Nee. Dit is het voorproefje van een eventueel kampioenschap van 020 volgend weekend.quote:
quote:Het vaccin van Pfizer/BioNTech zal worden ingezet als alternatief voor het Janssen-vaccin, mocht het prikverbod met dat laatste middel worden verlengd. Het ministerie van Volksgezondheid heeft dat bekendgemaakt.
Het besluit betekent volgens het ministerie dat ziekenhuispersoneel onder de 60 met direct patiëntencontact vanaf volgende week een vaccin kan krijgen. Dat had eigenlijk deze week moeten gebeuren. Maar vanwege de onzekerheid over mogelijke bijwerkingen van het Janssen-vaccin besloot demissionair minister De Jonge om dat middel niet in te zetten totdat een onderzoek van het Europese Medicijnagentschap EMA duidelijkheid biedt. Die duidelijkheid wordt komende week verwacht.
Mocht het onderzoek voor De Jonge aanleiding geven om de Janssen-vaccins langer aan de kant te houden, dan is er nu dus een fallback-scenario voor het ziekenhuispersoneel, stelt het ministerie. "Door de voortdurende hoge druk in de ziekenhuizen door de derde golf kunnen zij zich geen uitval door ziekte veroorloven."
Het besluit is mede te danken aan een meevaller met de levering van Pfizer-vaccins. Vandaag werd bekend dat Nederland de komende tijd wekelijks kan rekenen op tussen de 144.000 en 230.000 meer vaccins dan eerder beloofd. Eind april komt de eerste vergrote levering binnen.
Mooi gratis testevent voor Hugo.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:48 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Het eerste voetbalfeestje van deze periode is inmiddels begonnen
Jammer dat Feyenoord nu niet kampioen is geworden.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:48 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Het eerste voetbalfeestje van deze periode is inmiddels begonnen
Maar gelukkig kun je straks veilig naar een museum met je test en je mondkapje. Alles onder controle.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Dit is het voorproefje van een eventueel kampioenschap van 020 volgend weekend.
Dus 925 miljoen spenderen is ook niet nodig.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mooi gratis testevent voor Hugo.
Gewoon een placebo inspuiten. Zie ik hem ook nog wel voorstellenquote:Op vrijdag 16 april 2021 22:01 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Hugo het niet weer op de heupen krijgt en Janssen gewoon in gaat zetten.
Zo dan, dat heeft snel bijzonder goed effect!quote:
Kijk dat is beleid, godver als ik EU leider was had ik het wel geweten, alles inzetten op opschalen, de hele industrie erbij betrekken.quote:
Wij gaan ook opschalen, maar in plaats van de ziekte bij de kern te bestrijden met vaccinaties gaan we eerst nog wat symptomen oplossen met een testplan.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kijk dat is beleid, godver als ik EU leider was had ik het wel geweten, alles inzetten op opschalen, de hele industrie erbij betrekken.
Prachtig als dat hele testcircuit in de soep looptquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op het EK. Dat Nederland maar ver mag komen. Dat worden mooie feestjes maat
En vaccineren van zorgmedewerkers.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wij gaan ook opschalen, maar in plaats van de ziekte bij de kern te bestrijden met vaccinaties gaan we eerst nog wat symptomen oplossen met een testplan.
Wat een slechte koppenmaker! Maak daar iets van in de trant van “duizenden feestende Cambuursupporters negeren coronamaatregelen”quote:
Scouting?quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:22 schreef raptorix het volgende:
Zelf ooit 1 keer in een war room situatie gezeten, waarbij de leider zei: zo gaan we het doen, iedereen die het er niet mee eens is kan vertrekken en heeft 5 minuten om zijn spullen te pakken, crisis was binnen 10 dagen gefixed en alle looses gedumped.
Ik zat echt te denken 'wat bedoelt ze daar nou toch mee?'quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi feestje in Leeuwarden .
Maar de voetballeroeten toch echt naar binnen.
Oh nu.
Nee een enorm privacy lek bij een grote publieke organisati.quote:
Wat dom wat dom wat dom.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:34 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Hier gaat veel gezeik van komen
Zouden ze ook ratels mee hebben?quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:34 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Welke club is dit?quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mooi gratis testevent voor Hugo.
Boeiuh.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:34 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Lekker sfeertjequote:Op vrijdag 16 april 2021 22:34 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Hier word ik blij van, ik werd net weer staande gehouden om 2210 in Amsterdam... Gelukkig geen boete.quote:
Wel wat fanatiekere achterban dan het klappervolk van Heerenveen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De budgetvariant van Heerenveen. @:dondruiper
En gescheiden bakjes chipsquote:Op vrijdag 16 april 2021 22:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zouden ze ook ratels mee hebben?
Hookers.nlquote:Op vrijdag 16 april 2021 22:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee een enorm privacy lek bij een grote publieke organisati.
Ziet er uit als een gezellig feestje.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:34 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Gewoon menselijk gedrag, deze maatregelen zijn niet veel langer vol te houden.quote:
Dat is tot daar aan toe. Alhoewel ik dit toch wel een excess zou willen noemen. Maar om je selectie vervolgens het balkon op te laten vind ik echt heel dom.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Gewoon menselijk gedrag, deze maatregelen zijn niet veel langer vol te houden.
Morgen ga ik ook weer allerlei dodelijke overtredingen maken.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Gewoon menselijk gedrag, deze maatregelen zijn niet veel langer vol te houden.
Kaarten tellen?quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:49 schreef asco het volgende:
Morgen ga ik ook weer allerlei dodelijke overtredingen maken.
Net als de blokkeerfriezenquote:Op vrijdag 16 april 2021 22:48 schreef nostra het volgende:
Niet verwacht dat een stelletje stugge Friezen de eersten zouden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |