Jep, hij zei 'die Zweed van het splitscreen' dus niet Mahmood was, en dus ook geen tweede.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
oh echt?ik schakelde bij Sam Ryder in
Desondanks vind ik het qua nummer niet echt een hoogvlieger en verdient het ook geen plekje in deze top 50 imoquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:38 schreef Guanabana het volgende:
Onze enige inzending deze eeuw zonder enig drama vantevoren, tijdens en achteraf?
Klopt, het is voor zijn doen een nogal underwhelming nummer, maar dat was eigenlijk het enige 'probleem'.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Desondanks vind ik het qua nummer niet echt een hoogvlieger en verdient het ook geen plekje in deze top 50 imo
Dikke fittie met Hovi Starquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:38 schreef Guanabana het volgende:
Onze enige inzending deze eeuw zonder enig drama vantevoren, tijdens en achteraf?
Hij heeft gezegd dat dit jaar z'n laatste Mello zou zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:42 schreef koffieleuk het volgende:
Zweden, stuur Jon Henrik Fjallgren nou eens.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat dit jaar z'n laatste Mello zou zijn
Dit jaar was juist geen goed nummer.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat dit jaar z'n laatste Mello zou zijn
Net ook Mercyquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:52 schreef molloot200 het volgende:
Lekker A Matter of Time als achtergrond muziek net
Hoezo, werd toch ook subtiel afgebroken door de STER?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:56 schreef BillDauterive het volgende:
Ik luister eigenlijk alleen naar radio 2 tijdens de top 2000, dus voelt dit wel een beetje onwennig
Ja, op dat moment keek ik naar buiten en zag ik groene bomen in bloei en begreep ik er niets meer vanquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoezo, werd toch ook subtiel afgebroken door de STER?
Dit is een verwarrende tijd, noobie!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Emmelie de Forest dit, Bill. Niet Emmely de Wilt
Ik dacht dat metal al van de duivel was. \m/quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:23 schreef koffieleuk het volgende:
Mr Lordi zei een tijdje geleden dat rapmuziek van de duivel is (toen naar z'n mening over Cha Cha Cha werd gevraagd), hopelijk is ie bijgedraaid.
En ook I Treni Di Tozeur. Dat vond ik zo'n Jobi liedquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:40 schreef koffieleuk het volgende:
@:Aoibhin als je weer eens komt, Amar pelos dois was net
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |