Iets teveel van het eerste wmb, maar alsnog heerlijkquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:24 schreef molloot200 het volgende:
Perfecte combi tussen vocale showoff en tof liedje imo
Mahmood had ook 6e ofzo kunnen worden bedoel ik meerquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat deden we onszelf ook wel aan met dat geklooi met die lamp.
Ja, die viel wel heel erg omhoog. En als Estland hun in totaal 15 punten aan Italië had gegeven ipv aan ons, hadden we nu nog een collectief trauma gehad.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mahmood had ook 6e ofzo kunnen worden bedoel ik meer
Neuh, in dit geval nietquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:28 schreef Guanabana het volgende:
Over overschat gesproken.![]()
Sorry ben ik te zuur op deze heuglijke dag?
Als als alsquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, die viel wel heel erg omhoog. En als Estland hun in totaal 15 punten aan Italië had gegeven ipv aan ons, hadden we nu nog een collectief trauma gehad.
Mij ook niet, het was meer hoe het ook had kunnen zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als als als
Nederland heeft gewonnen uiteindelijk en met welke marge maakt mij dan eigenlijk vrij weinig (lees: niets) uit
Mahmood volgens Wilfred Genee gisteren:quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:18 schreef koffieleuk het volgende:
Mahmood die vanavond Imagine gaat doen
Goed dat Bart het nog even rechtzette daarnet jaquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mahmood volgens Wilfred Genee gisteren:
[ afbeelding ]
Als je zegt dat het de helft is van Mahmood & Macneal, zou íe het ook geloven
Hoe vaak ze bij VI zeggen dat ze niks met het ESF, en hoe vaak ze het er dan tóch met elkaar over hebben slaat ook echt nergens op eigenlijkquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mahmood volgens Wilfred Genee gisteren:
[ afbeelding ]
Als je zegt dat het de helft is van Mahmood & Macneal, zou íe het ook geloven
oh echt?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:36 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Goed dat Bart het nog even rechtzette daarnet ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |