Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
quote:Op woensdag 21 april 2021 13:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het liedje meteen in de excel lijst gezet
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
zal wel een flinke excel lijst zijn die je van me bijhoudt als elk liedje er in komtTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ik heb meteen even wat oneervolle dingen over maanvis opgezocht om hem mee te bedreigenquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik help maanvisquote:Op woensdag 21 april 2021 13:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb meteen even wat oneervolle dingen over maanvis opgezocht om hem mee te bedreigen![]()
over mij heb je toch nog niet zoveel dirt
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Weet je zeker dat je nog nooit een oneervolle DM heb verstuurdquote:Op woensdag 21 april 2021 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik help maanvis
over mij heb je toch nog niet zoveel dirt
jep dat weet ik zekerquote:Op woensdag 21 april 2021 14:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je nog nooit een oneervolle DM heb verstuurd
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)kamer-pieter-omtzigt
and it goes on and on and onEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ook nog geen DM van mogen ontvangenquote:Op woensdag 21 april 2021 14:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, ik was weer te snel aan het lezen. Die oneervolle DM was van @:paul![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
nee je bent ver wegquote:Op woensdag 21 april 2021 14:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:Budapestenaar
Dit zou Hongaars kunnen zijn, kissnödig.
is schwedisch![]()
Prijs je gelukkig!quote:Op woensdag 21 april 2021 14:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook nog geen DM van mogen ontvangen![]()
kan ik anders wel mee omgaan..quote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Zo de laatste meeting van vandaag, nu kan ik rustig zuipen en fappenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
succes ermeequote:Op woensdag 21 april 2021 14:05 schreef hemarookworst het volgende:
Zo de laatste meeting van vandaag, nu kan ik rustig zuipen en fappen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Lekker pilsje erbij om de week te brekenquote:Op woensdag 21 april 2021 14:05 schreef hemarookworst het volgende:
Zo de laatste meeting van vandaag, nu kan ik rustig zuipen en fappen
Heerlijk vandaag laat begonnen omdat ik door de wekker sliep en dan eerder stoppen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op woensdag 21 april 2021 14:08 schreef hemarookworst het volgende:
Heerlijk vandaag laat begonnen omdat ik door de wekker sliep en dan eerder stoppen
Dat zijn de betere werktijden.quote:Op woensdag 21 april 2021 14:08 schreef hemarookworst het volgende:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
quote:Op woensdag 21 april 2021 14:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:Budapestenaar
Dit zou Hongaars kunnen zijn, kissnödig.![]()
![]()
das gewoon smerig Marioquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nu begint het wel ernstige vormen aan te nemenquote:
wie ik???quote:Op woensdag 21 april 2021 14:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu begint het wel ernstige vormen aan te nemenEen losse opmerking
stilte wordt onrust
Forum Opties Forumhop: Hop naar: