Ik heb dan ook een vrij grote zwak voor Boszquote:Op donderdag 15 april 2021 23:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou ik eerst nog een nachtje over slapen als ik jou was
Wie was dat nou hier die toen riep dat ik overdreef. Zin om dat even onder z'n neus te wrijven.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat is een waarheid als een koe.
Gvd tegen Gibraltar ffs...
klopt was heel matig allemaal, wie was er wel goed, Martinez scoort altijd wel een voldoendequote:Op donderdag 15 april 2021 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het middenveld liep ook voor geen meter.
Vooral erg on-Ajax om zo weinig gevaar te creëren.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ twitter ]
Dit is echt heel slecht.
Martinez is een topperquote:Op donderdag 15 april 2021 23:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
klopt was heel matig allemaal, wie was er wel goed, Martinez scoort altijd wel een voldoende
Als je van tevoren denkt aan kwartfinale EL, beker en landskampioen dan zou je niet klagenquote:Op donderdag 15 april 2021 23:15 schreef Scorpie het volgende:
Joh laten we wel wezen als we de dubbel winnen is het seizoen toch min of meer geslaagd? Ja kut dat je Europees er zo uitvliegt maar het is niet alsof je voor lul staat, gezien deze matige selectie en de vorm van de afgelopen maand is dit het hoogst haalbare.
Sowieso een minder leuk seizoen qua amusementswaarde aangezien er geen publiek bij kan zijn waardoor de sfeer redelijk ruk is.
Seizoen afmaken, doorselecteren en er volgend seizoen weer tegenaan hopelijk met publiek.
Prima vent hoor en als Ten Hag weggaat wel een leuk alternatief weer maar Ten Hag is gewoon de betere trainerquote:Op donderdag 15 april 2021 23:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een vrij grote zwak voor Bosz
Ik. Kom maar op met je grote muil.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wie was dat nou hier die toen riep dat ik overdreef. Zin om dat even onder z'n neus te wrijven.![]()
![]()
Zei het toch. Lamlul.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik. Kom maar op met je grote muil.
Alsof je niet gewoon door had kunnen gaanquote:
helemaal eens hoor, het enige lullige is dat je uitgeschakeld wordt door een ploeg die minder is dan de vorige 2 die je uitgeschakeld hebtquote:Op donderdag 15 april 2021 23:15 schreef Scorpie het volgende:
Joh laten we wel wezen als we de dubbel winnen is het seizoen toch min of meer geslaagd? Ja kut dat je Europees er zo uitvliegt maar het is niet alsof je voor lul staat, gezien deze matige selectie en de vorm van de afgelopen maand is dit het hoogst haalbare.
Sowieso een minder leuk seizoen qua amusementswaarde aangezien er geen publiek bij kan zijn waardoor de sfeer redelijk ruk is.
Seizoen afmaken, doorselecteren en er volgend seizoen weer tegenaan hopelijk met publiek.
Dat is het al een tijdje hoor, Ajax is aanvallend niet zo sterk dit seizoen in de topwedstrijden.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vooral erg on-Ajax om zo weinig gevaar te creëren.
Klopt, en het zat dan ook eigenlijk niet mee dat je en je spits mist en je beste speler en je beste twee keepers. Das teveel en kan je niet opvangen in deze fase van het seizoen op dat podium.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
helemaal eens hoor, het enige lullige is dat je uitgeschakeld wordt door een ploeg die minder is dan de vorige 2 die je uitgeschakeld hebt
Tegen Lille was het dan gek genoeg weer wel naar behoren en tegen Young Boys ook, hoewel dat wel een topwedstrijd was op papier maar geen toptegenstander.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is het al een tijdje hoor, Ajax is aanvallend niet zo sterk dit seizoen in de topwedstrijden.
In de CL was dat matig, PSV-uit was aanvallend matig en nu weer in de duels tegen Roma.
Het is wel een 7,5/10 seizoen qua prestaties dan ja.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:15 schreef Scorpie het volgende:
Joh laten we wel wezen als we de dubbel winnen is het seizoen toch min of meer geslaagd? Ja kut dat je Europees er zo uitvliegt maar het is niet alsof je voor lul staat, gezien deze matige selectie en de vorm van de afgelopen maand is dit het hoogst haalbare.
Sowieso een minder leuk seizoen qua amusementswaarde aangezien er geen publiek bij kan zijn waardoor de sfeer redelijk ruk is.
Seizoen afmaken, doorselecteren en er volgend seizoen weer tegenaan hopelijk met publiek.
Planting jaquote:Op donderdag 15 april 2021 23:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tegen Lille was het dan gek genoeg weer wel naar behoren en tegen Young Boys ook, hoewel dat wel een topwedstrijd was op papier maar geen toptegenstander.
Die kerel van VI (?) die Young Boys toen de zwaarst mogelijke tegenstander noemde.
En dat voor een tussenjaarquote:Op donderdag 15 april 2021 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is wel een 7,5/10 seizoen qua prestaties dan ja.
Maar door deze uitschakeling toch een zure smaak, maar goed uiteindelijk valt het wel te relativeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |