abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 april 2021 @ 23:14:20 #101
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199021472
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:13 schreef ijs_beer het volgende:
En Blind. Je mist Blind echt enorm.
absoluut
  donderdag 15 april 2021 @ 23:14:21 #102
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_199021473
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

zou ik eerst nog een nachtje over slapen als ik jou was
Ik heb dan ook een vrij grote zwak voor Bosz :@
pi_199021476
Het is wel raar dat ik eigenlijk geen een haalbare trainer kan noemen die gewoon de spelers op de logische plekken zet en tactisch met gezond verstand wisselt.

Ten Hag doet het goed verder, maar ook tegen Liverpool en Atalanta gooide hij de balans overboord waarna er niets meer gecreeerd kon worden. Ik snap zijn gedachte, maar het werkt gewoon niet.
Hij is sowieso echt wel beter dan Bosz. Bosz praat wat charismatischer hoogstens.
  donderdag 15 april 2021 @ 23:14:58 #104
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_199021480
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:13 schreef ijs_beer het volgende:
En Blind. Je mist Blind echt enorm.
Grafinterlands.
Oh.
  Moderator donderdag 15 april 2021 @ 23:15:09 #105
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199021483
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:14 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dat is een waarheid als een koe.

Gvd tegen Gibraltar ffs...
Wie was dat nou hier die toen riep dat ik overdreef. Zin om dat even onder z'n neus te wrijven. :+ :P


-O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 15 april 2021 @ 23:15:11 #106
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199021485
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het middenveld liep ook voor geen meter.
klopt was heel matig allemaal, wie was er wel goed, Martinez scoort altijd wel een voldoende
pi_199021487
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:10 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Mwah. Ik zou ze zo ruilen denk ik
:')
  donderdag 15 april 2021 @ 23:15:30 #108
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199021488
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ twitter ]

Dit is echt heel slecht.
Vooral erg on-Ajax om zo weinig gevaar te creëren.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 15 april 2021 @ 23:15:52 #109
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_199021491
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

klopt was heel matig allemaal, wie was er wel goed, Martinez scoort altijd wel een voldoende
Martinez is een topper
pi_199021492
Joh laten we wel wezen als we de dubbel winnen is het seizoen toch min of meer geslaagd? Ja kut dat je Europees er zo uitvliegt maar het is niet alsof je voor lul staat, gezien deze matige selectie en de vorm van de afgelopen maand is dit het hoogst haalbare.

Sowieso een minder leuk seizoen qua amusementswaarde aangezien er geen publiek bij kan zijn waardoor de sfeer redelijk ruk is.

Seizoen afmaken, doorselecteren en er volgend seizoen weer tegenaan hopelijk met publiek.
  donderdag 15 april 2021 @ 23:16:26 #111
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_199021495
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:15 schreef Scorpie het volgende:
Joh laten we wel wezen als we de dubbel winnen is het seizoen toch min of meer geslaagd? Ja kut dat je Europees er zo uitvliegt maar het is niet alsof je voor lul staat, gezien deze matige selectie en de vorm van de afgelopen maand is dit het hoogst haalbare.

Sowieso een minder leuk seizoen qua amusementswaarde aangezien er geen publiek bij kan zijn waardoor de sfeer redelijk ruk is.

Seizoen afmaken, doorselecteren en er volgend seizoen weer tegenaan hopelijk met publiek.
Als je van tevoren denkt aan kwartfinale EL, beker en landskampioen dan zou je niet klagen
  donderdag 15 april 2021 @ 23:16:26 #112
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199021496
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:14 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ik heb dan ook een vrij grote zwak voor Bosz :@
Prima vent hoor en als Ten Hag weggaat wel een leuk alternatief weer maar Ten Hag is gewoon de betere trainer
pi_199021498
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:15 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Wie was dat nou hier die toen riep dat ik overdreef. Zin om dat even onder z'n neus te wrijven. :+ :P

-O-
Ik. Kom maar op met je grote muil.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator donderdag 15 april 2021 @ 23:17:05 #114
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199021502
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:16 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik. Kom maar op met je grote muil.
Zei het toch. Lamlul. ;(
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_199021511
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:17 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Zei het toch. Lamlul. ;(
Alsof je niet gewoon door had kunnen gaan :').

Dramaqueen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 15 april 2021 @ 23:17:50 #116
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199021514
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:15 schreef Scorpie het volgende:
Joh laten we wel wezen als we de dubbel winnen is het seizoen toch min of meer geslaagd? Ja kut dat je Europees er zo uitvliegt maar het is niet alsof je voor lul staat, gezien deze matige selectie en de vorm van de afgelopen maand is dit het hoogst haalbare.

Sowieso een minder leuk seizoen qua amusementswaarde aangezien er geen publiek bij kan zijn waardoor de sfeer redelijk ruk is.

Seizoen afmaken, doorselecteren en er volgend seizoen weer tegenaan hopelijk met publiek.
helemaal eens hoor, het enige lullige is dat je uitgeschakeld wordt door een ploeg die minder is dan de vorige 2 die je uitgeschakeld hebt
pi_199021515
Even belangrijker is de baby er al Mono?
  donderdag 15 april 2021 @ 23:18:50 #118
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_199021523
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:15 schreef Perrin het volgende:

[..]

Vooral erg on-Ajax om zo weinig gevaar te creëren.
Dat is het al een tijdje hoor, Ajax is aanvallend niet zo sterk dit seizoen in de topwedstrijden.

In de CL was dat matig, PSV-uit was aanvallend matig en nu weer in de duels tegen Roma.
Oh.
pi_199021527
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

helemaal eens hoor, het enige lullige is dat je uitgeschakeld wordt door een ploeg die minder is dan de vorige 2 die je uitgeschakeld hebt
Klopt, en het zat dan ook eigenlijk niet mee dat je en je spits mist en je beste speler en je beste twee keepers. Das teveel en kan je niet opvangen in deze fase van het seizoen op dat podium.
pi_199021533
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat is het al een tijdje hoor, Ajax is aanvallend niet zo sterk dit seizoen in de topwedstrijden.

In de CL was dat matig, PSV-uit was aanvallend matig en nu weer in de duels tegen Roma.
Tegen Lille was het dan gek genoeg weer wel naar behoren en tegen Young Boys ook, hoewel dat wel een topwedstrijd was op papier maar geen toptegenstander.

Die kerel van VI (?) die Young Boys toen de zwaarst mogelijke tegenstander noemde :').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 15 april 2021 @ 23:19:58 #121
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_199021534
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:15 schreef Scorpie het volgende:
Joh laten we wel wezen als we de dubbel winnen is het seizoen toch min of meer geslaagd? Ja kut dat je Europees er zo uitvliegt maar het is niet alsof je voor lul staat, gezien deze matige selectie en de vorm van de afgelopen maand is dit het hoogst haalbare.

Sowieso een minder leuk seizoen qua amusementswaarde aangezien er geen publiek bij kan zijn waardoor de sfeer redelijk ruk is.

Seizoen afmaken, doorselecteren en er volgend seizoen weer tegenaan hopelijk met publiek.
Het is wel een 7,5/10 seizoen qua prestaties dan ja.

Maar door deze uitschakeling toch een zure smaak, maar goed uiteindelijk valt het wel te relativeren.
Oh.
  donderdag 15 april 2021 @ 23:21:38 #122
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199021551
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Tegen Lille was het dan gek genoeg weer wel naar behoren en tegen Young Boys ook, hoewel dat wel een topwedstrijd was op papier maar geen toptegenstander.

Die kerel van VI (?) die Young Boys toen de zwaarst mogelijke tegenstander noemde :').
Planting ja :D
  donderdag 15 april 2021 @ 23:23:12 #123
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199021568
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het is wel een 7,5/10 seizoen qua prestaties dan ja.

Maar door deze uitschakeling toch een zure smaak, maar goed uiteindelijk valt het wel te relativeren.
En dat voor een tussenjaar :)
  donderdag 15 april 2021 @ 23:23:32 #124
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_199021570
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

Planting ja :D
Die is er ook in gaan geloven.
Oh.
  donderdag 15 april 2021 @ 23:24:35 #125
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_199021582
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

En dat voor een tussenjaar :)
Europees gezien zag ik dat ook wel echt voor me, uiteindelijk wel meer gehaald dan gedacht.

Maar je ziet toch aan dit soort momenten die op pech lijken dat het gewoon net iets te weinig is qua kwaliteit. Hopelijk selecteren ze goed door in de zomer.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')