Kom, we worden vluchteling.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:11 schreef RipCity het volgende:
Stond vanmiddag in een winkel in een rij voor de kassa. 45 wachten voor me![]()
Geen 1.5 meter.. Heerlijk ouderwets. Krijsende kinderen, moslim families die winkelen met z'n 7'en. Mensen met mondkapje op de kin.
En toen geen 7.50 en stok in neus de pub-tuin in.
Gelukkig wordt Hugo de Jonge het land niet ingelaten hier
__
Maar even serieus.. 7.50 om op terras te zitten. Dat is toch van de gekkemaar zie mensen het nog allemaal doen ook omdat je geen keus hebt. Vind dat echt zielig voor gezinnen en voor de 'arme man'. Die kunnen dat echt niet elke week keer aftikken
Ah de So-Cal weekendbezoekers komen de strip al oprijden. Gaat weer een wet 'n wild feestje worden in de poolsquote:
Het goede leven.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ah de So-Cal weekendbezoekers komen de strip al oprijden. Gaat weer een wet 'n wild feestje worden in de pools
[ afbeelding ]
Nog steeds veel lager dan het Nederlands gemiddelde. 200.000 komt overeen met 2500 in NL.quote:
Zeker.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:30 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Nog steeds veel lager dan het Nederlands gemiddelde. 200.000 komt overeen met 2500 in NL.
Sensatie dit dat.
Dan hebben ze nog een lange weg te gaan, minstens 2 miljoen per dag wordt het pas echt watquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:33 schreef asco het volgende:
[..]
Zeker.
Maar ze zijn ook pas net begonnen.
Lijkt me onnodig om iemand zo weg te zetten. Als je niet laat vaccineren ivm risico's is dat best logisch.quote:Op vrijdag 16 april 2021 20:00 schreef Djeez het volgende:
[..]
En door zulke domme figuren duurt het alleen maar langer voor we uit de lockdown komen. Wat voor domme Limbo ben je dan als je weigert je te vaccineren? Toon dan ook ruggengraat, en weiger jd opname op de IC
Niet tegenover de risico's voor corona. Zo blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:39 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Lijkt me onnodig om iemand zo weg te zetten. Als je niet laat vaccineren ivm risico's is dat best logisch.
Show us the money dataquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:40 schreef raptorix het volgende:
Cijfers stichting nicej, beeh echt niet goed, we moeten nu naar een andere strategie!!
Op zich positief, dit is bijvoorbeeld de delta op de IC opnames:quote:
Ik verheug me nu al op het EK. Dat Nederland maar ver mag komen. Dat worden mooie feestjes maatquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En de gemeente had nog wel camera's opgehangen om dit tegen te gaan!
Hangen je vlaggetjes al?quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op het EK. Dat Nederland maar ver mag komen. Dat worden mooie feestjes maat
Mark, Hugo & OMT vinden dit niet leukquote:
Nee, begin juni denk ik. Maat van me gaat zijn caravan oranje spuiten.quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, begin juni denk ik. Maat van me gaat zijn caravan oranje spuiten.
@DonDruiperquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:48 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Het eerste voetbalfeestje van deze periode is inmiddels begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |