Is dat niet altijd in het weekend/op zondag?quote:Op zondag 18 april 2021 14:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Helaas is trend weer omhoog, begin van week ging goed, nu weer slecht.
Nah, verwacht dat het gewoon doorgaat.quote:
Mooi. En nu stap 1 zetten.quote:Op zondag 18 april 2021 14:20 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk een daling in de weekcijfers qua IC opnames. Hij is wel klein, maar de stijging is er wel uit
Onvoorstelbaar. Waarom nu gelijk weer doorslaan?quote:Op zondag 18 april 2021 14:24 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nah, verwacht dat het gewoon doorgaat.
Zondag is meestal een goede dag.....quote:Op zondag 18 april 2021 14:24 schreef XSbig het volgende:
[..]
Is dat niet altijd in het weekend/op zondag?
We zijn over de piek heen!quote:Op zondag 18 april 2021 14:20 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk een daling in de weekcijfers qua IC opnames. Hij is wel klein, maar de stijging is er wel uit
Alle boomers richting de goelag verdomme.quote:Op zondag 18 april 2021 14:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zondag is meestal een goede dag.....
Wat vandaag opvalt uit voorlopige cijfers is dat de daling zit in de jongere leeftijden en weer stijging bij 60 en 70.
Zet dat maar vast uit je hoofdquote:Op zondag 18 april 2021 14:28 schreef Cynicio het volgende:
[..]
We zijn over de piek heen!
Lekker shoppen vanaf 28 april dus.
Sukkel die Pluijm, straks staan alle steden vol met picknicktafelsquote:
In 3 weken tijd 20% erbij in die groep.....quote:Op zondag 18 april 2021 14:28 schreef XSbig het volgende:
[..]
Alle boomers richting de goelag verdomme.
Dat hebben ze min of meer al gedaan door een internetconsultatie op te starten :quote:Op zondag 18 april 2021 14:29 schreef GemMagic het volgende:
Als het kabinet nu gewoon eerlijk aangeeft of ze voornemens zijn toegang tot georganiseerde activiteiten en bedrijven testplichtig te maken, dan kan ik me simpelweg voorbereiden om me terug te trekken uit de publieke samenleving.
Bijna alles kan met enige investering ook prima in private sfeer worden georganiseerd, zonder regulering, maar ik wil eigenlijk niet geloven dat ze verenigingen, winkels, horeca en sportclubs voorlopig achter een testmuur willen plaatsen.
Ik zou zelfs m’n baan opzeggen als daar een testverplichting voor geeist zou worden.
Hoezo, de gemeente heeft die picknicktafels neergezet waarna Pluijm besloot zijn toko maar gewoon open te gooien.quote:Op zondag 18 april 2021 14:30 schreef Za het volgende:
[..]
Sukkel die Pluijm, straks staan alle steden vol met picknicktafels
We hebben nog 129 IC bedden beschikbaar en dat bij 17.000.000 inwoners te midden van een pandemie.
Kun je Rotterdam niet echt aanrekenen, Aboutaleb pleit er juist voor dat de terrassen wel open mogen.quote:
Ik zou eerder een oproep doen om alle mensen die nu een uitnodiging hebben voor 1e vaccinatie zich te isoleren tot 10 dagen na de prik, natuurlijk hoef je niet binnen te blijven, maar blijf nou aub van anderen weg, daar kunnen we nu het verschil maken.quote:Op zondag 18 april 2021 14:30 schreef Za het volgende:
[..]
Sukkel die Pluijm, straks staan alle steden vol met picknicktafels
We hebben nog 129 IC bedden beschikbaar en dat bij 17.000.000 inwoners te midden van een pandemie.
Is hij zo pedant?quote:Op zondag 18 april 2021 14:00 schreef Oliver23 het volgende:
Gaat @:raptorix weer sneller zijn dan het pedante mannetje Yorick
Wat doet hij dan? Ik zie hem alleen maar cijfers posten, maar dan lees ik zijn begeleidend commentaar waarschijnlijk niet goed.quote:
Los van de prik moet die groep wat mij betreft nu echt even voorzichtiger zijn, het einde is voor hun nu echt in zicht.quote:Op zondag 18 april 2021 14:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou eerder een oproep doen om alle mensen die nu een uitnodiging hebben voor 1e vaccinatie zich te isoleren tot 10 dagen na de prik, natuurlijk hoef je niet binnen te blijven, maar blijf nou aub van anderen weg, daar kunnen we nu het verschil maken.
Enorm, wat was hij trots dat met Marino bij het RIVM mocht langskomen, sindsdien is hij heel anders gaan posten, elke dag dat #tehoog erbij, en ook in 1 keer met die rode signaal waardes in zijn grafiekje.quote:
Ja en Marino geeft ineens minder duidingen. (gelukkig)quote:Op zondag 18 april 2021 14:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Enorm, wat was hij trots dat met Marino bij het RIVM mocht langskomen, sindsdien is hij heel anders gaan posten, elke dag dat #tehoog erbij, en ook in 1 keer met die rode signaal waardes in zijn grafiekje.
Ook gebruikt hij vaak rode bolletjes terwijl er gewoon een daling is......
De groep 60+ heeft nu een stijging van +100 in 3 weken........... Kortom als dat niet veranderd dan is het dit aantal wat ervoor zorgt dat we naar Code Zwart gaan, een paar weken terug was ik optimistisch dat we daar niet naar toe gaan, ik acht die kans nu 50/50.quote:Op zondag 18 april 2021 14:38 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Los van de prik moet die groep wat mij betreft nu echt even voorzichtiger zijn, het einde is voor hun nu echt in zicht.
Het is heel lullig vlak de finishlijn nog Corona te krijgen als je vaccinatie er snel aankomt. (los van weigeraars, en gedoe met az)
Al zo vaak gezegd hier, maar (zo veel mogelijk) isoleren kan niet, stigmatiserend, groep te groot, houden zich al aan de maatregelen, komt door kinderen etc.quote:Op zondag 18 april 2021 14:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou eerder een oproep doen om alle mensen die nu een uitnodiging hebben voor 1e vaccinatie zich te isoleren tot 10 dagen na de prik, natuurlijk hoef je niet binnen te blijven, maar blijf nou aub van anderen weg, daar kunnen we nu het verschil maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |