Ik zat echt te denken 'wat bedoelt ze daar nou toch mee?'quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi feestje in Leeuwarden .
Maar de voetballeroeten toch echt naar binnen.
Oh nu.
Nee een enorm privacy lek bij een grote publieke organisati.quote:
Wat dom wat dom wat dom.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:34 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Hier gaat veel gezeik van komen
Zouden ze ook ratels mee hebben?quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:34 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Welke club is dit?quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mooi gratis testevent voor Hugo.
Boeiuh.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:34 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Lekker sfeertjequote:Op vrijdag 16 april 2021 22:34 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Hier word ik blij van, ik werd net weer staande gehouden om 2210 in Amsterdam... Gelukkig geen boete.quote:
Wel wat fanatiekere achterban dan het klappervolk van Heerenveen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De budgetvariant van Heerenveen. @:dondruiper
En gescheiden bakjes chipsquote:Op vrijdag 16 april 2021 22:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zouden ze ook ratels mee hebben?
Hookers.nlquote:Op vrijdag 16 april 2021 22:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee een enorm privacy lek bij een grote publieke organisati.
Ziet er uit als een gezellig feestje.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:34 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Gewoon menselijk gedrag, deze maatregelen zijn niet veel langer vol te houden.quote:
Dat is tot daar aan toe. Alhoewel ik dit toch wel een excess zou willen noemen. Maar om je selectie vervolgens het balkon op te laten vind ik echt heel dom.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Gewoon menselijk gedrag, deze maatregelen zijn niet veel langer vol te houden.
Morgen ga ik ook weer allerlei dodelijke overtredingen maken.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Gewoon menselijk gedrag, deze maatregelen zijn niet veel langer vol te houden.
Kaarten tellen?quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:49 schreef asco het volgende:
Morgen ga ik ook weer allerlei dodelijke overtredingen maken.
Net als de blokkeerfriezenquote:Op vrijdag 16 april 2021 22:48 schreef nostra het volgende:
Niet verwacht dat een stelletje stugge Friezen de eersten zouden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |