Ondertussen zijn de zij-ingangen van het Vondelpark ook weer geslotenquote:
Veel Rammadan gangers, een goede om in de gaten te houden is Enschede en omgeving, daar heb je ook relatief veel allochtonen.quote:
Wat else is new?quote:Op zondag 18 april 2021 15:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Ondertussen zijn de zij-ingangen van het Vondelpark ook weer gesloten
Topper.quote:
Ja en Gouda en Dordrecht.quote:Op zondag 18 april 2021 15:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Veel Rammadan gangers, een goede om in de gaten te houden is Enschede en omgeving, daar heb je ook relatief veel allochtonen.
Vandaag:quote:Tot nu toe zijn er 4.364.511 prikken gezet. Dit cijfer omvat zowel eerste als tweede prikken.
109.171 gezet.quote:Tot nu toe zijn er 4.473.682 prikken gezet. Dit cijfer omvat zowel eerste als tweede prikken.
Kabinet staat veel te ver af van de samenleving, maar dit is enkel het meest recente voorbeeld waar dat uit blijkt.quote:
Gaat de laatste dagen wel iets beter in ieder geval. Maar ben benieuwd of ze op een gegeven echt een miljoen per week kunnen zetten.quote:Op zondag 18 april 2021 15:22 schreef Zipportal het volgende:
Gisteren:
[..]
Vandaag:
[..]
109.171 gezet.
Is ook druk in Den Haag. Overal in centrum groepjes mensenquote:Op zondag 18 april 2021 15:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Ondertussen zijn de zij-ingangen van het Vondelpark ook weer gesloten
De uitzonderingen staan op de foto. Over het algemeen is het gewoon rustig.quote:Op zondag 18 april 2021 15:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is ook druk in Den Haag. Overal in centrum groepjes mensen
Dit land is het zat!
Er gaat niets veranderen.quote:Op zondag 18 april 2021 15:24 schreef Socios het volgende:
De laatste twee weken van april worden cruciaal.
Geen idee, Kijkduin/Ockenburgh is beheersbaar druk. De rest van Den Haag weet ik niet.quote:Op zondag 18 april 2021 15:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is ook druk in Den Haag. Overal in centrum groepjes mensen
Dit land is het zat!
Ik ben al blij als we stap 1 met Hemelvaart kunnen zetten (over 3,5 week).quote:
Ik liep net een rondjequote:Op zondag 18 april 2021 15:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Geen idee, Kijkduin/Ockenburgh is beheersbaar druk. De rest van Den Haag weet ik niet.
Hou toch op. Enige wat cruciaal is, is de houding van het omt. Dat 2weken gelul horen we al sinds januari en is gewoon worst voorhouden bullcrap.quote:Op zondag 18 april 2021 15:24 schreef Socios het volgende:
De laatste twee weken van april worden cruciaal.
Nice cijfers lopen in het weekend altijd ver achter.quote:
1 juni moeten gewoon sportscholen, bioscopen, restaurants en het openbaar vervoer open. Desnoods handhaven we gewoon de avondklok en de éénbezoekersregeling, ook na 1 juni, maar het kan toch niet zo zijn dat de uiteindelijke versoepelingen pas later ingaan dan in 2020.quote:Op zondag 18 april 2021 15:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik ben al blij als we stap 1 met Hemelvaart kunnen zetten (over 3,5 week).
Is dat zo? Ik dacht dat ze redelijk goed bij waren, meestal maar een paar op op achter op LPCS.quote:Op zondag 18 april 2021 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nice cijfers lopen in het weekend altijd ver achter.
Dus hopelijk zijn ze dinsdag nog steeds positief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |