Klokslag 20:01. Ik had het minder erg gevonden als het 20:10 was.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:29 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
Staat natuurlijk niet een manager bij de kassa met een stopwatch en klikt hem om 20:01 in.
Als het al zo is. Zal hij wel tegen een uur over 5 over 8 komen aankakken met een flesje.. en 10 over acht aan de beurt met de pin
Zullen zelf ook wel bang voor boetes zijn.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:29 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Vrouwtje kwam naar me toe "Meneer het is 1 over acht"
Ik had er erg in moeten hebben, maar tering man.
Als dit zo is. is het uitermate stom.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:29 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Vrouwtje kwam naar me toe "Meneer het is 1 over acht"
Ik had er erg in moeten hebben, maar tering man.
Je hebt ook zelfscan kassa's etc. Daarom is het ingebouwd in het kassasysteem. Die laat het product gewoon niet scannen na 8 uur. Dus maakt niet uit als je om 5 voor 8 in rij staat. Gaat om het scanmoment.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:33 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Als dit zo is. is het uitermate stom.
Dit zou net behandeld moeten worden als wanneer iets gaat sluiten.
Gaat de winkel om 9 uur dicht. hoor je 10 voor 9 een omroep om naar de kassa's te gaan.
Sta je voor 9 uur bij de kassa en ze hebben weer eens 1 kassa open van de 10 kassa's. en dus sta je 10 minuten in de rij.
dan zeg je ook niet: " nee sorry we zijn gesloten."
Dan los je het normaal op. en sluit je de boel om 10 over 9 als de rijen zijn weggewerkt.
Dat is normale redenatie
Eens. Als iemand om of voor 20:00 bij de kassa arriveert lijkt het me redelijk als diegene de boel af mag maken.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:33 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Als dit zo is. is het uitermate stom.
Dit zou net behandeld moeten worden als wanneer iets gaat sluiten.
Gaat de winkel om 9 uur dicht. hoor je 10 voor 9 een omroep om naar de kassa's te gaan.
Sta je voor 9 uur bij de kassa en ze hebben weer eens 1 kassa open van de 10 kassa's. en dus sta je 10 minuten in de rij.
dan zeg je ook niet: " nee sorry we zijn gesloten."
Dan los je het normaal op. en sluit je de boel om 10 over 9 als de rijen zijn weggewerkt.
Dat is normale redenatie
BNOquote:NEW: 80% of all seniors in the U.S. at least partially vaccinated against COVID-19, CDC says
ja dat vind ik bullshit. maar goed je hebt van die gekken tegenwoordig. Beetje normaal doen is er niet meer bij.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:31 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Klokslag 20:01. Ik had het minder erg gevonden als het 20:10 was.
Dan in hun reet denk ik.quote:Op donderdag 15 april 2021 17:32 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
En als ze ook geen benen hebben?
Zelfde discussie als het beboeten van 1km per uur te hard rijden (na correctie). Je moet ergens een grens stellen. Als je per se zo laat boodschappen moet doen, zorg dan dat je gewoon voor 20u afrekent of haal je alcohol op een ander tijdstip.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:38 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Maar puur om interessant doen. en regels zijn regels..
Gr, Mark Ruttequote:Op donderdag 15 april 2021 20:25 schreef Cynicio het volgende:
Nou het is me overkomen hoor. Ik was om exact 20:01 nog bezig bij de zelfscan en mocht mijn bier weer inleveren.
Krijg pestpokken.
Omdat je in een ietwat afgesloten ruimte zit te ademen waar later nog andere mensen bij in kunnen stappen, dan zit de bus vol coronadampen die je mondkapje had moet opvangen, voor zover mondkapjes dat allemaal kunnen afvangen natuurlijk, daarom.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:42 schreef Abyss33 het volgende:
trouwens ik had deze week ook zoiets. zit nu in Duitsland.
We weten allemaal dat ze in Duitsland nogal gek op regeltjes zijn en je er aan houden zonder ook maar na te denken..
Maar ik zit in de bus met 0 andere mensen. ik zit letterlijk alleen in de bus.
Ik denk fuck dat mondkapje ik doe hem even half om. dus om de nek of onder mond.
Want ik ben immers alleen..
De chauffeer heeft ook geen mondkapje want hij heeft een raampje.
Vervolgens roept die vent zonder mondkapje.. tegen mij achter in de bus. dat ik mijn mondkapje op moet zetten.
Nogmaals we zijn de enige in de bus. en hebben beiden geen mondkapje.
En ik zit helemaal achterin.
Ik zeg ja je hebt er zelf ook geen.
Antwoord was. ja maar ik hoef dat niet. Jij wel. anders krijg je boette.
Wat is de logica?
Rookie mistake. Eerst je bier/wijn afrekenen daarna de rest van je boodschappen doen.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:25 schreef Cynicio het volgende:
Nou het is me overkomen hoor. Ik was om exact 20:01 nog bezig bij de zelfscan en mocht mijn bier weer inleveren.
Krijg pestpokken.
Nee.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zelfde discussie als het beboeten van 1km per uur te hard rijden (na correctie). Je moet ergens een grens stellen. Als je per se zo laat boodschappen moet doen, zorg dan dat je gewoon voor 20u afrekent of haal je alcohol op een ander tijdstip.
Plus dat je daar niet met de fiets kanquote:Op donderdag 15 april 2021 20:42 schreef Abyss33 het volgende:
We weten allemaal dat ze in Duitsland nogal gek op regeltjes zijn en je er aan houden zonder ook maar na te denken..
Ik denk fuck dat mondkapje ik doe hem even half om. dus om de nek of onder mond.
Vervolgens roept die vent zonder mondkapje.. tegen mij achter in de bus. dat ik mijn mondkapje op moet zetten.
Wat is de logica?
Gewoon niet betalen en de winkel uit lopenquote:Op donderdag 15 april 2021 20:25 schreef Cynicio het volgende:
Krijg pestpokken.
Sommige Duitsers zijn nogal fanatiek en erg "Ordnung muss sein" types. Bij mij op het werk zijn ook enkel een paar Duitsers die zo'n eendesnavel dragen.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:42 schreef Abyss33 het volgende:
Wat is de logica?
Dat een olympisch atleet, in tegenstelling tot een 50-jarige obees, niet veel zal merken van een eventuele besmetting. Toch moet en zal die atleet als eerste gevaccineerd worden vanwege olympische spelen die waarschijnlijk sowieso al niet meer gaan plaatsvinden dit jaar. Je kunt die ampullen m.a.w. net zo goed meteen in de sloot leegkieperen.quote:Op donderdag 15 april 2021 19:56 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wat heeft dat met een besmetting te maken?
ok wacht even.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Omdat je in een ietwat afgesloten ruimte zit te ademen waar later nog andere mensen bij in kunnen stappen, dan zit de bus vol coronadampen die je mondkapje had moet opvangen, voor zover mondkapjes dat allemaal kunnen afvangen natuurlijk, daarom.
De chauff zit toch achter een raampje zeg je, dan kan hij ademen wat hij wil.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:00 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
ok wacht even.
prachtig verhaal hoor.
Maar ten eerste is dat totaal niet de redenatie van mondkapjes in de bus. Dat is namelijk omdat afstand bewaren niet lukt.
Ten tweede. als je redenatie klopt. Maakt het dus geen ene bal uit of ik geen mondkapje heb of dat chauffeur geen mondkapje heeft.
We hebben voor de goede orde beiden geen mondkapje in een lege bus behalve ons twee.
Als de een dan tegen de ander zegt hey zet je mondkapje op.
Dan ben je belachelijk bezig.
Jou redenatie zou dan voor beiden gelden niet?
Of ademt een busschaufeur anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |