het volgende:
Je controller hoeft in ieder geval niet meer te hoesten
Oeh, goed ziek van geweest of viel het mee?quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ook niet meer![]()
Had wekenlang corona en die hoestsiroop gebruikte ik nog voor de naweeën toen ik die fles omstootte.
Inmiddels is bijna alles weer normaal voor me.
Ja, grootste deel van mijn reuk was ik kwijt. Iets van een dag of 10 gehad dat ik alleen maar oppervlakkig kon ademhalen. Al die tijd een draaierig hoofd en misselijk. Ik lag 20 uur op een dag in bed en hoesten dus.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Oeh, goed ziek van geweest of viel het mee?
Heftigquote:Op vrijdag 23 april 2021 12:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, grootste deel van mijn reuk was ik kwijt. Iets van een dag of 10 gehad dat ik alleen maar oppervlakkig kon ademhalen. Al die tijd een draaierig hoofd en misselijk. Ik lag 20 uur op een dag in bed en hoesten dus.
Het is raar hoe dat virus werkt. Ik ben zelf in de dertig en volledig gezond zonder overgewicht. Zes collega's kregen corona en niemand was langer dan een week ziek, terwijl sommige in de 50 waren of chronische ziekten hebben. Maar mijn tandarts van 35 is 2 maanden ziek geweest en ze kan na ruim een halfjaar nog steeds helemaal niets ruiken en proeven.
Yep, en was 10 kilo afgevallen waarvan ik er maar 2 terug hebquote:Op vrijdag 23 april 2021 12:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heftig
Goed dat het nou weer beter gaat
Elke nadeel heeft zijn voordeel, zoals een groot filosoof ooit schreef.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Yep, en was 10 kilo afgevallen waarvan ik er maar 2 terug heb
Lady Gaga?quote:Op vrijdag 23 april 2021 13:00 schreef StateOfMind het volgende:
E
[..]
Elke nadeel heeft zijn voordeel, zoals een groot filosoof ooit schreef.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 23 april 2021 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lady Gaga?Ene JCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En niet Jezus Christus. Dat was gewoon een vuile zombie
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Leek mij niets aan, maar ik zag gister de eerste 7 minuten ofzoiets op YouTube als trailer. Dat was toch wel erg vet.quote:Op vrijdag 23 april 2021 14:13 schreef Cryothic het volgende:
Oeh, nieuwe Mortal Kombat film staat in m'n Plex.
4K, HDR... ben benieuwd
Jup, zoiets had ik ook... die eerste film was tof, maar dat was vooral omdat het MK was, en ik was 14quote:Op vrijdag 23 april 2021 15:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leek mij niets aan, maar ik zag gister de eerste 7 minuten ofzoiets op YouTube als trailer. Dat was toch wel erg vet.
Lekker trailertje weer boiiiiiiiiiiiquote:
Oh thanks btw. Sta ik nog op je toiletkalender?quote:
Ahmed Rommelquote:
Deze muziek past totaal niet bij het spel.....quote:
Verdwaald op mijn telefoon kalender als één van de weinigen. Normaliter vergeet ik het gewoonquote:Op vrijdag 23 april 2021 17:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Oh thanks btw. Sta ik nog op je toiletkalender?
Hoop dat er minstens een BLM moment in zit.quote:Op vrijdag 23 april 2021 18:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Deze muziek past totaal niet bij het spel.....
Zit ook het woord Axe inquote:Op vrijdag 23 april 2021 18:30 schreef KennyPowers het volgende:
Battle Axe is a Golden Axe throwback with a hell of a difficulty curve, gorgeous arcade stylings and gameplay you won't be able to put down.
https://www.cbr.com/review-battle-axe-golden-axe-clone/
Hoe lijkt dit op Golden Axe?
Het is een Japanse game, dus natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 23 april 2021 18:33 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Hoop dat er minstens een BLM moment in zit.
Soony Spanje?quote:Op vrijdag 23 april 2021 18:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het is een Japanse game, dus natuurlijk niet.
Dan kan je beter een SOONY-game uit Murcia gaan spelen
Early Access reviews op Steam waren wel oké. Maar eerste trailer was idd beetje verneukeratief, ook was dat vrij duidelijk allemaal cinematic. Die announce trailer had zo'n lekkere horror lullabyquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:43 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is het flink gedowngrade, ook al ziet de premise er goed uit?
Bij een game op disc zal altijd de disc erin moeten zitten om te kunnen spelen.quote:Op vrijdag 23 april 2021 22:08 schreef satecl het volgende:
Sorry ik ben nog een leek betreft next-gen. Daarom deze vraag over mijn ps5:
ik heb de disc versie van de PS5. Is het mogelijk om een game(disc) te installeren en vervolgens te spelen zonder disc? Zo ja, hoe?
Ik wil graag een externe ssd kopen en 20 ps4 games erop zetten om vervolgens geen disc meer erin te doen.
Klacht indienen sowieso. Je hebt niets te verliezen op zich.quote:Op vrijdag 23 april 2021 22:02 schreef Mazikeen het volgende:
Nou ik heb mijn PlayStation terug. Gewoon die van mij, serienummer klopt. Alleen het hoogglans zwart is zwaar beschadigd....
Lijkt wel of ze die vervangen hebben
Ben nu weer assassin’s creed aan het installeren en hopen dat ik geen groen scherm meer krijg.
Maar het is toch niet raar dat ik daarna weer ga klagen? Ik had mijn PS5 nog maar 2 weekjes.... en ben super zuinig op mijn consoles.... en baal ervan dat het hoogglans nu onder de krassen zit
Jammer, bedankt voor je reactie.quote:Op vrijdag 23 april 2021 22:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bij een game op disc zal altijd de disc erin moeten zitten om te kunnen spelen.
Ik had al negatieve shit gelezen... maar support verzekerde mij dat dat echt niet ging gebeuren...quote:Op vrijdag 23 april 2021 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klacht indienen sowieso. Je hebt niets te verliezen op zich.
Niet echt schokkend of zo.quote:Op vrijdag 23 april 2021 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh Sony... Sweet summer child
[ twitter ]
MURICAquote:Op vrijdag 23 april 2021 19:49 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Soony Spanje?
https://en.wikipedia.org/wiki/Murcia
Dat kan op geen enkele console. Zou anders ook wel heel simpel worden om gratis games te spelen. Je koopt voor weinig een game op disc van iemand zet hem op je HD en verkoopt de disc weer voor dezelfde prijs door.quote:Op vrijdag 23 april 2021 22:08 schreef satecl het volgende:
Sorry ik ben nog een leek betreft next-gen. Daarom deze vraag over mijn ps5:
ik heb de disc versie van de PS5. Is het mogelijk om een game(disc) te installeren en vervolgens te spelen zonder disc? Zo ja, hoe?
Ik wil graag een externe ssd kopen en 20 ps4 games erop zetten om vervolgens geen disc meer erin te doen.
Ik zou ervan uitgaan dat het voorbij is. Anders game je ook niet relaxed...quote:Op vrijdag 23 april 2021 23:36 schreef Mazikeen het volgende:
1,5 uur valhalla gespeeld. Nog geen problemen. Wel tussendoor veel opgeslagen voor de zekerheid.
Maar goed, het groene scherm kreeg ik ook wel eens na 3 uur spelen
Fingers crossedquote:Op zaterdag 24 april 2021 07:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb gehoord dat MediaMarkt een lading PS5 heeft gehad gister. Ik ga er zo heen als ze open gaan.
Met andere woorden, overhypte kutgamequote:Op zaterdag 24 april 2021 10:14 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Speciaal voor de nieuwe exclusieve PS5-titel natuurlijk.
Ik ga voor Returnal, Village gaat waarschijnlijk nog een shitload aan DLC krijgen en ik verwacht dat die sneller goedkoper wordt.quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:18 schreef StateOfMind het volgende:
Hoelang duurt die game (Returnal) eigenlijk?
En hoelang duurt Resident Evil Village?
Ben er nog steeds niet uit welke ik als eerste ga kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |