Lijkt mij niet Ze zeggen het van week tot week te gaan bekijken.quote:Op donderdag 15 april 2021 19:12 schreef Cynicio het volgende:
Las ik nou dat ze MORGEN al een besluit nemen over 28 april? Wat is dat voor idioterie?
Ik herinner me de Viking.quote:Op donderdag 15 april 2021 19:12 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Nouja totdat Darten een olympische sport wordt. Zijn dat inderdaad fitte afgetrainde atleten
Lijkt mij ook ja. Weet ook eigenlijk niet meer waar ik het las.quote:Op donderdag 15 april 2021 19:15 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet Ze zeggen het van week tot week te gaan bekijken.
Dus een weekje voor de 28ste weet je of het kan of niet
Co Stompé is de enige darter die met zijn BMI niet vol in de risicogroep zit.quote:Op donderdag 15 april 2021 19:12 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Nouja totdat Darten een olympische sport wordt. Zijn dat inderdaad fitte afgetrainde atleten
quote:Op donderdag 15 april 2021 19:04 schreef Newby6781 het volgende:
Geen versoepelingen dus 28 april dat is wel duidelijk
https://www.nu.nl/politie(...)uiterst-onzeker.html
The Wizardquote:Op donderdag 15 april 2021 19:17 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Co Stompé is de enige darter die met zijn BMI niet vol in de risicogroep zit.
Belgie gaat versoepelen, maandag en 26 April.quote:Op donderdag 15 april 2021 19:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wanneer gaat belgie?
En duitsland?
Laffe dakhaas gaat echt niet eerder.
quote:'Versoepelingen beloven, licht aan het eind van de tunnel bieden, en dan gewoon de tunnel wat langer maken.'
Lockdownsteekje opgelopen?quote:Op donderdag 15 april 2021 19:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kan me maar niet voorstellen hoe simpel je moet zijn om niet te kunnen begrijpen dat de versoepelingen per 28-04 altijd al onzeker waren. Voor sommige mensen hoop ik echt dat die Braziliaanse variant een lockdown van drie jaar met zich meebrengt.
Dat zou je wel denken als je zo'n reactie leest indd.quote:
Dat dacht ik wel al ja.quote:Op donderdag 15 april 2021 19:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Voor sommige mensen hoop ik echt dat die Braziliaanse variant een lockdown van drie jaar met zich meebrengt.
Nee hoor.quote:Op donderdag 15 april 2021 19:17 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dit is dezelfde gast die nog denkt dat Nederland zich niet voor EK's of WK's plaatst en dat Nederlandse clubs altijd door Oost-Europese clubs worden uitgeschakeld.quote:
Stop dan ook met die klote stappenplannen en routekaarten die de volgende dag alweer in de vuilnisbak liggen. Als je een datum noemt, ook al is het onder 60 voorwaarden, dan blijft dat hangen bij de meeste mensen. Voor mij part zeg je gewoon heel helder, we doen ons best, maar we kunnen er geen data aanhangen. We houden u op de hoogte. Klaar. Ook kut, maar dit is helemaal drie keer niks.quote:Op donderdag 15 april 2021 19:04 schreef Newby6781 het volgende:
Vinnie vd Voort mag wel oppassen.quote:Op donderdag 15 april 2021 19:17 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
"Er komt ook wel eens een eredivisieclub door de UEFA cup voorronde hoor!"quote:Op donderdag 15 april 2021 19:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit is dezelfde gast die nog denkt dat Nederland zich niet voor EK's of WK's plaatst en dat Nederlandse clubs altijd door Oost-Europese clubs worden uitgeschakeld.
Een nieuw record voor de routekaart. Het was 1 hele mooie dagquote:Op donderdag 15 april 2021 19:04 schreef Newby6781 het volgende:
Toen het nog UEFA Cup heette was Co Stompé wel de fitste darter denk ik ja.quote:Op donderdag 15 april 2021 19:35 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
"Er komt ook wel eens een eredivisieclub door de UEFA cup voorronde hoor!"
Grappig dat nu het in het straatje valt je niemand hoort over 'de media' bij zo'n bericht.quote:Op donderdag 15 april 2021 19:04 schreef Newby6781 het volgende:
Werk jij in de media toevallig?quote:Op donderdag 15 april 2021 19:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Grappig dat nu het in het straatje valt je niemand hoort over 'de media' bij zo'n bericht.
Wat heeft dat met een besmetting te maken?quote:Op donderdag 15 april 2021 19:01 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Zijn dat dan geen kerngezonde, topfitte en afgetrainde atleten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |