abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199021239
quote:
2s.gif Op donderdag 15 april 2021 22:01 schreef Gunner het volgende:
@:raptorix

nog zo'n leuke voorspelling met ruime marge

[ twitter ]
Valt toch best mee die paarse lijn? Korte vertraging maar uiteindelijk toch dalende lijn bij invoeren van stap 1. Ik zeg doen. Niet letten op die ridicule onzekerheidsmarge naar boven.
pi_199021306
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 22:59 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Ik vind dit zo ergerlijk. Een miljard investeren om een paar mensen één leuke dag te bezorgen. En dat vindt hij dan 'leuk' :{
Een FANTASTISCHE dag waarop je 1,5 meter afstand moet houden en binnenruimtes gesloten zijn. Laatste keer dat ik in Blijdorp was kon ik niet eens naar Bokito kijken :(
pi_199021358
Wat is dat mens van ja21 een slechte troll zeg.

"er is geen plan naar een normale samenleving, in het openingsplan blijven we voor eeuwig steken op 1,5m".

Is dat mens focking blind? "STAP 6: Terug naar normaal: alle basismaatregelen worden losgelaten". De Jonge noemde het ook letterlijk in het debat : "via stap 3 tot en met 6 gaan we terug naar een situatie zonder maatregelen".

Z O N D E R MA A T R E G E L E N.

Stap 6 is het einde van het plan en is "maatregelen weg". Geen 1,5m geen looplijnen geen knuffelverboden geen mondvodjes. Gewoon leven.

Dus wat bedoelde ze in godsnaam met die opmerking? Als je populistisch wilt lullen, zorg er dan iig voor dat het niet zó duidelijk onzin is....
#WeesGeenWhales
pi_199021399
Over 2 weken is de koning jarig:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199021427
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 22:55 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]

Shithole.
Tsja, een derdewereldland waarvan de overheid dacht wel even binnen een paar jaar een grote rol op het wereldtoneel te kunnen spelen, net als mede-BRICer India.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_199021458
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 22:59 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Ik vind dit zo ergerlijk. Een miljard investeren om een paar mensen één leuke dag te bezorgen. En dat vindt hij dan 'leuk' :{
Niet iedereen heeft een pH waarde van 1.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_199021470
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:04 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Een FANTASTISCHE dag waarop je 1,5 meter afstand moet houden en binnenruimtes gesloten zijn. Laatste keer dat ik in Blijdorp was kon ik niet eens naar Bokito kijken :(
Ik vind het vooral kut dat Hugo denkt hier mee daadwerkelijk iets voor de maatschappij te doen. Hij ziet het hele experiment als versoepeling.

Maar hij vergeet zoals gewoonlijk weer eens de mensen die zo'n concert of uitje sowieso niet interessant vinden, er geen tijd voor hebben of het niet kunnen betalen. Ik heb nul behoefte aan een concert of wat dan ook, ik heb het al druk genoeg om mijn bedrijf boven water te houden.
pi_199021475
Wij krijgen geen testsamenleving, testen wordt niet verplicht, aldus Hugo. Om er vervolgens aan toe te voegen dat je dan niet binnenkomt en maar thuis een dvd moet opzeggen.
  donderdag 15 april 2021 @ 23:18:12 #34
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_199021517
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:14 schreef maan_man het volgende:
Wij krijgen geen testsamenleving, testen wordt niet verplicht, aldus Hugo. Om er vervolgens aan toe te voegen dat je dan niet binnenkomt en maar thuis een dvd moet opzeggen.
Waar is deze uitspraak gedaan btw?

(wat meer bronvermelding zou in dit topic wel prettig zijn)
Where law ends, tyrrany begins.
pi_199021519
quote:
En de test is gratis. Oh, maar je moet wel op eigen kosten naar de lokatie, die kan best drie kwartier verderop zijn :')
  donderdag 15 april 2021 @ 23:20:26 #36
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199021539
Vaccineren leidt tot de samenleving kunnen openen

Testen niet
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199021547
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:20 schreef Molo het volgende:
Vaccineren leidt tot de samenleving kunnen openen

Testen niet
Daarom vaccineren we ook *O*.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_199021552
quote:
2s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:18 schreef Gunner het volgende:

[..]

Waar is deze uitspraak gedaan btw?

(wat meer bronvermelding zou in dit topic wel prettig zijn)
Debat nu. Beetje in mijn eigen woorden. Komt erop neer ondernemers hoeven niet mee te doen, maar dat kan er in resulteren dat je niet open mag of met minder capaciteit. Dus die gaan meedoen en als ze meedoen, heb je als klant geen keuze. Maar geen verplichting verder. Dat van die dvd zei hij wel.
pi_199021553
twitter

Ik dacht dat de experts leidend waren? Behalve als Hugo ergens een politiek punt van wil maken ofzo?
zie email 27 oktober
pi_199021560
Is er een storing op NICE? Of een wonder gaande?
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_199021562
Pfizer CEO: "boostershot binnen een jaar na initiële vaccinatie, gevolgd door jaarlijkse hervaccinatie lijkt meest waarschijnlijke scenario".

Mooi verdienmodel wel.

https://www.wsj.com/artic(...)527?mod=hp_lead_pos3
pi_199021563
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
:?
  donderdag 15 april 2021 @ 23:23:07 #43
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_199021566
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
Wat voor wonder?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_199021575
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 22:55 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]

Shithole.
Nice. Dan wordt je dus gewoon in buikligging kunstmatig beademd en lekker vastgeketend aan het bed omdat je anders van de paniek en angst dat ding uit je strot trekt, laten we zeggen twee weken lang? Waar bij ons die mensen lekker onder narcose zijn...

Dit is wel echt next level zeg. Ik vond een been amputeren zonder verdoving in de Middeleeuwen al erg, maar dit is nog extremer.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199021581
quote:
7s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:22 schreef nostra het volgende:
Pfizer CEO: "boostershot binnen een jaar na initiële vaccinatie, gevolgd door jaarlijkse hervaccinatie lijkt meest waarschijnlijke scenario".

Mooi verdienmodel wel.

https://www.wsj.com/artic(...)527?mod=hp_lead_pos3
Daar is toch echt niets verrassends aan?
pi_199021587
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:23 schreef popje het volgende:

[..]

Wat voor wonder?
De daling op de kliniek is nu wel ineens heel hard, bijna 10% in een dag.
Niet heel geloofwaardig dus.
pi_199021597
quote:
Ze mogen dat zelf bepalen volgens mij, bedrijven e.d. Hoop dat veel er niet in mee gaan en daar begint het ook op te lijken gelukkig.

Ik ga mij voor de bioscoop dus echt niet laten testen oid. Hooguit een sneltest aan de deur als die gratis is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199021600
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ik dacht dat de experts leidend waren? Behalve als Hugo ergens een politiek punt van wil maken ofzo?
Dat was het vorig jaar september om de tijd tot nu te overbruggen. Nu met de eindstreep in zicht is het een pure verspilling van middelen. Of Hugo is er zelf nog niet zo van overtuigd dat de vaccins op korte termijn een uitweg gaan bieden.
pi_199021613
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ze mogen dat zelf bepalen volgens mij, bedrijven e.d. Hoop dat veel er niet in mee gaan en daar begint het ook op te lijken gelukkig.

Ik ga mij voor de bioscoop dus echt niet laten testen oid. Hooguit een sneltest aan de deur als die gratis is.
Ja dat zei Hugo, maar niet meedoen kan er toe leiden dat jij in tegenstellingen tot je concurrenten niet open mag of met een beperkte capaciteit.
pi_199021625
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
Daar is toch echt niets verrassends aan?
Nou ja, so much voor de tijdelijkheid van iets als vaccinatiepaspoorten dan natuurlijk. Om nog niet te spreken over een verdere vergroting van de al aanwezige tweedeling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')