Je wordt er gewoon moe van.quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:49 schreef raptorix het volgende:
Dus wel met 10K mensen bij elkaar staan te schreeuwen maar 10 man op een terras dan liggen de IC's vol
AZ versus Pfizer gok ik?quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:50 schreef Simmertje het volgende:
Mijn moeder gister uit het niets geprikt (dat klinkt raar). Stond op een reserve lijst bij de huisarts en er was over, dus halsoverkop naar de huisarts en haar eerste prik gehad. Terwijl mijn vader (ouder) nu een afspraak heeft bij de GGD voor 10 dagen later.
Achja, er zit in ieder geval vaart in nu lijkt het
Dat je als overheid een doorlopend contract op vaccins af sluit.quote:
Als je ¤ 10,- per maand betaalt, kun je rustig op het bankje zitten en komt er een ongelimiteerde stortvloed van vaccins op je af, of zo.quote:
Je hebt een afschrift, dat is niet en dient niet als bewijsquote:Op vrijdag 16 april 2021 09:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dat zo ingewikkeld zou zijn, je hebt van je vaccinatie gewoon een schriftelijk bewijs.
Jep.quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je wordt er gewoon moe van.. We worden allemaal keihard in de maling genomen.
Ah, zo.quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat je als overheid een doorlopend contract op vaccins af sluit.
nou ja de verwachting dat je er met 1 of 2 prikken vanaf zou zijn is er toch nooit geweestquote:Op vrijdag 16 april 2021 09:43 schreef maan_man het volgende:
[..]
Als je ¤ 10,- per maand betaalt, kun je rustig op het bankje zitten en komt er een ongelimiteerde stortvloed van vaccins op je af, of zo.
Nou ik verwacht dit eigenlijk wel. Als ik überhaupt voor die eerste twee ga. Dat er een categorie is die vaker moet, zoals bij de griepprik, sluit ik niet. Misschien mixen ze het wel door de griepprik.quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou ja de verwachting dat je er met 1 of 2 prikken vanaf zou zijn is er toch nooit geweest
Alleen heeft de volledige branche bij de bioscopen al aangegeven veel liever open te gaan zoals vorige zomer met 1,5m etc ipv die tests, dus de concurrenten doen hetzelfde 😉quote:Op donderdag 15 april 2021 23:29 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ja dat zei Hugo, maar niet meedoen kan er toe leiden dat jij in tegenstellingen tot je concurrenten niet open mag of met een beperkte capaciteit.
Jij hoeft dus waarschijnlijk niet nog een keer. Alleen risicogroepen verwacht iedereen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:50 schreef maan_man het volgende:
[..]
Nou ik verwacht dit eigenlijk wel. Als ik überhaupt voor die eerste twee ga. Dat er een categorie is die vaker moet, zoals bij de griepprik, sluit ik niet. Misschien mixen ze het wel door de griepprik.
Ik voel eigenlijk de noodzaak niet, behalve als je leven dadelijk dermate wordt beperkt dat er geen redelijk alternatief is.
Idioten zijn het. Lekker doen inderdaadquote:Op vrijdag 16 april 2021 09:52 schreef nattermann het volgende:
Woon in de grensregio en ik ga-/blijf lekker tanken en boodschappen doen in het buitenland. Met je quarantaineplicht
Dat zou wel de meest logische aanpak zijn, maar er zijn naar mijn mening net wat te veel onlogische dingen gebeurd de laatste tijd.quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:52 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Jij hoeft dus waarschijnlijk niet nog een keer. Alleen risicogroepen verwacht iedereen.
Denk aan de griepprik, behalve dan dat deze echt veel en veel beter werken.
Ik heb gisteren nog getankt in België. Verklaring op eed mee. Wat overigens ook weer zoiets idioots is dat alleen ambtenaren het kunnen verzinnen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:52 schreef nattermann het volgende:
Woon in de grensregio en ik ga-/blijf lekker tanken en boodschappen doen in het buitenland. Met je quarantaineplicht
Jij voelt de noodzaak niet? Nu toch wel neem ik aan en het is afwachten hoe dat zich ontwikkelt maar zou me niet verbazen als er volgend jaar nog een grote ronde is met aangepaste vaccinsquote:Op vrijdag 16 april 2021 09:50 schreef maan_man het volgende:
[..]
Nou ik verwacht dit eigenlijk wel. Als ik überhaupt voor die eerste twee ga. Dat er een categorie is die vaker moet, zoals bij de griepprik, sluit ik niet. Misschien mixen ze het wel door de griepprik.
Ik voel eigenlijk de noodzaak niet, behalve als je leven dadelijk dermate wordt beperkt dat er geen redelijk alternatief is.
Ik sta er hetzelfe in, al vrees ik dat je zonder vaccinatie nooit meer naar het buitenland mag / naar concerten mag / naar een voetbalwedstrijd mag / etc / etc.quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:50 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze aankomen met een preventief verhaalquote:Op vrijdag 16 april 2021 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij voelt de noodzaak niet? Nu toch wel neem ik aan en het is afwachten hoe dat zich ontwikkelt maar zou me niet verbazen als er volgend jaar nog een grote ronde is met aangepaste vaccins
Ik ben er van overtuigt dat de meeste maatregelen niet helpen, en dat je naar een bepaalde mate van groepsimmuniteit moet of vaccinatie, landen die in verleden lage cijfers hadden moeten hun deel nog "inhalen", word nog feest in Australie en NZquote:Op vrijdag 16 april 2021 09:59 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zie op worldometers dat wereldwijd het aantal besmetting weer keihard aan het stijgen is.
Het viel me op, omdat in een aantal landen de besmetting door vaccinaties hard dalen en ook in Europa het aantal nieuwe besmettingen al een tijd stabiel is.
Ik zie nu dus dat met name in Azië het aantal besmetting gigantisch stijgt. Kan iemand daar iets over zeggen? Heeft een land als India het testbeleid beter op orde, zodat ze meer zicht hebben op het aantal besmettingen? Of is daar echt een enorme nieuwe golf gaande?
We schieten natuurlijk weinig op als wij gevaccineerd zijn en het virus in India, Afrika en Zuid-Amerika welig kan muteren
Ik denk dat het ook eerder een extra griepprik gaat worden.quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze aankomen met een preventief verhaal
Klap in het gezicht van de zorg.quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:52 schreef nattermann het volgende:
en als je gevaccineerd bent?quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus niet meer goedkoop tanken en boodschappen doen in België of Duitsland, want 10 dagen verplicht in quarantaine.
Het lijkt wel of het weer dit jaar medestander van het OMT is met standaard 5 graden te koudquote:Op vrijdag 16 april 2021 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
nog 10 graden erbij en het is zover hoor, dan gaan die terrassen echt wel open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |