Ik zie wel dat er enige noodzaak is voor ons als soort, de Homo sapiens. Maar op individueel niveau voel ik de noodzaak gezien maar leeftijd en lichamelijk conditie (wat) minder. Daarbij speelt mee dat ik geen top gevoel heb bij de idiote snelheid waarmee de vaccins zijn ontwikkeld. En dan heb ik het niet alleen over de 1 op 1 miljoen bijwerkingen die nu boven tafel zijn gekomen. Dat zal allemaal wel. Maar over de lange termijn weten wij weinig tot niks.quote:
Klopt, maar ook de test is natuurlijk geen 100% garantie.quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:00 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Maar die app geeft dus niet aan of je negatief bent of getest.
Kan dus best zijn dat het groene vinkje van diegene zijn door het vaccin maar wel het virus bij zich draagt.
Nogmaals, ik bedoel dit serieus.
ja, dit, hebt nooit anders gedaan of met verklaring van eer en dat zou nu ineens veranderen?quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:52 schreef nattermann het volgende:
Woon in de grensregio en ik ga-/blijf lekker tanken en boodschappen doen in het buitenland. Met je quarantaineplicht
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb van het rivm een vaccinatiebewijs meegekregen, het is toch net zo makkelijk om dat te laten zien bij de ingang als een app met een vinkje?
Ja precies. ¤1,37 voor de euro95. Ze kunnen me de pot op hierquote:Op vrijdag 16 april 2021 09:58 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog getankt in België. Verklaring op eed mee. Wat overigens ook weer zoiets idioots is dat alleen ambtenaren het kunnen verzinnen.
Maar een stuk minder en minder kans op verspreiding.quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:12 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Nee, want ook gevaccineerd kun je nog besmet worden.
Onverantwoord.quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:16 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja precies. ¤1,37 voor de euro95. Ze kunnen me de pot op hier
De bonus van mark en hugo. Dat is een klap.quote:
Ja sorry maar het geld is op nu VWS een miljard heeft overgemaakt aan een vage stichting.quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De bonus van mark en hugo. Dat is een klap.
Jaquote:Op vrijdag 16 april 2021 09:17 schreef popje het volgende:
[..]
Dus jij zegt nog steeds quarantaineplicht voor elk land?
Maar je kunt het virus wel bij je dragen en dus kun je anderen besmetten.quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb van het rivm een vaccinatiebewijs meegekregen, het is toch net zo makkelijk om dat te laten zien bij de ingang als een app met een vinkje?
Ach, na al die klappen zou het niet meer dan redelijk zijn dat de tandarts mij een provisie gaat betalen.quote:
Die kans is echter vele male kleiner.quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:20 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Maar je kunt het virus wel bij je dragen en dus kun je anderen besmetten.
Op die manier kun je dus gewoon voor altijd alles dicht gaan houden.quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:20 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Maar je kunt het virus wel bij je dragen en dus kun je anderen besmetten.
Overtreding daarvan kost 95 euro.quote:
avondklok overtreding is hetzelfde en daar regende het ook boetes.quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Overtreding daarvan kost 95 euro.
Ik denk dat er toch een heleboel mensen zullen zijn die zich er voor dat bedrag niet aan zullen gaan houden.
Voor zo'n laag bedrag nemen een hoop mensen de gok.quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
avondklok overtreding is hetzelfde en daar regende het ook boetes.
Klopt, de EU gaat ook gewoon mee in dat verhaal helaas. Tante Ursula bestelt alvast 1,8 miljard vaccins voor 2022 en 2023.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:22 schreef nostra het volgende:
Pfizer CEO: "boostershot binnen een jaar na initiële vaccinatie, gevolgd door jaarlijkse hervaccinatie lijkt meest waarschijnlijke scenario".
Mooi verdienmodel wel.
https://www.wsj.com/artic(...)527?mod=hp_lead_pos3
Chinese cijfers zou ik niet zoveel waarde aan hechten, ten eerste gemanipuleerd, daarnaast word er enorm veel geld gepompt in nutteloze infrastructuur om de economie te boosten.quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:32 schreef RipCity het volgende:
Chinese economie breekt record met 18,3 procent groei in eerste kwartaal
https://www.nu.nl/economi(...)eerste-kwartaal.html
Zo’n virusje verspreiden is toch slimme zet geweest
Die beginnen met het bouwen van een sauna en daar hun huis om heen, sauna bezoek verhoogt de weerstand enorm.quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:36 schreef Cynicio het volgende:
Enig idee hoe het kan dat het in Denemarken zo goed gaat? Ze gaan redelijk snel versoepelen aan het eind van april en hebben beduidend minder sterfte, besmettingen en ziekenhuisopnames terwijl het vaccinatietempo ongeveer gelijk is aan Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |