abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199021246
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gewoon niet goed genoeg.
Tegen dit Roma is dat echt een schande
pi_199021247
Leuk hoor weer zo’n bekerfinale en kampioenschap maar ik wil verdomme eens een Europese prijs. Ajax vliegt er altijd zo verschrikkelijk dom of ongelukkig uit....
pi_199021250
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 22:54 schreef kurk_droog het volgende:
Seizoen zonder glans zo.
Vind ik wat overdreven. Hoevaak hebben we de dubbel gepakt en kwartfinale Europees?

En je kunt ook nog gewoon 100+ doelpunten maken in de competitie.
pi_199021253
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 22:59 schreef Ramboetan het volgende:
Kampioenschap en hopelijk de beker als troostprijsjes. Het is niet anders.
Kampioen en de beker is de standaard. Maar een seizoen krijgt kleur bij minimaal halve finale in Europa.
  donderdag 15 april 2021 @ 23:00:48 #55
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199021256
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:00 schreef M.Melandri het volgende:
Gesloopt door Roma.
:'( Fucking Roma.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_199021261
We moeten doorselecteren zodat Ten Hag het niet meer kan verkloten met zijn wissels.

Traore en Idrissi zijn echt zo slecht. Alvarez wisselen om in balbezit meer te kunnen zou begrijpelijk zijn als je nog andere spelers had die de bal kunnen afpakken.
  donderdag 15 april 2021 @ 23:01:21 #57
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_199021264
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:00 schreef M.Melandri het volgende:
Gesloopt door Roma.
Gesloopt nog wel :')
  donderdag 15 april 2021 @ 23:01:43 #58
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_199021271
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:00 schreef Class het volgende:

[..]

Tegen dit Roma is dat echt een schande
Ja die konden er echt niks van, die schoten alle ballen over de zijlijn in de opbouw _O-
Oh.
pi_199021275
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 22:59 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Vooral tering dom thuis. Scherpen kan echt niet.
Wie had je dan in de goal gezet? Van der Sar?
  donderdag 15 april 2021 @ 23:02:01 #60
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_199021276
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:00 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Kampioen en de beker is de standaard. Maar een seizoen krijgt kleur bij minimaal halve finale in Europa.
Ach man we zijn Ajax geen Bayern Munchen beetje normaal doen.
  Moderator donderdag 15 april 2021 @ 23:02:23 #61
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199021284
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:00 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Vind ik wat overdreven. Hoevaak hebben we de dubbel gepakt en kwartfinale Europees?

En je kunt ook nog gewoon 100+ doelpunten maken in de competitie.
T is allemaal zo lullig gegaan in de CL en EL, snap Kurk wel dat dat de glans er wat af haalt.

Hoewel we ook niet te verwend hoeven te gaan doen natuurlijk.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 15 april 2021 @ 23:02:52 #62
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_199021290
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:01 schreef Naesala_1981 het volgende:
We moeten doorselecteren zodat Ten Hag het niet meer kan verkloten met zijn wissels.

Traore en Idrissi zijn echt zo slecht. Alvarez wisselen om in balbezit meer te kunnen zou begrijpelijk zijn als je nog andere spelers had die de bal kunnen afpakken.
Gelukkig kan Idrissi zo retour.
Oh.
  donderdag 15 april 2021 @ 23:03:15 #63
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_199021293
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:01 schreef Naesala_1981 het volgende:
We moeten doorselecteren zodat Ten Hag het niet meer kan verkloten met zijn wissels.

Traore en Idrissi zijn echt zo slecht. Alvarez wisselen om in balbezit meer te kunnen zou begrijpelijk zijn als je nog andere spelers had die de bal kunnen afpakken.
Of een fatsoenlijke coach aan stellen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_199021295
Toen Alvarez eruit ging was de wedstrijd gespeeld.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  donderdag 15 april 2021 @ 23:03:45 #65
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199021300
Ja wat moet je ervan zeggen. Thuis had je gewoon minimaal eentje extra moeten maken. We missen Blind ook heel erg.

Goede Europese campagne maar veel zure momenten erin. Atalanta Liverpool en 2x Roma
  donderdag 15 april 2021 @ 23:04:02 #66
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_199021307
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:01 schreef Naesala_1981 het volgende:
We moeten doorselecteren zodat Ten Hag het niet meer kan verkloten met zijn wissels.

Traore en Idrissi zijn echt zo slecht. Alvarez wisselen om in balbezit meer te kunnen zou begrijpelijk zijn als je nog andere spelers had die de bal kunnen afpakken.
Laten we nou niet doen alsof Gravenberch en Klaassen geen ballen afpakken
  donderdag 15 april 2021 @ 23:04:22 #67
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_199021312
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Of een fatsoenlijke coach aan stellen.
Ten Hag is wel een fatsoenlijke coach natuurlijk.

Natuurlijk heeft hij zijn minpunten maar noem maar eens een betere (die haalbaar is voor Ajax).
Oh.
pi_199021314
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Gesloopt nog wel :')
Men ligt uitgeteld in de hoek.
  donderdag 15 april 2021 @ 23:04:40 #69
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_199021318
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gelukkig kan Idrissi zo retour.
Die heeft echt wel talent maar het is dan ook heel bijzonder dat dat er 0,0 uitkomt
pi_199021327
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ach man we zijn Ajax geen Bayern Munchen beetje normaal doen.
Hou je muil man. Ik zeg toch niets raars joh.ga lekker tevreden zijn, slaat nergens op dat we er al uit liggen.
pi_199021329
Een vervanger van Ziyech aantrekken zou wel fijn zijn. Iemand met techniek en creativiteit op het middenveld.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Moderator donderdag 15 april 2021 @ 23:05:28 #72
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199021332
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ten Hag is wel een fatsoenlijke coach natuurlijk.

Natuurlijk heeft hij zijn minpunten maar noem maar eens een betere (die haalbaar is voor Ajax).
Of een Guardiola of Klopp nooit de torren in z'n kop heeft zitten idd. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 15 april 2021 @ 23:05:47 #73
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199021335
Bashen op Ten Hag zou zeer onterecht zijn
  donderdag 15 april 2021 @ 23:05:53 #74
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_199021337
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ten Hag is wel een fatsoenlijke coach natuurlijk.

Natuurlijk heeft hij zijn minpunten maar noem maar eens een betere (die haalbaar is voor Ajax).
  donderdag 15 april 2021 @ 23:05:58 #75
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_199021338
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Een vervanger van Ziyech aantrekken zou wel fijn zijn. Iemand met techniek en creativiteit op het middenveld.
Kudus zou dat moeten kunnen invullen zodra die weer normaal gaat doen.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  donderdag 15 april 2021 @ 23:06:22 #76
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_199021346
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:05 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Hou je muil man. Ik zeg toch niets raars joh.ga lekker tevreden zijn, slaat nergens op dat we er al uit liggen.
Je bent de realiteitszin totaal kwijt gast. Ga slapen en denk er morgen nog een keer overna.
  donderdag 15 april 2021 @ 23:06:24 #77
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199021348
quote:
10s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:05 schreef Heeinz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lol
pi_199021349
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:02 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

T is allemaal zo lullig gegaan in de CL en EL, snap Kurk wel dat dat de glans er wat af haalt.

Hoewel we ook niet te verwend hoeven te gaan doen natuurlijk.
Ach je was er anders tegen united sowieso wel uitgegaan.

Je hebt ook gewoon pech met haller, onana, blind en stekelenburg.

Ajax kan niet zomaar 3 van de betere spelers missen.
  donderdag 15 april 2021 @ 23:06:41 #79
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_199021352
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Een vervanger van Ziyech aantrekken zou wel fijn zijn. Iemand met techniek en creativiteit op het middenveld.
Bart Ramselaar
RED ONS HENNIEGOD
pi_199021365
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Of een fatsoenlijke coach aan stellen.
Mee eens, Ten Hag moet na dit seizoen vertrekken. Niet alleen omdat hij mede-verantwoordelijk is voor deze matige selectie, maar omdat hij ook steevast blijft ontkennen dat het zo is. En dan nog dat nepotisme. door Klaiber en Labyad naar Ajax te halen, het heeft onze niets opgeleverd.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  donderdag 15 april 2021 @ 23:07:52 #81
21467 franske19
Hit the deck!
pi_199021369
Thuis eigenlijk al uitgeschakeld want daar had je Roma gewoon moeten oprollen met 4-1. Vanavond zat er niet echt meer in omdat Roma en de arbitrage voetbal onmogelijk maakten.
pi_199021380
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:04 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Laten we nou niet doen alsof Gravenberch en Klaassen geen ballen afpakken
Normaal wel, maar Gravenberch zit niet in zijn beste periode en Ajax verliest de bal gewoon te vaak. Kudus in deze vorm voor Alvarez is echt een groot verschil. Dan heb je ook nog Idrissi die iedere bal inlevert. Klaassen verzuipt dan in de ren je rot show.
pi_199021389
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:07 schreef franske19 het volgende:
Thuis eigenlijk al uitgeschakeld want daar had je Roma gewoon moeten oprollen met 4-1. Vanavond zat er niet echt meer in omdat Roma en de arbitrage voetbal onmogelijk maakten.
Ajax speelde vandaag gewoon heel slecht, maar dat kwam ook omdat je met een paar hele matige spelers moest spelen. Het is echt een zwaktebod om dan naar de arbitrage te wijzen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  donderdag 15 april 2021 @ 23:09:11 #84
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_199021390
quote:
10s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:05 schreef Heeinz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ten Hag is de betere coach natuurlijk.
Oh.
  donderdag 15 april 2021 @ 23:10:01 #85
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199021404
jammer, had ook vandaag weer gekund, vreemd dat toen Kudus erin kwam er geen lijn meer in zat maar eigenlijk was het na die afgekeurde goal al niks meer
  donderdag 15 april 2021 @ 23:10:13 #86
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_199021407
Het blijft toch ook een beetje een triest verhaal dat Brobbey weggaat
  donderdag 15 april 2021 @ 23:10:45 #87
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_199021413
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ten Hag is de betere coach natuurlijk.
Mwah. Ik zou ze zo ruilen denk ik
  donderdag 15 april 2021 @ 23:11:04 #88
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199021419
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ten Hag is de betere coach natuurlijk.
zeker weten
pi_199021421
Nou ja, zondag de bekerfinale winnen en dan valt het nog wel mee. Maar het is alleen maar duidelijker dat Klaiber, Labyad, Idrissi, Traore gewoon niet meer kunnen en dat Neres en Antony heel snel weer normaal gaan doen, want ze hebben laten zien dat het wel kan.

Blij met de ontwikkelingen van Rensch en Timber.
  donderdag 15 april 2021 @ 23:11:13 #90
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_199021423
twitter


Dit is echt heel slecht.
Oh.
  donderdag 15 april 2021 @ 23:11:37 #91
21467 franske19
Hit the deck!
pi_199021428
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:09 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ajax speelde vandaag gewoon heel slecht, maar dat kwam ook omdat je met een paar hele matige spelers moest spelen. Het is echt een zwaktebod om dan naar de arbitrage te wijzen.
Was de slechtste man op het veld.
  donderdag 15 april 2021 @ 23:11:38 #92
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199021429
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:10 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Mwah. Ik zou ze zo ruilen denk ik
zou ik eerst nog een nachtje over slapen als ik jou was
  donderdag 15 april 2021 @ 23:12:21 #93
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_199021438
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:10 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Mwah. Ik zou ze zo ruilen denk ik
Ik niet hoor.

Al zou ik Bosz wel prima vinden als Ten Hag vertrekt, maar dat is ook omdat ik weinig andere smaken zie.
Oh.
  donderdag 15 april 2021 @ 23:12:29 #94
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199021441
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ twitter ]

Dit is echt heel slecht.
dat zegt ook wel genoeg en Roma is geen topploeg maar dat ben je dan zelf ook gewoon niet zo simpel is dat
pi_199021444
In ieder geval fijn voor Haller dat ie geen wedstrijden meer hoeft te missen.
gr gr
pi_199021454
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Gesloopt nog wel :')
Bij sommige reacties kan je gewoon beter erom lachen 8)7 .
  Moderator donderdag 15 april 2021 @ 23:13:13 #97
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199021455
En Blind. Je mist Blind echt enorm.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 15 april 2021 @ 23:13:17 #98
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_199021459
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat zegt ook wel genoeg en Roma is geen topploeg maar dat ben je dan zelf ook gewoon niet zo simpel is dat
Het middenveld liep ook voor geen meter.
Oh.
pi_199021464
Te weinig creativiteit. Van Alvarez gaat het niet komen, Gravenberch had het lastig en Klaassen was onzichtbaar.
pi_199021469
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:13 schreef ijs_beer het volgende:
En Blind. Je mist Blind echt enorm.
Dat is een waarheid als een koe.

Gvd tegen Gibraltar ffs...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')