In de zon is het met 12-14 graden ook best goed te doen, maar in de schaduw en met die wind is het gewoon fris. Graad of 18 minimaal zou wel fijn zijn.quote:Op maandag 19 april 2021 09:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wederom, ik had niet anders verwacht. Deze april gaat de koudste worden in, wat.... meer dan 30 jaar ofzo? Tja, de koutisten zullen jubelen. De rest van ons zullen moeten hopen dat het hardnekkige noord-patroon (ooit) een keer doorbroken gaat worden.
Kleine meevaller is dat het iig wel vrij zonnig is geweest de afgelopen dagen.
Pakken wat je pakken kan dit jaarquote:
Kleine meevaller is bovendien dat je nu niemand meer hoort over de vermeende opwarming van de aarde. Nu dit jaar wederom te koud zal gaan verlopen, is het maar weer eens bewezen dat er geen reet van kloptquote:Op maandag 19 april 2021 09:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wederom, ik had niet anders verwacht. Deze april gaat de koudste worden in, wat.... meer dan 30 jaar ofzo? Tja, de koutisten zullen jubelen. De rest van ons zullen moeten hopen dat het hardnekkige noord-patroon (ooit) een keer doorbroken gaat worden.
Kleine meevaller is dat het iig wel vrij zonnig is geweest de afgelopen dagen.
quote:Op maandag 19 april 2021 09:35 schreef Djeez het volgende:
[..]
Kleine meevaller is bovendien dat je nu niemand meer hoort over de vermeende opwarming van de aarde. Nu dit jaar wederom te koud zal gaan verlopen, is het maar weer eens bewezen dat er geen reet van klopt
quote:Op maandag 19 april 2021 09:35 schreef Djeez het volgende:
[..]
Kleine meevaller is bovendien dat je nu niemand meer hoort over de vermeende opwarming van de aarde. Nu dit jaar wederom te koud zal gaan verlopen, is het maar weer eens bewezen dat er geen reet van klopt
Gelukkig word je zelf niet moe van deze act.quote:Op maandag 19 april 2021 09:35 schreef Djeez het volgende:
[..]
Het is compleet ingekakt. Gisteren gaven ze nog 16 en 17 aan, nu alles 10 en 11. Ach ja, we gaan het wel zienquote:Op maandag 19 april 2021 08:57 schreef INViCTuS het volgende:
Vrij matige temperaturen na dinsdag. Valt erg tegen
Inmiddels was bij RTL Weer te zien dat de temperatuur de komende twee weken niet boven de 10 graden komt. Mei kunnen we ook wel afschrijven dus. Zoals ik al tijden zeg, het wordt een nog kuttere zomer dan vorig jaar. Een paar mooie dagen in juli, en daarna weer grijs tot ver in mei 2022quote:Op maandag 19 april 2021 16:58 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Het is compleet ingekakt. Gisteren gaven ze nog 16 en 17 aan, nu alles 10 en 11. Ach ja, we gaan het wel zien
De zomer moet je nog niet afschrijven.quote:Op maandag 19 april 2021 20:41 schreef Djeez het volgende:
[..]
Inmiddels was bij RTL Weer te zien dat de temperatuur de komende twee weken niet boven de 10 graden komt. Mei kunnen we ook wel afschrijven dus. Zoals ik al tijden zeg, het wordt een nog kuttere zomer dan vorig jaar. Een paar mooie dagen in juli, en daarna weer grijs tot ver in mei 2022
De zomer nu al afschrijven is idd echt onzin.quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:35 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De zomer moet je nog niet afschrijven.
We zitten dit voorjaar gewoon in een kutstroming waarbij veel kou vanaf de noordpool ons kan bereiken. Dat slaat hoe dan ook een keer om en hoe later dat het voorjaar dat is, hoe meer kans we hebben op een periode van schroeihitte.
Het zou zomaar kunnen dat we (zoals gewoonlijk) moeten wachten tot na de 2e week van mei voordat zeer warm weer onze kant op komt.
Dit graag de hele weekquote:
Ja maar de sjow must go on!quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:37 schreef aloa het volgende:
[..]
De zomer nu al afschrijven is idd echt onzin.
Ik zeg, vanaf juni krijgen we gewoon een topzomer. 1947, 1976, 2003, 2018 en 2019 worden gemakkelijk verslagen door De Verzengende Zomer Van 2021quote:Op maandag 19 april 2021 20:41 schreef Djeez het volgende:
[..]
Inmiddels was bij RTL Weer te zien dat de temperatuur de komende twee weken niet boven de 10 graden komt. Mei kunnen we ook wel afschrijven dus. Zoals ik al tijden zeg, het wordt een nog kuttere zomer dan vorig jaar. Een paar mooie dagen in juli, en daarna weer grijs tot ver in mei 2022
1540 gaat er niets bij zijn!quote:Op dinsdag 20 april 2021 12:01 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik zeg, vanaf juni krijgen we gewoon een topzomer. 1947, 1976, 2003, 2018 en 2019 worden gemakkelijk verslagen door De Verzengende Zomer Van 2021
quote:Op dinsdag 20 april 2021 14:05 schreef Elan het volgende:
RIP april 2021.
Kreeg van m'n tijdlijn zo'n terugblik naar 3 jaar geleden, blijkbaar lag ik toen in Scheveningen op het strand onder zomerse condities.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |