Je vergeet mantelzorgersquote:Op zondag 18 april 2021 14:40 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Al zo vaak gezegd hier, maar (zo veel mogelijk) isoleren kan niet, stigmatiserend, groep te groot, houden zich al aan de maatregelen, komt door kinderen etc.
gelukkig gaan de BSO's maandag open. Dat scheelt wellicht iets.quote:Op zondag 18 april 2021 14:40 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Al zo vaak gezegd hier, maar (zo veel mogelijk) isoleren kan niet, stigmatiserend, groep te groot, houden zich al aan de maatregelen, komt door kinderen etc.
Dramatisch....quote:Op zondag 18 april 2021 14:41 schreef _serial_ het volgende:
We zitten nu 5 dagen na de eerste dag Ramadan. Ben benieuwd hoe het dit keer afloopt.
Die wet maakt het mogelijk begrijp ik, maar het is me niet duidelijk op welk niveau men deze testmuur door de samenleving wil weven. Daar zou ik graag wat over horen vanuit de beleidsmakers.quote:Op zondag 18 april 2021 14:33 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat hebben ze min of meer al gedaan door een internetconsultatie op te starten :
https://www.internetconsultatie.nl/wetsvoorsteltestbewijzen
Leiden zegt nee.quote:Burgemeester Lenferink: 'We krijgen geen testsamenleving'
Leiden doet niet mee aan de heropeningstesten in de cultuursector. De reden daarvoor: er is geen grote commercile testlocatie om coronasneltests af te nemen. Burgemeester Henri Lenferink heeft nog een reden om niet mee te doen, vertelt hij bij mediapartner Sleutelstad. 'Ik vraag me af hoe zinvol dit is, als je nu al kunt inschatten dat de meeste maatregelen over een paar maanden weer van tafel zijn.'
Volgens de Leidse burgemeester moeten we ons dus niet voorbereiden op de veel besproken ‘testsamenleving’. Hij denkt dat het werken met toegangstesten voor hoogstens een paar maanden zal zijn. 'Ik verwacht dat in het najaar heel veel van de maatregelen niet meer bestaan. Het is dan ook de vraag of je zo’n toegangstestensysteem voor een paar maanden helemaal moet opzetten. Ik zie er eigenlijk niet zo heel veel voordeel in.'
Ben er ook bang voor. Vorig jaar viel hij net wat gunstiger, verder weg van pasen.quote:
Lekker boeiendquote:Op zondag 18 april 2021 14:42 schreef maan_man het volgende:
Als dat 538 gebeuren zou worden geannuleerd, dan zullen wij wel met z'n allen, als belastingbetaler, die veilingopbrengst aan de voedselbank mogen vergoeden. Want die mensen zullen wel terugbetaald moeten worden, maar het geld terughalen bij de voedselbank is immoreel.
Ja alles is meegenomen.quote:Op zondag 18 april 2021 14:40 schreef _serial_ het volgende:
[..]
gelukkig gaan de BSO's maandag open. Dat scheelt wellicht iets.
Moeten zij weten.quote:Op zondag 18 april 2021 14:45 schreef trein2000 het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)r-openbare-orde?s=08
De Nederlandse Politie Bond is tegen fieldlab Breda
Doen ze goed, die vraag is ook heel terecht, waarom zoiets optuigen voor veel geld als het over 2 maanden niet meer nodig is?quote:
Dat is de vraag die Hugo echt heel snel moet gaan beantwoorden...quote:Op zondag 18 april 2021 14:47 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Doen ze goed, die vraag is ook heel terecht, waarom zoiets optuigen voor veel geld als het over 2 maanden niet meer nodig is?
Dan krijg je standaard gelul dat het nodig is zolang het virus nog niet onder controle is en bla bla bla. Allemaal vaagheden waarschijnlijk.quote:Op zondag 18 april 2021 14:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is de vraag die Hugo echt heel snel moet gaan beantwoorden...
Ja en dat is dus precies het probleem. Hoe verhoudt zich dit concreet tot het tijdspad? Want het deugt niet.quote:Op zondag 18 april 2021 14:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan krijg je standaard gelul dat het nodig is zolang het virus nog niet onder controle is en bla bla bla. Allemaal vaagheden waarschijnlijk.
https://nos.nl/artikel/23(...)-een-ic-patient.htmlquote:Op zondag 18 april 2021 14:44 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor. Vorig jaar viel hij net wat gunstiger, verder weg van pasen.
Nee lees maar terug.quote:Op zondag 18 april 2021 14:35 schreef Caland het volgende:
Hoezo, de gemeente heeft die picknicktafels neergezet waarna Pluijm besloot zijn toko maar gewoon open te gooien.
Gezien de weinig kritische kamer ben ik bang dat hij niks hoeft uit te leggen.quote:Op zondag 18 april 2021 14:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is de vraag die Hugo echt heel snel moet gaan beantwoorden...
AD gelezen gisteren? Allochtone bruiloften worden weggeschreven onder “thuis”. Want het is zo lastig om dat uit te pluizen.quote:Op zondag 18 april 2021 14:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)-een-ic-patient.html
En men heeft dus geen goede inzicht vanwege Woke mensen die roepen: Iedere patient is even belangrijk voor ons, lekker man, lekker wokofiel gedrag vertonen ten koste van mensenlevens.
Druppel op een gloeiende plaat met 1,1 miljard voor toegangstesten.quote:Op zondag 18 april 2021 14:42 schreef maan_man het volgende:
Als dat 538 gebeuren zou worden geannuleerd, dan zullen wij wel met z'n allen, als belastingbetaler, die veilingopbrengst aan de voedselbank mogen vergoeden. Want die mensen zullen wel terugbetaald moeten worden, maar het geld terughalen bij de voedselbank is immoreel.
Die hebben er inderdaad vrij weinig van te vinden.quote:Op zondag 18 april 2021 14:45 schreef trein2000 het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)r-openbare-orde?s=08
De Nederlandse Politie Bond is tegen fieldlab Breda
Niet alleen dat, dan betalen wij alle kosten die tot nu toe gemaakt zijn gok ik.quote:Op zondag 18 april 2021 14:42 schreef maan_man het volgende:
Heb ook wel eens gehoord dat het overduidelijk was dat een groep naar een hele grote bruiloft was geweest, maar dat massaal onder de pet werd gehouden bij BCO, sja, dan houdt het op natuurlijk.quote:Op zondag 18 april 2021 14:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
AD gelezen gisteren? Allochtone bruiloften worden weggeschreven onder “thuis”. Want het is zo lastig om dat uit te pluizen.
Ondertussen een stukje zuidelijker:quote:Op zondag 18 april 2021 14:50 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De terrassen openen gaat echt helemaal mis jongens!
We staat er samengevat in het Nederlands?quote:Op zondag 18 april 2021 15:05 schreef asco het volgende:
[..]
Ondertussen een stukje zuidelijker:
"Eindelijk een beetje zon, overvolle terrassen."
http://www.lessentiel.lu/(...)CzJNCXkKIs34yRnw.jpg
http://www.lessentiel.lu/(...)EkJbUM2zaij7cQ1w.jpg
Komend weekend ben ik er ook.![]()
http://www.lessentiel.lu/(...)ses-bondees-11990461
Dat gaat wel lukken.quote:Op zondag 18 april 2021 15:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Alles onder de 9500 is afname van de groei
ik 1337quote:Op zondag 18 april 2021 15:13 schreef raptorix het volgende:
7223 heb ik tegenwoordig als laatste cijfers op mijn staatslot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
3 gemeentes met 0 besmettingen
7 gemeentes met 1 besmettingen
24 gemeentes met 2-4 besmettingen
75 gemeentes met 5-9 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Die sites vertalen tegenwoordig toch automatisch?quote:Op zondag 18 april 2021 15:13 schreef Questular het volgende:
[..]
We staat er samengevat in het Nederlands?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De cijfers blijven idioot hoogquote:Op zondag 18 april 2021 15:16 schreef LTVDK het volgende:
#COVID19NL
Positief getest: 8.600
Totaal: 1.403.833 (+8.505 ivm -95 corr.)
Perc. positief 14 apr - 16 apr: 10,3%
Opgenomen: 228
Huidig: 1.670 (+44)
Opgenomen op IC: 56
Huidig: 808 (+6)
Overleden: 12
Totaal: 16.916
https://twitter.com/mzelst/status/1383771278427836438
Ondertussen zijn de zij-ingangen van het Vondelpark ook weer geslotenquote:
Veel Rammadan gangers, een goede om in de gaten te houden is Enschede en omgeving, daar heb je ook relatief veel allochtonen.quote:
Wat else is new?quote:Op zondag 18 april 2021 15:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Ondertussen zijn de zij-ingangen van het Vondelpark ook weer gesloten
Topper.quote:
Ja en Gouda en Dordrecht.quote:Op zondag 18 april 2021 15:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Veel Rammadan gangers, een goede om in de gaten te houden is Enschede en omgeving, daar heb je ook relatief veel allochtonen.
Vandaag:quote:Tot nu toe zijn er 4.364.511 prikken gezet. Dit cijfer omvat zowel eerste als tweede prikken.
109.171 gezet.quote:Tot nu toe zijn er 4.473.682 prikken gezet. Dit cijfer omvat zowel eerste als tweede prikken.
Kabinet staat veel te ver af van de samenleving, maar dit is enkel het meest recente voorbeeld waar dat uit blijkt.quote:
Gaat de laatste dagen wel iets beter in ieder geval. Maar ben benieuwd of ze op een gegeven echt een miljoen per week kunnen zetten.quote:Op zondag 18 april 2021 15:22 schreef Zipportal het volgende:
Gisteren:
[..]
Vandaag:
[..]
109.171 gezet.
Is ook druk in Den Haag. Overal in centrum groepjes mensenquote:Op zondag 18 april 2021 15:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Ondertussen zijn de zij-ingangen van het Vondelpark ook weer gesloten
De uitzonderingen staan op de foto. Over het algemeen is het gewoon rustig.quote:Op zondag 18 april 2021 15:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is ook druk in Den Haag. Overal in centrum groepjes mensen
Dit land is het zat!
Er gaat niets veranderen.quote:Op zondag 18 april 2021 15:24 schreef Socios het volgende:
De laatste twee weken van april worden cruciaal.
Geen idee, Kijkduin/Ockenburgh is beheersbaar druk. De rest van Den Haag weet ik niet.quote:Op zondag 18 april 2021 15:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is ook druk in Den Haag. Overal in centrum groepjes mensen
Dit land is het zat!
Ik ben al blij als we stap 1 met Hemelvaart kunnen zetten (over 3,5 week).quote:
Ik liep net een rondjequote:Op zondag 18 april 2021 15:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Geen idee, Kijkduin/Ockenburgh is beheersbaar druk. De rest van Den Haag weet ik niet.
Hou toch op. Enige wat cruciaal is, is de houding van het omt. Dat 2weken gelul horen we al sinds januari en is gewoon worst voorhouden bullcrap.quote:Op zondag 18 april 2021 15:24 schreef Socios het volgende:
De laatste twee weken van april worden cruciaal.
Nice cijfers lopen in het weekend altijd ver achter.quote:
1 juni moeten gewoon sportscholen, bioscopen, restaurants en het openbaar vervoer open. Desnoods handhaven we gewoon de avondklok en de nbezoekersregeling, ook na 1 juni, maar het kan toch niet zo zijn dat de uiteindelijke versoepelingen pas later ingaan dan in 2020.quote:Op zondag 18 april 2021 15:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik ben al blij als we stap 1 met Hemelvaart kunnen zetten (over 3,5 week).
Is dat zo? Ik dacht dat ze redelijk goed bij waren, meestal maar een paar op op achter op LPCS.quote:Op zondag 18 april 2021 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nice cijfers lopen in het weekend altijd ver achter.
Dus hopelijk zijn ze dinsdag nog steeds positief.
Dat is toch gewoon voor de foto. Zodra hij de hoek om is stapt hij in de autoquote:Op zondag 18 april 2021 15:37 schreef Cynicio het volgende:
Hugo kwam net aanfietsen in z'n racepakkie bij het Catshuis. Hij woont toch in Rotterdam? Aardige tocht voor de boeg dan.
Ja, zeker in het weekend is het gat groot.quote:Op zondag 18 april 2021 15:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat ze redelijk goed bij waren, meestal maar een paar op op achter op LPCS.
Rutte kwam al kluivend aan een appel aangefietst. Levensgevaarlijk.quote:Op zondag 18 april 2021 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon voor de foto. Zodra hij de hoek om is stapt hij in de auto
Boa's hadden afgunst.quote:Op zondag 18 april 2021 15:37 schreef Cynicio het volgende:
Hugo kwam net aanfietsen in z'n racepakkie bij het Catshuis. Hij woont toch in Rotterdam? Aardige tocht voor de boeg dan.
Nee de avondklok is onbespreekbaar na 1 meiquote:Op zondag 18 april 2021 15:37 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
1 juni moeten gewoon sportscholen, bioscopen, restaurants en het openbaar vervoer open. Desnoods handhaven we gewoon de avondklok en de nbezoekersregeling, ook na 1 juni, maar het kan toch niet zo zijn dat de uiteindelijke versoepelingen pas later ingaan dan in 2020.
Maar Nice doet alleen IC, dat aantal wijkt meestal niet heel erg af.quote:Op zondag 18 april 2021 15:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, zeker in het weekend is het gat groot.
Die 1623 in de kliniek nu zal, gezien de voorgaande dagen, zeker nog richting midden/hoog 17xx gaan.
Ook de aantallen in op de IC zie je gedurende de dag stijgen. Iedere dag weer.quote:Op zondag 18 april 2021 15:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar Nice doet alleen IC, dat aantal wijkt meestal niet heel erg af.
(lol)quote:AstraZeneca kan eind 2021 een versie van het coronavaccin gereed hebben die de Zuid-Afrikaanse variant van het virus kan bestrijden. Dat zei Sarah Walters van AstraZeneca zondag in een interview met de Oostenrijkse krant Kurier.
Studies lijken er op dit moment op te wijzen dat AstraZeneca minder effectief is tegen de Zuid-Afrikaanse variant. Volgens Walters zijn die studies echter nog te klein om definitieve conclusies aan te verbinden.
,,Intussen", zei Walters, ,,Zijn AstraZeneca en Oxford University begonnen met modificaties aan het vaccin voor deze variant van het virus. We verwachten dat die eind dit jaar klaar is."
Thx! Die laatste kende ik niet!quote:Op zondag 18 april 2021 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook de aantallen in op de IC zie je gedurende de dag stijgen. Iedere dag weer.
En hier staat de kliniek: https://www.stichting-nice.nl/covid-19-op-de-zkh.jsp
Los daarvan is het aantal opgenomen patienten op de IC gisteren het hoogste in tijden
Eind 2022 komen ze met een apparaat waarmee je DVD's kunt bekijken.quote:
Het wordt zo obligaat zo langzamerhand, met zijn All Stars, brede lach etc.quote:Op zondag 18 april 2021 15:39 schreef Cynicio het volgende:
Rutte kwam al kluivend aan een appel aangefietst.
Een Selfkicker zouden Koot en Bie het noemen.quote:Op zondag 18 april 2021 15:46 schreef Za het volgende:
[..]
Het wordt zo obligaat zo langzamerhand, met zijn All Stars, brede lach etc.
Een zelfpersiflage, mocht dat bestaan, net als Meiland.
Als ze mij nu bellen om er eentje te komen halen, zekerquote:Op zondag 18 april 2021 15:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wie gaat nou nog Astra in zijn lijf spuiten
Nu je het zegt.. de appel speelt een vaste rolquote:Op zondag 18 april 2021 15:46 schreef Za het volgende:
[..]
Het wordt zo obligaat zo langzamerhand, met zijn All Stars, brede lach etc.
Een zelfpersiflage, mocht dat bestaan, net als Meiland.
Gezond leven. Helpt misschien tegen vergeetachtigheid.quote:Op zondag 18 april 2021 15:49 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. de appel speelt een vaste rol
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, want als hij valt, dan heeft hij een appel in zijn strot. Dodelijker dan Corona misschien zelfs.quote:Op zondag 18 april 2021 15:39 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Rutte kwam al kluivend aan een appel aangefietst. Levensgevaarlijk.
Als het handhaven van de avondklok na 1 mei andere versoepelingen wel mogelijk maakt dan?quote:Op zondag 18 april 2021 15:41 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee de avondklok is onbespreekbaar na 1 mei
Ik zou er zelfs geld voor betalen om het te nemen.quote:Op zondag 18 april 2021 15:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wie gaat nou nog Astra in zijn lijf spuiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |