Ik hoop dat Herman op een legoblokje gaat staan.quote:Op zondag 18 april 2021 19:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
wat is het hier rustig
Had Herman toch gelijk. Jammer dat hij het niet zelf levendig kan maken

Ja, de emotie van de dag is volledig die mij raakt. Je kan tegen de dwazen wel blijven zeggen dat ze mij niet emotioneel maken, maar het is iets wat ze zelf raakt wat ze simpelweg op mij afreageren. Ik pak er een wijntje bij. Denkend aan het voetbal van de jaren 80. Ook toen was Ajax al veel beter dan Feyenoord. Dat je dat maar weet.quote:Op maandag 19 april 2021 00:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop dat Herman op een legoblokje gaat staan.

Feijenoord*quote:Op maandag 19 april 2021 00:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, de emotie van de dag is volledig die mij raakt. Je kan tegen de dwazen wel blijven zeggen dat ze mij niet emotioneel maken, maar het is iets wat ze zelf raakt wat ze simpelweg op mij afreageren. Ik pak er een wijntje bij. Denkend aan het voetbal van de jaren 80. Ook toen was Ajax al veel beter dan Feyenoord. Dat je dat maar weet.

B&A BOYS DIE GAAN ER TEGENAAN.quote:Op maandag 19 april 2021 00:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
De B&A boys@:Lenny_Leonard @:de_kraam @:jr-style-93

Clubhuis in de fik zetten genot.quote:Op maandag 19 april 2021 00:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
De B&A boys@:Lenny_Leonard @:de_kraam @:jr-style-93

quote:

Braddie wordt inderdaad alleen maar dikker. @Wereldgozerquote:BradgeTV
33 minuten geleden
Je komt posts uit 2013 tegen waar honden geen brood van lusten, en mensen hebben op forums/Dumpert dezelfde mening over mij. Alleen je vergeet voor het gemak even dat het gaat om berichten van 2013 tot pakweg 2017, van 4 tot 8 jaar geleden. Mensen veranderen.

"goedemorgen"quote:Op maandag 19 april 2021 13:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Braddie wordt inderdaad alleen maar dikker. @:Wereldgozer

Laat Braddie met rustquote:Op maandag 19 april 2021 13:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Braddie wordt inderdaad alleen maar dikker. @:Wereldgozer

Dat is aardig. Wij zijn het marketingteam hier op FOK!quote:Op maandag 19 april 2021 13:38 schreef Buitendam het volgende:
Content van Bradge steeds beter. Ik deel het vaak in appgroepen.

Als je op enig moment besluit langere filmpjes gaat maken hoef je toch niet eerst je hele kanaal te verwijderen?quote:

Laat hem, hij gaat vaker weg en komt weer terug.quote:Op maandag 19 april 2021 13:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je op enig moment besluit langere filmpjes gaat maken hoef je toch niet eerst je hele kanaal te verwijderen?
Knettergek dat varken.

Hij is ook weer flink aan het vegen in de comments. Hij spreekt zich weer elke keer tegen.quote:Op maandag 19 april 2021 13:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je op enig moment besluit langere filmpjes gaat maken hoef je toch niet eerst je hele kanaal te verwijderen?
Knettergek dat varken.

quote:Op maandag 19 april 2021 13:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Knettergek dat varken.
Jullie zijn er maar druk mee.quote:Op maandag 19 april 2021 13:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij is ook weer flink aan het vegen in de comments. Hij spreekt zich weer elke keer tegen.

Wat een lange review, heb me er echt doorheen moeten worstelen.quote:Op maandag 19 april 2021 13:36 schreef 3rr0r het volgende:
'Nobody'
Saul Goodman als John Wick
Best geinig, 7/10

Wat een flauwe aanval op de contentmaker. Bij de eerstvolgende foodreview sta je weer vooraan.quote:Op maandag 19 april 2021 13:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij is ook weer flink aan het vegen in de comments. Hij spreekt zich weer elke keer tegen.

Elan en Zipportal zijn kanslozer.quote:Op maandag 19 april 2021 13:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn er maar druk mee.
(ik twijfel nog wat ik kanslozer vind, laat ik nog weten)

Bedankt maat!quote:Op maandag 19 april 2021 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elan en Zipportal zijn kanslozer.
Geen dank

Wat ben jij toch een behulpzaam persoon!quote:Op maandag 19 april 2021 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elan en Zipportal zijn kanslozer.
Geen dank

nepfanquote:Op maandag 19 april 2021 13:55 schreef Caland het volgende:
Ik ga me NIET meer abonneren!
#againstmodernbradgeTV
@:itsthebradgehere

Foodreviews van langer dan 5 minuten, ik hoef hem geen hele kapsalon te zien opeten.quote:

quote:Op maandag 19 april 2021 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Foodreviews van langer dan 5 minuten, ik hoef hem geen hele kapsalon te zien opeten.
Gewoon eten aannemen van het bezorgertje, aangeven dat hij de vette zooi een lekkere smaak vindt hebben en klaar
Gewoon

Heb je hem dit al eens gevraagd?quote:Op maandag 19 april 2021 14:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zou Bradge graag reviews willen zien doen van zijn ontlasting.

Ik vind dat dit uit hemzelf moet komen. (Want ik kan niet voor hem schijten natuurlijk).quote:

Eens.quote:Op maandag 19 april 2021 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Foodreviews van langer dan 5 minuten, ik hoef hem geen hele kapsalon te zien opeten.
Gewoon eten aannemen van het bezorgertje, aangeven dat hij de vette zooi een lekkere smaak vindt hebben en klaar
Gewoon

quote:Op maandag 19 april 2021 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon

je bent wel een trouwe fan hequote:Op maandag 19 april 2021 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens.
Anderhalve minuut aangluren is nog net te behappen.

Is dat een vooruitgangquote:Op maandag 19 april 2021 14:39 schreef aTypisch het volgende:
in die goede oude tijd stalkte Elan gewoon nog meisjes in de FOK! dm, inmiddels begluurt hij dikke FOK!kers op youtube

quote:Op maandag 19 april 2021 14:39 schreef aTypisch het volgende:
in die goede oude tijd stalkte Elan gewoon nog meisjes in de FOK! dm, inmiddels begluurt hij dikke FOK!kers op youtube

Ik zou de ex van @Tjacka toch niet het predicaat meisje toe willen dichten, die heeft meer het voorkomen van een ordinaire aandachtshoer.quote:Op maandag 19 april 2021 14:39 schreef aTypisch het volgende:

Waarom stalk je een ordinaire aandachtshoer?quote:Op maandag 19 april 2021 14:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zou de ex van @:Tjacka toch niet het predicaat meisje toe willen dichten, die heeft meer het voorkomen van een ordinaire aandachtshoer.

Waarom bemoei jij je overal mee.quote:Op maandag 19 april 2021 14:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom stalk je een ordinaire aandachtshoer?

Waarom eindig je een vraag niet met een vraagteken?quote:Op maandag 19 april 2021 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom bemoei jij je overal mee.
Je weet niet eens waar het over gaat.

Oh sorry, ik zal niet weer reageren op een openbare post op een openbaar forum op het openbare internet.quote:Op maandag 19 april 2021 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom bemoei jij je overal mee.
Je weet niet eens waar het over gaat.

Nee het is juist fijn dat ik Scrummie even spreek.quote:Op maandag 19 april 2021 14:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom eindig je een vraag niet met een vraagteken?
Is dit het begin van een meltdown?
[ afbeelding ]

Ik zit al bijna een maand te wachten op je DM.quote:Op maandag 19 april 2021 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee het is juist fijn dat ik Scrummie even spreek.
Maart is tenslotte voorbij dat betekent dat ik ons weddenschapje gewonnen heb

quote:Op maandag 19 april 2021 14:46 schreef Elan het volgende:
Bitcoin is zeker weer in elkaar gekk dat je zomaar tof tegen me doet typisch.

Je wil niet dat Scrummie op je reageert maar bent blij dat je hem even spreekt.quote:Op maandag 19 april 2021 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee het is juist fijn dat ik Scrummie even spreek.
Maart is tenslotte voorbij dat betekent dat ik ons weddenschapje gewonnen heb

Soms staat de persoon je wel aan, maar wat diegene op enig moment zegt net iets minder.quote:Op maandag 19 april 2021 14:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je wil niet dat Scrummie op je reageert maar bent blij dat je hem even spreekt.
Ik noteer dit.

quote:Op maandag 19 april 2021 15:25 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA 2 doden op Urk.
God hep ze niet kunnen redden. @:KingRoland

Kurkurkquote:Op maandag 19 april 2021 15:25 schreef Zipportal het volgende:

Bliksem?quote:Op maandag 19 april 2021 15:25 schreef Zipportal het volgende:

straf van Godquote:Op maandag 19 april 2021 15:25 schreef Zipportal het volgende:

Wat zal ik eens gaan eten?quote:Op maandag 19 april 2021 17:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Kip, salade, aardappeltje.
@:Drizzt_DoUrden

Dinsdag KeesGod. @Calandquote:Kees van der Spek en zijn team komen in contact met twee mannen die voor zes ton zijn bestolen door een jeugdvriend. Deze jeugdvriend blijkt een van de grootste en bekendste oplichters van Nederland te zijn. Hij staat zelfs internationaal gesignaleerd, omdat hij nog vierenhalf jaar celstraf moet uitzitten voor een megafraude. Samen met een privédetective ontdekt Kees dat de crimineel onder valse naam aan de Spaanse Costa huisjes verhuurt.

quote:

Teringquote:

Ik had graag in deze stoet willen meelopen.quote:

Met of zonder minirokje aan?quote:Op maandag 19 april 2021 18:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik had graag in deze stoet willen meelopen.
Om dan vervolgens tijdens het afpilsen toch ergens in een tiet te knijpen.

In een leren string waar dan een vetkwab overheen valt.quote:

Nee, @onlogisch heeft je niet voor zijn Super SC uitgenodigd, maar geloof mij dat wil je ook nietquote:

Hij kan niet eens een pizza snijdenquote:

Nou, @maxi-mus verdient ook een plekje voor zijn VI artikelen en KKD scoutingsbijdragenquote:Op maandag 19 april 2021 23:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je bent echter wel voor het Super Feyenoord topic uitgenodigd @:fetx , net als de anderen die aan dat doekie hebben bijgedragen. Verder zijn enkel @:tarado voor zijn neutrale perspectief, @:zipportal voor de pallets met stenen en @:boussaadia zodat we een zuigertje hebben uitgenodigd, dus dat gaat een groot succes worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |