Wat zal ik eens gaan eten?quote:Op maandag 19 april 2021 17:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Kip, salade, aardappeltje.
@:Drizzt_DoUrden
Dinsdag KeesGod. @Calandquote:Kees van der Spek en zijn team komen in contact met twee mannen die voor zes ton zijn bestolen door een jeugdvriend. Deze jeugdvriend blijkt een van de grootste en bekendste oplichters van Nederland te zijn. Hij staat zelfs internationaal gesignaleerd, omdat hij nog vierenhalf jaar celstraf moet uitzitten voor een megafraude. Samen met een privédetective ontdekt Kees dat de crimineel onder valse naam aan de Spaanse Costa huisjes verhuurt.
quote:
Teringquote:
Ik had graag in deze stoet willen meelopen.quote:
Met of zonder minirokje aan?quote:Op maandag 19 april 2021 18:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik had graag in deze stoet willen meelopen.
Om dan vervolgens tijdens het afpilsen toch ergens in een tiet te knijpen.
In een leren string waar dan een vetkwab overheen valt.quote:
Nee, @onlogisch heeft je niet voor zijn Super SC uitgenodigd, maar geloof mij dat wil je ook nietquote:
Hij kan niet eens een pizza snijdenquote:
Nou, @maxi-mus verdient ook een plekje voor zijn VI artikelen en KKD scoutingsbijdragenquote:Op maandag 19 april 2021 23:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je bent echter wel voor het Super Feyenoord topic uitgenodigd @:fetx , net als de anderen die aan dat doekie hebben bijgedragen. Verder zijn enkel @:tarado voor zijn neutrale perspectief, @:zipportal voor de pallets met stenen en @:boussaadia zodat we een zuigertje hebben uitgenodigd, dus dat gaat een groot succes worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |